Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
eroare zice ca nu vede senzorul de presiune al aerului conditionat. probabil cablaj rupt?
Skip ads

  • 64xgeo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y17DIT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
revin cu detalii: astazi, la serviciu, m-am invartit pe langa ea, am masurat sigurantele de 40A, cum am zis in postul precedent, am umblat pe la mufe la radiator si senzor de presiune si cam atat. La plecare, tot drumul Bucuresti-Ploiesti masina a mers impecabil, fara sa se mai aprinda niciun martor...forjat 130...150..., totul ok, temperatura apei la 87 grade. Mad
Acu' ma gandesc ...ori a fost un contact imperfect pe senzor si am scapat ieftin, ori datorita umezelii si apei de ploaie (dimineata ploua, la intoarcere a fost uscat pe drum) una din componente (senzor/mufe/ECM) face figuri.
Oricum maine sterg erorile, dau cu spray de contacte pe mufe si monitorizez problema in continuare.
Va spun daca mai face figuri.
raman totusi cu o nelamurire...mufa mea de la ventilator are 2 pini; e cu rezistenta sau fara? Idea
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salutare tuturor! am o zafira z16xe si cred ca am si eu o problema cu racirea... acul din bord in mers indica 80 grade chiar si 78 cateodata, iar la relanti maxim 89 si pornesc ventilatoarele. daca o accelerez pe liber de 3 ori la 1500- 2000 ture se opresc ventilatoarele si acul coboara spre 84. pt mine e dubios ca oscileaza acul(temperatura) asa , iar ieri si azi am gasit presiune in vas si furtunul gros fierbinte rau si la fel cu presiune in el. dupa ce am desfacut capacul de la vas a iesit presiunea. ... cand strang furtunul mare vine lichid pe retur in vas. Ce parere aveti, ceva nu indica bine, vreo piesa nu isi face treaba...? va multumesc si astept raspuns. bafta all.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
problema si la mine . Este vb despre o astra g motorizare 2000 diesel . Odata cu schimbarea termostatului am observat o problema .
Dupa schimbarea termostatului , mi a aparut pe BC -coolant level si automat aprinderea check-ului . Dupa o per de 2 zile nu a mai facut , problema a reaparut inca o data astazi doar in momentul in care temperatura antigelului a atins 90 gr. Erori , pe ceasuri nu mi a dat , doar acel check control de pe mid . Ventilatoarele functioneaza perfect , nivelul antigelului este ok . Prima data daduse m vina pe senzorul din vasul de expansiune sonda de nivel defecta , dar nu este asa .Am pus testerul pe masina si am observat ca prezinta 2 erori
163- temperatura antigel-lipsa semnal
57-lipsa semnal de deconectare clima.
Aveti idee ce ar putea fi "deranjat" la ea. Multumesc!
Skip ads

  • Kay

  • Mesaje scrise: 1,211
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2008

  • Mesaj Privat
senzorul de temperatura lichid de racire. La 1.6 este langa termostat tot pe acolo ar trebui sa fie si la tine. Oricum nu are treaba cu check-ul de pe mid ala e dat strict de sonda din vas.

LE: erorile alea sunt pe ecu sau pe calculatorul de clima?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
erorile au disparut luci , nu sunt probleme , am facut de 4 ori diagnoza si nu au mai aparut , acum problema vine la ceea ce imi apare pe mid coolant level- oare sa fie sonda din vas?!
erorile au fost pe calc de clima?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Temperatura antigel-lipsa semnal si la mine apare pe tester chiar daca am schimbat senzorul de pe termostat.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Erori nu mai am , astazi am mai completat cu putin antigel si simptomele sunt urmatoarele . pornit masina - check controlul nu indica nimic , dar in momentul in care apa mi a ajuns la 90 gr atunci imi apare pe mid check control- coolant level. . Ciudat -posibil senzor de nivel , dar nu am auzit sa se fi stricat vreunul vreodata- posibila alta cauza. Si toate astea au coincis odata cu schimbarea termostatului.
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu,din contra, am intalnit extrem de multi senzori de nivel antigel defectzi...
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cam ciudata
Astra g y17dt
Cand dau drumul la aer conditionat(nu climatronic) trebuie sa porneasca ambele ventilatoare? (cel mare ma gandeam ca dupa putin timp fata de primul dar el nu porneste deloc).
Iarna se incalzeste destul de greu.
In afara orasului baga aer rece foarte bine dar daca merg in bucuresti baga destul de slab, ma gandesc ca nu face fata doar un ventilator mic (cel din fata)
Ventilatorul mare nu l-am auzit pornind niciodata chiar daca AC era oprit si afara 35 de grade dar nici apa nu trecea de 90 grade.
Toate probleme astea ar putea avea legatura cu termostatul? Sau de la ECM?
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni sa-mi dea un raspuns ...?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Fa o proba la ventilator pe direct sa vezi daca functioneaza. Invarte elicea sa nu fie blocata, verifica siguranta lui.
Skip ads

  • Fydo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Le-am verificat primele
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai si ce fac se invart sau nu. Sau trebuie ajutate .).).)))
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Incearca cu cu alt ECM sa vezi ce se intampla. Era bine daca aveai un prieten care sa te ajute si sa nu dai bani aiurea.
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Se invart decat pe direct. Ceva nu ii da comanda
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Era bine dar nu pe nimeni. Inca o intrebare:
Senzorul de temperatura da informatii la ecu sau la ecm?
In ecu nu am nici o eroare, ma gandesc ca el nu mai funtioneaza cum trebuie si da informatii cum ca e rece motorul si nu mai are nevoie de ventilatoare
  • rider1

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Din niste discutii mai vechi eu stiu ca ECM da comanda la ventilatoare, dar nu sunt sigur. Mai asteapta niste pareri. Scoate mufele la ECM si curata-le cu spray de contacte. E pus rau acolo, apa si mizerie , contacte oxidate cine stie.
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am facut si asta chiar daca erau curate ca lacrima, am desfacut si ecm era curat si el parca e nou,
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In mod normal ,daca exista o problema, ar trebui sa se aprinda martorul de la engine cooling module. Ca mod de functionare, sunt 3 trepte normale si o treapta de avarie( denumite 1,2,3, iar cea de avarie 5) . La functionarea fara AC ventilatoarele pleaca pe treapta 1 la temperatura de 98 grade, treapta 1 inseamna ventilatorul din fata la turatie nominala iar cel din spate(cel mare) la aprox 1/3 din turatie. La pornirea AC , indiferent de temperatura motorului,ventilatoarele pleaca pe treapta 1 in momentul in care presiunea in instalatia de AC trece de 12 bari. Cand presiunea coboara sub 8 bari ventilatoarele se opresc. Testul de functionare se face cu instrumentul de diagnoza, de preferat tech2( opcom nu comunica bine cu engine cooling module). Se poate face test si cu KTS sau TEXA, de fapt cu orice tester serios cu licenta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR