Ai uitat parola?


  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2008

Senzor de oxigen se refer la sondele lambda(sunt doua,una inainte si una dupa catalizator).Senzorul camshaft ti-l arat maine daca vi pe le mine Smile
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

sunt prezent Very Happy vb maine
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

O intrebare are cineva din brasov o valva egr de proba 1 zi max 2 fac cinste Very Happy

Si inca o intrebare daca ii dau impulsuri la valva egr face o cursa dupa care tre sa astept un timp ca nu mai face nimic .E normal?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Fa alta miscare, te asiguri ca valva este inchisa prin demontare sau dupa mers motor 'curat' si scoate mufa, circuli si daca nu mai tremura mister rezolvat. Varianta 2 e sa intri cu tester pe ea, daca ramine blocata deschis iar mister rezolvat. Daca la curatare prin impulsuri ramine teapana uneori iar valva e de vina.
Inteles?
Adica prinzi motorul ca merge bine si scoti mufa, mergi asa si daca nu mai face figuri la semafor e clar.
Valvele daca au sanse si daca stii sa le cureti le cam scoti, daca nu alta noua si curatata anual sau depinde de consum ulei, km facuti etc.
Potentiometrul din EGR la Z14/16XE si softul din ECU este cam permisiv, deci pot tremura motoarele si cod P0300 si sa nu apara codurile de EGR Wink
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Ok multumesc dan (pot sa scot mufa cand motorul merge ? )
Oricum cea mai mare prostie e asta cu "lasa ca merge asa" , acum m-am invatat ce trebuie curatat si cand Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

Teoretic da in cazul asta, dar sa te obisnuiesti ca orice mufa se scoate dupa ce te documentezi si numai cu cheia scoasa din contact, la unele si bateria scoasa.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Aseara am fost la cristi a curatat egr , am facut si un test de compresie undeva pe la 15 a iesit pe toti cilindrii, dupa curatare masina merge ok, oricum egr cred ca e dus pui decarbusolv pe sus si curge pe langa Sad ,deci posibil sa nu inchida bine

A ms mult lu cristi Very Happy
  • cipry

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2008

la mine inca persista problema.trepideaza in mers sau la relanti,nu trage bine,cateodata isi da drumul si merge bine,dar in reprize scurte.clapeta de acceleratie curatata ,valva egr curatata si verificata,bujii noi (recomandate de producator) .am dat jos ECU sa vad daca nu sunt ceva lipituri reci..si degeaba ,tehnologie smd pe cablaj ceramic.tranzistorii de putere i-am masurat si sunt ok,altceva nu prea mai am ce verifica la el.ar mai ramane sa probez cu o alta bobina de inductie...dar n-am de unde.in afara de bobina ce ar mai putea sa fie? eroarea e tot aceeasi P0300 si P0301 .
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

scoate egr si da-i impulsuri vezi ce face, pinu 1 si 5 pe bornele de la baterie ,
  • cipry

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2008

valva egr e curatata si verificata ,pistonasul iasa in afara cand este alimentat.deci merge 100% .
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

care are un egr de vanzare la un pret acceptabil poate sa scrie aici Very Happy
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

stie careva se pot schimba semeringurile de la supape fara sa se dea jos chiulasa?
  • cipry

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra z14xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2008

salutare,pana la urama am rezolvat problema cu o curatare de injectoare cu ultrasunete.motorul merge foarte bine ,trage mai bine ca inainte,nu mai trepideaza deloc,dar de atunci a aparut alta problema si anume ,porneste cam greu insensul ca tin cheia la demaror cam 3-4 secunde ,inainte nici macar o secunda nu o tineam.o sa verific partea electrica la care s-a umblat in urmatoarele zile.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

ma apropii de 10000 km si trebuie sa schimb uleiul imi puteti spune daca ar fi bun mobil 1 10W60 sau dau banii degeaba pe el, m-am gandit la uleiul asta ca gm 10w40 il cam papa(deh am mers mai in forja ) si ce cheie imi trebuie la baie ? MUltumesc
  • dannyp

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Mar 2009

Salut baieti, ati rezolvat problema cu trepidatiile in mers si cum? De la ce era?
La mine apar niste trepidatii la turatie constanta (intre 1500 si 2000), cum accelerez totul e ok.
  • ionutxxx

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jun 2009

Sincer nici eu nu stiu de la ce, am schimbat bobina de inductie , am zis ca de la aia e , nu era de la ea, am.curatat egr clapeta de acceleratie, curatat injectie si a disparut eroarea, culmea e ca toata lumea dadea vina pe bobina si intr-o zi faceam un.pic de raliu cu ea cand a crapat bobina noua Smile) culmea e ca am pus bobina veche inapoi si nu am.probleme Smile
  • cotocgeorge

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2008

Salut. Am si eu probleme la o vectra b z16xe, motorul merge in 3 pistoane. Cilindrul 3 nu functioneaza, am curatat EGR, corp clapeta acceleratie, schimbat bujii, insa tot in 3 pistoane merge. Bujia nr 3 functioneaza, am scos blocul de aprindere si are scanteie, la fel si celelalte iar faptul ca bujia se umezeste cu benzina ma duce cu gandul ca si injectorul functioneaza. Astept sfaturi. MULTUMESC!
  • bog2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z14XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2014

salut ! hai sa va povestesc ce mi s a intamplat ! exact ca ionut deodata masina a inceput sa mi mearga in 3 pistoane , la toba se auzea ca o mitraliera,intreruperi de putere , dupa 3000 de ture clipea martorul noxe (elicopterul ala ) si consuma de rupea. am curatat egr, clapeta, schimbat bobina cu una de proba ,bujii,ce sa mai zic ... ma luase disperarea . am facut compresia in doua service uri . aveam 15 si in al doilea 16 pe fiecare cilindru la masina cu peste 200k ! cheltuiala si umblatura maxima .lipsa scanteie pe cilindrul doi si rateuri pe toti nu scapam. p0300 p0302.am schimbat bujii si sonda lambda . in fine . acu cateva zile eram cu un mecanic si tocmai imi spunea ca ecu e de vina altul ca s supapele,altull culbutorii blocati . ma gandeam de unde sa iau vreo 1000 de ron , cand a parcat langa mine un baiat cu un z16xe si l am rugat sa mi dea putin bobina sa mai incerc odata sa fiu sigur ca nu i bobina . mi a zis baiatul respectiv ca are o bobina noua , ca a avut o probl la masina si a cumparat o degeaba . cand l am intrebat ce probl a avut surpriza ! exact ce aveam si eu missing fire pe 2 si multiple missing fire .evident ca l am intrebat ce a facut . dupa ce mi a zis ca a schimbat ecu bobina curatat verificat egr clapeta si o luna doua de disperare (ca in cazul meu )s a dus intr un service iasi si i a desfacut capac culbutori si i a dat cu un spray din abundenta , a rotit putin motorul si iar din abundenta cu spray(ceva pt calamina nu stiu exact ) .l a trimis respectivul mecanic sa si tureze masina cateva zeci de km si masina merge perfect de 3 ani !eu foarte sceptic , la insistentele unui prieten cu care eram ,am zis la cati bani am dat, 25 de ron aiurea is un mizilic, m a dus si am cumparat un aditiv benzina(nestiind ce spray a folosit) pt curatare supape si injectoare de la liquid moly (sper ca asa se scrie ) si m am dus pe bucium in iasi si am turat sanatos masina . in primii km mergea de parca avea benzina de 90 de abia plecam de pe loc . dupa vreo 20 de km am oprit o si am pornit o din nou si masina mergea perfect si la fel merge si astazi dupa 3 zile , a doua zi s a stins si becul de noxe, teava de esapament(in disperare schimbasem si sonda lambda dar degeaba cu vreo 2 sapt inainte ) curata .la fel merge si astazi dupa 3 zile .acum o sa va mai spun si dupa cateva zile eventual o luna doua .cert este ca masina nu a mai mers asa de cateva luni . am pus additivul peste 15 litri de benzina aprox dar pe respectivul tub scriaca se pune cu pana n 60 de litri in rezervor . m am gandit sa fie mai concentrat .sper sa ajute vreun disperat cum am fost si eu de o cheltuiala inutila . la asta serveste forumul Smile!mecanicul respectiv i a zis ca se intampla asta din cauza mersului subturat si preponderent prin oras
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,390
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

nu te cred.
  • bog2005

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z14XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Nov 2014

m ai prins ! am intrat sa fac reclama la liquid molly cum fac altii la gm castrol etc sau la cat de buni mecanici sunt ei si cum schimba jumatate de masina pt o probl minora !numai bine iti doresc !

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide