- vectra2.0dti
- *
- 3 mesaje
- din 09 Jan 2013
- Vectra 2001
- Valcea
vectra2.0dti
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat
romel83
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Italia
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2014
- Mesaj Privat
Va salut.am ajuns la capatul rabdarii.am zafiar A 2001 y20dth 101CP, si nu I mai dau de capat.problema e urmatoarea:in zona intre 3000-4000 de turatii se aprinde check engine si automat....limp mode.pe loc se tureaza pana la 5000 fara probleme.nu scoate fum....pana la 3000 de ture mananca asfaltul.daca opresc motorul si il repornesc eroarea dispare pana ajung din nou la 3000 de ture.am pierdut vreo doua nopti pe forum....rezolvarile sunt diverse.la tester imi iese mereu p1125 electrovalva de la turbo.am schimbat o....nimic.am curatat egr, admisie,am controlat tot circuitul de vacuum, probat electrovalve de la alta masina..nimic.ca si defecte aud o clantaneala metalica cand e rece in stanga motorului pana se incalzeste, apa nu se ridica mai mult de 60 de grade dar si asta dupa mult timp...si cam atat.daca ma poate ajuta cu un sfat cineva cu aceleasi simptome I as fi recunoscator.va multumesc
dorin_tm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Verifica ( sau mai bine schimba ) furtunasele de retur de la injectoare .
Verifica circuitul pneumatic ( vacuum ) EGR si Turbo ( furtune , racorduri , valve ), asta fiind cel mai simplu si ieftin de realizat . Valvele vad ca le-ai verificat .
Care a fost ultima reparatie in zona motor ( schimb filtre etc ) inainte sa apara problema ?
Sa schimbi termostatul , probabil e blocat pe deschis .
Verifica circuitul pneumatic ( vacuum ) EGR si Turbo ( furtune , racorduri , valve ), asta fiind cel mai simplu si ieftin de realizat . Valvele vad ca le-ai verificat .
Care a fost ultima reparatie in zona motor ( schimb filtre etc ) inainte sa apara problema ?
Sa schimbi termostatul , probabil e blocat pe deschis .
pandx
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut! Am un astra g, 2.0dti , cod motor X20DTL.
De vreo 2 saptamani masina nu mai merge deloc cum ar trebui, abia abia prinde 110, mai mult de 3700-3800 rpm nu se tureaza orice as face, si trage de parca ar avea 30 de cai putere...am check engine-ul aprins tot timpul.
I'am facut o diagnoza si nu a dat eroare la nimic ce ar putea cauza asta (avea una la AC, ceasul din bord si ceva la bloc lumini la care stiu cauzele) .
Am intrebat pe cineva si mi'a zis ca ar fi Debitmetrul, sau Senzorul de turatie de pe arborele cotit.
Am schimbat debitmetrul pentru proba cu altul de pe alta masina cu motor identic, am facut vreo 5 km si nu s'a schimbat nimic. Trebuia sa vina schimbarea la mersul ei instant daca era asta problema? Mentionez ca masina merge absolut la fel si daca e conectata mufa, si daca nu este...
Am schimbat si toate "pompitele de vacuum" (asa se numesc?!) : cele 2 de langa baterie, si cea de pe oala amortizorului, plus verificat furtunase vacuum (am gasit unul fisurat, dar l'am schimbat) si tot nici o schimbare..
De vreo 2 saptamani masina nu mai merge deloc cum ar trebui, abia abia prinde 110, mai mult de 3700-3800 rpm nu se tureaza orice as face, si trage de parca ar avea 30 de cai putere...am check engine-ul aprins tot timpul.
I'am facut o diagnoza si nu a dat eroare la nimic ce ar putea cauza asta (avea una la AC, ceasul din bord si ceva la bloc lumini la care stiu cauzele) .
Am intrebat pe cineva si mi'a zis ca ar fi Debitmetrul, sau Senzorul de turatie de pe arborele cotit.
Am schimbat debitmetrul pentru proba cu altul de pe alta masina cu motor identic, am facut vreo 5 km si nu s'a schimbat nimic. Trebuia sa vina schimbarea la mersul ei instant daca era asta problema? Mentionez ca masina merge absolut la fel si daca e conectata mufa, si daca nu este...
Am schimbat si toate "pompitele de vacuum" (asa se numesc?!) : cele 2 de langa baterie, si cea de pe oala amortizorului, plus verificat furtunase vacuum (am gasit unul fisurat, dar l'am schimbat) si tot nici o schimbare..
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- camataru4u
- *
- 34 mesaje
- din 30 Jan 2015
- Vectra 2004 Y22dtrr
- Constanta
camataru4u
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
- adrian bacau
- **
- 81 mesaje
- din 14 Nov 2012
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bacau
adrian bacau
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
nu cred sa aiba treaba intercoolerul el raceste aerul, nu are treaba cu presiunea din cate stiu eu
verifica pompele de vacum si furtunasele, eu am gasit unu taiat langa filtrul de motorina
incearca sa verifici egr s-ar putea sa fii surprins de cata mizerie se aduna acolo dak nu ai umblat de mult la el
incearca un tester cel mai bine si vezi presiunea la care lucreazat urbina si la cat urca la acceleratii de 2800 si ia in calcul debitmetrul de aer
verifica pompele de vacum si furtunasele, eu am gasit unu taiat langa filtrul de motorina
incearca sa verifici egr s-ar putea sa fii surprins de cata mizerie se aduna acolo dak nu ai umblat de mult la el
incearca un tester cel mai bine si vezi presiunea la care lucreazat urbina si la cat urca la acceleratii de 2800 si ia in calcul debitmetrul de aer
- camataru4u
- *
- 34 mesaje
- din 30 Jan 2015
- Vectra 2004 Y22dtrr
- Constanta
camataru4u
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 Y22dtrr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
camataru4u a scris:Am si eu o intrebare:daca am intercooleru spart din aceasta cauza nu se mai tureaza peste 2750-2800 rpm?mentionez ca la prima pornire se tureaza normal dar cum se incalzeste nu se mai tureaza decat pana la valoarea mentionata mai sus.Sanatate si asfalt uscat.
Dacã ai intercoolerul spart este ca și când nu ai mai avea turbinã întrucât toatã presiunea fãcutã de ea se pierde prin spãrturã.
AlexAG18
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut , AM un opel astra G 1.6 16 v Z16XE . AM 2 probleme la el care nu prea le dau de cap .
In mers cand masina este bagata in viteza mai des face in trepta 1 2 3 la o turatie de 1500 de ture , daca masina merge pe acesta turatie constant se ingatuie (ceva de genu cum pleaca un incepator de pe loc asa in bruscarea aia ) multi au zis ca e din bobina , am schimbat bobina si bujiile le-am pus noi. dar am aceeasi problema , acum cred ca este din cauza ambreajului din auzite si din preupunerea mecanicilor. Poate ati mai patit si voi si am puteti ajuta.
A 2 problema . Se aprinde masinuta aia cu cheie in bord si cand e aprinsa nu mai imi da voie sa turez motorul mai mult de 3500 de ture se plafoneaza. daca opresc motoru il pornesc il opresc il pornesc am sansa sa se stinga si sa mi se tureaze din nou in parametri normali. Dar dupa urmatoare pornire patesc aceeasi chestie . se aprinde martorul.
De la ce sa fie pe leptop mi-a dat senzorul de la axa cu came , si l-am schimbat dar am aceeasi problema.
In mers cand masina este bagata in viteza mai des face in trepta 1 2 3 la o turatie de 1500 de ture , daca masina merge pe acesta turatie constant se ingatuie (ceva de genu cum pleaca un incepator de pe loc asa in bruscarea aia ) multi au zis ca e din bobina , am schimbat bobina si bujiile le-am pus noi. dar am aceeasi problema , acum cred ca este din cauza ambreajului din auzite si din preupunerea mecanicilor. Poate ati mai patit si voi si am puteti ajuta.
A 2 problema . Se aprinde masinuta aia cu cheie in bord si cand e aprinsa nu mai imi da voie sa turez motorul mai mult de 3500 de ture se plafoneaza. daca opresc motoru il pornesc il opresc il pornesc am sansa sa se stinga si sa mi se tureaze din nou in parametri normali. Dar dupa urmatoare pornire patesc aceeasi chestie . se aprinde martorul.
De la ce sa fie pe leptop mi-a dat senzorul de la axa cu came , si l-am schimbat dar am aceeasi problema.
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
Va salut , aceeasi problema o am si eu si din pacate sunt in Austria si aici mecanicii su katastrofa , testele care se fac aici iti da cel putin 7-8 posibilitati la codul de eroare si mi sa spus ca este senzorul de presiune-impuls dus , l-am schimbat este putin mai bn dar nu pentru mult timp , maxim 7-8 minute si dupa aceea , apare din nou Martorul si nu mai se tureaza mai mult de 2700-2800 de ture ! Sunt disperat , ce ma sfatuiti sa fac ? Am Vectra C 2,2 diesel , GTS 125 cai , Y22DTH motor , va rog mult sa ma ajutati , nu vreau sa ajung la reprezentanta , te jupoaie !
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salut si mersi pt raspuns , am schimbat und senzor care este situat exact langa EGR si se numeste "senzor de presiune impuls" (am luat traducerea pt ca in germana este Ladedrucksensor ) nu stiu daca este corect , si nici o schimbare majora ! Deci care este mai exact Electrovalva Turbo si unde este situata , sa ii mai dau un indiciu mecanicului si daca schimb sau curat EGR ul , crezi ca va avea vreun efect ?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- erikvicentiu
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2016
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
erikvicentiu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat