Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Colegu si eu am facut proba cu mufa de la debitmetru scoasa si tot la fel se plafoneaza la 2700-2800rpm si mai sus nu vrea nici sa o tai, mergea muuuult mai prost si mai puturoasa decat cu el conectat si in plus ca scotea un nor de fum imens, deci eu unul cred ca debitmetrul e bun cel putin la mine, numai bine
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@alcor
debitmetrul tau e cu 79 in coada ,vrei omul sa-ti repete de 17 ori ?.
nu cred eu ca daca @lupu_sandu ti-a dat debitmetru si ai facut proba si s-a aprins check engine-ul problema ta e tot de la debitmetru.
vad ca ai bani de cheltuit si de al padrino
vrei sa te sune cineva de la Ruselsheim sa-ti confirme personal codul de pe debitmetru sau ne crezi pe noi astia de aicea care ne-am lovit de probleme de astea?
ti-am explicat clar : 079 in coada sau se potriveste 100% SENZORUL DE PE 078.
ma indoiesc ca ai probleme de la debitmetru.ai verificat mufa aia de la egr cu 4 pini,sta bine ,fixa pe egr ?
nu ma pot pricepe de unde luati debitmetre defecte ca eu am luat vreo 3 in decurs de un an de zile si ieftine si bune-bunute
  • Alcoor

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
@vik71
Sincer, nu am reusit sa inteleg revolta ta desi am recitit cu mare atentie mesajele mele anterioare... Unde am lasat sa se inteleaga ca nu te-am crezut si ca inca ma mai intreb ce cod imi trebuie? De ce chestia cu repetatul de 17 ori? Pur si simplu am vazut pe o pagina ca un produs al unei alte firme - deci logic cu un alt cod - este compatibil cu produsul pe care il vreau eu. Chestii folosite si in electronica, de pilda, cand o piesa, sa zicem un tranzistor, poate fi inlocuit cu un alt tranzistor avand proprietati asemanatoare. Si nemaivrand sa iau teapa, am apelat la experienta voastra, intrebandu-va daca ati folosit asa ceva vreunul vreodata! Atata tot!
Referitor la debitmetrul pus de proba de catre mine si Sandu, acesta diferea total, era de opel astra, diferea pana si la diametrul burlanului, sa zic asa, nu mai vorbim de parametrii de functionare. Si este posibil sa se fi aprins check-engine de la el, deoarece indica un volum imens de aer fata de cat avea nevoie motorul meu. Dar ce am intrebat eu ultima data era faptul daca se poate ca asta, anume debitmetrul, sa fie cauza limitarii la 2700 rpm!
Colegul din Iasi, Sorinel, a inteles din prima si corect si mi-a dat raspunsul, anume ca da, si la el, scotand mufa senzorului, aparea aceasta limitare a turatiei, ceea ce in fine m-a linistit.
Ce mai era de raspuns?! A, da! De cheltuit la Al Padrino nu as vrea sa ma vad... dar dupa experienta cu colegul de aici, care mi-a vandut la o suma aproape egala cu cel nou de la al padrino un sh defect, sincer ma gandesc daca se mai merita inca un risc. Colegul acela afirma ca da garantie 90 de zile la piesa, i-am dat sms la 3 min dupa ce a plecat de langa mine ca piesa e defecta,.......... in fine, nu vreau sa mai continui.
Spui ca ai luat pana acum 3 debitmetre si ieftine si bune. In decurs de un an. Ma intreb... de ce 3? Daca erau toate bune?
Dar nu cadem in polemici, ideea de baza e sa ne sprijinim, sa ne ajutam, sa ne sfatuim. Eu asa vad acest club, ca pe o fratie. Sa imi fie iertat daca gresesc.
Daca tot ai asa noroc la piese... poate ma ajuti si pe mine, gasind un 479 sau 478 bun si ieftin, ce zici? Wink
O seara buna si multa sanatate tuturor celor de aici, iar colegilor ce isi sarbatoresc numele "LA MULTI ANI FERICITI!" de Sf. Nicolae. Dumnezeu sa va fie alaturi in toate!
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Daca erai mai aproape te ajutam cu un debitmetru de proba pentru ca il tin de rezerva. E Magnetti Marelli sau ceva de genu si l-am cumparat dupa ce l-am defectat eu cand am vrut sa il curat pe cel original. Momentan am unul original bosch pe masina pe care l-am cumparat pentru ca avea pret bun. In rest nu stiu ce sa cred, sper totusi sa iti rezolvi problema si sa fie de la debitmetru. Totusi am o presimtire ca nu e el vinovatul, cel putin nu pentru limp mode.
Skip ads

  • Alcoor

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Sincer... de asta ma tem si eu... Dar chiar nu mai am idei. Am verificat si mufa de la supapa egr, de care vorbea vik. Pare a fi ok, adica nu are joc sa zici ca nu face contact. Insa imi revine mereu in minte gandul ca nu a avut curent atunci cand am masurat cei patru pini ai acelei mufe. Dupa ce am pus siguranta noua la F7, aveam doar intre pinii din mijloc un curent de vreo 4 volti si ceva (iertata imi fie expirmarea "curent de X volti", normal curentul se exprima in amperi, dar intelegeti voi, e noapte si la mine... Smile ) Nu stiu cum ar trebui sa arate la masuratoarea cu contactul pus. Ce voltaj trebuie sa arate fiecare pin sau care cu care se masoara. Asta nu am reusit sa aflu.
De aceea, sa fiu sincer, m-a bucurat raspunsul lui Sorinel, care a incercat sa scoata mufa debitmetrului si a rezultat aceeasi plafonare a turatiei. E, totusi, un balon de oxigen pana ajung sa ii gasesc un debitmetru...
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
da ,am luat trei debitmetre absolut in stare perfecta de functionare .trei debitmetre pentru trei masini diferite .toate opel. 80,100,100 am platit pretul per fiecare.trebe sa si cauti ,telefoane etc etc ,prefer original si bosch si sh si nu al pacino .iti trimit eu senzor original pentru 79 sa ii faci proba.dai senzorul tau jos il pui pe al meu care e 100% functionabil .nu ti-l vand si nici nu am aceasta intentie .am ajutat oameni sa isi faca motoare cu bani grei si pe datorie pe luni bune.nu ma citi gresit.
ai luat egr,ai luat debitmetru ,ai cheltuit alta caruta de bani si mai vrei sa cheltuiesti in continuare aiurea ,aici era mini revolta mea in ce priveste intentiile tale .adica ma durea oleaca ca ai cheltuit si degeaba Exclamation
tester ? ai pm
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Pt. ''alcoor'' - din tot ce am citit, diagnosticul meu este : EGR defect !
pune-l pe al tau la alta masina si vezi ce se intampla.
  • Alcoor

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am dorit acest lucru inainte de a ma apuca sa cumpar piese, insa nu am pe ce masina sa le probez!
Doar nu o fi si egr-ul cumparat tot defect... Ar fi culmea sa iau teapa si la MAF si la egr! Smile
Skip ads

  • SSS_OEM

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
egr
trasee turbo sparte
debitmetru after-market
sau ceva din injectie
oricum cred ca un opcom te putea ajuta
plus ca tb verificat daca functioneaza egr-ul din soft si livetest in mers
  • oantzadi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@Alcoor
cum ai rezolvat problema pana la urma? sunt tot din alexandria si am aceasi pb!
Stima
  • Ioan Daniel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Sunt nou pe forum dar apreciez sfaturile. Am urmatoarea problema: Motor Y20DTH, vectra din 2001. Dupa 7-8 km de mers la rece se aprinde becul cu motoras, cade turometrul si nu mai are aceeasi forta la tractiune. Dupa cca 10 min de mers asa motorul isi revine si merge perfect. Daca stationez si se raceste motorul problema reapare. Pareri ... sfaturi. Multumesc
  • Alcoor

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
@oantzadi
Am schimbat mai multe la ea, supapa egr, debitmetrul... Inca nu e rezolvata complet, merge fain la fiecare pornire, atata ca dupa o vreme sau daca depasesc 3000 de turatii apare din nou plafonarea. Se pare ca mai are o chichita careia nu i-am gasit inca rostul, dar o voi gasi... Ori senzorul de presiune (MAP)... ori... nu stiu...
Skip ads

  • oantzadi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@Ioan Daniel
Ai incercat sa schimbi senzorul de turatie?
  • cornelunu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2012

  • Mesaj Privat
La mine se bloca la peste 3000 de ture din cauza supapei de vaacum care actioneaza turbina.
  • ionut didesti

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2013

  • Mesaj Privat
SALUT ACEAIASI PROBLEMA AM SI EU PE CARE A AVUTO CLAUDIU LA O VECTRA B MOTOR DE 2000 DTL SAU DTI NU STIU SIGUR CA NU AM AVUT OPEL PANA ACUM .MII SA APRINS UN BEC CARE INDICA UN MOTORAS CU UN FULGER IN EL SI MASINA NU MAI TRECE DE 4000 TURE PARCA NU ARE VIATA IN EA .DAC O LASA LA RELANTI SE APRINDE CAN PLEC CU EA DUPA LOC SE STINGE ,SI DACA O FORTEZ NITEL MAI MULT STOP SE APRINDE LA 4000 DE TURE AM FOST CU EA LA TEST SI AU ZIS CEVA DE EGR .LAU CURATAT SI DEGEABA A ZIS CA FUNTIONEAZA NORMAL,UN ALT MECANIC A ZIS CA TURBU NU PRIMESTE SUFICIENT AER DE LA O ELECTROVALVA SAU ADMISIE SI CA TREBUIE VERIFICATA VA ROG SA MA AJUTATI SPER SA NU FIE CEVA GRAV VA MULTUMESC
  • Alcoor

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Ionut Didesti,
conform regulilor acestui forum, daca scrii cu litere mari inseamna ca tipi la noi! Ori cum cred ca niciunul de aici nu ti-a gresit... te rog!
In al doilea rand, da-mi voie - macar din pataniile mele, sa iti dau un sfat: daca tot dai banii la tester, macar noteaza-ti codul erorii. Ajuta mult, pentru ca totul este SI in functie de acel cod. In al doilea rand, nu toti mecanicii care pun un tester pe masina stiu sa il si interpreteze!
De exemplu, cand am mers la colegul nostru, lupu-sandu, am ramas uimit ca nici nu se uita la codul de eroare. Pur si simplu citea parametrii de functionare ai motorului si de acolo intelegea mult mai mult decat un simplu cod ce poate insemna atatea lucruri...
Oricum, ar fi ideal sa ne spui si ce eroare ti-a dat la tester.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
alcoor la tine ar mai putea sa fie senzorul de presiune de pe galeria de admisie sau electrovalva care actioneaza clapetele din galeria de admisie...

ionut didesti verifica toate traseele furtunelor de vacum de la pompa la valvele de actionare si apoi o iei incet cu EGR, turbina...
  • Alcoor

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Da, mikyboy, asa banuiesc si eu ca ar fi MAP, sper sa gasesc un coleg care sa vrea sa ma ajute sa probez cu al lui, numai sa fie indeajuns de aproape... Asta ii propuneam mai deunazi colegului oantzadi, care se pare ca e chiar de la mine din oras, dar... Lasa, voi gasi eu o cale! Sper sa fie nevoie doar de curatat, am incercat eu mai demult cu putin alcool izopoprilic, dar citeam ca unii il lasa in carbursolv mai mult timp. Am sa caut mai multe pareri, sfaturi, ca m-am invatat minte cu MAF, pe care cred si acum ca eu l-am..."curatat" Smile
Daca ar fi electrovalva de la galerie, ce sfat imi dai?
  • AlexDmi

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am patit si eu o "bucurie" ieri. Merg eu linistit, trec peste un limitator de viteza cam cu 30 km/h (era facut din asfalt si nu era semnalizat deloc, traiasca primariile), dupa care merg iar linistit vreo 1-2 km, cand mi se aprinde martorul cu cheita in display si se plafoneaza turatia masinii pe la 2700 ture. Opresc motorul, pornesc iar, aceeasi problema. Si pe loc, si in mers, motorul nu se tura peste 2700 de ture. Zic "asta e, merg mai incet pana atunci". La intoarcere, pana am ajuns in Bucuresti, a stat martorul in display aprins, turatia maxima 2700 de ture... pana cand s-a stins. Brusc, fara sa fac ceva, pur si simplu s-a stins si a inceput masina sa mearga din nou cum trebuie, sa se tureze... Si nici ca s-a mai aprins.

Ce ar trebui sa verific? Vreau sa pun OP-COM diseara pe ea, sa vad ce eroare a stocat... Dar asa, vreo idee legata de ce ar fi putut sa se intample? Sa nu mai faca o mufa contact? Vreun senzor, ceva? M-a surprins ca si-a revenit, la fel de brusc cum a si aparut...

Masina e un Vectra C 2003, Y20DTH.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca s-a "tulburat drojdia" in rezervor si a luat-o pe conducta sau a obturat sorbul. Pune tomograful si vezi ce eroare are stocata insa sfatul meu este sa cureti sorbul din rezervor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR