Ai uitat parola?


  1. Home
  2. In-Car Entertainment
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut ca se poate schimba la vectra A dual info display care afiseaza doar data si ora cu display mai mare care afiseaza si alte informatii ca consumul instantaneu, catzi km se mai pot efectua cu benzina care mai e in rezervor s.a.m.d. Am vazut ca 4est a facut aceasta schiumbare, cel putzin asa am gasit pe acest site. As vrea sa stiu exact ce imi trebuie daca merg la dezmembrari sa iau un astfel de calculator, si daca mufele sunt deja trase din fabrica sau trebuie sa mai mufez ceva. Cand am scos DID-ul am observat ca pt un ceas amarat si afisaju temp exterioare e destul de multa electronica pe acolo adica un integrat destul de mare si ca afisajul e la fel de mare ca la comp de bord, oare nu se poate modifica ceva pe la el sa afiseze tot?
MErsi mult.
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
se poate ce vrei tu, dar nu e vorba de o "schimbare", e o modificare care implica mai multe treburi. in primul rand pune mana pe un MID de vectra/omega A. sunt destul de ieftine pe ebay.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayI...#ebayphotohosting

cablarea nu e trasa..asa ca vei avea de munca. iti trebuie diagrama electrica si trebuie sa tragi de la ECU consum, viteza...






pe cel care il ai acum nu il poti modifica pt scopul tau. Laughing

P.S. eu tocmai m'am apucat sa fac asta pe vectra b
  • Muad'Dib

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Sinaia
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
In legatura cu boardcomputeru' asta:

Pe E-Bay si in alte locuri, le gaseshti, ok, dar cum stim (functie de codul GM) de pe ce motor e dat jos?

Ca ashtia care le vand nu spun decat Vectra A/Calibra/Omega A (de exemplu) si dau codul GM (de exemplu GM 90 315 971).

Avetzi un catalog, ceva, in care sa aflam care cod cu ce motor merge?

Stiu ca 4Est care a facut trecerea de la DID la BC are probleme cu consumul instantaneu deoarece BC-ul il are de pe un 2.0i 16V...
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
unitatea e indentica, are un singur cod de producator(pt vectraA), eventual e programata pt diferitele tipuri de motoare. Stiu ca mai sunt probleme cu volumul din tank, dar cu consumul instantaneu nu stiu nimic. Ideea e ca pana la urma poti sa intrebi persoana care vinde unitatea de pe ce masia a luat'o.
Skip ads

  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Mersi mult de raspunsuri. O sa merg zilele astea pe la dezmembrari sa vad ce gasesc si la ce pretz, dar cred ca tot mai ieftine sunt pe e-bay. Oricum o sa scriu de unde l-am luat si cat am dat pe el.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Exclamation pune mana si pe mufa Exclamation
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Hai ca vin si eu cu sfaturi......daca tot se vorbeste de mine Smile

daca ai de la GLS in sus, AI mufa (in principiu). O verificare buna e sa dai jos capacul ala de sub frana de mana (ala rotund) si sa cauti mufe pt geamuri electrice. Daca ai, probabil ai si mufa de comp. Dar de obicei sunt f.f. bine "ascunse". Tre sa dai totul jos pana la cas, si sa o cauti. E prinsa cu banda din aia neagra ca sa nu se agate

In principiu daca e de pe acelasi tip de motor merge, dar nu intotdeauna.

Ele se programeaza dupa motor, si circumferinta cauciucurilor.

La fuel tank se rezolva, se recalibreaza daca e cazul. Oricum se auto-regleaza si singure.

Se pot si reprograma dar cei de la reprezentanta sunt cam imbecili si tare greu o sa-i convingi ca SE POATE daramite sa iti si faca Razz

Bafta
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Mersi 4est. Am vectra CDX din 95 si am geamuri electrice. Inca nu am desfacut sper in week-end sa fac operatia. Mufa dupa care trebuie sa ma uit e cumva galgena. Se poate sa nu dau casu jos? Sad ca am un card pt cod da nu vreau sa-l incerc daca e bun.
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
atunci 100% ai si mufa. E super lejer sa il montezi. Insa nu prea vad cum ai putea sa dai de mufa fara se demontezi tot....

Eu am dat jos cas-ul dar nu mi-a cerut cod. nici cand a stat fara curent saptamani intregi.

A, si da, mufa e galbena, cu 26 pini.

Ciudat, ma uit pe net si de la CD in sus toate aveau inclus computerul de bord. cum de tu n-ai?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
cred BC a fost optiune totusi. am vazut mai multe CD fara BC. Esti sigur ca mufa exista chiar daca masina nu e echipata cu unitatea. Deci ai 2 mufe, una pt DID si una pt BC. cei care au BC, au si ei una de DID. Intreb pt ca ma intereseaza si pe mine sa modific TID in MID, si as scapa de multe probleme daca ar exista o mufa acolo nefolosita. E valabil si pt vectra B?

Daca ai mufa pe masina (arata asa)....


.... iti mai trebuie doar butoanele.


Ultima modificare facuta de Thanatos la Dum 10 Oct, 2004 8:51 am
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Astazi in sfarsit am fost si am luat unu Smile Mi l-am pus, intr-adevar mufa era acolo, mai greu a fost cu desfacutul bordului, dar a mers. Acu am si eu cateva intrebari:
1. Cum se poate programa ceasul? N-am gasit niste butoane ca la DID si din ala care e pe consosla langa fraa de mana nu m-a prins cum se face.
2. Am vazut ca e un potentziometru pe cutie undeva sus de unde se poat regla ceva? Avetzi ideee pentru ce e?
3. Consumul instantaneu mie imi arata intre 1.4 si 1.7? E corect asha?

Compteru l-am luat de la dezmembrari de pe o calibra care am vazut ca avea acelasi motor ca al meu. Sa fie oare vreo diferentza?

Mersi
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
1 - ai butoanele alea mici pentru minute/ora. dup'aia apesi butonul mare sa-i dai drumul

2 - nu stim, nu umbla

3 - e cam mult, normal e 1.2 la ralanti. desigur, dupa ce se incalzeste motorul

apesi ambele butoane pana apare un cod (parca sus). ala tre sa fie identic cu codul de langa codul de culoare de pe placa aia de sub capota.

verifica vitezometrul, consumul. rezervorul il programezi sau il modifici.
Skip ads

  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Care butoane mici si care e ala mare? Ca in afara de cel 2 butoane care le-am montat langa frana de mana nu am mai vazut nici unu pe el, cum erau alea la DID. Intr-adevar daca tzin astea doua butoane apasate simultan vreo 10 sec imi apare un cod sus 36 parca cred ca dupa el trebuie sa ma uit la codul de culoare. Consumul care il arata pe loc cu motoru incalzit e de 1.4 litri / ora? Si mie mi se pare cam mare dar oare e de la computer sau chiar e adevarat. Cum verific viteza cu vitezometru ca acolo am vazut ceva care e viteza medie? Ar trebuie sa fie aceeasi cu cea instantanee care e pe bord?
Mersi again.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
la o calibra care nu are nici un display (are doar clasicul ceas) se poate monta unul? sau trebuie schimbat calcul cu totul?
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
tonescug: pai in mod normal langa cele 2 butoane mai sunt 2 buonase mici care se apasa cu pixul - niste gauri mici pe directie perpendiculara cu celelalte 2 (adica orizontal)

viteza o verifici simplu - mergi constant cu xx/h, resetezi viteza medie si vezi cat ti-o calculeaza din nou Smile

arthurro: da, se poate monta. Doar ca mai trebuie sa pui si senzorul de temperatura si sa tragi niste fire (Daca nu-s trase)
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Mersi 4est. Nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca alea sunt butonase Very Happy . Tie cand stai pe loc itzi afiseaza cu motoru incalzit 1.2? Ca mie pe loc imi afiseaza 1.3 litri pe ora si cel mai putzin din mers cu ea scoasa din viteza mi-a afisat 1.1 litri / 100 km. O sa incerc si chestia cu viteza medie. Tnx a lot again.
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Buna treaba tonescug, felicitari. Cat ai dat pe BC?
4EST, sti cumva cum e la vectra B?, se poate sa fie mufa de MID chiar daca masina a venit cu TID. Mufa care intra acum in TID e la fel ca cea de MID, numai ca nu are toti 'pinii' ocupati.
  • tonescug

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2004

  • Mesaj Privat
De la dezmembrari c u tot cu butonu de reglaj 1 mil, deci vreo 25 euroi. E putzin zgariat dar afisaju e ok. Cand apuc o sa pun niste poze cu el.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
4EST ai idee cam cat o sa ma coste toata operatiunea asta?
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
mie imi afiseaza 1.7 ca imi arata cu 33% mai mult, dar stiu de c20xe ca arata 1.1 - 1.2 la ralanti. cel mai putin, evident iti poate arata 0%, in frana de motor

de vectrab nu stiu Sad

arthurro, pai te costa uite 25 euro compul, senzorul de temp probabil ~5-10 euro si cablurile......le tragi tu Smile
Skip ads

  1. Home
  2. In-Car Entertainment

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR