Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Recapitulam:
Scurt nu are cum sa fie ( deci iese din ecuatie ) un scurt circuit da afara orice siguranta. Un scurt circuit nu are consum constant de curent (in cazul tau 3A)
Un consumator de 3A pe masina ar putea fi de la pompa benzina (releul blocat) / un bec (dar s-ar observa). Daca ai casetofonul original pe masina, degeaba il scoti, pt. ca oricum ai scos toate sigurantele afara si tot aveai consumul ala. Chiar si un casetofon aftermarket nu ar avea cum sa consume 3A in standby. Te bagi in masina, inchizi masina cu telecomanda si stai asa vreo 5 min. si vezi diferite comportamente sau sunete ciudate. Daca pe masina au mai fost montate tot felul de chestii artizanale de fostul proprietar, atunci treaba se complica.
Descrie modul de masurare a curentului, poate fi o hiba si asta. Cu cat dai mai multe detalii cu atat se poate rezolva mai repede....daca nu, la service si ai scapat.
Skip ads

  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Verifica si burdufurile de la usi sa nu ai fire rupte...

O sã verific si asta dar chestiile din uși merg toate
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
scanx a scris:Recapitulam:
Scurt nu are cum sa fie ( deci iese din ecuatie ) un scurt circuit da afara orice siguranta. Un scurt circuit nu are consum constant de curent (in cazul tau 3A)
Un consumator de 3A pe masina ar putea fi de la pompa benzina (releul blocat) / un bec (dar s-ar observa). Daca ai casetofonul original pe masina, degeaba il scoti, pt. ca oricum ai scos toate sigurantele afara si tot aveai consumul ala. Chiar si un casetofon aftermarket nu ar avea cum sa consume 3A in standby. Te bagi in masina, inchizi masina cu telecomanda si stai asa vreo 5 min. si vezi diferite comportamente sau sunete ciudate. Daca pe masina au mai fost montate tot felul de chestii artizanale de fostul proprietar, atunci treaba se complica.
Descrie modul de masurare a curentului, poate fi o hiba si asta. Cu cat dai mai multe detalii cu atat se poate rezolva mai repede....daca nu, la service si ai scapat.

De mã surat e bine mãsurat, mai am un a6 si am avut o problema asemãnãtoare si la fel am rezolvat o. La aia era de la casetofon, cum am scos siguranțã casetofonului a scãzut consumul dar la asta consumul este foarte mare și nu scade deloc indiferent dacã scot toate siguranțele si releele.
Am mai vb cu un electrician si consumul asta nu l poate genera decât un scurt între douã fire pe un plus permanent si principal...
Masina a stat abandonatã vreun an si ma gândesc cã vreun șoricel si a fãcut de cap.
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Faza e ca totul e funcțional, Masina merge perfect doar ca peste noapte îmi omoarã bateria, foarte rar nu e in scurt...
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ar mai fi de banuit alternatorul (puntea de diode).Dupa schema de la pag 1 (diagramele 2 si 3),ar fi 2 cabluri care pleaca de la + baterie,fara sigurante si merg,unul direct la alternator,celalalt direct la electromotor (la bendix).Daca problema ar fi la electromotorul de pornire,ar trebui sa fie o "rezistenta" anormala intre contactele care comanda electromotorul.
La alternator,poate fi o dioda care nu mai e pe treaba ei,sau,oriunde,vreun fir dezizolat.
Cred ca,pentru testare,poti deconecta usor de la borna + a bateriei,pe rand,alternatorul si apoi electromotorul demaror.Poti masura curentul pe firele deconectate...daca prinzi momentul in care consuma Smile Succes!
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Astãzi am ceva timp si o sa mi bag nasul sã vãd dacã pot deconecta alternatorul. O sã merg pe plusul de la baterie sã vedem unde duce si daca e dezizolat pe undeva.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Fa masuratoarea pe scara de 10A si nu pe 20mA si dupa aia vii cu rezultatul. Tare ma tem ca ai bateria terminata si cauti ce nu trebuie.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Crezi ca la un consum de 3mA se descarca bateria intr-o noapte?...Smile Alarma mea de pe Corsa consuma 20mA si masina sta nepornita 2-3 saptamani,dupa care porneste fara probleme...bateria are 5 ani!...Corsa o vand,ca am luat-o pe Astra si foarte rar am nevoie de a doua masina.

@SEugen: Chiar asa...de ce ne pui poza cu multimetrul pe 20mA si consumul de 3mA?
Skip ads

  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu are legatura. A inceput prost din start (citire eronata) si cand bateria mai are "1" la viata se descarca si singura, nu-i trebuie ajutor. Dar scurt cicuit cu consum constant de curent nu am auzit, poate ati auzit voi.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
M-am mai uitat odata la poza si constat ca desi comutatorul e pe 20mA,sonda rosie de masurare e in borna de 10A...Nu stiu ce masoara acel multimetru in acesta situatie.Normal era sa fie si comutatorul pe 10A...@SEugen,te rog lamureste-ne Smile
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
De ce crezi ca m-am tot repetat cu "modul de masurare a curentului"?
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
scanx a scris:Fa masuratoarea pe scara de 10A si nu pe 20mA si dupa aia vii cu rezultatul. Tare ma tem ca ai bateria terminata si cauti ce nu trebuie.

Aparatul este bine setat, în condiții normale când nu are scurt dupã ce o închid pleacã de la 0,07 si scade la 0,00 în 10 secunde. Stiu ca e mare dar chiar 3A are consumul.
Astãzi când am mers sã scot fire de pe la alternator si electromotor...Am mãsurat înainte și nu avea consum.
Mai încercãm mâine o datã.
Skip ads

  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Crezi ca la un consum de 3mA se descarca bateria intr-o noapte?...Smile Alarma mea de pe Corsa consuma 20mA si masina sta nepornita 2-3 saptamani,dupa care porneste fara probleme...bateria are 5 ani!...Corsa o vand,ca am luat-o pe Astra si foarte rar am nevoie de a doua masina.

@SEugen: Chiar asa...de ce ne pui poza cu multimetrul pe 20mA si consumul de 3mA?

Sunt 3A nu 3 mA.
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
scanx a scris:Fa masuratoarea pe scara de 10A si nu pe 20mA si dupa aia vii cu rezultatul. Tare ma tem ca ai bateria terminata si cauti ce nu trebuie.

Așa am sã fac și revin cu poza, sper doar sã fii intrat iar în scurt cât am mers cu ea pana la muncã.
Bateria e noua si daca o las fãrã borne pornește a doua zi, nu pierde curent, rãmâne pe aceeași valoare.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca stii ca aceste descarcari repetate scurteaza viata bateriei,pentru ca la fiecare descarcare completa,se mai sulfateaza putin placile...
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
scanx a scris:Fa masuratoarea pe scara de 10A si nu pe 20mA si dupa aia vii cu rezultatul. Tare ma tem ca ai bateria terminata si cauti ce nu trebuie.

Acum se pare cã a ieșit din scurt, totuși postez niste poze. O sã fac mâine altele ca se pare cã atunci când este încins motorul are scurt.
Am verificat si încãrcarea...
Valorile sunt indicate la fel chiar dacã am comutat aparatul pe 20A...
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Cred ca stii ca aceste descarcari repetate scurteaza viata bateriei,pentru ca la fiecare descarcare completa,se mai sulfateaza putin placile...

Da stiu, este a treia baterie.
Acum de fiecare datã seara ii scot borna, dimineața o pun înapoi...si tot așa pânã depistez care e cauza.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Incarcarea la 13,72V (cu motorul pornit) nu e ok.Trebuie sa fie intre 13,8V (minim nerecomandat) si 14,4V...
In poza a 2-a ai 70mA (de ce?),iar in a 3-a sub 10mA,ca nu ai decat 2 zecimale.Daca pui pe scala de 200mA,trebuie sa muti sonda rosie in borna de mA.Atentie:daca masori pe mA un curent mai mare de 200-400mA,se arde siguranta (unica) din multimetru...nu e grav,dar trebuie desfacut pentru a o schimba.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Mare ciudatenie: am testat pe multimetrul meu (Mastech) si intr-adevar,masurat 3A cu sonda la A si comutatorul pe 20mA,arata...3.00 In schimb,daca comut pe scala de 200mA,arata 30.00 N-am avut ocazia pana acum sa testez aceste variante de masurare,care sunt...aiurea,dar,acum ca am testat,te cred ca ai consum de 3A,ceea ce confirma si ce-am afirmat mai sus,ca bateria se descarca intr-o noapte numai cu un consum de ordinul A...Verifica alternatorul.
  • SEugen

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2017

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Incarcarea la 13,72V (cu motorul pornit) nu e ok.Trebuie sa fie intre 13,8V (minim nerecomandat) si 14,4V...
In poza a 2-a ai 70mA (de ce?),iar in a 3-a sub 10mA,ca nu ai decat 2 zecimale.Daca pui pe scala de 200mA,trebuie sa muti sonda rosie in borna de mA.Atentie:daca masori pe mA un curent mai mare de 200-400mA,se arde siguranta (unica) din multimetru...nu e grav,dar trebuie desfacut pentru a o schimba.

Acesta e consumul in condiții normale, 0,07 dupã ce o închid si in 10 secunde ajunge pe 0,00. Deci atunci când nu este in scurt totul este perfect. Faza cu încãrcarea mi a mai zis cineva ca nu prea încarcã cât trebuie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR