Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • slims

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y20dtH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut tuturor binevoitorilor care arunca cate un ochi pe la problemele altora;
A mea suna in felul urmator,am vorbit despre ea si la PREZENTAREA MASINII ,am zis sa incerc si aici,poate asa sa aud mai multe pareri:

Asadar la prima cheie dimineata (porneste bine-nu la sfert dar porneste) un nor de fum insotit de niste suturi asa in volan ma fac sa ma ascund pe sub masina de rusine.
Norul de fum alb dispare dupa aproximativ 10 secunde in care ma invaluie din toate partile,intreruperile acelea(suturi) mai insistand un pic,apoi se linistesc si ele.
Dupa 5 minute de mers dispare si fum si tot,nu scoate nici negru la turatie ..se comporta bine!
Colegi de aici mi-au sugerat a fi garnitura de chiulasa sau poate chiar chiulasa-dupa simptome parand a fi apa in capul pistonului.
am observat si lipsa antigel cca un deget din vas,acum am completat si ramane sa ma conving.
Strangand de furtunul de dupa termostat dupa ce acesta deschide, nu simt presiune f mare acolo..am idee cum ar trebui sa fie si zic ca ar fi in regula.
Busonul uleiului nu prezinta spuma,Uleiul de pe joja pare curat!
In vasul cu antigel nu sunt urme de ulei sau miros specific.
1 Se paote astupa eventuala fisura cu prafuri din acelea din comert?
2Dupa ce opresc seara motorul,pot desface capacul vasului de expansinune,eliberand presiunea poate nu mai ajung picaturile de apa acolo?
Sau imi sare apa clocotita in ochi? Desfac capacul apoi opresc motorul?
Apa banuiesc ca se infiltreaza doar dupa oprirea motorului ptr ca atunci este presiunea mai mare in circuitul de racire decat in capul pistonului, deci daca ar porni bine dupa dupa ce execut opreatiunea de scoatere a presiunii ar fi edificator!
3Adevarat ca daca pun mana la esapament apoi pe limba as putea simti gustul antigelului din fumul acela?

Ma gandesc totusi si la dezamorsare...cat de in jos trebuie sa fie botul cand o las parcata,ca sa imi iasa asta din cap? Am lasat-o cu rotile din spate pe bordura! Nu e suficient?

MUltumesc oricui poate da o idee parere,orice!
Skip ads

  • breackerasul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
exact aceiasi problema aveam eu la un fiat mareea 2,4 td ! dimineata un fum si alb si negru si tremura toata masina de ziceai ca a inceput razboiu.. intradevar aveam garnitura de chiuloasa ciupita.. si stiam asta.. gaseam ulei in vasul de expansiune....! apa iti fierbe la motor? ulei in vasul de apa ai?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cu siguranta ai probleme cu bujiile. Din toata treaba care ai descris-o nu am inteles daca face asa numai la anumite temperaturi (de afara) sau tot timpul.
  • slims

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y20dtH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am scris ca nu am urme de ulei in apa,nici apa nu urca peste 90 tinuta jumate de ora in 4500 ture.
La mine nu tremura masina asa urat..doar simt cateva socuri asa dar nu foarte violente.

DB77AAA cand am fost cu problema asta,mi-au schimbat la service o bujie care era afumata..Am pus bosch
nu am stat langa ei si chiar nu stiu ce sa zic daca le-au desfacut si pe celelalte sau... ?!
Skip ads

  • breackerasul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sigur nu ai nici o fisa intrerupta?Smile
  • slims

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y20dtH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Eu de unde sa stiu breackerasule?
Idiotii de pe la service-uri ar fi trebuit sa-mi spuna,dar daca se pot verifica cumva spune-mi te rog ..m-am saturat sa ma mai duc cu cate o idee..sa li se para ca fac pe desteptul...sa-mi mai ia niste bani..
  • breackerasul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
deci cu motorul pornit scoti cate o fisa si o bagi la loc ... si vezi ca tre sa se simta diferenta la fiecare fisa care o scoti...daca cumva ai scos una din fise si motorul iti merge la fel...clar fisa aia e intrerupta.....
  • slims

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y20dtH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am inteles! Vorbim totusi despre un diesel,bujiile din cate stiu sunt folosite numai la pornire si asta la temperaturi mici..
Cum afecteaza ele asadar mersul motorului deja pornit?
Skip ads

  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
e diesel motorul, n-are a face cu fisele.
  • breackerasul

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu am stiut ca e diesel sorry Very Happy atunci e grava situatia... Smile ... apa in capul pistonului...sau ...cel mai bine pune-o pe un tester .. dute la bosh in cta e un baiat alex e inginer acolo ! daca vrei iti pot da numaru lui de telefon.. si vorbesti cu el in particular nu are preturile de la bosh stai linistit ..si te rezolva cu siguranta Smile si eu sunt satul de mecanicii astia de garaj ...
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea acestea sunt semne ale pompei de injectie,ori a prins apa sau mizerie in pompa ori pompa este pe duca.Dar totusi sa eliminam partea cu pompa de injectie ,verifica ca nu cumva sa se dezamorseze ,verifica ,T-urile de retur la injectoare,verifica capacul de la filtrul de motorina (ca nu cumva sa traga aer pe acolo) si mai vf oringurile(garniturile) de la injectoare abia apoi daca totul este OK ,te gandesti la pompa de injectie.

Ca un sfat .Pune mana si curata rezervorul ,schimba filtrul de motorina , fa plinul de motorina si pune un aditiv de la liqoi moly -cod produs 5122-aditiv pt lubricitatea motorinei .cost 15 lei produsul este nemtesc.Nu vreau sa le fac reclama ,doar spun ca eu l-am folosit si il voi folosi in continuare.
uite aici
http://www.limorom.ro/Motorina.html
Eu il recomand ,am acelasi tip de motor ca al tau si pina acum l-am folosit de 3 ori si sunt f multumit,
Ai PM cu nr meu de tel si vb despre acest tip de motor
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bre domnilor, nu mai sfatuiti omul la tot felul de minuni. Prima etapa este sa verifice bujiile si sa citeasca topicurile de schimbare/verificare ale bujiilor precum si cel cu pornire greoaie y20dth pe racoare. Pompa, cum este foarte piperat de reparat, ramane ultima de verificat.
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca era de la bujii era vorba de o pornire putin mai greoaie dar odata pornita nu trebuie sa intrerupa si nici sa scoata NORI de fum ALB eventual putin NEGRU din cauza motorinei in exces asta in cazul bujiilor.
NORUL de fum ALB pe care il ai la pornire + intreruperi indica de cele mai multe ori o injectie a motorinei aiurea cauzata de calculatorul de injectie(daca erau cauze mecanice ale pompei intervenea limitarea turatiei la 1500 rpm)..Daca asta este problema nasol este ca in "faza de inceput" nu-ti da nicio eroare pe tester asta pana o sa se agraveze...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Domnilor, daca era pompa, pornea sau nu si gata.
Eu as pune pariu ca are una sau mai multe buji arse.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ai sa fii uimit ca la un y20dth psg 16 pompa a dat primele semne (intreruperi la ralanti dar si in mers foarte rare) si abia dupa 4 luni a picat de tot.Bineinteles odata cu trecerea km simptomele (intreruperile) erau din ce in ce mai dese pana cand nu a mai pornit deloc.
Cauza:parte a calculatorului de injectie defecta(reparat)+rugina+mizerie (curatat) in pompa.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Domnilor, daca era pompa, pornea sau nu si gata.
Eu as pune pariu ca are una sau mai multe buji arse.
Omule daca problema venea de la bujii atunci nu ai pornea dimineata dar la pranz cand totusi sunt 10 gr tb sa porneascâ si farâ bujii masina ar tb sa porneasca daca compresia motorului este buna .eu zic ca problema vine tot de la sistemul de injectie
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
deci partea cu garnitura ar cam pica.mai ales daca poti apasa pe furtune cu motorul la 80 grade.ai verifcat sub pres sa nu ai antigel?
  • slims

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y20dtH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Da! cam pica varianta cu garnitura,fumul miroase a motorina nearsa nu antigel,nici gust nu are dulce,am luat si de pe teava si am pus pe limba.
Ramane sa gasesc o panta adevarata in care sa parchez peste noapte..am incercat cu rotile din spate pe bordura,dar se pare ca nu este suficient nivelul de inclinare.

Mentionez ca am schimbat furtunase de retur,verificat filtru,pus supapa unisens dupa filtru inspre pompa si am schimbat oringurile injectoarelor pana acum!
Dupa schimbarea oringurilor,s-a observat imputinarea considerabila a fumului si totusi am ramas cu fumul de la pornire.
Caut o panta sa fiu sigur ca e vb a despre dezamorsare ,pana atunci spuneti-mi va rog cum pot verifica mufele de la rezervor,unde se afla?


Pompa functioneaza in parametrii,poate fi totusi vinovata pentru eventuala dezamorsare?
Alte locuri pe unde se poate dezamorsa pe tur?

Multumiri si va tin la curent!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
slims a scris:

Mentionez ca am schimbat furtunase de retur,verificat filtru,pus supapa unisens dupa filtru inspre pompa si am schimbat oringurile injectoarelor pana acum!
Dupa schimbarea oringurilor,s-a observat imputinarea considerabila a fumului si totusi am ramas cu fumul de la pornire.
!


Eu sunt de parere sa pui mana sa le mai verifici o data ,,nu ar avea de ce sa faca daca pompa este in regula ,totusi ezu zic ca prinde aer undeva pe instalatia de alimentare cu combustibil.
  • slims

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y20dtH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Furtunasele le-am schimbat de vreo 4 ori in 2 saptamanai, carcasa filtrului mi-au spus de la serice ca e in regula,s-ar fi vazut crapata sau ceva si oricum este supapa unisens pusa.
Pompa cand era pe tester, am vazut ca era in parametrii acolo ..nu am verificat-o la vreun pompangiu sa stiu daca poate fi din cauza ei..

astrah nu imi intrerupe in mers nici la relanti decat in primul minut de functionare de cateva ori,nu imi da eroare pe tester deocamdata,calculatorul de injectie despre care vorbesti este ECU? sau calculator separat pe pompa? .si cat ar costa toata afacere asta?

Daca o las cu botul in vale si nu mai scoate fumul deci,este dezamorsare 100%? si pot sa ma linistesc cu pompa?
Sau pompa insasi poate fi cauza dezamorsarii,ca n-am inteles?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR