Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florindinica

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
astrah a scris:@djtaotao alta varianta ar mai fi ca dupa refacerea lipiturilor sa se aplice pe intreaga suprafata un strat de ceva substanta termoizolatoare similara cu cea aflata in ECU.

buna idee, dar asta ar rezolva doar problema legata de temperatura, vibratiile raman ... am citit aici pe forum de un coleg care spunea ca desi are un fir destul de lung la acest calculator, nu a vrut sa-i schimbe locul, deci colegul respectiv s-a gandit ca o schimbare de amplasament a calculatorului ar reduce aparitia problemei de dezlipire a lipiturilor reci ...
Skip ads

  • alidan00

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Problema codului P0251 rezolvata, era intradevar calculatorul de injectie, s-a rezolvat intr-o ora cu ajudorul domnului Mihai de la ecu.ro. Foarte multumit, recomand cu caldura.
  • is09kta

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2011

  • Mesaj Privat
detin o astra g din 2000 1.7 diesel si in timp ce mergeam s-a oprit si nu a mai vrut sa poneasca. Am incercat mai multe "metode" de a o face sa porneasca dar nu am reusit. In final a venit un amic cu op com si mi-a spus ca este de la calc pompa injectie. L-am dat jos, desfacut si era prajit tot. Am luat unul sh, l-am schimbat , a pornit, ce-i drept un pic mai greu tinand cont de defectiune dar dupa a inceput sa faca iar probleme adica imi da eroare pe op-com p0251 ceva spill valve malfunction, nu trage deloc, se opreste cand are chef, porneste tot cand are chef, si daca ii scot mufa de la derbitmetru merge ceva mai bine si porneste la sfert.
Astept raspunsurile voastre daca v-ati confruntat cu aceasta problema si numarul domnului dan cuciureanu ca e din oras cu mine si poate ma poate ajuta el.

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

2011-07-01 19:38:02
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
E supapa spill valve, aia pe care vine motorina in calculator atunci cand e bulita si deasemenea regleaza avansul! De asta porneste cand vrea! Vezi ca s-a mai discutat o gramada desprea ea! Daca scoti mufa de la debitmetru baga motorina de sparge de asta porneste mai bine, pt ca, calculatorul baga motorina in regim de avarie! Deci verifica supapa aia, o vezi de sub masina, poate asta e motivul pt care s-a ars si calculatorul de pompa! Bafta!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
incearca sa folosesti functia CAUTA
citeste astea
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=64448
  • is09kta

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Stiu ca s-a mai discutat dar trebuia cumva sa postez ceva pe forum pentru pareri si totusi inainte de a se arde calc imi facea mai multe probleme ba pe la senzorul de turatie ba pe la debitmetru nu stiu ce poate avea trebuie sa o iau cap caoda pentru a scapa de probleme sau sa o vand
ma intorceam de la tara acu vreo doua luni si s-a oprit pe pod la selgros dupa care a mers bine iar in ultimele zile facea tacanit ca de tractor inainte de a se aprinde becul motor si marti m-a lasat de tot
Is satul cati bani am dat la diagnoze si service-uri iar masina
pt minee necesara pt ca fac naveta zilnic 100 km
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
is09kta a scris:Stiu ca s-a mai discutat dar trebuia cumva sa postez ceva pe forum pentru pareri

ar trebui sa respecti regulamentul cu care ai fost deacord cand ai intrat pe forum si sa lasi mesajul cu problema ta acolo unde ii este locul Wink
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cristyliviu a scris:E supapa spill valve, aia pe care vine motorina in calculator atunci cand e bulita si deasemenea regleaza avansul! De asta porneste cand vrea! Vezi ca s-a mai discutat o gramada desprea ea! Daca scoti mufa de la debitmetru baga motorina de sparge de asta porneste mai bine, pt ca, calculatorul baga motorina in regim de avarie! Deci verifica supapa aia, o vezi de sub masina, poate asta e motivul pt care s-a ars si calculatorul de pompa! Bafta!


cristyliviu, confunzi "spill valve" cu "timing control valve".
"Spill" e responsabila cu cantitatea injectata si se afla pe pompa iar "timing" e responsabila de avans si se afla sub pompa (este cea care cedeaza atunci cand ajunge motorina in ecu).

Asa arata "spill": http://postimage.org/image/45rgc2etg/

Ia legatura cu dancuciureanu ca te rezolva el. Iti dau numarul lui de telefon pe privat.
Skip ads

  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ma scuzati pentru greseala!
  • is09kta

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2011

  • Mesaj Privat
multumiri domnului dan mi-a rezolvat problema numa ca am dat de altele am si turbina dusa pe linga debitmetru si mufa de la calculatorul pompei am sa vad maine ce reusesc sa ii fac. Defectiunea debitmetrului nu mi-o arata pe bord sau nu am stiut sa o caut pe op com am vazut ca are val debitmetru dar nu stiam valorile exacte se pare ca am scapat de spill valve dar trebuie sa inlocuiesc mufa multumesc mult pentru ajutor celor de pe club opel. Rolling Eyes
  • is09kta

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am revenit nus daca ma poate ajuta cineva cu o parere am schimbat si mufa de la calc de injectie, am rez probl cu debitmetru dar eroarea cu spill valve tot a ramas cel putin dimineata pana se incalzeste motorul, am luat legatura din nou cu d-nul dan si este de parere ca si calc pe care l-am luat este dus desi am verificat impreuna cu el sa nu aiba lipiturile defecte. tin sa mentionez ca dupa ce se incalzeste motorul nu mai face probleme daca ma poate ajuta cineva cu un sfat astept si va multumesc
  • eodumi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am un opel y1.7 dti caravan cand este motorul rece o ia la prima cheie dar atunci cand se incalzeste la 90 de grade se opreste brusc si apare masina cu cheita pe ea....din ce este...va rog frumos sa ma ajutati foarte repede.....am nevoie neaparat de un raspuns.....
Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pare sa fie defect senzorul de turatie. Fa o diagnoza ca sa citesti eroarea aparuta prin aprinderea martorului.
  • eodumi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2011

  • Mesaj Privat
dar acum de dimineata am incercat sa o pornesc fara un senzor si a pornit dar sa oprit imediat acum si cu senzorul pus numai porneste....dar acum motorul este rece....va rog un raspuns repede ..multumesc
  • eodumi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am rezolvat pana la urma masina... a fost calculatorul de la popa de injectie.....la eroarea p0251
  • nicu _

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cum iau legatura cu domnul Dan Cuciureanu am si eu o problema asemanatoare ?
  • vichib2006

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut!Ca sa fiti siguri ca este calculatorulde lapompa de injectie procedati asa: atunci cand nu mai porneste,trebuie sa bateti incet cu o surubelnita in el si daca porneste... voila!
  • jojoloi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
mi s-a oprit si mie astazi, noroc ca eram in oras. am eroare 0251. zilele astea o sa vad care din alea doua chestii ( valva si calculatorul ) sunt defecte, desi acum 2 ani calculatorul m-a lasat. asta nu inseamna ca poate fi din nou. o sa revin cu amanunte!
  • jojoloi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2010

  • Mesaj Privat
o intrebare am la voi: maine ma duc la un serivce sa imi dea jos calculatorul si valva spill sa vad care din ele sunt. sper ca nu e ceva greu, nu? sa nu faca "mecanicu" vreo buleala ceva. multumesc!
  • dananadiutza

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Reparat calc.pompei de injectie(refacut lipiturile reci)eroare 02519( OPEL ASTRA G 1.7TDI 2002),mers 2000km,ia probleme ,iar reparat calculatorul,mers 1200km,iar probleme cu calc.,eroare 0251.Are rost sa-l mai repar odata?Un mecanic mi-a dat de inteles ca nu stiu ce tranzistori sau diode si-au pierdut din valori,si ca e greu de schimbat.S-au e posibil ca spill valve sa nu lucreze normal shi sa deterioreze calculatorul?tel 0741352776
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR