Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ady_dinu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X-16-XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am un vectra b din 1996, combi, i-am facut distributia saptamana trecuta, dar si o segmentare la motor, pentru ca mi s-a parut mie ca imi consuma cam mult, adica undeva la vreo 4 litri de ulei GM 10W 40 in 5000 km, ceea ce mi s-a parut exagerat, dar sa revin la problemaȘ dupa ce am luat masina de la mecanic, am simtit ca masina nu mai trage, ca foarte greu ajung cu ea la 3000 de turatii, in special in a 5-a cu greu trece de 2500, consuma foarte mult, mi-a consumat undeva la 12-13 % la drum lung.astea sunt problemele, am fost cu ea la mecanic, si din ce citisem si eu in prealabil m-am gandit ca distributia este de vina ca nu e pusa bine la punct, dar mecanicul m-a asigurat ca e bine pusa si ca ar fi de vina aprinderea electronica cum ii zice el, dar care cred ca de fapt este o bobina de inductie, si ce a constatat el ma surprinde: o bujie este inecata in benzina, ca bujiile nu lucreaza bine( bujiile au fost schimbate de 1000 km, am pus bujii champion) si a mai zis el ca ar mai putea fi o problema la pompa de alimantare.
as vrea sa vad si eumai multe pareri, ca deja am vorbit cu un alt mecanic sa merg la el, si sa pun si masina pe tester, dar acesta nu ma poate primi decat joi sau vineri si pana atunci sunt f curios.
nu ma pricep f bine la masini, dar vreau sa invat, este prima mea masina.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am avut o problema similara pe vremuri cu vechea mea masina. Am segmentat-o la un mecanic "mai putin priceput" iar dupa aceea nu tragea si consuma enorm. El a spus ca e din cauza rodajului; masina trebuie sa-si faca rodajul 5000km dupa secmentare, dar s-a dovedit ca nu aceea era problema. M-am dus la un alt mecanic cu ea si a constat ca nu era bine pusa distributia iar in cazul meu nici aprinderea nu era la punct. Mi-a reglat distributia; aprinderea si totul a fost relativ bine.
De ce relativ? E posibil ca niciodata sa nu scapi de consuml de ulei, e o problema mai complexa. Vreau sa-ti dau un sfat: cand ai o problema dute la un mecanic bun, service renumint sau reprezentanta (sa nu lacomesti niciodata la bani ca vei face economii scumpe). Masinilor care au ceva ani si kilometri la bord le apar diverse probleme care doar un mecanic le poate rezolva si nu un prefacut; si cel mai important sfat: nu arunca banii in masina, schimba mereu doar ce trebui, cand trebuie, la cine trebuie... niciodata cu presupusa caci vei ajunge la costuri inutile. Mai presus de toate sa conduci linistit, e masina ta, nu o forja niciodata!
Acum cu rabdare asteapta ziua testerului, rezolva problema in felul indicat de mecanic, apoi vino si scrie-ne. Succes.
  • ady_dinu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X-16-XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
se pare ca nu a fost vorba de aprindere si de nimic altceva, ci 2 fise la bujie nu primeau curent, asa ca le-am inlocuit si acum nu mai sunt probleme, masina merge destul de bine. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR