Ai uitat parola?


  • daann2008

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am un opel din 2000 astra g achizitionat anu trecut si mi s-a parut cam mare consumul (motor benzina 1.6). Am fost si am schimbat toate filtrele, uleiul si tot ce insemna consumabil si am fost si la di bas cu problema asta si m-au pus sa fac o resoftare a calculatorului dar tot nici o schimbare. Motorul merge perfect, nu scoate fum sau alte probleme. Zilele trecute am fost la un service si am pus testerul pe masina si tipul mi-a spus ca am probleme la supapa egr adica pe masina nu misca deloc parametrii dar cand ii dadea sa inchida sau sa deschida de pe laptopul cu care facea testul functiona supapa. Am fost iar la di bas si aia nu prea stiau de capul lor si au zis sa fac iar resoftare ceea ce nu prea cred ca e nevoie. Stie cineva cat costa o supapa din asta si daca ati mai auzit de problema asta?
  • Ick

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut , depinde de tipul motorului
Daca e Z16`le arunca un ochi aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10827

Da o cautare pe forum dupa EGR , o sa te lamuresti singur
  • florintsf

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
depinde de motor,de cine e fabricata.pret 600-800ron noua,sau 100-200ron dezmembrari
  • daann2008

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am fost la di bas si am facut un tester si nu au gasit nimic in neregula. Mi-au spus sa merg sa verific injectoarele ca ei nu au banc de verificat injectoarele dar nu am nici un indiciu ca ar fi ceva in neregula cu ele; nu scoate fum, acul nu misca la ralanti , nu da in nas, chiar nu stiu ce sa mai fac
Ps: oare supapa asta egr are vreun efect in consumul de benzina?
  • daann2008

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
florintsf a scris:depinde de motor,de cine e fabricata.pret 600-800ron noua,sau 100-200ron dezmembrari

motorul este Z16SE
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
EGR-ul nu are legatura cu consumul,el ajuta motorul la pornire cateva minute sa mentina relantiul...dupa ce motorul se incalzeste putin acea valva "nu mai intra in scena"
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Hai ca asta e tare Laughing
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
frate voi vb serios ? ca am ramas cu gura deschisa cand am citit Very Happy
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,262
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum Z19DTH 190CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
danyelectronix a scris:EGR-ul nu are legatura cu consumul,el ajuta motorul la pornire cateva minute sa mentina relantiul...dupa ce motorul se incalzeste putin acea valva "nu mai intra in scena"


Spune-i asta si egr-ului meu Evil or Very Mad
  • mulahul

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra z17dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
danyelectronix reusesti sa ne uimesti. eger-ul baiatului (poate si al tau),daca nu functioneaza la parametri normali, sa stii ca ii dauneaza la consum. deoarece ea are rolul de a deschide si inchide atunci cnad gazele nu sunt arse bine.deci le recicleaza . si e foarte simplu sa o scoata afara,are doar 2 suruburi cu cap in stea,si sa o curete cu un spray adecvat si cu o periutza fina. are acolo k o supapa mica,si cnad o sa apese usor cu degetul pe ea o sa vada k e putin intepenita. si apoi sa verifice si cablurile de la mufa care.i face contactul.
apoi sa verifice si sonda lambda. si poate mai bine sa o schimbe. se schimba in jur la 150 mii. ea ii da "ghionturi EGR ului" cand sa inchida si cand sa deschida. sonda lambda se situeaza undeva, cum stai in fatza motorului, sub nasul tau Very Happy iese din galerie, si are 2 cabluri unul abl si unul gri.(parca asa.mi amintesc eu cand am schimbat.o)
toata operatiunea dureaza max o ora. (sa fii delicat cu masina ta)
(eu mai scoteam si bujiile din cnad in cand si le curatam. e simplu)
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
{ea ii da "ghionturi EGR ului" cand sa inchida si cand sa deschida} tocmai i-ai dat raspunsul omului mai prietene daca tot zici ca stii cum functioneaza aceste sisteme da? deci sonda lambada "ii canta" valvei cum si cand sa se deschida Very Happy fa cum ti-au zis meseriasii...dar vezi ca tu platesti pana la urma .bafta!
  • daann2008

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
merci pentru informatii! zilele viitoare ma pun pe curatat egr-ul sa vad ce iese!
  • Michael Jackson

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am o intrebare. Am cumparat de la s.h. un EGR pneumatic pt. masina mea Opel astra G 2.DTI, an fabr.2002, 101 CP si constat ca nu e compatibil cu al meu. Adica EGR ul meu e prevazut cu o carcasa din plastic de culoare neagra iar cel care l-am cumparat e in totalitate metalic. Problema e ca cel care l-am cumparat are tija aia cu ciuperca din cap mai lunga si nu intra in totalitate in locasul lui din galerie, ramane in afara multisor si nu pot sa prind suruburile.
Ce parere ati avea? Sa fie incompatibile cele doua EGR uri? Mentionez ca EGR ul cel cumparat provine tot de pe Opel Astra motor 2000, am vazut personal masina, insa nu mai avea motorul ca-l vanduse la dezmembrari...Credeti ca sunt incompatibile sau chiar nu stiu eu sa-l montez?
EGR-ul cel vechi arata asa:
EGR-ul cel cumparat arata asa:
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai cumparat de X20 si tu ai Y20, data viitoare casca ochii.
  • Michael Jackson

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra Y20DTH din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult.
  • Ioan Andrei

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra y17dt din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jul 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Pot pune un EGR de Opel Vectra C 2.2 pe un Opel Astra H 2.0?
  • Dany7776

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Nov 2011

  • Garaj Mesaj Privat
daca il ai (babeste scoatel si vezi daca sunt la fel.)

Rezultatele cautarii - piese auto Opel Vectra-C , Y22DTR
Cautare EGR
Astra-G: X20DTL, Y20DTH, Y20DTL, Y22DTR;
Zafira-A: X20DTL, Y20DTH, Y22DTR
Vectra-C: Y20DTH, Y22DTR;
Signum: Y20DTH, Y22DTR;
Frontera-B: Y22DTH;
Omega-B: X20DTH, Y22DTH;
Vectra-B: X20DTH, X20DTL, Y20DTH, Y22DTR;

Vezi dupa motor daca apare la fel se potriveste.
Aici apare la care motoare se potriveste EGR de la Opel Vectra-C , Y22DTR
Daca este gresti ceva va rog sa corectati care stiti, Eu sunt bebe.
Bafta!
  • Arruzzo

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra X16XEL din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Oct 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am cumparat recent o Astra G-CC 1.6 16valve din 2000, benzina. Am venit cu ea din Olanda fara nicio problema, masina a mers excelent dovedind calitatile la care ma asteptam de la un motor de genul asta. I-am facut si consumul (Olanda-Romania, doar pe autostrazi) si a iesit undeva la 6.6% cu o medie de viteza intre 110-130km/h. Ajuns in Romania, i-am facut si aici un consum mixt (circul cu ea zilnic cam 40-50 km, din care cam 12-13 km sunt externi, restul fiind urban) iesind o medie de 8%. Zilele trecute am zis sa ma duc la un service sa-i fac o diagnoza pe calculator, asa din curiozitate, sa stiu daca toate sunt ok. Au fost toate ok cu o singura exceptie. Ceva probleme la EGR. Si ca sa-l citez pe mecanic: "Primeste curent dar nu lucreaza". Era acolo un procent (0%) care nu vroia sa creasca in momentul cand accelera motorul. M-a intrebat daca relantiul este ok, i-am zis da, daca masina da in nas, i-am zis ca nu, daca trage, are putere, i-am zis sa se "infinge" ok, daca mi-a aparut vreun martor in bord, i-am zis ca nu. A ridicat din umeri si a zis ca totusi lui aia ii arata, nu sub forma de eroare, ci nu crestea procentul ala. L-am intrebat ce efecte negative poate avea nefunctionarea EGR-ului si mi-a zis ca mai multe: relanti, bunul mers al motorului in general, puterea si nu in ultimul rand: consumul de combustibil. Sincer, m-a cam speriat. Astazi m-am dus la alt service (unul mare si autorizat) pt alta verificare a motorului. MI-au zis ca motorul merge perfect, nu arata simptome de probleme la EGR. Dar si la ei (aveau alt soft) acel procent nu vrea sa creasca. Sfatul lor a fost sa las EGR-ul in pace atat timp cat motorul functioneaza in parametri. Acum nu stiu ce sa cred, am citit o serie de "grozavii" despre acest EGR si ce probleme poate crea. Pentru cei mai cu experienta ca mine, voi ce credeti? Sa fie sau nu o problema cu EGR? Nu de alta, dar am auzit ca e in jur de 400-500 lei. Astept pareri si multumesc pentru raspunsuri.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai fost la doi papagali, lasa egr in pace
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am vazut supape EGR de pe unele motorizari de astra f,g - corsa b, - vectra a,b - capacitati cilindrice diferite - si toate arata la fel, au aceleasi dimensiuni si sistem de prindere. Intrebarea mea e daca EGR-urile de pe masinile mai sus mentionate pot fi schimbate intre ele fara probleme. Multumesc.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata