Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • faniky

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
in mers se aprimde martorul cu cheita si nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture nici daca stau pe loc si o turez.apoi daca se stinge cheita
se tureaza si merge normal.
Daca a intalnit cineva problema asta sa imi raspunda si as dori sa aflu cum o rezolv?
Multumesc!

Scuzeeee Am un Astra 1.7 cdti 100 cp an fabricatie 2005


Ultima modificare facuta de faniky la Mie 17 Mar, 2010 9:11 pm
Skip ads

  • djvenom

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut si tie. ce masina zici ca ai?
  • faniky

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
tu ce masina ai? si nu sti cum se rezolva problema
  • vyvyshor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema daca poate cineva sa ne raspunda la chestia asta? deja ma scoate din sarite... la mine se plafoneaza in 3200... mi se aprinde becul martor din bord de engine asta se mai aprinde se mai stinge daca merg 20 de km patesc chestia asta cu palfonarea in 3200 de ture....e valva egr? .. e calculatorul de la pompa de injectie?... ce poate fi?
multumesc
Skip ads

  • djvenom

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
faniky a scris:tu ce masina ai? si nu sti cum se rezolva problema

Preietene cu ce ocazie ma intrebi ce masina am? eu te-am intrebat ce masina ai ca nu specificasei acolo unde ai deschis discutia, puteam sa cred ca ai o dacie de exemplu sau un BMW. Asta facand exceptie de la faptul ca tu nici nu te-ai prezentat nici nu ne-ai salutat macar, nu prezinti nici masina...trebuia sa citesti un pic din regulament...
Apropo de problema ta, ia fa-i o diagnoza, sau testul "agrafa"
  • mario&bandit

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1999 x 17 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
verifica debimetru , tot circuitil de vacum al egr-ului, si egr-ul , senzorul de presiune de pe galeria de admisie , si toate cablurile sa nu ai o mufa care se misca , si valva de supra presiune a turboului .....la mine am avut sonda de presiune de pe galeria de admisie si egr-ul foarte murdare de ulei ( asa e cand pui ulei prost ) ..si cand acceleram sau turatii mari in mers totul ok ..dar cand o lasam in frana de motor si de cateva ori la relanti se aprindea becul si cu greu se stingea .....dupa curatare a revenit la normal ..bafta
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
@faniky Hai ca-ti raspund eu...
Apesi pedala de frana si cea de acceleratie simultan(le tii apasate) bagi cheia in contact,rotesti pana iti apar martorii in bord (nu pornesti motorul)iar dupa urmaresti display-ul pentru km si acolo trebuie sa-ti apara niste coduri de eroare de tipul ECN XXXXX(unde x este o cifra).Daca ai mai multe coduri acestea se se desfasoara pe display unul dupa altul.
Dupa ce citesti codurile de eroare le postezi aici.Asta asa ca sa nu te apuci sa verifici fiecare mufa,solenoid,senzor,clapeta,valva etc ale masinii Smile)
PS: Este vorba de Astra H pentru ca a zis ca are 101 cp.
  • vyvyshor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2004 17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut, eu am fost azi la un tester cu masina am platit 35 de ron ( pentru test) dar bine inteles ca testul n ua fost facut intr-un service si mi-au descoperit eroarea 0400 si 0378 prima se referea la egr infundat a doua la computerul de pe popma de injectie sau egr..
am ajuns in curte cu masina am luat cheile si am desfacut sonda care leaga egr de admisie in aceasta teava si in egr era plin de calamina fara sa va mint cred ca avea un strat de 8 mm am cumparat de la un magazin de piese auto un spray pentru injectoare si carburatoare am curatat valva egr dar nici o sansa ... asa ca am luat 1 l de benzina si am bagat sonda in bezina si am tinut-o la inmuiat... acum masina are forta putere si nu cred ca mai sunt probleme ff grave... sper sa fie toate galeriiile la fel Sad daca aveti vreo solutie pentru curatarea acestor calamine asteptam un raspuns
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca EGR-ul ala are o membrana de cauciuc in interior si nu stiu cat de bine reactioneaza la benzina...
  • faniky

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am facut cum mi-ai zis astrah si mi-a aparut codul ECN 050074. poate ca stii la ce se refera.
Ms si ast raspuns...
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
faniky a scris:tu ce masina ai? si nu sti cum se rezolva problema


colegu, lasa mandria si nervul un pic mai jos. ....daca intelegi ce vreau sa spun. Nu este nimeni dator sa stie ce motor ai tu si nici sa iti raspunda. Aici (ca pe oricare alt forum) totul este benevol...
daca cineva are raspuns la intrebarile tale si nu ti-l da, e dreptul lui.

toate bune
  • faniky

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca am deranjat pe nimeni si daca am facut-o imi cer scuze si nu a fost intentionat.........eu doar cer o parere si o posibila rezolvare a problemelor pe care le am ................. Sad
Skip ads

  • sandu_18smd

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
vezi sa nu fie electrovalva asta
  • djvenom

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2010

  • Mesaj Privat
faniky a scris:nu cred ca am deranjat pe nimeni si daca am facut-o imi cer scuze si nu a fost intentionat.........eu doar cer o parere si o posibila rezolvare a problemelor pe care le am ................. Sad

Nu ai deranjat man pe nimeni, dar eu te-am intrebat ce masina ai, si dupa aceea tu m-ai intrebat pe mine ce masina am...nu trebuia sa faci asa, era de ajuns sa spui doar ce masina aveai, nu sa ma intrebi si tu pe mine ce masina am, a fost un gest copilaros, dar nu are nimic, esti si tu incepator...
  • tyk79

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut tuturor ,
In legatura cu turatia ce nu trece de 3000 in cazul meu 3200 la un OPEL Vectra B 1.6 benzina caravan din 2001 sa inteleg ca trebuie sa fac aceeasi pasi ca in mesajele de la acest subiet sau difera de la o masina la alta si daca da ma poate ajuta cineva cu un sfat ?
mentionez ca la mine nu se aprinde nimik in bord si problema nu e permanenta are momente de ex azi am facut un drum galati- bucuresti dus intors si problema a persistat pana in momentul cand am ajuns pe drumul de centura din galati unde am duso in turatie pana in 4500 binenteles ca tot drumul l-am facut cu maxim 115 km /h iar pe centura in galati am ajuns la 160, am verificat bujiile si sunt super OK.
va multummesc anticipat .RESPECT
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR