Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Bucsile de la bara stabilizatoare le-am schimbat de 2 ori naibi, n-are cum sa fie de la ea...maine o urc iar sus ca sa imi fac de lucru...cred ca e a 4 oara cand o urc bine ca au neamurile vulcanizare cu elevator Laughing . Am verificat si rasverificat...nu imi pot da seama ce face asa...
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Verifica bucsile de la amortizor sau mai bine verifica tot ansamblul amortizor.
  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Verifica bucsile de la amortizor sau mai bine verifica tot ansamblul amortizor.


Ce sa verific la amortizor din moment ce am schimbat amortizor+arc+suport ?
  • sminko

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 2.0 DL 16 v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gabytzuxxl a scris:Bucsile de la bara stabilizatoare le-am schimbat de 2 ori naibi, n-are cum sa fie de la ea...maine o urc iar sus ca sa imi fac de lucru...cred ca e a 4 oara cand o urc bine ca au neamurile vulcanizare cu elevator Laughing . Am verificat si rasverificat...nu imi pot da seama ce face asa...


La problema asta nu e bun elevatorul. Gaseste o rampa sau o groapa, pentru ca masina trebuie sa stea pe roti. Te bagi sub ea, iar cineva deasupra o hurducaie sanatos. Imposibil sa nu identifici problema in felul asta. Succes!
Skip ads

  • gabytzuxxl

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am "hatanato" de am zapacito pe rotile ei si nu se aude nimic. Acele zgomote se aud doar cand masina se "lasa" in gropi si la viteza foarte mica.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
costy-costy a scris:tre sa faci rost de o chei pt desfacut

Salutari, azi mi-am cumparat 2 bucsile mari ce vin in capul bratului inferior pe care le-ai schimbat si tu, am luat lemforder la 65 ron bucata. Intrebarea este: nu cumva trebuie impinsa busa in brat impingand-o de al doilea umar pentru a nu forta cauciucul din interior? Chiar si daca o infiletez tot ar trebui fortat cauciucul bucsei ce duce la slabirea ei. Mai astept pareri pana cand ma apuc de schimbat bucsele. Multumesc.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,414
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
schimba bucsele si ai scapat de griji
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
cangri a scris:schimba bucsele si ai scapat de griji


Pai sincer nu stiu cu ce ma poate ajuta postul tau, normal ca le voi schimba daca le-am si cumparat dar vroiam sa mai aflu cateva informatii.
Skip ads

  • ady WTU

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am avut si eu vectra b2 si am schimbat pe spate un lighean de bucsi ! bine ,dupa 4 ani de cand am luat-o de la cel care a adus-o din germania !
  • bratone

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Salut,
si eu am aceeasi problema. Am schimbat tot ce era de schimbat si tot trosneste la gropite. La viteze mici.
Am incercat si pe canal sa-mi dau seama ce trosneste, dar nimic.
Pana la rezolvare, dau un pic mai tare muzica.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Radovan_eu a scris:Salutari, azi mi-am cumparat 2 bucsile mari

Salut. Azi am reusit sa-mi schimb bucsile dupa ce am intrebat la cateva service-uri pretul manoperei, cel mai scump, exagerat de scump sunt cei de la BTM Iasi care mi-au cerut 300 ron doar de schimbat 2 bucse. Mi-a facut un strungar o presa de extras si de introdus bucsele respective si m-am apucat de treaba.
Aici imi spun doar parerea personala, nu recomand introducerea bucselor prin infiletare. Bucsa trebuie sa fie introdusa in brat intr-o anumita pozitie (a se vedea in poza) iar prin infiletare nu cred ca la sfarsitul infiletarii, bucsa se v-a opri exact in pozitia necesara de aceea recomand presa cu care se v-a introduce bucsa fara nici o problema, aceasta presa trebuie sa apese atat pe partea din mijloc cat si pe gulerul bucsei pentru a preveni ruperea gulerului. Pentru scoaterea bucsei am folosit o metoda foarte simpla, am taiat si scos restul de cauciuc din interiorul bucsei apoi cu o panza de bomfaier am facut o taietura pe latimea bucsei apoi cu o surubelnita am impins capetele bucsei taiate spre interior si astfel bucsa a cazut singura.
Trebuie avut grija la montare ca suportul in care vine bagat bratul si care vine apoi bagat in podea sa fie corect pozitionat astfel incat dupa strangerea surubului din bucsa si a celor ce prind suportul de podea bucsa sa nu ramana torsionata atunci cand masina sta goala pe rotile ei. (aici trebuie sa mai verific odata pentru ca am pus suportul asa cum l-am gasit dar acum imi dau seama ca neamtul ce a schimbat inaintea mea acele bucse, tot lemforder, nu cred ca le-a pus in unghiul potrivit).
Suruburile de la amortizor si de la bieleta antiruliu spate se vor strange doar dupa ce masina sta pe rotii nu cand este suspendata.
Toata lucrarea a durat 4 ore muncind lejer, pe elevator cred ca nu mai era nevoie sa demontez tot bratul de pe masina.


  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Radovan_eu a scris:Trebuie avut grija

Revin cu o noua informatie. Inainte de a va apuca de treaba, masurati distanta dintre brat si suportul care vine prins in caroserie (zona pe care am albit-o) atunci cand masina sta pe rotile ei. Dupa ce veti monta bucsa si suportul pe capul bratului sa aveti distanta ce ati masurat-o inainte de demontare, astfel bucsa v-a sta lejer si se v-a uza intr-un timp mai indelungat.


Skip ads

  • marius230680

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai bagati in seama toate nimicurile. Orice masina are cate ceva. Ignora acel zgomot si da-i drumul la masina sa mearga.
  • tatajean

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema tot cu puntea spate dar pot sa va spun din prima ca nu troncane doar ca scartaie foarte tare cand trec peste vreo denivelare mai mare,telescoapele sunt bune pt ca mam apasat pe ele si au revenit la locul lor cum trebuie...Va multumesc, Opel Vectra B '95 1.8 16v
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
tatajean a scris: pt ca m-am apasat pe ele

Aici gasesti in ultima poza o schita cu bucsele necesare la vectra b pentru puntea spate. https://www.clubopel.com/vie...46&highlight= Bucsele care scartaie sunt cele numerotate cu 04407. Acestea le-am depistat la un coleg de serviciu foarte simplu, am urcat masina pe rampa si am slabit pe rand suruburile ce trec prin acele bucse dupa care balansam masina.
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bucsile sunt ca si mie imi scartaie cand trec peste denivelari, iar uneori, dupa ce opresc masina si trece un timp se aude un "bang" scurt, ca si cum s-ar "aseza".
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Poate iti atinge teava de esapament alele brate care tin roata, e o posibilitate
  • kyty

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 y16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
la mine-y16xe din 2000,pe langa cloncaneala-troncaneala de rigoare,harjaie la curbe,parca pe stanga spate.adica se duc si rulmentii?
Saraca era impecabila,pana am plecat cu ea la Focul viu din Buzau si am bagat-o prin niste cratere...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dupa schimbarea bucsilor pe spate nu trebuie 'tras' si unghiul de cadere al rotilor, ca pe fata ?
Totusi nu e punte rigida sa nu-i faci nimic dupa schimbarea bucsaraielor.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
teoretic trebuie. se vad reglajele in poza lui radovan.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR