Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Sal!

Ambreiaju meu prindea sus, si m-am apucat sa il reglez. Are un fel de piulita din plastic .. neagra. Toate bune si frumoase, dar dupa vreo 2-3 zile iarasi prinde sus. Ma duc la piulita rotesc de ea, prinde ambreiaju bine. Dupa vreo 2-3 zile iarasi prinde sus Sad . Am impresia ca, cablul se roteste si pozitia piulitei se tot schimba. Aveam inainte o siguranta care acuma nu mai E Crying or Very sad. De akolo sa fie problema ?!?

CristianTM.
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Se poate ! Incearca sa-i pui o contrapiulita ( o piulita in plus) si nu o sa se mai roteasca. A doua piulita strange-o bine.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Asa cred ºi eu încearca cu o contrapiuliþã pe care sã o strângi bine. Cred ca nu se mai slãbeºte.
  • torx

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Sunt doua variante:
1.(optimista) Se desurubeaza cablul din piulita de reglaj, caz in care o poti rezolva cu contrapiulita.
2.(pesimist) Cablul de ambreiaj este in curs de rupere si se intinde, iar tu compensezi din reglaj - am patit personal chestia asta cu un Opel Ascona.
Eu te sfatuiesc sa iti faci un semn pe filetul de la capatul cablului sau sa numeri canalele din fata/spatele piulitei ca sa verifici daca intradevar cablul se desface in timp.
Bafta!
Skip ads

  • diavolothekid

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 xI6xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
buna seara am si eu o intrebare la opel vectra b 97 de 1,6 cum strang si eu ambreiaju ca prinde sus sau ce trebuie sa ii fac Sad
multumesc anticipat Smile
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
diavolothekid a scris:buna seara am si eu o intrebare la opel vectra b 97 de 1,6 cum strang si eu ambreiaju ca prinde sus sau ce trebuie sa ii fac Sad
multumesc anticipat Smile
aceeasi problema o am si eu si aceeasi masina da am inteles ca la vectra b din 96-97 ambreajul ar fi hidraulic acuma nu stiu ce sa zic astept si eu raspuns pentru problema noastra
  • diavolothekid

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 xI6xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
al3xtrana a scris:
diavolothekid a scris:buna seara am si eu o intrebare la opel vectra b 97 de 1,6 cum strang si eu ambreiaju ca prinde sus sau ce trebuie sa ii fac Sad
multumesc anticipat Smile
aceeasi problema o am si eu si aceeasi masina da am inteles ca la vectra b din 96-97 ambreajul ar fi hidraulic acuma nu stiu ce sa zic astept si eu raspuns pentru problema noastra

da am inteles ca are legatura cu lichidu de franta ...
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
diavolothekid a scris:
al3xtrana a scris:
diavolothekid a scris:buna seara am si eu o intrebare la opel vectra b 97 de 1,6 cum strang si eu ambreiaju ca prinde sus sau ce trebuie sa ii fac Sad
multumesc anticipat Smile
aceeasi problema o am si eu si aceeasi masina da am inteles ca la vectra b din 96-97 ambreajul ar fi hidraulic acuma nu stiu ce sa zic astept si eu raspuns pentru problema noastra

da am inteles ca are legatura cu lichidu de franta ...
Lichid de frana am in borcanel nu e problema da nu stiu care e problema de tine asa sus poate ne ajuta si pe noi cine priceput ca mie mi-a zis un mecanic ca nu am ce sa ii fac si sa cumpar altu Rolling Eyes ca si cum as cumpara ulei asa simpu era pt el
Skip ads

  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
vectra b are ambreiaj hidraulic , deci ia niste lichid de frana si cu ajutorul unei pompe pozitionate in dreaptul pedalei de ambreiaj ( este actionata de axul acesteia ) baga acest lichid cu presiune in rulmentul de presiune care preseaza placa . Nu stiu daca exista vreo modalitate de a fregla , poate doar sa reglezi tija de la pedala sau sa aerisesti bine circuitul de la pompa de ambreiaj pana in rulment . Cu respect !
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sandu_race a scris:vectra b are ambreiaj hidraulic , deci ia niste lichid de frana si cu ajutorul unei pompe pozitionate in dreaptul pedalei de ambreiaj ( este actionata de axul acesteia ) baga acest lichid cu presiune in rulmentul de presiune care preseaza placa . Nu stiu daca exista vreo modalitate de a fregla , poate doar sa reglezi tija de la pedala sau sa aerisesti bine circuitul de la pompa de ambreiaj pana in rulment . Cu respect !
sandu tu m-ai ajuta si in problema cu egr si iti multumesc ca datorita tie am reusit sa scap de becul galben din bord si de problema cu masina care nu mai mergea rotund, da ce vrei sa spui mai sus lichid de frana iau dal naiba da nu pricep pe unde sa bag lichidu de frana si cu ce pompa imi poti explica mai detaliat. Multumesc si mult respect!
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Lichidul de frana il pui in vasul pt. lichid de frana de la pompa de frana , uita-te atent la acel rezervor si ai sa vezi ca din el pleaca un furtunas inspre aripa stanga a masinii , furtunul ala duce in pompa de ambreiaj , deci pompa de ambreiaj foloseste acelasi lichid din acelasi recipient ca si frana . Pompa de amreiaj este un cilindru de plastic negru cu diametrul cam de 35-40 mm lung cam de 85-90 mm ( cu aproximatie ochiometrica ) , in acea pompa intra furtunasul de la rezervorul lichidului de frana si iese alt furtun mai teapan care intra in cutia de viteze si actioneaza rulmentul . Daca esti putin atent si nu te grabesti gasesti toate astea si in mod sigur rezolvi . Succes , Cu respect !
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sandu_race a scris:Lichidul de frana il pui in vasul pt. lichid de frana de la pompa de frana , uita-te atent la acel rezervor si ai sa vezi ca din el pleaca un furtunas inspre aripa stanga a masinii , furtunul ala duce in pompa de ambreiaj , deci pompa de ambreiaj foloseste acelasi lichid din acelasi recipient ca si frana . Pompa de amreiaj este un cilindru de plastic negru cu diametrul cam de 35-40 mm lung cam de 85-90 mm ( cu aproximatie ochiometrica ) , in acea pompa intra furtunasul de la rezervorul lichidului de frana si iese alt furtun mai teapan care intra in cutia de viteze si actioneaza rulmentul . Daca esti putin atent si nu te grabesti gasesti toate astea si in mod sigur rezolvi . Succes , Cu respect !
Sandu fusei jos la masina si vazusi si furtunul de pleaca din rezervor si pompa de ambreaj da nu vad cam ce ias putea face ca sa nu mai tina asa sus mentionez ca scurgeri de lichid nu sunt, poate sa ii schimb lichidu ca de 2 ani eu de cand am luat masina nu l-am schimbat ar putea fi asta o problema si daca ca cum las putea schimba eu ? multumesc
Skip ads

  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa nu mai deschid alta discutie pe tema abreiajului: de 2 zile, dupa ce parchez masina simt in jurul ei miros de ferodou incins, am deschis capota si intr-adevar mirosul vine de sub capota (99% e de la ambreiaj). Masina merge normal, ambreiajul nu da semne de oboseala nu am placute sau saboti blocati. De la ce poate fi? Se poate observa ceva in service? Nu vreau sa ajung sa schimb tot ambreiajul degeaba.
Multumiri anticipate.
  • al3xtrana

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Corsafuhrer a scris:Ca sa nu mai deschid alta discutie pe tema abreiajului: de 2 zile, dupa ce parchez masina simt in jurul ei miros de ferodou incins, am deschis capota si intr-adevar mirosul vine de sub capota (99% e de la ambreiaj). Masina merge normal, ambreiajul nu da semne de oboseala nu am placute sau saboti blocati. De la ce poate fi? Se poate observa ceva in service? Nu vreau sa ajung sa schimb tot ambreiajul degeaba.
Multumiri anticipate.
pai pe la noi asa se poarta te duci in service iti zice ca asta e de vina trebuie schimbata o schimbi si dupaia observi ca masina face sau merge la fel, referitor la problema ta nu stiu ce sa zic ca si eu caut raspunsuri bafta
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Lasa-ma sa ma uit putin la pompa si la pedala sa vad daca se poate face ceva . !
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Iata poze cu pompa



vezi ca acea conducta de fier se mufeaza cu un furtun de presiune care la randul lui intra in cutie , urmareste-l si vezi daca are vreun aerisitor , posibilitate sa reglezi cursa nu pedalei nu ai , asa ca incearca sa aerisesti circuitul asta bine , daca nu merge inseamna ca ai pompa uzata ( sau garnitura din ea ) , am mai vazut cazuri . Spor la treaba si sa ne ti la curent cu realizarile ! Cu respect !
  • diavolothekid

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 xI6xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sandu_race a scris:Iata poze cu pompa



vezi ca acea conducta de fier se mufeaza cu un furtun de presiune care la randul lui intra in cutie , urmareste-l si vezi daca are vreun aerisitor , posibilitate sa reglezi cursa nu pedalei nu ai , asa ca incearca sa aerisesti circuitul asta bine , daca nu merge inseamna ca ai pompa uzata ( sau garnitura din ea ) , am mai vazut cazuri . Spor la treaba si sa ne ti la curent cu realizarile ! Cu respect !

salut la mine motoru e ECOTEC si sunt toate bagate acolo ca draq cum fac si eu cu pompa de ambreiaz ca furtunu a fost partea usoara de gasti Sad
multumesc anticipat
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pai pompa propriuzisa nu o vezi decat daca bagi capul sub bord , e prinsa pe caroserie iar in compartimentul motor iese doar partea cu furtunasul si conducta aceea , burduful si tija sunt in interiorul masinii , tija e prinsa cu o siguranta de pedala . Uita-te cu atentie sub modulul ABS ( in spatele bateriei cel de aluminiu cu multe conducte ) si ai sa vezi si jumatea de pompa de la motor .
  • diavolothekid

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 xI6xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
sandu_race a scris:pai pompa propriuzisa nu o vezi decat daca bagi capul sub bord , e prinsa pe caroserie iar in compartimentul motor iese doar partea cu furtunasul si conducta aceea , burduful si tija sunt in interiorul masinii , tija e prinsa cu o siguranta de pedala . Uita-te cu atentie sub modulul ABS ( in spatele bateriei cel de aluminiu cu multe conducte ) si ai sa vezi si jumatea de pompa de la motor .

da e bun modulu ABS l-am vazut dar intrebare e urmatoare pot sa ii fac ceva sa nu mai prinda asa sus sau nu ?
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sa schimbi discul si placa . Daca nu ai scurgeri de lichid pe la pompa sau furtunele alea cred ca asta e solutia finala , disc , placa si rulment . Cred insa ca e foarte costisitor dar daca trebuie asta e . Cu respect !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR