Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • gogabii

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Ai golit catalizatorul, adica se poate scoate acea fagure din el?
Ne explici si noua please cum se face asta?
Cu scosu catalizatorului, daca ai pile la verificare nu e problema.
Skip ads

  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@johnnybe: da ,se aprinde si gioarsa aia de bec de diagnoza (clasicul motor cu fulger) ..inainte scapasem de problema...am incercat cu aditiv..am luat un Casite dar nu mare imbunatatire...o sa ii schimb totusi si bujiile ca desi sunt NGK si par ok ca si culoare, au deja 65mii km. iar cu debitmetrul, exista pana la urma vreo solutie de curatat? ma tot gandesc daca se rezolva ceva astfel...pt ca vad ca filtrul meu de aer lasa tubul de admisie impecabil de curat...
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
alte probleme ...ieri am iesit sa mai curat valva egr. Mi-a curatat-o o data robert de aici de pe forum si intr-adevar s-a simtit un pic diferenta...mergea mai rotund...da; tot nu se rez problema....

Am dat jos am curatat, ca tot am fost acolo am mai vazut o piesa..ca un butoias cu 3 iesiri si am zis sa-l curat si p-ala.....pot sa zic k m-a mancat undeva.....si dupa aceea am pornit masina si se tureaza singura oscileaza intre 1000-3500 rpm...ati mai patit asa ceva ?

La un moment data...i-am dat filtru de aer jos si am lasat cuplat la debimetru si a dat chiar 1 sau 2 rateuri....Sad( nush ce sa-i mai fac...stiti cumva vre-un service care ma poate ajuta....pt k reprezentanta opel nu mai vrea sa se bage Sad(
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@ cxh-ai auzit de expresia cum ai grija de ea asa are si ea grija de tine? Eh la masinile mai vechi (fosta a mea ) cum e si a ta.....asa se intampla. Nu te impacienta, atata timp cat nu iti da nici o eroare e totul ok. Din cauza ca nu ai mers cu ea ....se moleseste. Ca sa intelegi ce vreau sa zic...sa iti explic asa....cand mergeam eu cu masina si mergeam cu ea turata....tragea de rupea, tinea relantiul super ok.Cand mergea tata cu masina ..zici ca mergeam cu caruta...schimba super jos vitezele si mergand subturat se invata masina asa.

Sfatul meu e ...sa o iei, benzina cat mai buna si mers cu ea in ture, vreo 4000-5000 Embarassed . Si inainte sa faci asta...te poti baga sa scoti bateria vreo 15 min, sa o pui la loc , sa o lasi 3 4 min la relantiu apoi sa ii dai forja.Facand asta ....ECU reinvata cum trebuie sa mearga masina si ....fortand-o un pic invata o mapa mai agresiva.Astfel cand bagi piciorul in ea....se duce Wink
Skip ads

  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
suna bine..dar vrei sa spui ca bunicuta de ECU de pe vectra 92 stie sa se autoreprogrameze si sa varieze diagramele de aprindere si injectie?
intr-adevar...masina a stat pe tusa destul de multicel, mai ales ca de vreo 6 luni beneficiez de transportul moka la job cu masinile lor...

oare e ECU-ul vectrei atat de avansat incat sa stie sa se recalibreze in functie de stilul de condus? Question
o alta nedumerire ar fi faza cu bujiile..ultima data cand le-am scos, asta toamna, desi se pare ca au peste 65mii km...aratau impecabil..cel putin asa zicea mecanicul..ca nu dau semne de amestec prea bogat/sarac...in mod sigur cred ca trebuie schimbate..parca nu inghit explicatiile unora pe la magazine de piese : "astea sunt bujii NGK..le ai o viata, le pui si nu le mai schimbi"..or fi ele japoneze dar tot oameni sunt si ei si nu cred ca au inventat bujia care nu are moarte..inca Rolling Eyes
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Aici nea florinike cred ca ai dreptate fiindca eu cand am luat masina la inceput o calcam mai tare si mergea de te ungea pe suflet. Cum am inceput sa merg cu ea mai calm si sa schimb treptele mai jos sa facut o puturoasa. Cand am avut drum spre Bucuresti i-am dat talpa ca in vremurile bune ca 170 asa si parca i-a mai venit suflet. Merge ca la inceput. Este si asta o chestie cum o inveti.
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata partial....

Dupa ce am cumparat inainte cu 2 luni un set de bujii noi si niste fise noi (turcesti) am observat ca imi creeaza f multe probleme din cauza lor....acum merg sa cumpar niste fise noi...si sper k de data asta sa nimeresc ceva bun...aveti vre-o sugestie ?
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
johnybe2003 a scris:Problema rezolvata partial....

Dupa ce am cumparat inainte cu 2 luni un set de bujii noi si niste fise noi (turcesti) am observat ca imi creeaza f multe probleme din cauza lor....acum merg sa cumpar niste fise noi...si sper k de data asta sa nimeresc ceva bun...aveti vre-o sugestie ?


te rog..nu turcisme....fishele sunt mai importante decat crezi..nu sunt doar simple fire...baga banu in ceva de calitate...bosch ..e 300mii bucata...te vor duce la 120RON toate...e multicel dar merita banu..ca bujii..eu zic ca NGK/CHAMPION/BERU/BOSCH sunt excelente...dar si astea te duc cam pe la 100 RON setul ..
Skip ads

  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema....dupa n mecanici fiecare cu ideea lui si fiecare cu parerea lui...si dupa ce am ramas si fara bani....(am schimbat si debimetru, care se pare ca este mai bun ca al meu...da' nu de la el era problema)
Problema era de la LFR ( robert a fost primul care l-a suspectat si mi l-a curatat)

Va multumesc tuturor pentru ajutor.
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mai precis ce e ala LFR ??
Unde se gaseste si ce rol are ???
Sa vedem si noi cum stam cu el Wink
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
dgxshpe a scris:Mai precis ce e ala LFR ??
Unde se gaseste si ce rol are ???
Sa vedem si noi cum stam cu el Wink

LFR-ul este kestia aia metalica ce vine de la injectoare...are 3 furtune in el si o mufa electrica...

Am intampinat probleme cu ambele si la lfr si la debimetru......chiar daca aparent parea rezolvata treaba era din cauza ca se incalzise afara si nu avea nici o problema ...acum a venit vremea umeda....si rece si ..problema s-a intors...nu este chiar asa de accentuata....da' se simte...si stiu k nu e masina noua....da' macar stiu cum mergea inainte....
o sa-i schimb si filtrul de aer pt ca daca o turez cand iau piciorul de pe acceleratie se pune in nas de parc-ai pune frana...asta ma gandesc k ar fi de la filtrul de aer...ce parere aveti ?
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am o vectra 93,c20ne,si am urmatoarea problema cu ea-cand pornesc motorul,da sa se opreasca,tremura putin,apoi isi revine la turatia normala.Daca il pornesc cu acceleratia apasata,cand o las libera,face aceasi chestie ,iar apoi isi revine.Alta problema deranjanta e ca raspunde intarziat la acceleratie,treptat.O calc acum si dupa aprox 2-3 s incepe sa traga.Nu conteaza ca motorul e cald sau rece,are aceleasi simptome.Mi se pare ca nu mai are destula putere...Am schimbat filtru benzina.Poate sa fie debitmetrul de vina?Daca aveti vreo idee sau v-ati lovit de aceasta problema,va rog sa-mi spuneti si mie cum se poate rezolva! Sad
Skip ads

  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
am exact aceeashi problema (la acelashi motor) - shi din cate am citit pe forum, suspectez debimetrul
  • johnybe2003

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
johnybe2003 a scris:
dgxshpe a scris:Mai precis ce e ala LFR ??
Unde se gaseste si ce rol are ???
Sa vedem si noi cum stam cu el Wink

LFR-ul este kestia aia metalica ce vine de la injectoare...are 3 furtune in el si o mufa electrica...

Am intampinat probleme cu ambele si la lfr si la debimetru......chiar daca aparent parea rezolvata treaba era din cauza ca se incalzise afara si nu avea nici o problema ...acum a venit vremea umeda....si rece si ..problema s-a intors...nu este chiar asa de accentuata....da' se simte...si stiu k nu e masina noua....da' macar stiu cum mergea inainte....
o sa-i schimb si filtrul de aer pt ca daca o turez cand iau piciorul de pe acceleratie se pune in nas de parc-ai pune frana...asta ma gandesc k ar fi de la filtrul de aer...ce parere aveti ?


REVIN cu rezolvarea problemei ....dupa ce am tras n concluzii gresite...am descoperit adevarata cauza....cred....voltajul foarte mic de la baterie...nu incarca alternatorul sau electromotorul...ala care incarca Smile le confund mereu.
Nu mai am oscilatii la relanti ...asa de mari, trage cand vreau eu...si mai nou si cum vreau eu Smile
Va multumesc pentru ajutor si sper sa va fie de ajutor postul acesta.
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Am citit despre problema ta. Am si eu o Vectra din 92' cu motor C20NE. Problema cu "datu'n nas" ( parca asa se zice, nu ?) la accelerari am avut-o si eu. La fel si anumite probleme la ralati. Bun, sa o luam pe rand :
Ralanti-ul - cureti foarte foarte bine electrovalva de reglaj a aerului. Verifici apoi toate furtunele care duc spre corpul galeriei de aspiratie ca nu cumva sa fie crapate si motorul sa traga aer fals. Verifica si supapa de reglaj a presiunii in rampa de injectoare si electrovalva de aerisire a canistrei de vapori - la mine asta era blocata de ani de zile in pozitie deschis desi electric parea buna si imi facea varza amestecul carburant atat la ralanti cat si in sarcina. Mai pot fi si alte posibile cauze : clapeta de acceleratie partial blocata sau foarte murdara, supapa de la servofrana defecta, membrana de la servofrana neetansa sau perforata. In mare, daca ai injectoarele bune, curate nu vad ce altceva ar putea sa-ti mai "deranjeze" ralanti-ul ;
Accelerarile - verifica cu atentie, cu un aparat de masura eventual, fisele de la bujii si inlocuieste-le pe cele defecte sau tot setul. Apoi curata sau inlocuieste bujiile cu cele prescrise de constructor (cele mai ieftine WR8DC). Daca mai poti verifica si curata si rotorul si capacul de la distribuitorul de inalta tensiune. Presiunea in rampa de injectoare tb. sa fie de ~ 2,2 - 2,5 bar. La mine surpriza a venit de la fisele de la bujii : fisa centrala avea o rezistenta ohmica nepermis de mare, la fel fisa de la bujia 2 si de aici neplacerile amintite cu detonatii in carcasa filtrului de aer.
Cu bine !
P.S. Sa ne dai de veste daca iti remediezi problemele !
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dragi forumisti,am rezolvat problema.Toata beleaua era de la mufa de codare a cifrei octanice(e in partea stanga,langa amortizor si e scris p ea 91 sau 95)La mine era pozitionata pe 91,am scos-o si am intors-o,cu 95 in sus.Motorul si-a revenit incredibil,relanti super,acceleratie buna.multa bafta...!
  • catalin_tl

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
Ma bucur ca ti-ai rezolvat asa usor problema. Intrebarea este cum a ajuns mufa de codare pe pozitia pentru CO91 ? Inainte de a avea simptomele descrise cum iti mergea motorul ? Ai cumparat de curand masina avand mufa fixata pe 91 sau ti-a umblat vreun "meserias" la ea ?
  • alx2102

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: romania
  • Masina: Omega 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salut! mufa la care faci referire este cea galbena? cum faci diferenta cand este pe 91 cand pe 95? la mine este pe un fir ce nu este prins nicicum.
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
asa am luat msina(acum 1 luna)cu mufa setata pe 91.de cand am luat masina imi facea probleme,dar ma gandeam ca e ceva mai grv dupa simptome.Mufa e situata langa stecherul ALDL,este negra si seamana cu o siguranta,numai ca are 3 papuci.Pe o parte scrie 91 iar pe cealalta 95,ea asezandu-se cu 95 in sus(la mine era asezata cu 91 in sus)Am scos-o si am intors-o invers,cu 95 in sus.Mult noroc!
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Chiar mam dus sa vad la masina mea cele spuse tu.. pfff mam linistit ca e pusa asa cu 95 Laughing mersi pt informatie nici nu am stiut ce aia cand mam uitat,credeam legatura temperatura apei dar nu a fost asa
mersi din nou Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR