Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • BStani

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Opel Astra H 1.3 cdti
Am si eu urm erori.
ECN 24312 , apoi se schimba in ECN 10807.
Ceva idei? O sã merg marți la service, dar vreau sã fiu oarecum în cunoștințã de cauzã despre cele de mai sus.
Mulțumesc.
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Astra-H 2006...2011 Z13DTH
Complaint: Customer reports lack of power mostly during acceleration. The following DTC´s might be set: P0108, P0243.
Cause: Electro Pneumatic Valve defect due to corrosion.
Production: Improved Electro Pneumatic Valve will be introduced in production beginning of 2011.
Remedy:
In case of customer complaint install an improved electro pneumatic
solenoid (Partnumber: 55579900 / Cataloguenumber: 08 51 057).

Replace Electro Pneumatic Valve

Caution:
Do not replace the turbocharger and the charge-air pressure sensor.
Daca nu sti engleza bine foloseste google translate
asa arata piesa defecta pe care trebuie sa o inlocuiesti


Electrovalva Turbo Opel Astra H 1.3 Cdti Z13DTH
  • BStani

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pt informatie. Marți o sã încerc sã rezolv. O zi bunã!
  • BStani

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut. Azi am schimbat electrovalva. Totul ok. Masina trage cum trebuie si nu mai imi apare cheita. Singura chestie e ca la testul pedalei inca imi apar cele douã erori de mai sus. Presupun ca trebuie resetat cumva...ma puteti ajuta? Sau trebuie resetat din tester? Sau? Multumesc.
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Se sterg cu un op com sau alt aparat de diagnoza (ELM...).Poate dispar si daca iei borna - de la baterie cam 5 min dar se reseteaza si intervalul service si nici nu-i sigur ca dispar (sa nu iei jos + ul sau ambele ca-i bai).Oricum daca ai rezolvat problema ai tot timpul sa le stergi...
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Perfect adevarat ceea ce ti-a scris colegul @thirteen, mai putin partea din paranteza. Tot ceea ce scrie in paranteza, recomand sa ignori.
Scuze pentru ca m-am bagat.
  • Ivictor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2020

  • Mesaj Privat
salut. am un opel signum 2004 cu urmatoarea eroare : B2575 - Left Low Beam Circuit Open
(04) - Present
am schimbat xenonul si becul tot nu se aprinde , sigurantele sunt toate ok , cum as putea sa identific problema? s-a ciocnit cineva de eroarea aceasta?ca sa dau farurile jos astfel incat sa pot scoate droserul(cutiuta de aluminiu din spatele xenonului) de la farul drept si sa-l pun pe farul stang trebuie sa dau spoilerul jos sau desfac cutia filtrului de aer?am resetat eroare cu opcom dar problema persista. va multumesc!
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Alimentarea "droserului" (cum ii spui tu) se face cu + 12V în mufa de pe far, pinul 3, fir Galben și masã ( minus ) în mufa de pe far, pinul 10, fir maro.
Fitul galben, de plus, vine din Multifunction Control Module (calculatorul de confort) din cutia de sigurante din compartimentul motor) mufa B, pinul 33, fir galben.
Verifici prezențã tensiune pe firul galben, continuitatea acestuia si contactele din mufe, pentru acest fir.
Te asteptam cu noutati.
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
@sebage Daca lasi masina fara curent deloc deci iei si borna + si borna - ai sanse mari sa se reseteze CIM-ul si atunci nu-ti mai recunoaste cheia,trebuie reinitializata iar cu un op com lucru care un incepator fara sa aiba diagnoza si fara cunostinte despre asa ceva ma indoiesc ca s-ar descurca.De aceea i-am recomandat sa fie precaut.Pentru tine sigur nu-i bai mare dar pentru el ar fi.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu o spun cu rautate sau altceva, dar, total irelevanta si ireala explicatia (este vorba de cunoștințe elementare de electrotehnicã). Raman la recomandarea facuta, "a se ignora ceea ce este scris în parantezã"!
As putea sa dezvolt, dar nu cred ca este cazul. Daca totusi doreste cineva argumente, pot dezvolta pe scurt, pe "lung" sau pe "foarte lung".
Numai bine!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
erorile stocate in ECM nu se sterg prin luarea bornelor de pe baterie ci cu numai cu echipament de diagnoza conectat in data link conector; este recomandare facuta :



cred ca omul a inteles ca nu scapa de erorile stocate in ecm daca scoate bornele de la baterie.
  • BStani

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Am inteles. Nu-i problema. Ma descurc. Va multumesc pt informații.
Skip ads

  • Ivictor

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2020

  • Mesaj Privat
sebage a scris:Alimentarea "droserului" (cum ii spui tu) se face cu + 12V în mufa de pe far, pinul 3, fir Galben și masã ( minus ) în mufa de pe far, pinul 10, fir maro.
Fitul galben, de plus, vine din Multifunction Control Module (calculatorul de confort) din cutia de sigurante din compartimentul motor) mufa B, pinul 33, fir galben.
Verifici prezențã tensiune pe firul galben, continuitatea acestuia si contactele din mufe, pentru acest fir.
Te asteptam cu noutati.

Merci! O sa verific cu aparatul de masura ,peste 2 saptamani momentan este plecata sotia cu masina .
  • AIn1971

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salut ma ajuta careva sa îmi explice urmãtoarele erori... La un astra h 16 benzina 2004 twinport......... P011005
P013004
P013007
P013500
P017152
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
P0110
Intake Air Temperature Sensor Circuit High Input
120 s elapsed time since engine start
Intake air temperature is less than -36.75 °C (-32.80 °F)
(Short circuit to voltage or circuit interruption)
Above conditions must be fulfilled for at least 2.5 s .
Replacement Value:
Instead of the input value the control unit uses a replacement value
Effect:
All adaptations are locked.

P0110
Intake Air Temperature Sensor Circuit Low Input
60 s elapsed time since engine start
Intake air temperature is greater than 149 °C (300 °F)
(Short circuit to ground)
Above conditions must be fulfilled for at least 2.5 s .
Replacement Value:
Instead of the input value the control unit uses a replacement value
Effect:
All adaptations are locked.

P013004 ;P013007;P013500 -O2 Sensor Malfunction (Bank 1 Sensor 1) ;O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 1)
P0171 Fuel Trim System Lean
Prima eroare P0110 este functionarea defectuoasa a senzorului IAT,Ai aici un tutorial unde este situat .Scoate mufa si da cau spray de contacte in ambele parti...daca nu se rezolva inlocuieste senzorul
http://www.youtube.com/watch?v=cwadLxxkFRc
Erorile urmatoare (toate 4) sunt de la sonda lambda 1 si pot fi derivate din prima eroare sau poate fi chiar somda defecta (oricum apare si circuitul de incalzire al sondei defect -P0135) deci poate fi defecta
senzorul 1 e primul pe evacuare si cum ridici capota-l vezi
http://www.youtube.com/watch?v=9nA3Us8hk24
Daca P0110 este prima eroare aparuta recomand sa rezolvi senzorul IAT ,sa stergi cu un op com erorile si daca mai apare sonda lambda 1 o inlocuiesti si pe aia.Exista posibilitatea ca din cauza senzorullui IAT si valorile sondei sa fie eronate dar sonda sa nu fie defecta ci doar eroare adiacenta...P0135 nu scrie ca-i circuit open ( deci intrerupta) ci doar malfunction-nu functioneaza corect.
  • AIn1971

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc am schimbat prima sonda lambda 1 si debimetru de aer au disparut erorile .si apoi mi.a aparu o probkema foarrte grava ... Fum pe toba miros de benzina ne arsa plus consum exagerat de ulei nu stiu ce sa mai fac.. Se intrerupe motorul de zici ca moare si se aude un sunet de role iar cand moare motorul troncane mororul de zici ca se sparge ceva in el
Ma poti ajuta ?
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Si nu ai erori?
  • AIn1971

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nici o eroare ...
Ai idee ?
  • AIn1971

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nici o eroare ...
Ai idee ? Si cu cele vechi am patito masina am aduso din germania am dusa sa fac schimbul de ulei in romania la un service si de atunci se leaga toate problemele astea .. La servis im zice ca sa segmentez motorul
  • AIn1971

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Ori sa il schimb .. Dar nu inteleg motorul e impecabil fara scurgeri nimic
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR