Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:Am confectionat asa zisa piesa minune (pt ca este foarte scumpa si ne maninca zilele)Urmeaza sa o montez pe masina dar sa mai dea caldura.Materialul folosit este poliamida

atasez poze


Marius , stai linistit ca la mine a mers 1 an si jumatate fara nici o problema si am dat-o jos pentru ca am ales sa fac una la strung din poliamida. Acum problema cred ca este rezolvata definitiv datorita materialului folosit-poliamida.
Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am vazut si aceasta piesa in paginile anterioare. Dar la mine, se vede, este alt sistem. Deocamdata zic ca e bine! Sa vedem cum se comporta in timp.
Chiar foarte buna ideea ta, nu stiam ca se strang la caldura asa tare PET-urile! Mersi! Wink
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
la mine, problema s-a rezolvat doar prin reglaj, la un service. desi la vremea aia intra greu in vitezele 1 si 2 la temperaturi de 3-4 grade afara, dupa reglaj nu am mai avut probleme, indiferent de temperatura. nu stiu exact ce a reglat, dar ba ridica, ba cobora masina si inginerea ceva la schimbator.
  • the1godfather

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ciucurica a scris:salut, eu recent am schimbat ulei din cutie, am zis ca asta e problema, si merge mai bine, se infinge mult mai bine, dar..... tot la fel intra ina treapta 1 si 2, adica cand bag in treapta 1 trebuie sa dau nitel spre 2 si apoi sa imping si pt 2 sa trag tare si sa ma rog sa intre frumos, si nu vrea sa intre din 3 in 2.

Puteti sa imi spuneti daca folosesc metoda asta, adica sa bag plastic la schimbator stric ceva? adica exista riscul sa maresc spatiul? Si trebuie sa scot tot schimbatorul cu tija si sa raman doar cu sistemul acolo dupa care sa bag tija schimbatorului sau pot direct fara sa ma chinui foarte mult. pun intrebari ca sa nu stric, o intrebare nu strica Smile
ei bine am un vecra b1 x20 dtl si exact aceleasi probleme ( si timoneria identica)!!!!nu i-am schimbat uleiul,dar ma supara rau ca nu vrea sa intre in a 1a si a 2a,parca loveste in ceva si nu vrea sa isi continue traseul....stie cineva care e problema?MA DISPERAAAAAAAAA! Evil or Very Mad Cenzurat
Skip ads

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pai problema asta e. are joc in bila aia si nu isi continua traseul pt ca nu are directia corect, directie care e data de acea bila in combinatie cu bucsa respectiva.
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 755
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pana una alta, vinde cineva o chestie dinasta improvizata pentru un vectra b din 2001 ? Very Happy
  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Aveti idee se gaseste pe la dealerii de piese auto, kit de reparatie pentru toata povestea asta cu schimbatorul?
Asta ca sa nu improvizam cu piese facute la strung sau pet-uri. O sa ma interesez si eu zilele urmatoare, dar pana atunci poate aveti un raspuns.
  • Andrey0027

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
din cate stiu se vinde complet toata timoneria, si la dezmebrari nu iti da nimeni doar acea manta
Skip ads

  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
pai, cam toata timoniera daca este asa. Cred ca am gasit ceva la 415 lei, cam mult zic eu.
Iar toata maneta sh am gasit la 100 lei. Dar e loterie cu sh, pentru ca este tot o piesa uzata care nu sti in ce stadiu e, trebuie verificata in prealabil.
Eram curios daca exista kituri de reparatie, care sa includa acea garnitura, bila, mansoane si ce mai e pe acolo de se uzeaza des.
Deh, doar nu ii zice kit de reparatie degeaba.
  • Andrey0027

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
stiu ce vrei sa zici, dar din pacate nu am vazut asa ceva. eu la a mea i-am invelit bila aea cu o punga si merge perfect Smile)
am incercat prima data sa pun o bila de ping pong dar m-am chinuit degeaba (nu numai ca nu mai aveam joc dar nu se mai misca deloc)
  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
hmmm, deci vorbim de un spatiu de sub 1mm, nu m-am apucat inca de treaba sa vad ce e pe acolo, m-a uimit rezultatul din filmuletul de pe youtube, postat mai sus si care l-am vazut inainte de a gasi acest topic. As vrea sa urmez pasii de acolo, insa nu prea imi dau seama bine ce face acolo, cred ca a folosit un kit de reparatie sau ceva de genu. Insa simpla invelire cu o punga Smile a bilei sa schimbe atat de mult situatia mi se pare uimitor. Ma gandesc poate e mai simplu si de durata sa contractam suportul in are sta acea bila, decat sa adaugam materiale acolo.
Cum ziceam, vreau sa urmaresc pasii din filmulet si sa imi dau seama ce se face mai exact acolo, a facut cineva pana acum asta?
  • Andrey0027

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
in posturile anterioare am pus si eu acel filmulet. initial am incercat sa fac exact ca in filmulet, asta pana la faza cu inelul de sarma (nu prea mia iesit ca nu aveam sarma de dimensiunile asematoare) apoi am incercat cu bila de ping pong. toata treaba e ca se uzeaza acea manta si se face un joc, umpland acel spatiu cu o punga am eliminat considerabil din joc, nu pot sa spun ca nu mai am deloc, dar macar intra in treapta I fara sa agate
Skip ads

  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
ok, dar unde este problema de fapt si ce se incearca sa se faca in acel filmulet ca nu inteleg Smile A pus un inel de sarma in loc de garnitura?
  • Andrey0027

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cam asa ceva. inelul ala strange mantaua si elimina din joc. inainte sa desfac toata timoneria am incercat sa pun o garnitura de cauciuc de la un fasung de bec h7, si a tinut cateva luni pana sa rupt si ala
  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
hmmm, deci o rezolvare foarte buna, fara a introduce materiale noi in sistem, este sa se stranga asa cum ii spui tu, mantaua, probabil ca te referi la suportul in care sta bila.
Mie mi se pare ca acel inel, otelit probabil, de fapt aplica presiune spre exterior, oarecum sa desparta ceva si nu sa apropie marginile, suportului de bila.
Corectati-ma daca gresesc.
  • Andrey0027

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
initial era un inel de cauciuc, deci clar apropie marginile. in poze arata ca o garnitura elastica, dar cand pui inapoi acel dop nu mai permite inelului de sarma sa se desfaca sau sa iese de pe canalul mantalei (invelisul ala gri)
  • mr.tim

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
constat ca inelul de sarma - otel ar fi o solutie buna si de durata, avand in vedere duritatea materialului (otel)
voi ce spuneti? a mai incercat cineva?
  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
gabiopel a scris:
gabiopel a scris:Am confectionat asa zisa piesa minune (pt ca este foarte scumpa si ne maninca zilele)Urmeaza sa o montez pe masina dar sa mai dea caldura.Materialul folosit este poliamida

atasez poze


Marius , stai linistit ca la mine a mers 1 an si jumatate fara nici o problema si am dat-o jos pentru ca am ales sa fac una la strung din poliamida. Acum problema cred ca este rezolvata definitiv datorita materialului folosit-poliamida.



@gabiopel
M-ar interesa un desen de executie pentru acea bucsa din poliamida pe care ai facut-o.
Am posibilitatea sa o fac din duramid.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Antara 2012 A22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La cutie F23 cu cabluri va pot ajuta cu bucsa.
https://www.clubopel.com/vie...631&start=100
  • cip_dmx

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
mariusgmg a scris:Salutare si pe aici. Intrucat de ceva timp si mie imi mergea greu in vitezele 1 si 2, m-am dosumentat nitel pe aici si am preferat sa aleg metoda lui @gabiopel explicata in prima pagina a acestui topic. Acum e cu totul alta treaba. Aveam destul joc in nuca schimbatorului de viteze. Nu cred ca ar trebui sa explic prea mult ca sunt destule explicatii pe aici. Dar voi pune niste poze din timpul operatiunii:

Am facut cateva poze si cu acea clema ca am citit ca erau cativa care nu stiau s-o desfaca.
Acum pot sa zic ca am schimbator nou la masina. Sa vad cat o tine. Cu toate ca la aceasta metoda mi-as putea permite s-o fac si o data pe luna pentru ca nu dureaza mult, maxim 20 minute!
Salutare am aceiasi problema numai ca la mine intra destul de bine in orice treapta de viteza dar problema ramne doar"jocul" te rog spune_mi daca pet_ ul este lipit (strans) pe bila de pe maneta ???....... si apoi montat in acea"gaura" de fixare (scuze nu prea cunosc termenii) multumesc!!
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR