Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • scrumbie89

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2013

  • Mesaj Privat
se poate face si la benzina acest tratament daca da cum daca a mai facut cineva la benzina?
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pe masina la benzina nu stiu sa se poata. Eficient este curatatul cu ultrasunete, asta dupa ce probabil ai epuizat toate solutile civilizate de curatare. Iti recomand intai o solutie de curatat injectoarele de la Wynn's si abia apoi daca nu se amelioreaza sau imbunatateste comportamentul, sa cauti sa le cureti la ultrasunete. Ce simtome are masina?
  • scrumbie

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Are mici fluctuatii ale turometrului si un pic lenesa la plecarea d pe loc mai in forta treaba cu curat am facuto clapeta si egr
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
am folosit solutia wynns si nici un efect. in 40 min de functionare s-a consumat jumatate si solutia nu s-a inegrit deloc. probabil sunt in stare buna injectoarele .
Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dacã ai mufat corect și turul și returul și ai umplut și paharul filtrului cu soluție și în 40 de minute ți-a mâncat jumãtate iar soluția care se mai afla in recipient este tot curatã ai injectoarele bune.
Nu știu de ce ai fãcut curãțarea?
Ce problema ai la mașinã?
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am mufat corect exact cu scrie pe forum cu furtune albe transparente. Masina este veche , 17 ani, dar eu nu o folosesc mai multe de 5000 de km pe an, prin urmare am zis preventiv sa-i fac o curatire. O singura problema am la ea si nu-i dau de cap, si anume in plaja de turatii de 1800-2000 motorul prezinta un lag, pur si simplu incepe sa mearga inecata, dar lucru acesta este pana in momentul in care intra turbina, trece de 2000 si atunci merge frumos. Ca sa evit acest lucru in momentul in care simt lagul, sprituiesc putin din pedala de aceleratie si atunci evit fenomenul de lag. Problema este ca se intampla numai in anumite perioade de timp, nu intotdeauna, asta seara la plimbare nu am avut nici o problema a mers liniar tot timpul. Totul s-a intamplat, cred , de la o pompa de vacum a carei supapa de unisens s-a stricat si mi-a bagat ulei in tot: egr, electrovalve- tot , pur si simplu egr era plin cu ulei. Am curatat si inlocuit pompa de vacum si egr si electrovalve, pe care le-am si verificat daca au membrana rupta. Ca sa nu mai am probleme am montat la stutul din electrovalva o supapa unisens folosita la acvarii si de atunci furtunele de vacum sunt curate. Mentionez ca la pornire tija de la turbina se trage la maxim si ramane trasa un timp pana scade presiunea din admisie.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am înțeles! Pompa de vacuum am schimbat-o și eu, suspectând o scãdere a randamentului. Dar nu trebuia, mã rog la cât am dat pe ea, am zis cã meritã sã pun una nouã. Simptomele tale sunt datorate admisiei. Cum depãșești un anumit prag de turație și deci automat forțezi absorbția aerului in admisie mașina își schimba mersul. Demonteazã și curatã cu rigurozitate galeria de admisie și clapetele, verifica starea fizica autorizata membranei supapei de comanda închiderea și deschiderea clapetelor din galeria de admisie. Schimba obligatoriu cele 2 garnituri de tablã de acolo, pune regulat ulei 2T in rezervor, nu mult cam 200ml la un plin și vezi cum scapi de probleme
  • popmari

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2010

  • Mesaj Privat
multumesc mariano, membrana egr buna, am verificat-o tragand aer pe furtunul de vacum si am vazut ca se mentine vacumul, parghia supapei de pe admisie, ce comanda clapetele, se misca cand trag aerul din furtunul de vacum si isi mentine vacumul, dar nu am verificat starea fizica a acestei supape pentru ca am vazu ca la vacum raman parghiile in aceeasi pozitie. Ma gandesc sa nu fie de la comnada uneia dintre cele doua electrovale ce comanda egr si aceasta supapa, adica sa functioneze defectos si totusi sa nu dea erori. Admisia o voi curata cu prima ocazie, dar din pacate spre primavara.
Apropo daca este cineva din brasov si vrea sa foloseasca ce a mai ramas din solutie wyns sa-mi dea un semn. Ulei 2 t folosesc din plin si chiar mai mult decat trebuie, raportul meu este de 1/3.3
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR