Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • comi85

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Ok, nimeni nu a spus ca Insignia nu e masina buna. Ar trebui sa fi cretin sa spui asa ceva. Dar a nu o putea compara sub nici o forma cu masinile din clasa ei, deja suna a grandomanie.
Vad ca ii dati tare cu tehnologia. Ce mare tehnologie are? In afara de un AFL de generatie mai noua, nu vad nimic altceva. Este foarte interesant sistemul dar nu cred ca este un must have. Eu unul nu as cumpara asa ceva pt ca nu prea circul noaptea si nu stiu cat de durabil este pt drumurile noastre.
ESP/TSC au toate masinile din categoria asta. Si a cam fost prin japonia inventat sistemul.
4X4 pe masinile din categoria asta o iau ca pe o gluma sau pe o metoda de a cheltui banii aiurea. Ai 4X4 dar n-ai garda la sol.
Certificare AGR pt scaune? Care scaune, ai uitat sa mentionezi, cele sport la pretul de doar 3200 E. No, thanks.
Dimensiuni? Da, e mai mare Insignia dar nu cu mult. 10 cm lungime, vreo 20 latime. Nici la porbagaj nu e mare diferenta. 40 litri doar. Conteaza mai mult spatiu interior si la Insignia se cam plang multi de spatiu interior. Este unul din putinele puncte la care este criticata.
Ca aspect, e in functie de gustul fiecaruia. Tie iti place Insignia, si mie imi place dar Accordul imi place mai mult. Mai ales la interior. La Insignia asta nu mi-a placut. Prea multe butoane, plansa de bord e foarte incarcata, zici ca e casetofon de-ala chinezesc cu zeci de butonase.
Consum? Pai facem versus diesel/benzina? Fiecare are avantajele ei. Cat te-a costat revizia la diesel? A, ai grija sa strangi bani de volanta, de turbina si de injectoare. Ieftine ca braga toate. Iti spun asta ca posesor de diesel, masina care o am acum este primul si ultimul diesel pe care il cumpar. Cum incepe sa faca figuri il vand si next will be benzina turbo.
Asa ca hai sa nu mai divinizam fiarele din dotare, fiecare are avantaje si dezavantaje. important este sa ne placa, sa nu ne faca probleme si sa ne plimbe sanatosi unde avem nevoie.
Si pt comi85, inca o data, sa te bucuri de ea asa urata si inferioara cum e.


Esti foarte obiectiv, ceea ce e ok pt un forum unde fiecare vrea sa afle mai multe informatii reale de la celalalt forumist Very Happy , cat despre AFL prietenul de la opel mi-a spus ca au 2calculatoare care le dirijeaza si ca din pacate pe drumurile noastre se mai blocheaza daca sunt pornite si dai tare intr-o groapa sunt sanse mari.....ca marime este mai mare insignia la exterior dar diferenta cred ca e la portbagaj si capota, iar bordul de la accord toti prietenii care au vazut-o(posesori de maisini f scumpe gen a8 s7)au spus ca e criminal, parca e o naveta spatiala Cool,cadrane 3d etc. Ca sa spun si "minusuri" la accord pt eventualii doritori, ar fi
1.capota care la viteze mari iti da impresia ca o ia vantul(este din material special pt protectia pietonilor),
2.pretul cam mare ar spune multi (26.500E) 2.0benzina-156cp-executive(full option) dar nu o comparati cu cosmo ca si doptari,la accord nu ai nicio optionala ramasa pt a opta la interior.
3.vopseaua care este mai speciala "ecologica" si e foarte sensibila tb avut grija la spalat(avantajul este ca au culori perlate Cool )
4.la memorarea pozitiei scaunului sofer(cand este condusa de 2 soferi) nu memoreaza si pozitiile oglinzilor
5.ca nu are buton de pause la sistemul audio
6.nu se incuie automat usile in mers.
Chestii minore pe le-am simtit inca dupa primii km.
Skip ads

  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
comi85 a scris:
Lucifer_The a scris:
comi85 a scris:
Lucifer_The a scris:
pirvu_daniel a scris:Daca si V-Tec-ul e motor de bosorogi ce sa mai zici de motoarele Opel. Rolling Eyes


Am zis masina nu motor...si daca e sa comparam si motorul tot nu ar iesi mai bine!


Esti putin depasit de situatie! Ori esti fan inrait opel ori ai ceva cu japonezii! incearca sa fii mai obiectiv.... aici discutam lucruri reale!


Designul exterior de la Insignia m-a "socat" - nu ma mai satur sa o privesc, e perfect din toate punctele de vedere, e opulent, fluent...e sport, e limo, totul se lega perfect. Honda e mult sub, nu-mi atrage asa de mult atentia, si nu intorc capul dupa ea chiar daca e japoneza! Si Toyota era japoneza si s-a ales praful de ea....
Avand in vedere ca nu putem compara motorul disel de la Opel cu benzina de la Honda atunci spune-mi si mie cu ce e mai tare V-TEC (inafara ca e "HONDA"):
    Ce sisteme electronice are (ESP Plus, TC, AFL, 4x4...etc)?
    Ce gadget-uri are?
    Tehnologie noua ceva?
    Capacitate portbagaj...dimensiuni...etc...?
    Consum?
    Sistem inteligent de lumini?
    Ceva certificari AGR pentru scaunele din fata?

Hai sa comparam realitatea nu doar "denumirile"....HONDA....OPEL....DACIA.....


Nu are rost sa dezvoltam prea mult subiectul....pt ca e clar ca locul meu este pe un alt forum! ca design exterior fiecare cu parerea lui nu se pot discuta, mi-e imi place mai mult accord pt ca ma reprezinta, liniile de la insignia sunt f reusite au copiat ce a fost mai frumos la altii, insa din cauza liniilor au barat-o cu:
- usile spate(sunt mici si se intra greu in masina,eu am dat cu capul)
- vizibilitate f. redusa in spate(pe mine oglinzile nu m-au ajutat f mult, destul de mici)
- comenzile de pe usa sofer sunt f. in spate (foarte nasol)
- gura de intrare portbagaj la sedan f. mica
-spoilerul spate nu acopera spatele masinii(se vad suruburile si toate cele care sunt sub masina)
In rest se pare ca "forbidden27" ti-a dat raspunsul la toate intrebarile.
Si mai gandestete si la calitatea materialelor, si cel mai important, unde te simti mai bine! Am facut test drive-uri(cel putin 10km) cu lancer(1.8benzina), mazda 6(2.0 benzina), ford mondeo(1.9diesel) ,insignia(de 4ori si cu 1.8benzina si cu diesel de 130 si 160cp) si cand ma hotarasem la oferta facuta de prietenul meu de la opel m-a trimis sotia mai mult fortat la cei de la honda.Si am venit acasa innebunit iar in 10 zile am intrat in posesia ei! In rest clar insignia diesel160cp cosmo,afl,trapa,flexride etc ar fi fost alegeraea ideala pt mine, cu toate acele chestiuni mici minusiri pe care le-am enumerat mai sus.


- Usile nu-s mici, probabil te-ai suit in varianta 5-usi care e mai "Coupe" si are pafonul mai "jos" (tu ai mainile lungi rau de conduci de pe scaunul din spate?)
- Oglinzile puteau fi putin mai mari dar sincer doar la parcare sunt incomode (insa daca e full option atunci se rezolva cu senzorii de parcare) ca la drum nu ai nevoie..
- Corect! Dar dupa cateva saptamani m-am invatat cu comenzile din usa...asta se intampla cand faci comparatie cu "fosta" masina...
- Tocmai daia mi-am luat hatckback
- Gresit! Acopera tot ce trebuie! Ceea ce vezi e "design pur" - prin astfel de artificii se creeaza o impresie de "fotza" si "opulenta" a masinii....

Deci vad ca nu ai fost in stare sa spui si ceva detalii tehnice la HONDA, doar chestii subiective....
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si ce anume detalii tehnice nu stii de la Honda? Au chiar asa mare importanta? Astea sunt masini de familie. Pt o masina de familie, important este in primul rand siguranta, confortul, designul si performantele mai la urma asa. Ambele sunt masini facute sa mearga pe autostrada, daca vrei sa faci liniute si alte balarii de-astea cu ele, nu prea merge. Iei leapsa de la masini din clase inferioare la greu.
Referitor la optionale, la japoneze asta e rau, nu ai posibilitatea de a alege, ei nu au sistemul acesta de optionale ca la masinile europene. In afara de jante, nu mai poti opta pt absolut nimic. O cumperi asa cum e configurata.
Referitor la blocarea usilor din mers, intreaba in service, la masina mea optiunea asta exista dar nu era activata din CB. La prima revizie au activat-o si acum se blocheaza usile.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Si ce anume detalii tehnice nu stii de la Honda? Au chiar asa mare importanta? Astea sunt masini de familie. Pt o masina de familie, important este in primul rand siguranta, confortul, designul si performantele mai la urma asa. Ambele sunt masini facute sa mearga pe autostrada, daca vrei sa faci liniute si alte balarii de-astea cu ele, nu prea merge. Iei leapsa de la masini din clase inferioare la greu.
Referitor la optionale, la japoneze asta e rau, nu ai posibilitatea de a alege, ei nu au sistemul acesta de optionale ca la masinile europene. In afara de jante, nu mai poti opta pt absolut nimic. O cumperi asa cum e configurata.
Referitor la blocarea usilor din mers, intreaba in service, la masina mea optiunea asta exista dar nu era activata din CB. La prima revizie au activat-o si acum se blocheaza usile.

Hai sa concluzionez - Insignia e mult peste modelul de HONDA achizitionat. Mai ales ca e un model vechi cu tehnologie veche si fara optionale....sunt si alte modele de la Honda Accord care ar putea sa concureze cu Insignia CDTI 160CP, dar nu cel prezentat mai sus...
Iar in final inca o remarca - Insignia are siguranta (5 stele cu plus), confort, performanta si design toate in acelasi timp!

P.S: Cine e tampit sa faca liniuta conducand o limuzina?
Skip ads

  • comi85

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:
forbidden27 a scris:Si ce anume detalii tehnice nu stii de la Honda? Au chiar asa mare importanta? Astea sunt masini de familie. Pt o masina de familie, important este in primul rand siguranta, confortul, designul si performantele mai la urma asa. Ambele sunt masini facute sa mearga pe autostrada, daca vrei sa faci liniute si alte balarii de-astea cu ele, nu prea merge. Iei leapsa de la masini din clase inferioare la greu.
Referitor la optionale, la japoneze asta e rau, nu ai posibilitatea de a alege, ei nu au sistemul acesta de optionale ca la masinile europene. In afara de jante, nu mai poti opta pt absolut nimic. O cumperi asa cum e configurata.
Referitor la blocarea usilor din mers, intreaba in service, la masina mea optiunea asta exista dar nu era activata din CB. La prima revizie au activat-o si acum se blocheaza usile.

Hai sa concluzionez - Insignia e mult peste modelul de HONDA achizitionat. Mai ales ca e un model vechi cu tehnologie veche si fara optionale....sunt si alte modele de la Honda Accord care ar putea sa concureze cu Insignia CDTI 160CP, dar nu cel prezentat mai sus...
Iar in final inca o remarca - Insignia are siguranta (5 stele cu plus), confort, performanta si design toate in acelasi timp!

P.S: Cine e tampit sa faca liniuta conducand o limuzina?

Accordul meu este executive adica fulllll (trapa,final esapament cromat,genti de aliaj,culoare perlata,bi-xenon,senzori fata spate+laterali, camera mers innapoi, oglinzi exterioare si interioara electrocromate, piele full inclusiv usi, scune sofer pasager reglaje electrice pe 10 respectiv 8directii, memorare pozitii scaun sofer pt 2utilizatori, piele volan si schimbator, reglaj volan pe 2directii, comenzi pe volan, bluetooth, handsfree, memorare pana la 6 telefoane inclusiv agendele, display central incastrat in bord cu ecran de protectie, NAvigatie GPS, schimbator de viteze sport cu 6+1 rapoarte, lumini ambientale albastre, comanda vocala pt orice functie a masinii(clima,radioetc etc),cruisse control,Conexiune USB,AUX, 2 prize 12v, Sistem audio premium cu 10 incinte(center+subwoofer ),Magazie CD 6buc, unitate dvd,cotiera culisabila fata,scaune incalzite in 2trepte,racire torpedou + cotiera,geamuri actionate el fata spate(automate),oglinzi el. cu dezaburire si pliabile el., climatizare bi-zona cu guri si pt pasageri spate, senzori lumina si ploaie, Spalator faruri cu jet apa sub presiune, proiectoare ceata,Antena radio incorporata in luneta,sistem alarma(fabrica),2 chei pliabile cu deschidere portbagaj, si bineneteles VSA,TSA,Directie asistata electric (EPS),Sistem de directie asistat electric si adaptiv (Motion Adaptive EPS),Control automat viteza croaziera adaptativ (ACC), Sistem de prevenire a coliziunilor (CMBS),Sistem mentinere banda de circulatie (LKAS),Dublu airbag frontal (SRS) - sofer si pasager,Dublu airbag lateral (SRS) - sofer si pasager,Airbag cortina (SRS) - fata-spate,Centuri de siguranta fata cu pre-tensionare,Sistem ISOFix pentru prindere scaun copil,Sistem anti-blocare roti (ABS), la franare,Distributie electronica a fortei de franare EBD,Bare de protectie impact lateral in usi,Sistem de protectie pietoni ,ETC ETC Am mai sarit cateva lucruri. TE ROG SA-TI RETRAGI CUVINTELE PRIN A SPUNE CA NU ARE PIC DE TEHNOLOGIE NICI MACAR NU AI MERS CU EA DIN MOMENT CE VB ASA. CAT DESPRE INSIGNIA TA SA O STAPANESTI SANATOS, NU E REA ALGEREA E PESTE MULTE MASINI LA BANII EI DAR TE ROG NU-TI BATE JOC DE ACCORD!
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Toate dotarile insirate mai sus le are si Insignia full option insa Insignia mai are multe in plus....
Daca este sa tragem linie la dotari si design este in fata cu mult deci nu inteleg cu ce e mai tare Honda, doar ca e "Honda"?
Mai mult - fac pariu ca Honda full option e mult mai scumpa decat Insignia full option.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
waw , ce de dotari, are si racire in torpedou , si oglinzi dezaburite, si vsa , tsa , aux, acc, eps, lkas,srs,maps,cmbs,ebd,abs,gps, si final esapament cromat si piele full, etc , etc.

O sa moara dusmanii.

Ca idee asa, 90% din ce scrii tu acolo au multe masini din 1990 in sus

Poti sa iti faci o prezentare la "am un opel ...".

Alegerea s-a incheiat, topicul se va inchide.
  • blitz
  • **
  • 99 mesaje
  • din 27 Feb 2010
  • Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Alta tara
  • blitz

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nu inteleg dece va certati. parca voi ati fi actionari la opel si honda. LOLmah. felicitari amandurora pt masinile achizitionate.amandoua is masini bune si frumoase dar fiecare o vede pe a lui cea mai cea ca doar de accea a si cumparat-o. apropo : va manc la dotari cu dacia mea 1310...hahahahahahahha
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@mctoto: nu stiu de ce ameninti cu inchiderea topicului. Doar pt ca omul a ales deja masina? Si eu sunt in aceeasi situatie, anul viitor o sa schimb masina. Insignia si Accordul sunt pe lista mea de achizitionari, sunt interesat sa aflu cat mai multe despre cele doua, sa urmaresc evolutia lor. Si poate mai sunt si altii in situatia mea.
Pana acum s-a discutat foarte civilizat, pt ce vrei sa inchizi topicul? Ma scuzi acum ca iti spun, dar pana acum esti al doilea care a jignit prin postari de genul "masina de bosorogi"si "sa moara dusmanii". Cam ciudata atitudine, mai ales din partea unui moderator.
Revenind la subiect, a inventat Opel masina perfecta si noi nu stim? Este masina ideala ca sa nu poata fi comparata cu nici o alta?
Pana acum nimeni nu a venit cu un argument solid in favoare Insigniei. Am recunoscut, AFL este sistemul care bate la ora actuala tot din clasa ei. Altceva? Care este supertehnologia de pe Insignia care nu o face comparabila cu Accordul? Daca stam si ne uitam in dotarile fiecarui model in parte, Accordul are niste chestii pe care Insignia nu le are. Pot da exemplu chiar motorul, i-VTEC este cel mai performant dintre motoarele aspirate pe benzina. Ar mai fi de amintit CMBS-ul, sistem de prevenire ºi frânare în caz de coliziuni, control vocal pt sistemul audio si climatizare si ACC-ul, sistemul cruise control care pe langa faptul ca pastreaza viteza la valoarea setata, are si un radar care tine cont si de distanta fata de autovehicolul din fata, camera marsariere.
Ma asteptam la mai multe explicatii, mai ales din partea detinatorilor. Dar vad ca nu vin cu nimic concret in afara de masina de bosorog si super full sa moara dusmanii. Nici un argument concret in favoarea Insigniei. Vorbe aruncate aiurea. Siguranta, confort si design cinci stele cu plus. Cel mai tare argument de pana acum. NCAP fac doar teste de siguranta, ii doare la basca de comfort si design. Si maximul care se acorda sunt 5 stele. Fara plus, fara minus. Mai nou, acum se dau rezultatele in procente. Si Accordul sta la fel de bine ca Insignia, asta ca sa fiu un pic obiectiv. Insignia/Accord: adult/child/pedestrian/safety assist: 94/86%; 79/79%; 40/54%; 71/86%
Despre dotari daca vorbim, Accordul vine in doar doua variante de echipare, nu exista posibilitatea de a adauga optionale la varianta mai slab echipata. In schimb varianta superioara are absolut tot pe ea. Asta e un mare dezavantaj al masinilor japoneze. Ori iti iei varianta mai slaba si duci dorul unor gadgeturi, ori scoti banul din buzunar si iei full.
La preturi, Accord executive este 26.513 E , Insignia cosmo este 23.400E varianta 1.8 benzina si 26.600E varianta diesel 160 CP. Ca sa fie similar la echipare cu Accordul, se mai plateste 1500E pt piele si 1500E pt DVD 800. Preturile sunt luate de pe cataloagele ambelor modele. Sigur ca la ambele modele se mai negociaza, asta depinde de fiecare daca poate scoate un pret mai bun. Chiar as fi curios, daca @comi85 ne poate spune pretul cu care a cumparat-o.
Bafta tuturor si astept continuarea discutiei in mod civilizat.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:@mctoto: nu stiu de ce ameninti cu inchiderea topicului. Doar pt ca omul a ales deja masina? Si eu sunt in aceeasi situatie, anul viitor o sa schimb masina. Insignia si Accordul sunt pe lista mea de achizitionari, sunt interesat sa aflu cat mai multe despre cele doua, sa urmaresc evolutia lor. Si poate mai sunt si altii in situatia mea.


Gata cu fordescu? Laughing
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Inca nu e gata cu fordescu. Anul viitor implineste 3 ani, nu tin masina mai mult de atat. E si el pe lista, o sa apara un facelift si o noua gama de motorizari. Treaba e ca nu mai vreau diesel, asta a fost primul si ultimul. Probleme nu mi-a facut deloc, merge foarte bine dar nu se compara cu o benzinara. Si sa stii ca nu sunt fan inflacarat al nici unei marci. Stiu sa apreciez o masina buna, indiferent care ar fi marca.
PS: Mondeo l-am luat pt ca nu era inca la vanzare Mazda6 diesel. Trebuia sa mai astept vreo 5-6 luni pana vine si nu puteam astepta atat.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ok - vom continua si mai civilizat!
Legat de asistarea franarii in caz de coliziune - doamne fereste sa te bazezi pe acest lucru. In viata mea nu am sa ma bazez ca va frana masina in caz de pericol - daca as avea CMBS cel mai sigur l-as tine dezactivat.
Hai sa spunem lucruri mai la obiect despre masina, ca am vazut mai sus ca sunt oameni care au aceeasi dilema in alegerea masinii...
Legat de Insignia mea - aveam un singur dubiu - pana acum 1 saptamana nu am iesit deloc cu ea din Bucuresti, adica la drum lung, si aveam emotii de comportamentul/stabilitatea acesteia pe sosea. Spun ca aveam emotii deoarece se stie ca daca o echipezi cu jenti R18 sau R19 de inaltime si latime mult peste cea standard cu care ar veni (la mine R18 cu 245mm latime) apare un fenomen de "tramline" - adica masina tinde sa urmeze denivelarile drumurilor, practic simti putin cum iti trage de volan catre groapa - si chiar se duce daca nu ti putin mai ferm de volan Smile. Insa surpriza - am plecat la drum lung saptamana trecuta - si ghici ce am descoperit? Masina merge beton - chiar nu ma asteptam! Sa explic ce inseamna "merge beton":

    - fenomenul de tramline dispare total - practic tramline-ul se simte doar la viteze mici prin Bucuresti (pana in 60km/h)
    - directia se intareste considerabil, nici o sansa sa nu mergi drept!
    - am luat cateva curbe "stranse" la viteze mari - nici o sansa de derapare, parca o trage asfaltul in jos si o tine acolo (chiar am sa testez acest lucru cu TC si ESP+ dezactivat sa vad care ar fi diferenta). Oricum un mare avantaj aici cred ca il are forma super aerodinamica, jentile late si masina care practic e "lata" toata!
    - am avut drum national cu denivelari - nici nu le simteam - masina mergea avion drept inainte fara pic de intentie de a trage stanga/dreapta!
    - stabilitatea si siguranta pe care o simteam la viteze mari nu am mai simtit-o pana acum la nici o masina condusa de mine (am condus Logan Smile), Audi A4, Megan II, Citroen C4, Fiat, Honda Civic..si altele da nu-mi mai aduc momentan aminte)
    - cred ca din cauza greutatii ceva mai mare (la mine are 1615 kg) e mult mai stabila in conditii de vant lateral si tiruri de pe contrasens - imi da senzatia de siguranta
    - eu am scaune optionale Sport si vreau sa spun ca merita si ultimul banutz la drum lung - stai in ele ca intr-o ventuza, nu te doare nimic, senzatia de "sport" e mult mai accentuata
    - motorul meu de 130CP CDTI se descurca arhisuficient, se joca cu cele 1.6 tone! nu va luati dupa vitezomanii care spun ca de la 160CP in sus e bine sa ai pe Insignia pentru ca e masina grea! complet fals! Vreau sa zic ca eram a 4-a si aveam 130 km/h si a trebuit sa depasesc - am fost super surpins sa apas pedala in continuare si masina sa o zbugheasca, efectiv m-a bagat in scaun putin. Si in viteaza a 5-a ai parca mai aveam "pedala" cum s-ar zice
    - mergeam cu 140km/h pe drum national si parca as fi mers cu 80km/h - nu simteam deloc viteaza - puterea motorului si stabilitatea sunt extraordinare (practic simteam ca dabia pe la 200 km/h as simti nevoia sa "strang" de volan ..intelegeti voi)
    - La viteze mari nu este zgomotoasa deloc, am vazut ca se exagereaza acest lucru pe la drive test-uri, e super bine antifonata iar turatia motorului nu devine zgomotoasa (poate nu muti cunosc dar acest CDTI este practic un "second generation diesel" - mai silentios ca cel de pe Vectra)
    - Tot pe anumite site-uri de drive test se spunea ca masina are zgomot de rulare de la pneurile mai late (ex. 245) - fals din nou! probabil astia mergeau pe piatra cubica de la Victoriei spre Piata Natiunilor Unite - acolo si la mine se auzea Smile )

Dabia astept sa ies si pe autostrada sa va spun ceva pareri si pe la 180Km/h...inca sunt uimit de ce bine m-am simtit in masina si cum am condus-o saptamana trecuta! E ca un drog acum!
Skip ads

  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Mersi mult de tot pt informatii. Asa parca are alt farmec discutia. Sunt ferm convins ca tot ce ai spus este adevarat. Referitor la motor, iar iti dau dreptate. Si eu am doar 125 CP pe Mondeo, e cam cu 100kg mai usoara decat a ta si se misca foarte bine. Ma distreaza si pe mine cei care spun de motoarele astea ca sunt mici pt masinile astea.
De stabilitate nici nu imi fac probleme in privinta Insigniei, noua punte spate independenta isi spune grav cuvantul comparativ cu Vectra.
Spui ca ai dus-o la 200km/h. Cum urca la viteza asta? Pe unde se plafoneaza? Ai cutie cu 5 sau cu 6 trepte? La Mondeo urca destul de repede pana la 180-185, de aici spre 200, cam se chinuie un pic.
ESP-ul nu prea o sa il vezi curand actionand, nu te sfatuiesc sa il dezactivezi daca vrei sa faci ghidusii. Oricum, daca intra iti semnalizeaza in bord. Mai curand o sa vezi actionand TC-ul, incearca sa pleci "cu scartait". Atunci actioneaza. ESP-ul pe sosea uscata intra foarte greu, doar sa o bruschezi puternic, nu te sfatuiesc sa faci asta, o sa ai ocazia la iarna.
Bafta, si te mai asteptam cu impresii. Poate ii faci si un jurnal la "ai un Opel..", pana acum esti singurul posesor de Insignia care e mai activ pe forum.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:Mersi mult de tot pt informatii. Asa parca are alt farmec discutia. Sunt ferm convins ca tot ce ai spus este adevarat. Referitor la motor, iar iti dau dreptate. Si eu am doar 125 CP pe Mondeo, e cam cu 100kg mai usoara decat a ta si se misca foarte bine. Ma distreaza si pe mine cei care spun de motoarele astea ca sunt mici pt masinile astea.
De stabilitate nici nu imi fac probleme in privinta Insigniei, noua punte spate independenta isi spune grav cuvantul comparativ cu Vectra.
Spui ca ai dus-o la 200km/h. Cum urca la viteza asta? Pe unde se plafoneaza? Ai cutie cu 5 sau cu 6 trepte? La Mondeo urca destul de repede pana la 180-185, de aici spre 200, cam se chinuie un pic.
ESP-ul nu prea o sa il vezi curand actionand, nu te sfatuiesc sa il dezactivezi daca vrei sa faci ghidusii. Oricum, daca intra iti semnalizeaza in bord. Mai curand o sa vezi actionand TC-ul, incearca sa pleci "cu scartait". Atunci actioneaza. ESP-ul pe sosea uscata intra foarte greu, doar sa o bruschezi puternic, nu te sfatuiesc sa faci asta, o sa ai ocazia la iarna.
Bafta, si te mai asteptam cu impresii. Poate ii faci si un jurnal la "ai un Opel..", pana acum esti singurul posesor de Insignia care e mai activ pe forum.


Ca la Vectra o fi fost punte fixa Rolling Eyes
Stabilitea proasta e vectrei e inventata de Top Gear. Pentru o masina de dimensiunile ei e perfect acceptabila.
  • comi85

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca s-au calmat spiritele! E clar ca ambele masini au ce oferii! Eu mai repet inca odata: senzatia de sofat pe care mi-o ofera accord-ul nu mi-a oferit-o niciuna din cele enumerate de mine undeva mai sus! Am cumparat varianta benzina 2.0l, full_executive, culoare alba perlata, pretul de lista 26513E (fusese undeva la 28.000E), dupa cum spuneai japonezii nu lasa nici macar 1eurocent din pret, dealerii au marja f. mica.Au promotie 1000E in bonuri de benzina de la rompetrol si un leasing f avantajos cu dobanda fixa pe toata perioada contr. de 3.5%, facand un calcul pe 4ani economisesti dindiferenta de dobanda 2800E.Am mai negociat cu ei covorase,pachet complet de prim ajutor,tava de portbagaj(e minunata),plase pt portbagaj si nimicuri breloace etc. Camera de masalier e super poti parca la mm,senzorii fata spate si laterali sunt extraordinari au afisaj si sunet in bord(iti arata exact in ce zona a masinii te-ai apropiat cel mai tare).despre celelalte nu are rost sa mai povestesc, ceea ce povestea the_lucifer mai sus e valabil si la accord, insa motorul pe benzina, belea e putin spus.Am fost la munte cu un prieten si ne jucam putin, imi povestea ca se auzea fantastic motorul cand il depaseam(aveam peste 4000rot/min), masina cere turatie motorul trage pana la 7000rot fara probleme.Dar si in interior daca opresti muzica o asculti cu mare drag.Eu sunt innebunit sa o conduc.Cand ai calcat acceleratie blana atunci simti intradevar ce poate masina, iar cele 6rapoarte sunt senzationale(scurte si se schimba f. usor).Evident ca are cel mai scurt schimbator de viteze pe care l-am vazut la viata mea.Vrea sa spun si despre celalalt stil de condus, cel econom.Are un sistem care iti spune cand esti liber sa schimbi treapata de viteza(+sau-) fara sa afectezi motorul, si evident ca si aici m-a uimit.Daca mergi linistit ajungi ca la 50km/h sa-ti ceara a 6-a, si la consum sa scoti 7% mixt. Pe perioada in care m-am jucat cu ea mi-a scos 9.5%mixt(dar i-am dat....)Motorul o sa consume cam cu 1% mai putin dupa primul service.
forbidden27 ai fost la test drive, la ambele masini?
  • vlady_dracul

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 2.0 Turbo 220 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cum adica sa iti ceara masina sa schimbi viteza? explica mai clar te rog caci pare foarte interesant. iti apare pe bord ceva sau cum?
  • comi85

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2010

  • Mesaj Privat
vlady_dracul a scris:Cum adica sa iti ceara masina sa schimbi viteza? explica mai clar te rog caci pare foarte interesant. iti apare pe bord ceva sau cum?

Momentan nu-mi aduc aminte cum se numeste sistemul. Are 2 indicatori de culoare verde in bord un triunghi cu vf. in sus si unul in jos.Ele se aprind in functie de cerintele drumului.Am observat ca la mers normal iti cere sa schimbi aproape de 2000rot/min, daca ai schimbat si nu mai accelerazi din cauze de trafic se aprinde indicatorul de treapta inferioara.Ca sa protejezi motorul in timp nu tb sa schimbi mai devreme de a se aprinde ledul pt treapata superioara(sa nu-l subturezi).In cazul in care ii dai blana si sari peste 4000rot/min nu se mai aprinde nimic pt ca e clar ca ai nevoie de putere nu de economie.La inceput am crezut ca o sa ma incomodeze indicatoarele(nu se pot dezactiva) dar sunt excelente nici nu tb sa te uiti in bord si tot le sesisezi,au o culoare verde destul de intensa.Am inteles ca toyota mai are un astfel de sistem.Oricum motorul e fffff. elastic.Imi spuneau cei de la honda ca isi deschide supapele in functie de cum apesi pedala de accelratie Evil or Very Mad. Deaceea masina in sine ofera si sportivitate si rafinament. Evident pt cei care modelul meu li se pare puturos pot opta la 2.4benzina(201cp) cu 2cai de evacuare.Si apropo chestia asta cu caii, eu cred ca nu e atat de evidenta la toate masinile.Am condus vreo 3000km Kia ceed(1.4i) care are 107cp si n-am simtit nicio diferenta fata de opelul meu astra de 1.4i-90cp.In schimb cei 156de pe accord imi dau o senzatie incredibila pt motor de 2l, spre deosebire de alte motoare de 2.l cu care am mers(nissan primera,toyota corola).
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eu am cutie cu 6 trepte, daca nu ma insel toate motoarele de 2.0 litrii diesel au 6 viteze. Ca sa-ti raspund la intrebarea de mai sus referitor la cat de repede ajung la 200 km/h - raspunsul este: foarte repede. Nu exagerez dar pana la 200 nu are pafonare - e clar ca motorul asta e identic cu cel de 160CP si cel de 190CP, doar din soft e schimbat ceva. Deci are resurse si dabia astept sa o resoftez...
Ca si idee in treapta a 6-a masina e mult mai lenta in reactii de accelerare dar e ceva normal - deoarece e treapta de viteza destinata celui mai bun consum.
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Inca un lucru legat de greutatea masinii (1.6 tone + sofer) - cand plec de pe loc, doar dau drumu la ambreaj incet fara a apasa deloc pedala de acceleratie si masina nu numai ca pleca de pe loc dar "sare" practic in fata, adica accelereaza. Nu de putine ori cand plecam de la semafor si aveam masina in fata trebuia sa fiu atent sa nu ma sui pe el. Nu exagerez - cine nu ma crede sa se duca la drive test sau sa se intalneasca cu mine si-i dau masina sa vada...
  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Comi85 - in legatura cu sunetul superb al motorului pe benzina te cred! Inainte de Insignia diesel am avut un Citroen C4 110CP benzina - avea un sunet extraordinar in accelerari si schimbare de viteze, de multe ori opream muzica doar sa ascult! Probabil ca la Honda se aude si mai bine, la mine treagea pana pe la 6300-6500 de turatii deci pe la 7000la tine e si mai accentuat sunetul. Asta e singurul lucru de care duc dor, in rest nimic!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR