Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut.ma poate ajuta cineva si pe mine cu niste raspunsuri.astazi cind sa ma sui in masina am observat o problema destul de mare.amindoua roti pe fata inspre interior erau terminate.
intrebarea mea e de la ce sa intimplat asta.mentionez ca masina nu trage deloc stinga -dreapta ,nici nu face galagie
Alta problema ce o am este cu directia.cind pornesc masina si fac primele viraje parca ramin fara servo,de parca tine cineva de volan si de o data ii da drumul.dupa ce se incalzeste putin nu mai am aceasta problema ci doar un pocnet ca si cum ar scapa ceva dar doar atunci cind fac viraje cum ar fi un sens giratoriu.
Si ultima problema este relantiul.daca o accelerez un pic dispare trepidatul masinii,daca o las singura trepideaza cam tare.se mai poate mari un pic relantiul.pun si o poza cum sta relantiulla omega x 25 dt.voi il aveti mai mare.daca o tin pina la jumatate intre 500 -1000 dispare trepidatulla acest relantiu imi consuma 0,7-0,9
Skip ads

  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cum iti porneste la cald? de exzemplu la 90grade ai oprito si o lasi 30minute si apoi cand dai cum o ia ?
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cu cit o las mai mult cu atit mai greu.nu ma pling cum spun altii de 6-7 secunde dar porneste greu 3 -4 sec. fata de alte masini ce am avut.la rece am cel putin 2 bujii arse si de aceia ii las a doua cheie si porneste cum se spune "la sfert" ori cit de frig ar fi.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sigur ai pivotii inferiori terminati ,asa am patit si eu si tot asa nu tragea stinga sau dreapta si dupa 300 km rotile ajungeau la sirma pe interior Shocked
Skip ads

  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
am crezut ca dai mai mult la automat si ca ai capul hidraulic slabit , ca atunci incepe sa nu mai mearga fuarte rotund si sa trepideze , verifica tamponul cutie sa fie bun , de la acel tampon apar multe trepidatii la relantiu am patito eu .
  • sorin 88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1996 2.5 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cip opelomega a scris:salut.ma poate ajuta cineva si pe mine cu niste raspunsuri.astazi cind sa ma sui in masina am observat o problema destul de mare.amindoua roti pe fata inspre interior erau terminate.
intrebarea mea e de la ce sa intimplat asta.mentionez ca masina nu trage deloc stinga -dreapta ,nici nu face galagie
Alta problema ce o am este cu directia.cind pornesc masina si fac primele viraje parca ramin fara servo,de parca tine cineva de volan si de o data ii da drumul.dupa ce se incalzeste putin nu mai am aceasta problema ci doar un pocnet ca si cum ar scapa ceva dar doar atunci cind fac viraje cum ar fi un sens giratoriu.
Si ultima problema este relantiul.daca o accelerez un pic dispare trepidatul masinii,daca o las singura trepideaza cam tare.se mai poate mari un pic relantiul.pun si o poza cum sta relantiulla omega x 25 dt.voi il aveti mai mare.daca o tin pina la jumatate intre 500 -1000 dispare trepidatulla acest relantiu imi consuma 0,7-0,9
daca ai totul in stare buna la ea(bucsi, pivoti )fai un bracaj e parerea mea,ca si la mine roade un pic interioarele cauciucurilor si am bucsile obosite.dupa ce le schimb vreau sa merg la service sa il fac.partea cu serva si la mine nu se mai simtea serva bine,vezi ca pe caseta de directie e o electrovalva,care se desface si se curata.cel putin la mine am curatat-o si si-a revenit.oricum daca iti roade cauciucurile sa stii ca si de la asta iti vireaza greu.
  • sorin 88

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1996 2.5 dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
[quote="cata"]sigur ai pivotii inferiori terminati ,asa am patit si eu si tot asa nu tragea stinga sau dreapta si dupa 300 km rotile ajungeau la sirma pe interior Shocked[/quote sa stii ca la o roata are doar un pivot o bucsa si bieleta care se uzeaza .ca ranza aia de cauciuc eu nu am vazut sa se uzeze.
  • cip opelomega

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am rezolvat treaba.nu stiu ce era ca am lasato in servis iam aratat rotile si el sa ocupat de ea.oricum cred ca era unghiul de fuga pentru ca daca era altceva trebuia sa ma sune sa-mi spuna ce are si daca accept reparatia s-au nu.
si intradevar si servo e mai bine acum nu mai merge greu dar tot se aude pocnitura aia in viraje strinse.am citit pe alte posturi ca dedesupt sub volan si linga pedale sunt niste incheituri.am sa ma uit.
despre relantiu ce-mi puteti spune,cum sta la voi.?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR