Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,

Tocmai m-a sunat cineva cu un Opel Astra 1.7 CDTI din 2004. E disperat! I se opreste in mers masina ... initial a parcurs cc 9km,apoi nu poate merge mai mult de 3-4 km si i se opreste. Nu porneste imediat, numai dupa 3-4 minute. Si merge 3-4 km si sta 3-4 min... si tot asa.

In mers i se aprinde "masina cu cheita", apoi " un dreptunghi cu o deschizatura in dreapta sus si o stea in interior" ( eu nu am gasit semnul acesta, se aseamana putin cu Nivelul agentului de racire de la Vectra C-ul meu )

A remarcat aceasta problema prima oara acum 3-4 saptamani dupa ce a schimbat termostatul. Insa a pornit si a fost ok pana azi cand a pornit la un drum mai lung...

Astept sugestii.

Multumesc.
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
"Masinuta cu cheita" este check engine.
"Dreptunghiul cu steluta" problema pe partea de racire a motorului sau aer conditionat.
Din moment ce acesti 2 martori s-au aprins insemna ca a stocat eroare (defectul).
Presupun ca este vorba despre Astra G.
Mai poate incerca sa sa faca "testul cu agrafa" (ala cu pedalele) si sa posteze aici ce erori ii da ca asa nimeni nu o sa-i zica ce are.(prea multe cauze pot fi).
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
astrah a scris:"Masinuta cu cheita" este check engine.
"Dreptunghiul cu steluta" problema pe partea de racire a motorului sau aer conditionat.
Din moment ce acesti 2 martori s-au aprins insemna ca a stocat eroare (defectul).
Presupun ca este vorba despre Astra G.
Mai poate incerca sa sa faca "testul cu agrafa" (ala cu pedalele) si sa posteze aici ce erori ii da ca asa nimeni nu o sa-i zica ce are.(prea multe cauze pot fi).


Multumesc. Astept si eu codul de eroare. dar ce anume provoaca oprirea motorului? exista o sonda ceva ?
  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Da, este Opel Astra Caravan G tipul ZI7DTL.

Se opreste dupa ce sare apa de 80 grade si apoi creste destul de repede la temperatura asta.
Porneste numai dupa ce apa scade sub 80 grade.

Daca ii da cheie imediat dupa oprire se zdruncina puternic.
Dupa ce ia contactul cand nu a pornit se aude un zgomot ca de turbina ce scade in intensitate...
Skip ads

  • chagrinboy2001

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ok. Revin ...

A ajuns in cele din urma acasa insa tractat, la un momendat nu a mai vrut sa plece ...
A pus testerul pe ea si surpriza ... nici o eroare. La recomandarea "meseriasului" a schimbat filtrul de motorina, a bagat aditiv in motorina, a facut schimul de ulei si au iesit cu ea la teste ... si DA, s-a oprit iar ... au pus testerul pe ea si a iesit ... senzorul de turatie.

Pretul pe care i l-au dat este 420 RON. Nu e putin cam scump ? Am inteles ca sunt 2 senzori de turatie, cel de sus langa radiator,fulie ..si unul mai jos ...cu cel de jos are probleme.

Multumesc
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie este numai unul si anume CRANKSHAFT este situat jos si citeste turatiile motorului(de pe vibronchen).
Senzorul de pe axa cu came (ala de sus) se numeste CAMSHAFT si citeste decat pozitia axei cu came pentru pornirea motorului.
Cu senzorul de turatie am avut si eu probleme la un y17dt (este asemanator) si se manifesta prin "check engine" care se aprindea fix la 160 km/h.Mai face figuri doar la cald (pornire greoaie ,se opreste) si asta nu dureaza mult si pica de tot.
Senzorul trebuie luat numai pe original ca altfel o sa faca iar figuri mai devreme sau mai tarziu.
Pret 360 RON pe orginal la un magazin de pe net. deci se poate si mai ieftin.
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
chagrinboy2001 a scris:Ok. Revin ...

A ajuns in cele din urma acasa insa tractat, la un momendat nu a mai vrut sa plece ...
A pus testerul pe ea si surpriza ... nici o eroare. La recomandarea "meseriasului" a schimbat filtrul de motorina, a bagat aditiv in motorina, a facut schimul de ulei si au iesit cu ea la teste ... si DA, s-a oprit iar ... au pus testerul pe ea si a iesit ... senzorul de turatie.

Pretul pe care i l-au dat este 420 RON. Nu e putin cam scump ? Am inteles ca sunt 2 senzori de turatie, cel de sus langa radiator,fulie ..si unul mai jos ...cu cel de jos are probleme.cauta on line si ai sa gasesti :senzor turatie arbore cotit original opel-de la 360 ron .nu e mare pretul daca e original .nu montati decat original ,altfel dupa 3000km da iarasi eroare si merge ca un ,,tractor'.

Multumesc

  • stefan stelian

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am un astra G Z17 dtl 2004. Astazi pe autostrada i-am dat talpa mai puternic pe la 4000 rot. , 170km/h si s-a oprit motorul cu martorul ,,masina cu cheita" aprins.Am tras pe dreapta, am incercat sa repornesc si nu a pornit. Am asteptat aproximativ un minut si a repornit fara nici un martor aprins la bord.Am mers catre Pitesti fara sa turez prea mult motorul si a mers foarte bine. Cand am ajuns aproape de casa am turat iar motorul si iar s-a oprit cu martorul dinou aprins.Am ajuns acasa dupa care am plecat la Campulung nu am mai turat motorul si m-am si intors fara nici o problema, masina a mers perfect.Va rog frumos sa ma ajute cineva ca vara asta am avut numai probleme cu masina. Multumesc anticipat !
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@stefan stelian
Daca citesti posturile de mai sus, problema ta e ca si rezolvata.
  • stefan stelian

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sa fie oare senzorul de turatie?Ma duc maine cu ea la opel, dar sunt astia niste meseriasi cu o alta problema ma trimiteau la Bucuresti.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Oricum trebuie sa faci o diagnoza.
Posibil sa fie senzorul crankshaft.
  • stefan stelian

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am facut diagnoze in trei locuri, unora nu le da nimic altul spune ca ar fi ceva cu presiunea in rampa.Am verificat iar injectoarele si nu sunt probleme,am schimbat iar supapa de pe rampa, sa vedem ce naiba o sa mai fac.
Skip ads

  • speedhub

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Am si eu o problema cu opel-ul meu ( 1.7 cdti astra g caravan, 2004 )
Problema mea a inceput acum cateva zile cand masina a inceput sa se opreasca imediat dupa pornire ( pornea la sfert, ajungea la 1000 turatii si apoi se oprea brusc ) Am observat ca daca o accelerez un pic la pornire numai am nicio problema si aceasta toarce frmos fara nicio problema
Ieri , dupa o vizita de cca 5 minute cand m-am reintors la masina aceasta nu a mai vrut sa porneasca.
Pot sa-i dau cheie indiferent ca este cald motorul sau rece ( cat de rece se poate la temperaturie noastre de + 30' )
Am schimbat filtrul de motorina ( era cam murdar), am verificat si imi ajunge motorina la injectoare mai mult nu prea stiu ce sa-i fac ...
Din cate vad din discutiile dumneavoastra s-ar putea sa fie supapa de suprapresiune de pe rampa comuna. Poate cineva sa-mi detalieze sau eventual cu o poza ( mai ca la fraieri asa .. ) locatia acelei supape ?
Sau eventual ce altceva ar putea sa mai aiba ...
va multumesc
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
stefan stelian :
si eu am avut aceleasi simptome si a fost senzorul de turatie defect. dupa inlocuirea lui , nu mai sunt probleme . cert este ca el mergea doar cind vroia el...
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
stefan stelian a scris:Am facut diagnoze in trei locuri, unora nu le da nimic altul spune ca ar fi ceva cu presiunea in rampa.


Hai sa vedem ce spune si al 4-lea. Wink Adresa de messenger o ai in profilul meu si vorbim.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pana la urma ce rezolvare a avut problema prietenului tau?
  • x-vdc

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Oricum trebuie sa faci o diagnoza.
Posibil sa fie senzorul crankshaft.

am si eu un prieten caruia i se opreste masina(17cdti astra g)dupa ce merge cam 10 km dar nu are nici un martor aprins in bord.Dupa ce pune motorina in filtru,asta pt ca ramane fara motorina in el,porneste si toti martorii din bord se sting.A desfacut sorbul din rezervor unde avea mizerie ceva de speriat ,dupa ce la curatat a mers iar 10 km si tot sa oprit dar tot fara nici un martor aprins.Daca pune testerul pe ea fara sa aiba vreun martor aprins oare poate afla ceva?sau ceva solutii?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
daca nu scoti bateria, poti vedea erorile stocate in ecu. deci da, daca n-a scos bateria de cand i s-a aprin becul, poate vedea. poate face testul pseudo agrafa si sa vada el erorile stocate.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cand a curatat sorbul a suflat si putin aer comprimat pe conducte? desi nu cred ca e de la asta. am avut si eu aceeasi problema dar era senzorul de turatie defect (400 ron) insa mie imi ramanea martorul din bord aprins. Problema aparea doar dupa ce temperatura antigelului atingea 85" C.
  • tiglis.alin

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2010

  • Mesaj Privat
sa verifice lipiturile de la calculatorul pomei de injectie.
am patit la fel
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR