Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
De cateva zile motorasul meu(z13dth) trage greu,ma rog de el sa mearga!Porneste normal,dar nu vrea sa traga.Plec de pe loc cu a-ntaia, dau a-doua si abia se misca pana pe la 2300 de turatii,abia pe urma incepe sa traga mai bine,o turez pana pe la 3000,dau a-treia si la fel ma rog de ea pana pe la 2300-2500 sa traga!Dupa 2500 de rotatii merge normal,cand o calci se duce tare ,te lipeste de scaun(ma refer de la a -trea in sus),dar daca o lasi sub 2000 de ture e mai puturoasa ca o Dacie!Inainte mergea si daca o tineai mai sub turata,acum nu mai vrea deloc.Ce s-a intamplat oare cu motorasul meu?Stie cineva?A mai patit cineva ca mine?Va rog dati-mi un raspuns,sunt tare suparat!
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
EGR infundat.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:EGR infundat.

Merci de raspuns!Unde este montat si cum arata?Trebuie sa merg neaparat la service sau pot sa-l curat eu?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Skip ads

  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut colegii!Ieri am fost la un service din zona mea sa curat valva EGR sau cum ii zice,bineinteles ca mecanicul nu vrut,a zis ca motorul nu trage din cauza debitmetrului de aer(pe tester nu dadea nici o eroare). Astazi mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de unul singur sa curat EGR-ul.L-am demontat bucati ( m-am belit tot la maini,e foarte ingramadit ) si l-am luat la spalat cu decarbusol si cu un spray de curatat,a iesit luna.M-am speriat ce era acolo Shocked Pe urma m-am gandit eu ca ar fi bine sa spal toata admisia si asa am facut,am dat-o jos si am frecat-o bine si pe ea.Acum pot sa zic ca masinuta mea merge super de bine,trage bine,bine nu ma mai rog de ea!Imi pare rau ca nu am putut face niste poze sa va arat cum arata cand am demontat.Curatati EGR-ul toti care nu va trag motoarele si o sa vedeti diferenta!Operatiunea a durat aproximativ 8 ore.Bafta la toti!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Felicitari Wink
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salut!
Imi poti spune unde se afla EGR la o Astra H Z13DTH?Din cate am inteles la corsa e mai greu accesibil de demontat.
Multumesc pentru ajutor!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ag10tit a scris:Salut!
Imi poti spune unde se afla EGR la o Astra H Z13DTH?Din cate am inteles la corsa e mai greu accesibil de demontat.
Multumesc pentru ajutor!
E montat in partea din spate a motorului,e la fel ca la corsa,nasol de umblat!
Skip ads

  • boris_dinamo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 1,7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2010

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:EGR infundat.



frate cei aia?
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am curatat EGR-ul la un Z13DTH(am fost la un service) si se simte decat o mica diferenta, dar problema tot persista adica masina nu trage pana la 2800-2900 rot/min apoi incepe sa traga masina, la turatia asta se simte ca intra in functiune turbina.
Am schimbat debitmetrul si nicio diferenta.Am studiat tija de la turbo, cea comandata de furtunul de vacum si am observat ca se misca doar la pornire si atunci foarte usor, se ridica 1 cm dar apoi cand turez masina nu se misca deloc tija.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ag10tit a scris:Ieri am curatat EGR-ul la un Z13DTH(am fost la un service) si se simte decat o mica diferenta, dar problema tot persista adica masina nu trage pana la 2800-2900 rot/min apoi incepe sa traga masina, la turatia asta se simte ca intra in functiune turbina.
Am schimbat debitmetrul si nicio diferenta.Am studiat tija de la turbo, cea comandata de furtunul de vacum si am observat ca se misca doar la pornire si atunci foarte usor, se ridica 1 cm dar apoi cand turez masina nu se misca deloc tija.
Ai fost de fata cand ti-a curatat EGR-ul?ti-a demontat tot pe acolo inclusiv admisia?daca nu ai facut asa degeaba ai mai umblat.Asa am patit si eu,am fost la service si nu au vrut sa desfaca tot si l-am curatat singur acasa si merge brici acum.Cat te-a costat?
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema.Era de la un furtun de vacum, era crapat si din cauza asta nu comanda cum trebuie turbina.
Furtunul era crapat in partea dreapta jos a masinii, undeva pe sub bara
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Da, n-am apucat sa-ti vad mesajul. Daca nu va trage bine masina, verificati furtunele de vacuum si daca e ok si problema persista curatati egr-ul. SI daca tot persista, de studiat debitmetrul/electrovalva turbo.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ag10tit a scris:Am rezolvat problema.Era de la un furtun de vacum, era crapat si din cauza asta nu comanda cum trebuie turbina.
Furtunul era crapat in partea dreapta jos a masinii, undeva pe sub bara
Cum ti-ai dat seama?da mai multe detalii sunt curios!
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Problema nu am rezolvat-o eu ci un mecanic dar mi-a spus care a fost cauza.
Initial am observat ca furtunasul ca intra in comanda vaccum de la turbina in momentul in care acelerai masina nu se simtea nici o diferenta, am verificat furtunasele cat am putut dar nu am avut unde sa intru sub masina sa verific tot furtunasul.
Mecanicul a rupt o bucata mica din furtunasul care era crapat si la mufat la loc si si-a revenit masina.
Daca te uiti atent vei observa ca sunt 2 furtunase de vacum care pleaca din partea dreapta jos din compartimentul motor, si sincer nu stiu de unde vin, presupun ca de la pompa de vacum care e pusa de obicei pe alternator
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ag10tit a scris:Problema nu am rezolvat-o eu ci un mecanic dar mi-a spus care a fost cauza.
Initial am observat ca furtunasul ca intra in comanda vaccum de la turbina in momentul in care acelerai masina nu se simtea nici o diferenta, am verificat furtunasele cat am putut dar nu am avut unde sa intru sub masina sa verific tot furtunasul.
Mecanicul a rupt o bucata mica din furtunasul care era crapat si la mufat la loc si si-a revenit masina.
Daca te uiti atent vei observa ca sunt 2 furtunase de vacum care pleaca din partea dreapta jos din compartimentul motor, si sincer nu stiu de unde vin, presupun ca de la pompa de vacum care e pusa de obicei pe alternator
Multumesc de raspuns,dar ce simptome avea ,iti aparea vreo eroare?
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
NU aparea nici o eroare in bord.Masina nu avea putere pana o turai pana la 2800-2900 rot/min, apoi tragea cum trebuie pana la 4000 rot/min, lua 190 km/h(pe ceas), dar cand vroiai sa pleci de pe loc te lua somnul, mai ales daca avea si AC pornit.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Comportamentul masinii mele este cel descris de voi.
Sincer e foarte frustrant sa dai sa pleci de la semafor si sa-ti moara motorul. Cand am turatia sub plaja de 2000 e dezastru. Ma rog de ea sa mearga. Acum ca e foarte cald si nu poti sa mergi fara ac ma scoate din minti. Trebuie s-o turez de o iau dracii la plecarile de pe loc iar vitezele le schimb numai pe la 3500 rot ca sa pic in cuplu in urmatoare treapta de viteza.
Un var de-al meu si-a luat recent un logan MCV de 85 de cai si merge de rupe pamantul in comparatie cu astra mea.
Mentionez ca faza cu furtunul de vacum spart am patit-o si eu.
E posibil sa se fii reactivat?
Daca mai aveti si alte ideii va rog ajutati-ma ca-mi vine sa-i dau foc.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Curata EGR-ul,poate e infundat!
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Salut,

Comportamentul masinii mele este cel descris de voi.
Sincer e foarte frustrant sa dai sa pleci de la semafor si sa-ti moara motorul. Cand am turatia sub plaja de 2000 e dezastru. Ma rog de ea sa mearga. Acum ca e foarte cald si nu poti sa mergi fara ac ma scoate din minti. Trebuie s-o turez de o iau dracii la plecarile de pe loc iar vitezele le schimb numai pe la 3500 rot ca sa pic in cuplu in urmatoare treapta de viteza.
Un var de-al meu si-a luat recent un logan MCV de 85 de cai si merge de rupe pamantul in comparatie cu astra mea.
Mentionez ca faza cu furtunul de vacum spart am patit-o si eu.
E posibil sa se fii reactivat?
Daca mai aveti si alte ideii va rog ajutati-ma ca-mi vine sa-i dau foc.
Ai descoperit defectul?sunt curios ce a avut!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR