Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Exact asa am facut si nimic
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie sa incerci varianta clasica "agrafa" dar eu nu mai tin minte ce la contacte din mufa faci punte...cauti tu pe aici si sigur gasesti
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Neah, am diagnoza si aflu daca e ceva de aflat dar eram curios sa vad de ce nu merge
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Va salut !
M-ar putea ajuta cineva sa lamuresc 2 coduri ECN ?

Mi s-a aprins check engine-ul in mers, insa masina a mers fara probleme.

Cand am oprit, am facut testul frqna+accel. si am gasit urmatoarele:

ECN 3608
si
ECN 13604

Masina este Astra H 1.6 benzina din 20011, Euro5.

Ce-i drept, aseara am alimentat plin cu benzina de 98 de la LukOil, iar in rezervor mai aveam vreo 10 litri din cea veche, despre care cred ca era de 95.

Multumesc !

P.S.: M-ar ajuta foarte mult sa stiu, daca e vreo problema serioasa, pentru ca am de facut un drum mai lung cu ea.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0036 (Interval/performanta a circuitului incalzire senzor O2 (B1 S2)
P0136 O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) - defect de circuit
Sonda lambda 2 nu influenteaza mersul motorului. Poti pleca linistit. E enervant daca se aprinde check-ul, ca nu stii motivul.
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru promptitudine !

Ar putea fi posibil ca aceste erori sa provina de la benzina proasta ?

Mi-am amintit ca in timp ce ma indreptam spre masina dimineata, am deschis-o cand mai aveam vreo 10 metri, iar de sub ea a iesit un dulau, destul de mare, care, probabil, a innoptat acolo.

Sub masina era uscat, iar afara a cam plouat.

Nu stiu cum e pozitionata Sonda Lambda, de dupa catalizator... dar credeti ca e posibil ca "prietenul" patruped, cand a visat urat, sa fi facut vreo miscare mai brusca si sa-mi fi rupt firele ?

Eu as zice ca e putin probabil, pentru ca check engine-ul s-a aprins dupa vreun km. Daca s-ar fi rupt vreun fir, cred ca s-ar fi aprins din prima.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Erorile sunt de circuit intrerupt.
Cred ca sunt firele rupte. Sonda 2 e pe evacuare, dupa racordul flexibil.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze Iulian daca intervin cu ceva....i-ai lasat impresia lui fly_lex ca e OK daca umbla cu sonda lambda 2 defecta ori nu e chiar asa.Poate umbla la drumul lui de acum dar fiind o sonda de reglaj in timp nu cred ca e bine (de fapt sunt sigur ca nu) si oricum e vorba de 200 lei o cheie si o rampa (e drept nu orice cheie ci speciala)..Pot sa pun pariu ca primul lucru va fi miros de benzina cateodata in habitaclu (cam cum era la Dacie mai demult)..Ș)
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sonda 2 nu face altceva decat citeste si transmite la ECU valoarea noxelor emise.
Sonda 1 este cea de reglaj, care poate influenta motorul, daca e defecta.
  • fly_lex

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Intre timp am ridicat masina pe elevator si m-am uitat la sonda, insa nu pare a avea vreun fir rupt.

Am atasat si pozele facute, vu aceasta ocazie.

Aveti idee...daca problema dispare, check engine-ul se poate stinge singur, dupa un anumit numar de porniri/opriri in care nu a mai detectat vreo problema.

Inainte sa schimb sonda, vreau sa ii curat bine mufele, sa o curat si pe ea, sa sterg eroarea si sa vad daca mai apare.

Daca toate astea, nu vor avea niciun rezultat, o inlocuiesc.

Cred ca informatiile de la Sonda Lambda 2, care ajung la ECU, despre calitatea noxelor, pot influenta cumva, in tandem si informatiile de la Sonda 1.

Despre ce cheie speciala este vorba ?

Multumesc !


  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Lamda 1 are nevoie de cheie speciala. Labda 2 merge si cu cheie normala. Sunt cazuri cand trebuie incalzita teava de esapament cu lampa de sudura. Eu pana nu am inrosit piulita sudata de teava, nu am reusit sa desfac sonda.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Este exact invers adica sonda lambda 1 nu necesita cheie speciala dar sonda lambda 2 DA. Primul link e pt sonda 1 si al doilea pt sonda 2 ,in clipul 2 se vede si cheia
http://www.youtube.com/watch?v=qwS4dhVRBDA
http://www.youtube.com/watch?v=lEmS3f3LtVM
Daca vrei sa verifici ceva inainte sa o inlocuiesti nu poti verifica decat daca e dusa sau nu.Scoti mufa sondei de la cablajul masinii si ai 4 fire la mufa....cu un multimetru masori sa nu fie intrerupta.
E adevarat ca sonda 1 este de reglaj si sonda 2 doar de diagnoza dar va puteti inchipui ce reglaj poti face pe baza unor informatii eronate (provenite de la sonda 2) sau fara informatii deloc,(amestecul la fel indiferent daca motorul e cald sau rece...)
Skip ads

  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Sonda lambda 2 nu transmite la ECU cine stie cate informatii despre valoarea noxelor emise ci doar informatii despre oxigen (de aia ii spune si O2 sensor) pe baza acestor informatii amestecul va fi mai "sarac" sau mai "bogat".Cred ca functionarea sau nefunctionarea ei la parametrii normali e importanta.
http://www.youtube.com/watch?v=x5cSO1xGj0o
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
M-am uitat mai atent la clipul de pe Yutube pe care l-am pus pentru a se vedea cum se demonteaza cu o cheie simpla sonda lambda 1
http://www.youtube.com/watch?v=qwS4dhVRBDA
si surpriza ,tipul din clip face diagnoza si conform diagnozei are defect P0141 : O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 2)....deci sonda lambda 2 (de dupa catalizator)...se decide si inlocuieste sonda lambda 1 si defectul dispare... Laughing Laughing Laughing Oricum eu am pus clipul pentru a exemplifica modul de demontare pt.lambda 1 si nu m-am uitat atunci la tot clipul...deabia acum m-am uitat la tot...fain nu? Very Happy
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa contrazic pe nimeni, dar la labda 1, cheia fixa nu statea prea bine pe hexagon, mai ales daca necesita fortala desfacere.
La labda 2 puteai pune linistit cheia fixa pentru ca avea spatiu suficient.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Poate la tine cand ai schimbat sonda 2 te-ai descurcat ca ai dat "cald",dar cand am schimbat-o eu nu prea...era si rampa joasa si stateam buburez nu aveam pozitie si dadeam cu mana in sasiu,am vrut chiar sa tai cablul aproape de mufa sa pot baga inelara....lucru greu Very Happy .M-am dus la un prieten care avea canal si cheie...joaca de copii.
  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sunt dupa un drum de 2500-2800km (pe un Astra H 2008), si pe ultimele 100-130km imi apare martorul de noxe (motorasul). Dupa ce verific codurile imi da eroare 242F66. Am vazut mai multe discutii, legat de acest cod, ca nu regenereaza DPF-ul, ca trebuie scos la drum pentru regenerare. Dar ce sa fac eu care am fost la drum lung si asa mi-a aparut martorul, tinand cont ca pe drumul catre casa, din cei 900km cca. 700km am facut pe autostrada. Mentionez ca in acest interval se aprindea martorul cu cheita si dupa cativa km disparea, si tot asa. Dupa ce s-a aprins martorul cu noxe cel cu cheita nu a mai aparut. Ceva idei aveti cumva? Multumesc.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Nu am pretentia ca ma pricep la motoare diesel desi am si un golf diesel dar iti spun ce cred ca s-a intamplat.Poate atunci cand iti aparea cheita si disparea apoi isi facea regenerarea DFP-ul ,nu stiu sigur ,Dan Cuciureanu scria ca atunci cand se produce regenerarea face ca toti dracii deci ar fi trebuit sa sesizezi.Dar presupunand ca si-a facut-o (de aia se aprindea si stingea cheita) atunci eroarea e stocata (dar poate nu mai e prezenta) asa ca ia un op-com ,sterge eroarea si vezi daca mai apare.Daca apare nu ai decat doua posibilitati....fortezi regenararea sau anulezi DFP-ul (solutie des intalnita dupa cum am citi pe forum).Pentru ambele variante gasesti pe yutube o multime de tutoriale.Oricum primul lucru sterge eroarea si apoi mai vezi.
  • thirteen

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Pentru toti cei care cautati ajutor aici pe forum...este placut sa mai dati un mesaj dupa ce ati rezolvat problema...ne face si pe noi care ne pierdem timpul pe aici sa ne simtim mai bine stiind sa oarecum am fost de folos.Asa e corect NU?
  • tomde

  • Mesaje scrise: 461
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@thirteen ai dreptate pe din plin. Cea ce pot sa spun ca nu am ajuns sa vad cu un op-com ca-m ce se intampla cu masina mea, singura chestie ca dupa doua zile s-a stins motorasul cu noxe. Am verificat cu testul agrafa imediat dupa si imi aparea inca codul de eroare memorat. Voi verifica si in zilele urmatoare sa vad daca s-a sters de la sine sau mi-a ramas inca. Scuze de raspunsul intarziat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR