Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut, am cautat pe-aici da' nu am gasit ceva asemanator cu problema mea.
Masina: Opel kadett gsi 2.0 8v c20ne
Problema1: la relanti oscileaza turatia motorului +/- 100 rpm
Incercarea de rezolvare si aici incepe bataia de cap...
s-au schimbat asa:
Senzorul de turatie (poate trebuia poate nu)
Bujiile au fost schimbate.
Toate cele 5 fise au fost inlocuite.
Filtru de aer nou.
Filtru benzina nou.
Senzorul de la clapeta de acceleratie.
Problema nu a fost rezolvata.
Trebuie sa mentionez ca face asa numai dupa ce se incalzeste...banuiesc ca inainte este de la socul automat si o tine mai turata.
Problema 2: Daca icnerc sa plec mai brusc...fara scartait, doar sa apas brusc pe acceleratie se pune in nas. Daca plec cu ea turata si dau pe urma drumu la ambreiaj merge perfect, se accelereaza perfect.
Daca incerc sa accelerez treptat trepideaza masina pana la 3500 rpm si pe urma pleaca deodata ca si cum ar fi supraalimentat Smile.
Ce-ar trebui sa mai verific ?
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Se pare ca si la mine facea cam la fel, dar avea o fisa busita.
Acum nu mai face la fel de rau , dar ... eu cred ca e si o problema cu injectoarele, pe care ar trebui sa le curat un pic.
Sa vedem dupa aia ce mai zice.
Si numai cand se incalzeste.
Cand e rece trage cum trebuie.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Si eu banuiesc ca ai probleme cu injectoarele.....curata-le si vezi daca dupa mai face problema asta....Totodata ...verifica toate contactele electrice, da-le cu spray de contacte...si vezi daca se schimba ceva.
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Sonda lambda dak are, poate cauza problema.
Skip ads

  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
verifica daca sunt fisuri la furtunul de vacuum.
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
arson a scris:verifica daca sunt fisuri la furtunul de vacuum.

este bun furtunul nu are nici o fisura :/
crapu22 a scris:Sonda lambda dak are, poate cauza problema.

am si a fost inlocuita cu una universala (asa mi s-a spus la magazinul de unde am cumparat-o ...cam 1,4 mil lei)


Contactele electrice au fost si ele curatate...aceeasi problema

inca ceva care mi se mai intampla....daca plec cu ea un pic turata inainte sa dau drumu la ambreiaj merge perfect...

Va multumesc pentru raspunsuri
  • gogabii

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu turatia aleatoare, desi am schimbat o gramada de chestii:
- filtru benzina
- bujii
- cabluri bujii
- sonda lambda

acum au depistat ca ceva pompa de vacuum e defecta si intradevar asa este, am facut comanda de vreo luna dar inca n-am primit-o nici acum. La a mea costa vreo 800k.
M-am gandit sa bag niste solutie de curatat injectoare.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu stiu ce se intampla..dupa cum se vede nu "prea" mai am talon de ceva vreme asa ca vectra mea sta pe banca de rezerve..inainte nu avea nici pe dracu..intre timp i-am schimbat un cap de bara..adica nu are legatura cu problema care a aparut...saptamana asta m-am apucat sa o duc la RAR pt recuperarea talonului (ITP)...am bagat benzina de la petrom, top 99&shit Embarassed mai mult de 1/3 din rezervor...patesc ca voi...daca ii dau blana...ezita si merge fragmentat primele zeci de metri (parca se ineaca sau "sughita") dupa aia, cand creste turatia, adica peste minim 2500rpm incepe sa traga normal.

Inainte sa stea pe tusa timp de 3 luni nu avea nici pe dracu, se infigea inca de la +1500rpm si mergea fluent.
acum zici ca are 40cp. culmea e ca nu merge in 3 cilindri, fisele sunt bune, uleiul e nou , filtrele sunt noi. bateria incarcata full.

efectiv nu inteleg cum inainte sa hiberneze mergea brici (singura problema era capul de bara). Question Question
Skip ads

  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
verifica debimetru, maimult ca sigur ale e problema, deja fara sa vreau devin expert pe vectra
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
b28cxh a scris:nu stiu ce se intampla..dupa cum se vede nu "prea" mai am talon de ceva vreme asa ca vectra mea sta pe banca de rezerve..inainte nu avea nici pe dracu..intre timp i-am schimbat un cap de bara..adica nu are legatura cu problema care a aparut...saptamana asta m-am apucat sa o duc la RAR pt recuperarea talonului (ITP)...am bagat benzina de la petrom, top 99&shit Embarassed mai mult de 1/3 din rezervor...patesc ca voi...daca ii dau blana...ezita si merge fragmentat primele zeci de metri (parca se ineaca sau "sughita") dupa aia, cand creste turatia, adica peste minim 2500rpm incepe sa traga normal.

Inainte sa stea pe tusa timp de 3 luni nu avea nici pe dracu, se infigea inca de la +1500rpm si mergea fluent.
acum zici ca are 40cp. culmea e ca nu merge in 3 cilindri, fisele sunt bune, uleiul e nou , filtrele sunt noi. bateria incarcata full.

efectiv nu inteleg cum inainte sa hiberneze mergea brici (singura problema era capul de bara). Question Question


Tie iti da vre-un cod de eroare ? adik ai check engine aprins ? ...k eu il aveam am verificat si am codul 65 aprins la c20ne....zice k e voltaj scazut...am inteles de la un baiat de aici de pe forum ca trebuie reglat debimetrul acum astept sa ajung acasa sa verific daca se poate regla de unde samd Smile mi-a mai dat o speranta Confused
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Cum se regleaza debitmetrull?????????Eu am desfacut capacul la al meu si cand ii dau blana mai mult de putin peste jumatate nu se duce . De ce ??? doar ar trebuii sa ii dea aer cu garla:)
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Da,si eu cred ca e debitmetrul.Daca nu e de acolo mai mult ca sigur e infundat catalizatorul!!Bafta.
Skip ads

  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
a zis cineva ca se poate curatza evacuarea (eshapament, catalizator...); cum???
  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Catalizatorul se taie pe burta...ca pestele.Se curata si apoi se sudeaza la loc.Evacuarea se da jos si se curata separat...pe tobe.Oricum iti dai seama imediat daca e sau nu infundata vreo toba sau catalizatorul.O alta solutie ar fi sa-i dai cox vreo 10 min la 4000-5000 rot/min.
  • gogabii

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Cum iti dai seama daca e infundat catalizatorul, ca mesterii din Arad nu prea stiu, in afara de testu de noxe... ?
  • swiss

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
eu daca as avea astfel de probleme inainte de a schimba ceva i-as baga un aditiv de curatat injectoare si as face o cursa pana la pitesti si inapoi tinuta cat de cat turat, daca e benzinara cred pe la 4000. asta desfunda injectoarele, curata esapamentul catalizatorul si sonda lambda. tinuta 5-10 minute turat, nu are nici un efect. daca dupa o asemenea cursa nu isi revine complet e clar ca e ceva de inlocuit. eu duminica am facut o asemenea cursa cu o solenza diesel si rezultate sunt excelente. merge perfect nu mai are absolut nimic. cred ca avea ceva pe la un injector ca dadea in nas cand plecam de pe loc, apoi in mers nu parea sa mai aiba vreo problema.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
swiss a scris:eu daca as avea astfel de probleme inainte de a schimba ceva i-as baga un aditiv de curatat injectoare si as face o cursa pana la pitesti si inapoi tinuta cat de cat turat, daca e benzinara cred pe la 4000. asta desfunda injectoarele, curata esapamentul catalizatorul si sonda lambda. tinuta 5-10 minute turat, nu are nici un efect. daca dupa o asemenea cursa nu isi revine complet e clar ca e ceva de inlocuit. eu duminica am facut o asemenea cursa cu o solenza diesel si rezultate sunt excelente. merge perfect nu mai are absolut nimic. cred ca avea ceva pe la un injector ca dadea in nas cand plecam de pe loc, apoi in mers nu parea sa mai aiba vreo problema.


ca precizare, pt inceput...nu mai am kat de cand a fost adusa in tara ca s-a dus naibii si fostul proprietar l-a dat jos prin 2001...sper sa nu fie debitmetrul ca ma rupe la bani (mai ales ca nu subscriu la faza cu debitmetru 2nd hand...chiar nu stiu cum risca unii ..e mai ieftin dar de une am garantia ca e ok si ca nu moare si ala dupa 1000km?..mai ales la cate tepe sunt pe la dezmembratii astia Laughing ).

o sa incerc solutia ta....voi cumpara un aditiv bun pt curatare injectoare dar o sa caut sa iau de la liqui moly ca sunt taticii aditivilor...macar sunt nemti si au 1001 de dracii...ca ce gasesti pe la benzinarii sunt numai abureli..firme fantoma...companiile lui peste..., 2+2 =4 berekebile Razz , si alte de genul asta care asta, la ce "super corporatii" sunt, nu au nici macar un site decent, zici ca l-au facut in Ms Word cu saveAs Html Shocked
  • gogabii

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am incercat si eu nu demult cu aditivul de curatat injectoare, chiar marca mentionata de tine, n-am vrut sa iau de ala ieftin asa a costat 23RON parca. Ceea ce am observat , parca consumul a scazut cu ff. putin , dar tot asa da in nas la treptele inferioare 1,2,3.
Dar tu poti sa incerci si poate ne spui ce constati.
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am incercat si cu un aditiv...poate a fost de proasta calitate( cumparat din cora 14 lei) sau poate amestecul (30 l benzina am pus ~60-70 % din bidonas ) am mers pe o distanta de 20 km de la iesirea din buc pana pe la km 27 cu 160 km/h min...am mai urcat si la 170,180 da' f putin si treaba e k la intoarcere am mers cam cu 140, la intrare in buc parca tindeam sa cred k nu o sa-mi mai faca probleme...am oprit masina...a 2-a zi iar :/ ....am reusit sa-mi citesc codurile de la calculator si am codul 65 ...am primit sugestii pe forumul asta sa reglez debimetrul...da' habar n-am cum se face asta sau de unde...:/ daca stie cineva as fi recunoscator
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu golirea catalizatorului.
acum trage corect si cand e rece si cand e calda Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR