buna idee, dar asta ar rezolva doar problema legata de temperatura, vibratiile raman ... am citit aici pe forum de un coleg care spunea ca desi are un fir destul de lung la acest calculator, nu a vrut sa-i schimbe locul, deci colegul respectiv s-a gandit ca o schimbare de amplasament a calculatorului ar reduce aparitia problemei de dezlipire a lipiturilor reci ...
- florindinica
- **
- 66 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
florindinica
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
astrah a scris:@djtaotao alta varianta ar mai fi ca dupa refacerea lipiturilor sa se aplice pe intreaga suprafata un strat de ceva substanta termoizolatoare similara cu cea aflata in ECU.
buna idee, dar asta ar rezolva doar problema legata de temperatura, vibratiile raman ... am citit aici pe forum de un coleg care spunea ca desi are un fir destul de lung la acest calculator, nu a vrut sa-i schimbe locul, deci colegul respectiv s-a gandit ca o schimbare de amplasament a calculatorului ar reduce aparitia problemei de dezlipire a lipiturilor reci ...
alidan00
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2006
- Mesaj Privat
is09kta
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2011
- Mesaj Privat
detin o astra g din 2000 1.7 diesel si in timp ce mergeam s-a oprit si nu a mai vrut sa poneasca. Am incercat mai multe "metode" de a o face sa porneasca dar nu am reusit. In final a venit un amic cu op com si mi-a spus ca este de la calc pompa injectie. L-am dat jos, desfacut si era prajit tot. Am luat unul sh, l-am schimbat , a pornit, ce-i drept un pic mai greu tinand cont de defectiune dar dupa a inceput sa faca iar probleme adica imi da eroare pe op-com p0251 ceva spill valve malfunction, nu trage deloc, se opreste cand are chef, porneste tot cand are chef, si daca ii scot mufa de la derbitmetru merge ceva mai bine si porneste la sfert.
Astept raspunsurile voastre daca v-ati confruntat cu aceasta problema si numarul domnului dan cuciureanu ca e din oras cu mine si poate ma poate ajuta el.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
2011-07-01 19:38:02
Astept raspunsurile voastre daca v-ati confruntat cu aceasta problema si numarul domnului dan cuciureanu ca e din oras cu mine si poate ma poate ajuta el.
Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.
2011-07-01 19:38:02
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
E supapa spill valve, aia pe care vine motorina in calculator atunci cand e bulita si deasemenea regleaza avansul! De asta porneste cand vrea! Vezi ca s-a mai discutat o gramada desprea ea! Daca scoti mufa de la debitmetru baga motorina de sparge de asta porneste mai bine, pt ca, calculatorul baga motorina in regim de avarie! Deci verifica supapa aia, o vezi de sub masina, poate asta e motivul pt care s-a ars si calculatorul de pompa! Bafta!
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
is09kta
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2011
- Mesaj Privat
Stiu ca s-a mai discutat dar trebuia cumva sa postez ceva pe forum pentru pareri si totusi inainte de a se arde calc imi facea mai multe probleme ba pe la senzorul de turatie ba pe la debitmetru nu stiu ce poate avea trebuie sa o iau cap caoda pentru a scapa de probleme sau sa o vand
ma intorceam de la tara acu vreo doua luni si s-a oprit pe pod la selgros dupa care a mers bine iar in ultimele zile facea tacanit ca de tractor inainte de a se aprinde becul motor si marti m-a lasat de tot
Is satul cati bani am dat la diagnoze si service-uri iar masina
pt minee necesara pt ca fac naveta zilnic 100 km
ma intorceam de la tara acu vreo doua luni si s-a oprit pe pod la selgros dupa care a mers bine iar in ultimele zile facea tacanit ca de tractor inainte de a se aprinde becul motor si marti m-a lasat de tot
Is satul cati bani am dat la diagnoze si service-uri iar masina
pt minee necesara pt ca fac naveta zilnic 100 km
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
cristyliviu a scris:E supapa spill valve, aia pe care vine motorina in calculator atunci cand e bulita si deasemenea regleaza avansul! De asta porneste cand vrea! Vezi ca s-a mai discutat o gramada desprea ea! Daca scoti mufa de la debitmetru baga motorina de sparge de asta porneste mai bine, pt ca, calculatorul baga motorina in regim de avarie! Deci verifica supapa aia, o vezi de sub masina, poate asta e motivul pt care s-a ars si calculatorul de pompa! Bafta!
cristyliviu, confunzi "spill valve" cu "timing control valve".
"Spill" e responsabila cu cantitatea injectata si se afla pe pompa iar "timing" e responsabila de avans si se afla sub pompa (este cea care cedeaza atunci cand ajunge motorina in ecu).
Asa arata "spill": http://postimage.org/image/45rgc2etg/
Ia legatura cu dancuciureanu ca te rezolva el. Iti dau numarul lui de telefon pe privat.
- cristyliviu
- ****
- 1,060 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
is09kta
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2011
- Mesaj Privat
multumiri domnului dan mi-a rezolvat problema numa ca am dat de altele am si turbina dusa pe linga debitmetru si mufa de la calculatorul pompei am sa vad maine ce reusesc sa ii fac. Defectiunea debitmetrului nu mi-o arata pe bord sau nu am stiut sa o caut pe op com am vazut ca are val debitmetru dar nu stiam valorile exacte se pare ca am scapat de spill valve dar trebuie sa inlocuiesc mufa multumesc mult pentru ajutor celor de pe club opel.
is09kta
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2011
- Mesaj Privat
am revenit nus daca ma poate ajuta cineva cu o parere am schimbat si mufa de la calc de injectie, am rez probl cu debitmetru dar eroarea cu spill valve tot a ramas cel putin dimineata pana se incalzeste motorul, am luat legatura din nou cu d-nul dan si este de parere ca si calc pe care l-am luat este dus desi am verificat impreuna cu el sa nu aiba lipiturile defecte. tin sa mentionez ca dupa ce se incalzeste motorul nu mai face probleme daca ma poate ajuta cineva cu un sfat astept si va multumesc
eodumi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2011
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
eodumi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2011
- Mesaj Privat
eodumi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2011
- Mesaj Privat
nicu _
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2011
- Mesaj Privat
- vichib2006
- *
- 1 mesaje
- din 28 Feb 2012
- Astra 2000 Y17DTI
- Calarasi
vichib2006
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
jojoloi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
jojoloi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2010
- Mesaj Privat
- dananadiutza
- *
- 13 mesaje
- din 23 Oct 2008
- Astra 2002
- Vaslui
dananadiutza
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
Reparat calc.pompei de injectie(refacut lipiturile reci)eroare 02519( OPEL ASTRA G 1.7TDI 2002),mers 2000km,ia probleme ,iar reparat calculatorul,mers 1200km,iar probleme cu calc.,eroare 0251.Are rost sa-l mai repar odata?Un mecanic mi-a dat de inteles ca nu stiu ce tranzistori sau diode si-au pierdut din valori,si ca e greu de schimbat.S-au e posibil ca spill valve sa nu lucreze normal shi sa deterioreze calculatorul?tel 0741352776