Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • nastaseopel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2011

  • Mesaj Privat
prinde aer pe undeva. controleaza coliere,furtune. asa am patit eu. am schimbat colierele de la turbina, am mai strins altele si apoi nu am mai avut probleme.
Skip ads

  • moshu4

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2011

  • Mesaj Privat
nastaseopel a scris:prinde aer pe undeva. controleaza coliere,furtune. asa am patit eu. am schimbat colierele de la turbina, am mai strins altele si apoi nu am mai avut probleme.

PROBLEMA E .CA LA MINE NU FACE TOT TIMPUL DAK ERAU COLIERELE FACEA TOT TIMPUL

Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos Wink
  • grecu_del

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Salaj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2011

  • Mesaj Privat
buna. as avea nevoie de partea electronica a unui egr de pe y20dtr sau y22dtr. multumesc. astept oferte
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
vezi ca era pe okazii cineva care vindea parti separate din egr.printre care si partea electronica [parca 150 dorea ca pret]
Skip ads

  • emydeac

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Va salut fratilor.Am si eu o problema cu opelasul meu.In treapta a cincea mai mult de 3500 de ture nu pot sa urc si aj undeva la 160 cu pedala in blana. Oare numa atita sa poata. Daca nu atunci ce poate sa aiba .Mentionez ca nu se aprinde nimic in bord.Care poate sa fie cauza?Motorul e Y20DTH
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
emydeac a scris:Va salut fratilor.Am si eu o problema cu opelasul meu.In treapta a cincea mai mult de 3500 de ture nu pot sa urc si aj undeva la 160 cu pedala in blana. Oare numa atita sa poata. Daca nu atunci ce poate sa aiba .Mentionez ca nu se aprinde nimic in bord.Care poate sa fie cauza?Motorul e Y20DTH

Curata admisia la turbo si valva EGR ,fa i o curatare a rezervorului de motorina , pune-i motorina buna , schimba filtrul de motorina cu unul original GM sau Purflux .
  • emydeac

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat.Am o nelamurire .Ce sa inteleg prin curatul rezervorului.Sa folosesc un aditiv pentru curatat sau sa il dau jos si sa il curat ''traditional ''.Numa bine
  • emydeac

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat.Am o nelamurire.Ce sa inteleg prin curatare a rezervorului,sa ii pun un aditiv sau sa il dau jos si sa il curat ''traditional''A si as mai avea o problema.Am vreo 3000 de km de cind am schimbat gumele pe masina si am vazut ca de o vreme la 60 de km la ora fix cind frinez imi bate volanu,dar numai la 60 nici mai sus nici mai jos.Cind am montat gumele am facut unghi de fuga echilibrat roti.Daca ma poti ajuta si cu treaba aceasta dau o bere .Gumele sint noi luate din magazin.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
emydeac a scris:Multumesc pentru sfat.Am o nelamurire.Ce sa inteleg prin curatare a rezervorului,sa ii pun un aditiv sau sa il dau jos si sa il curat ''traditional''A si as mai avea o problema.Am vreo 3000 de km de cind am schimbat gumele pe masina si am vazut ca de o vreme la 60 de km la ora fix cind frinez imi bate volanu,dar numai la 60 nici mai sus nici mai jos.Cind am montat gumele am facut unghi de fuga echilibrat roti.Daca ma poti ajuta si cu treaba aceasta dau o bere .Gumele sint noi luate din magazin.

Legat de rezervor. Nu trebuie dat jos rezervorul ci se da bancheta spate la o parte si acolo are o gura de viziatre care da in rezervor. pe acolo se scoate sorbul se curata bine , bine , , se scoate motorina si se curata bine si se sufla rezervorul cu aer. Apoi pui la loc sorbul si c am asta cuprinde curatarea rezervorului .
@ Legat de anvelope - pai cred ca echilibratul a lasat de dorit. Era bine ca inainte de montarea cauciucurilor pe jante sa le fi cantarit pe fiecare sa nu ai surprize ca unul sa fie mai greu decat altul. Daca era unghiul de fuga atunci tragea stanga-dreapta dar tu zici ca iti bate volanul la franare. Verifica din nou echilibratul rotilor si mai poti verifica placutele de frana si discurile. Dar totusi merg pe vina echlibratului rotilor.
  • emydeac

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Meriti berea.Multam fain pentru sfat Wink
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
emydeac a scris:Meriti berea.Multam fain pentru sfat Wink

Fa ti masina sa mearga super bine , iar berea o bem impreuna!
  • deleted-41395

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am aceleasi simptome ca voi la Y 20 DTH.
Problemele la mine sunt date de electrovalva ce actioneaza turbina si EGR, insa de care nu sunt asa sigur ca are ceva.
Am dat anul trecut vreo 600 de lei pe diagnoze si nu am aflat nimic. Tot pe metoda "babeasca" am aflat.
Skip ads

  • ovidiu andrei

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2003 2.0 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut
am avut si eu ceva probleme cu faptul ca nu tragea masina ( y20dth 2003 ) mi am facut tester la opel,rezultatul furtunul de la turbo, mi l a schimbat baiatul de acolo dar nu cu original ca era 700 de lei,dupa un timp din nou nu trage,fac tester valva egr, merg la un electrician auto o verifica (fusese curatata inainte) imi zice ca nu se mai poate face,cumpar noua 1500 lei,masina mergea dar nu ca la inceput,azi la un moment dat in mers nu mi mai tureaza peste 2500 doar ff incet,in orice viteza Sad( .Oare ce sa fie? furtunul improvizat? Pareri? Mersi
  • sorinel-IS

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ovidiu andrei a scris:salut
am avut si eu ceva probleme cu faptul ca nu tragea masina ( y20dth 2003 ) mi am facut tester la opel,rezultatul furtunul de la turbo, mi l a schimbat baiatul de acolo dar nu cu original ca era 700 de lei,dupa un timp din nou nu trage,fac tester valva egr, merg la un electrician auto o verifica (fusese curatata inainte) imi zice ca nu se mai poate face,cumpar noua 1500 lei,masina mergea dar nu ca la inceput,azi la un moment dat in mers nu mi mai tureaza peste 2500 doar ff incet,in orice viteza Sad( .Oare ce sa fie? furtunul improvizat? Pareri? Mersi

Se aprinde ceva in bord cand nu se mai tureaza bine dupa 2500? poate ai ceva scapari de vacuum pe la vreo imbinare sau electrovalva defecta
  • ovidiu andrei

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2003 2.0 ydth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nimic,nici un martor,nici inainte cand am avut probleme nu mi s a aprins,azi pur si simplu am simtit ca nu mai are putere,asa dintr o data.....
  • Victor Musat

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut. probabil ca am aceeasi problema cu cativa dintre colegii de forum care au postat mai sus. zafira cu y20dth din 2001, porneste fara probleme, nu se mai tureaza dincolo de 2000 si nu are vlaga pana acolo. ca sa ajung la birou am mers cu ea subturata - 1000-1200 turatii. am verificat furtunele de la pompa sau electrovalva din spatele filtrului de aer si aparent sunt ok. cele de langa baterie par ok. turand motorul pe loc se aprinde cheita galbena undeva in preajma a 2000 turatii si cand scade spre 1000 se stinge. vreo idee, ceva? cum ati rezolvat pana la urma? multumesc anticipat
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, problema ta ar putea fi in cazurile cele mai fericite ori de la egr ori de la debitmetru. Cel mai bine ii faci un tester si revii cu erorile, pentru a nu te apuca sa schimbi piese aiurea. Bafta
  • Victor Musat

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
curatat egr, schimbat filtru aer si motorina, schimbat debitmetru. si-a dat drumul dupa cateva incercari de turare. acum in sfarsit merge normal. ramane sa fac totusi o diagnoza la maiandrei sa vad ce coduri de eroare erau si sa vad in ce parametri se mai incadreaza
  • bobilson

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
salutare,
weekend-ul acesta mi-am luat si eu primul vectra. vectra b din 2001 cu motor y20dth.
am o problema si as dori puti suport din partea voastra pana ma mai invat si eu, mai ales ca este pt prima data cand am un diesel.
venind dinspre campina spre brasov, la un moment dat s-a aprins martorul din bord pt egr si mesajul check la afisajul din consola bordului. am oprit masina, moment in care martorul s-a stins, dar mesajul check a ramas aprins. dupa ce am pornit din nou la drum, au fost mai multe momente in care martorul s-a aprins sau s-a stins. motorul se tureaza normal, turbina porneste, dar sunt ingrijorat de acel martor. la tester mi-a spus ca nu are nici o eroare.
ce ma sfatuiti sa fac? pot circula asa, sau este grav?
va multumesc din suflet!
  • cfmimpexsrl

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ClaudiuL a scris:Salutare tuturor. De ceva vreme mi se aprinde martor in bord si cand se aprinde masina nu se tureaza mai mult de 3000 si in plus nu mai trage. La inceput se aprinde de vreo doua ori si se stinge iar a 3 oara ramane aprins pana opresc motorul. Dupa ce pornesc motorul am linistite 2 -3 minute, depinde de noroc. Am fost cu ea la o diagnoza si mi-a zis ca ii EGR`ul. L-am dat jos, l-am curatat si in plus de asta am curatat si galeria. O perioada(adica 1 sapt) nu am mai avut probleme. Dupa aceea iar a aparut problema. am fost cu masina iar la diagnoza, aceeasi problema. Am fost la alt tester si acolo tot EGR`ul a aparut. un meste de acolo mi-a dat jos debitmetru si la suflat la compresor. La pus sus si nu mi se mai aprindea becul asa repede si de des. Eram pregatit sa cumpar alta supapa pana cand mi-a zis cineva sa merg sa fac o diagnoza la reprezentanta la opel. Am fost acolo si cei de acolo mi-au zis ca eroarea care apare la ei ii de la debitmetru. Asta a schimbat tot cursul problemei. Acum nu stiu ce sa fac. un debitmetru la reprezentanta e 1300 de roni. Nu stiu ce sa fac, mie teama ca sa nu cumva sa cumpar debitmetru si sa nu fie ala...Daca a mai patit cineva asa, il rog sa ma ajute. Multumesc mult. Cu stima,Claudiu Latcu.
SALUT IN FATA LA EGR VEZI CA ARE O PARGHIE CARE DUCE LA ELECTROVALVA IAR AIA SE BLOCHEAZA BAGAI NISTE VASELINA ACOLO ARE UN CAPACEL IL DAI JOS SI NU O SA ITI MAI APARA EROARE



Nu mai folositi scrisul cu litere de tipar pe forum,acest lucru inseamna in limbajul forumului ca tipati la noi.
edit by StefanTolos Wink
3/18/2012 10:52:08 PM
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR