Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Astãzi am reuºit sã montez lumini ambientale la portierele din faþã. Nu a fost aºa de uºor precum am crezut iniþial, de acea m-am gândit la acest tutorial: poate mai sunt amatori Smile
Scule folosite:

Setul de becuri ( stânga-dreapta ):

1. Se demonteaza panoul de pe usa. Sunt 5 surube ( torx 25 ), douã vizibile, si trei ascunse cu ornamente de plastic. Mai sunt 6 clipsuri de plastic, 3 pe o parte, 3 pe cealaltã parte. Dupã ce se desfac ºurubele, se trage de panou cu grijã pânã se desfac ºi clipsurile ( la Zafira difuzorul este pe panou, la Astra difuzorul este separat, prins tot cu clipsuri ).

Dupã ce s-a desprins panoul trebuie scos cablul care actioneaza deschidera uºii ( are o clemã de plastic ), mufa de la difuzor, precum ºi mufa din blocul de intrerupãtoare, care are o siguranþã de plastic ce trebuie ridicatã pentru a putea scoate mufa. La capãtul mufei sunt douã siguranþe de plastic, care trebuie presate cu o surubelniþã micã ºi se scoate mufa propriuzisã din locasul de plastic.

2. Acum urmeazã partea cea mai grea. Trebuie pregatit locul pentru bec. La panourile farã lumini ambientale nu existã orificiul pe unde sã pãtrundã lumina in interior, este doar marcat cu o linie dreptunghiul unde trebuie tãiat.
Aºa aratã originalul:

Pentru a tãia bucata marcatã din panou am folosit un cutter. Plasticul este foarte gros, aºa cã am incãlzit lama cutterului pentru a putea tãia mai uºor. Oricum locul este foarte ingust trebuie multã rãbdare. Cred cã a durat 30 minute pânã am reuºit sã decupez bucata marcatã. Cu o pilã micã am ajustat laturile dreptunghiului sã fie perfecte. Iatã rezultatul:

Dacã cineva are panoul cu acest orificiu din fabricã a scãpat de cea mai grea parte a lucrãrii.