Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • vyo81_speed

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am o vectra motor C2ONE cm 1984 are si gpl :la accelerarea brusca dureaza kam 5-10sec. pina se tureza(cum se spune parca ii da in nas) la fel si pe gpl e posibil sa traga aer fals pe undeva?am racordul ala care face legatura dintre filtru de aer si admisie e inbatrinit(crapaturi)posibil pacolo; ce defecte ar mai fi de face asa?
Skip ads

  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica daca furtunasul de vacuum dinspre pompa de frana spre cilindrul 1 e ok.
  • DrLove

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
b28cxh a scris:
johnybe2003 a scris:Problema rezolvata partial....

Dupa ce am cumparat inainte cu 2 luni un set de bujii noi si niste fise noi (turcesti) am observat ca imi creeaza f multe probleme din cauza lor....acum merg sa cumpar niste fise noi...si sper k de data asta sa nimeresc ceva bun...aveti vre-o sugestie ?


te rog..nu turcisme....fishele sunt mai importante decat crezi..nu sunt doar simple fire...baga banu in ceva de calitate...bosch ..e 300mii bucata...te vor duce la 120RON toate...e multicel dar merita banu..ca bujii..eu zic ca NGK/CHAMPION/BERU/BOSCH sunt excelente...dar si astea te duc cam pe la 100 RON setul ..



te ajunge cu bujii cu tot la vreo 200 ron asta am pus eu CHAMPION (si fise si bujii) dar merge super
  • alexandrubyta

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995 c2one
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut am o problema la motor e vb de motorul de 2000.Am o vectra din 95 motor c20ne si ma tot chinui cu o problema
imi tot da masina in nas cand o accelerez calc acceleratia si imi da in nas dupa care se tureaza.la semafor daca calc
frana si ambreiajul scade turatia chiar da sa moara motorul.dar cateodata merge foarte bine parca-i alta masina si am impresia ca trage greu.am schimbat buji capac delco filtre benzina,aer.Mecanicul meu imi spune sa mai umblu la debimetru.dar e foarte scump si vreau sa mai cer cateva pareri inainte de-a-mi cumpara.Am tot citit pe site despre sonda lamda si senzor de temperatura care nu prea stiu unde sunt si ce sunt exact.Daca ati avut probleme de genu asta si imi pute-ti da un sfat va rog nu ezitati.Multumesc
Skip ads

  • Daxy

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In legatura cu acceleratia greoaie, doresc sa va spun ca mi s-a intamplat si mie la opel vectra. Cum se spune in termeni de service, cand acceleram, masina (cu motor de 1,8 benzina) manifesta 2-3 secunde un fel de inertie. Teoretic am inceput sa banuiesc ca si voi ca ar fi: bujii, filtru aer, furtunase, debitmetru, etc.
Ce era?. Filtrul de aer este unit cu blocul motor, printr-un tub cu diametru considerabil care cuprinde si debitmetrul. Desfaceti tubul de la capatul care intra in motor si cu un spray curatati sistemul ce va apare, dar in timp ce motorul este pornit si cineva accelereaza constant cam pana la 4000 de turatii. Montati furtunul la loc si o sa va impresioneze schimbarea (cum se va infige masina). E OK !. Very Happy
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
verifica iac, loveste cu manerul de la o surubelnita sa vezi dak mai oscileaza asa de mult sau daca revine inapoi sus in turatii cand coboara. schimba debitmetrul cu unu bun si vezi efectul. daca e defect debitmetrul te pot ajuta 100 ron am eu unul in garaj.daca apare si in mers cu motoru cald problema cu datul in nas, cauta sa verifici sita de la pompa de benzina in rezervor. daca iti trebuie injectoare am 4 originale de c20 ne la 100 ron. verifica totusi sa nu fie ulei pe fisa principala sub borcanu de la servo. mult succes in rezolvarea problemei si dakca ai nevoie de piese id mess relu86
  • claurs

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Omega 1990 C20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
dragã "relu86" tocmai ai rãspuns unei probleme din 12 august 2008
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Smile))) nu mam uitat la data, nu am mai fost activ pe forum de ceva vreme, multa bafta si multi km fra probleme
Skip ads

  • Zoll
  • *
  • 15 mesaje
  • din 04 Feb 2008
  • Kadett 1986 C20NE
  • Caras-Severin
  • Zoll

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Kadett 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
hai ca vin si eu cu o problema, am luat masina acum 2 luni a mers bine bine acum 4-5 zile. Kadett E, motor C20NE, 8V. Am avut o problema cu evacuarea, pur si simplu a picat, am fost am sudat evacuarea sa nu ma mai trezesc cu ea ca imi pica in mers. In ziua respectiva masina a mers perfect , a doua zi am plecat cu masina si dupa vreo 3min la semafor a incaput sa dea in nas si in viteza a 2a si in a 3a, avea momente cand mergea bine dar nu tinea mult, trageam dreapta acceleram putin isi revenea, cand plecam aparea din nou datul acela in nas, seara a venit un prieten si a curatat YACul, la o proba cu masina sa vedem cum merge a mers perfect in orice viteza, plimbarea a dura cam 20 de minute si parca masina isi revenise. Toate bune si frumoasa pana am dat sa pleac cu ea in aceeasi seara cand a inceput sa dea in nas si mai rau, de data asta nu a mai mers trasul pe dreapta si acceleratul, trebuia oprit motorul. Poate avea legatura cu sudatul evacuarii? Ma poate ajuta si pe mine cineva? Dau bere la schimb. Mersi
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
salut, felicitari pentru masina. Unde ti sa rupt esapamentu? verifica sa nu fi topit vreun fir pe acolo. cat despre curatatul iac in afara de sters cu o carpa mie niciodata nu mia mai mers dak am folosit vreun solvent, am acasa 3 iac care nu mai merg bine.incearca sa vezi dak debitmetrul nu a fost esfac, la masinile astea ami vechi e posibil ca in trecut cineva sa fi incercat sa "creasca puterea" umbland la arcul debitmetrului.daca ai pompa externa incearca vezi daca ami da in nas cu rezervorul plin jumatate
  • Zoll
  • *
  • 15 mesaje
  • din 04 Feb 2008
  • Kadett 1986 C20NE
  • Caras-Severin
  • Zoll

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Kadett 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
evacuarea a fost sudata undeva la mijloc, de la serpi cam jumatate de metru,in cautarile mele pe net am gasit ca poate fi un contact imperfect, ieri am dat cu spray pt piese ruginite si contacte imperfecte la cateva mufe, am verificat clapeta de la acceleratie si acum masina merge bine, am testat o si trage cum trebuie, ce banui eu ca a fost problema: mufa de la sonda lambda nu facea contact cum trebuie, nu mai are cleme pt prindere, am dat bine cu spray si am prins mufa cu o curea mica de plastic, am atasat si poze cu mufa de la sonda si cu zonele unde am dat cu spray, urmeaza ca in una din zilele astea sa ridic masina sa caut fire topite in zona sudurii (sper sa nu gasesc), masina are ceva modificari la motor dar nu cred ca au influentat "inecatul" a mers bine pana cand a fost sudata evacuarea, oricum mersi de raspuns

  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu ar trebui sa iti ea in nas fara sonda lambda, ce modificari ai facut la motor? si datu in nas iti apare cand e motoru rece?
Skip ads

  • Zoll
  • *
  • 15 mesaje
  • din 04 Feb 2008
  • Kadett 1986 C20NE
  • Caras-Severin
  • Zoll

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Kadett 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
motorul are Cip modificat, cutie cu rapoarte scurte si posibil la debitmetru sa fie umblat dar pana sapt trecuta a mers bine, ieri la un moment dat a facut din nou fazacu inecatul dar am mers cu motorul ceva mai turat si am facut un drum lung si vad ca nu mai zice nimic, pt moment.
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sa ai noroc sa nu mai faca sa fi fost numa ceva anomalie. unde tiai modificat cipu si cu cat? ca si eu sunt curios, ma tenteazacum se simte diferenta, si daca merita financiar
  • Zoll
  • *
  • 15 mesaje
  • din 04 Feb 2008
  • Kadett 1986 C20NE
  • Caras-Severin
  • Zoll

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Kadett 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mersi, sincer asa am luat masina de la un prieten, cipul a fost modificat in Germania si mia spus (cand inca era masina la el) ca se simte, nu e un castig mare de putere dar se simte, financiar nu stiu sa iti spun.
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sunt tentat sa imi chipuiesc si eu vectra, mai ales k am injectoare mai mari regulator de 3 bari fata de 2.5 stock si pompa de benzina ami mare
si cre dk as putea castiga mult prin resoftareplus admisia care am slefuit-o pe interior si canalele la supape si tot ce e acolo
  • Zoll
  • *
  • 15 mesaje
  • din 04 Feb 2008
  • Kadett 1986 C20NE
  • Caras-Severin
  • Zoll

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Kadett 1986 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
din ce am vazut pe net nu se prea merita Chip , yo nu ma pricep la motoare dar am mai auzit pe ici-colo ca de banii pt soft poti face alte modificari, bafta pe viitor si ca sa fim ON momentan masina merge bine, nu a mai dat in nas sper sa o tina tot asa
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR