Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu curata acum, hai sa vad ce istorii mai sunt la tine, oricum nu te costa.
Skip ads

  • bogdan87_mass

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2008

  • Mesaj Privat
in bistrita stie cineva cine repara ECU lipiturile din el aam aceleasi probleme la un z16xe...dimineata merge perfect 2 5 min si dupa ce se incalzeste nu mai vrea
  • stress.

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
bogdan87_mass a scris:in bistrita stie cineva cine repara ECU lipiturile din el aam aceleasi probleme la un z16xe...dimineata merge perfect 2 5 min si dupa ce se incalzeste nu mai vrea


salut, cam aceesi pb o am si eu la un opel vectra c din 2004 , motor z18xe, benzina, cateodata porneste si se opreste motorul, cateodata apare cheia si nu se tureaza, sta el la 1500 in regim de avarie, cateodata porneste, merge ce merge si se opreste, pana la urma o ia si cu acceleratia dar dupa 10-20 de porniri, am fost la dibas, au zis ca e posibil sa fie calculatorul de motor defect, dar inca nu sunt siguri de asta, si nici sa ma risc sa-l cumpar nu merge ca e app 1000 euro unul:-s, daca e cineva preferabil din bucuresti care ma poate ajuta( contra cost normal) ca imi este frica sa ies cu ea sa nu rama pe acolo, multumesc mult de tot o zi excelenta in continuare.!
  • stress.

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
stress. a scris:
bogdan87_mass a scris:in bistrita stie cineva cine repara ECU lipiturile din el aam aceleasi probleme la un z16xe...dimineata merge perfect 2 5 min si dupa ce se incalzeste nu mai vrea


salut, cam aceesi pb o am si eu la un opel vectra c din 2004 , motor z18xe, benzina, cateodata porneste si se opreste motorul, cateodata apare cheia si nu se tureaza, sta el la 1500 in regim de avarie, cateodata porneste, merge ce merge si se opreste, pana la urma o ia si cu acceleratia dar dupa 10-20 de porniri, am fost la dibas, au zis ca e posibil sa fie calculatorul de motor defect, dar inca nu sunt siguri de asta, si nici sa ma risc sa-l cumpar nu merge ca e app 1000 euro unul:-s, daca e cineva preferabil din bucuresti care ma poate ajuta( contra cost normal) ca imi este frica sa ies cu ea sa nu rama pe acolo, multumesc mult de tot o zi excelenta in continuare.!
a si am uitat sa zic ca atunci cand se incalzeste motorul daca o opresc si o pornesc din nou merge bine se tureaza toate bune:((
Skip ads

  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Imi trebuie un ECU Z16SE-am inteles ca merge si de pe alte motorizari daca are codul HSFI 2.1 - nu mai am ce repara la al meu. Daca are cineva vreun pont sau stie pe unde pot gasi unul SH in care nu s-a umblat va rog sa ma contactati pe forum sau pe IM: g_alyn/0729090751.
  • stress.

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut, am rezolvat pb, am fost la un baiat super tare care a lucrat la dibas in tei, din fericire a curatat bine pinii de al mufele de alimentare in ecu si acum merge brici:D si cei din reprezentanta dibas fundeni ma puneai sa schimb ecu-ul:)) care costa app 1000 euro.
  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asteptand sa fac rost de un ECU, nu am mers cateva zile bune cu masina si azi cand am pornit-o am avut parte de urmatoarea surpriza (da.., nu era de ajuns problema cu ECU): pornesc motorul, volanul e "mort", se invarte ca si cum nu ar fi motorul pornit, adica foarte greu.

Am mers pe o straduta cateva sute de metri si si-a revenit. Am dus-o inapoi in parcare si peste cateva ore aceeasi poveste...iarasi si-a revenit in mers.Cand m-am intors in parcare s-a ingreunat volanul chiar inainte sa fac ultima manevra.

Am facut cateva cautari pe forum dar nu m-am lamurit. Lichid are, am verificat sigurantele..si ar fi "suspecta" a doua din fata. Fata de celelalte sigurante are urme ca ar fi fost supusa unor temperaturi mari, dar nu cred ca e arsa...are acel curcubeu specific pe lamele, si e mai inchisa la culoare.

Ce s-o mai fi intamplat? Am vreun scurt..e legat cumva de ECU ? Daca merg asa pana la un service se poate strica ceva? In ultimul timp am observat si o scadere de intesitate in lumina farurilor cand viram pe loc..dar nu tot timpul(bateria a fost schimbata acum cateva luni cu una noua). Pe bord nu am aprins nici un martor. Nu am auzit nici un zgomot suspect la motor/servo.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Verifica incarcarea, daca nu ai macar 13,9V e de la borne sau alternator.
Skip ads

  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat si variaza intre 14.3 si 14.4. A picat pompa servo asa din senin? Nici un semn de oboseala..nimic, si pac moare? F aiurea cu electronica asta..

intrebare pt @dancuciureanu: are vreo legatura cu ECU treaba asta? Ma gandesc ca vede ECU vreo problema pe circuit si taie curentul la servo. De cand nu mai merge servo mi se pare ca si motorul merge mult mai rau..poate s-or fi agravat problemele prin ECU.

am gasit pe forum pe cineva care aduce ECU dinafara, miercuri primeste colet si o sa imi trimita daca are ce imi trebuie mie(probabil undeva pe sapt cealalta il voi primi). Sa astept pana vine ECU ori deja sa vad cum ma invart de o pompa noua/sh ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU are treaba cu pompa, nu cumva la mufa de jos a intevenit mesterul Manole ? Vezi siguranta de 80A sau daca pompa merge.
  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
mesterul doar la ECU a umblat in rest nu s-a atins de nimic Very Happy.. la fel, pe unde am mai fost nu s-a umblat la pompa, fire de pe acolo.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mufa ECU de jos, asa cum e pozitionat pe masina. Ai acolo un pin care merge la pompa Evil or Very Mad
Skip ads

  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sigurantele sunt bune. Cum imi dau seama daca merge pompa ? Un zgomot -finutz- de motor electric se aude imediat dupa ce pornesc motorul ..nu stiu daca e pompa sau nu.

Am observat ca pe 3 si 4 nu mai e nici o diferenta cand scot fisa(chiar daca are scanteie pe bobina), pe cand inainte se observa o diferenta. Deci acuma merge doar in 2 pistoane. Cred ca o crapat de tot ECU, sper tot el sa fie vinovatul cu pompa de servo-directie Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E mai greu sa-ti diagnostichezi singur pompa de servo. Pe 3 injectorul era comandat deschis non stop de asta am scos mufa lui, daca pe 4 ai scanteie posibil sa ai acum bele pe injector 4, nu e de mirare.
Tu sa ai ECU ca aflam cod securitate, resetam, programam, punem VIN si optiuni, scriem soft original sau ala fara EGR cum ai tu, se face.
  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ok, eu pusesem inapoi mufa de test si pe injectorul 3 sa vad ce se intampla si de asta am zis ca 3+4 nu mai lucreaza deloc (adica merge la fel indiferent ca scot mufa de la injector sau mufa de la bujie)

Maine-poimaine primesc raspuns de pe forum cu ECU, intre timp am mai rugat pe cineva din Franta sa faca rost..din 2 surse o sa iasa un ECU. Cum intru in posesia lui va sun.
  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
A fost de la ECU, l-am schimbat de vreo saptamana si ceva. Nu mai am misfire, si alte erori pe care le aveam din trecut gen fuel pump relay. Motorul merge rotund,servo merge iar, consumul a revenit la normal.

A trebuit sa schimb si bujiile pt ca aveam o mica "ezitare" la relanti + mici "pufaieli' pe esapament sau un fel de rateuri mici. Am luat si EGR nou pt ca al meu era anulat din soft si blocat, schimbat si tobe=>la relanti de abia se aude ca e pornit motorul din masina Smile

Multumiri celor care mentin forumul, in special lui @dancuciureanu si @[editat].

Morala e sa nu va duceti cu ECU la reparat la toti care se lauda ca stiu Very Happy. Al meu oricum avea probleme..nu imi pare ca l-am schimbat, insa apelati doar la oameni de incredere.
  • carmen89

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Am un opel astra g din 2001, motor 1,6 8v, 62 kw, motor z16se . Problema e de vreo jumatate de an am masinuta cu cheia aprinsa in bord si nu se accelereaza decat dimineata 5 minute pana se incalzeste motorul. Cateodata dimineata cand pornesc la rece face aceleasi probleme ca atunci cand motorul e cald, si in mers se aprinde si se stinge cheia. Am schimbat:pedala de acceleratie,EGR-ul, senzor turatie vibrochen,debitmetru,am spart catalizatorul(la indemnul unui mecanic),filtru de benzina.Masina are momente cand trage si foarteeee des cand nu trage. De exemplu in viteza a doua merg constant cu 20 km la ora masina se accelereaza deodata fara sa apas eu si se dezaccelereaza inapoi la fel fara sa schimb pozitia pedalie de acceleratie. An pus-o pe diferite testere si mi-a zis ca e senzor pedala acceleratie,dar nu e ca l-am schimbat, iar zilele trecuta un mecanic a zis ca e posibil sa fie calculatorul deoarece imi taie alimentarea din calculator catre pedala de 5 volti.
Ce pot sa mai fac..unde sa ma mai duc? Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai pm cu nr meu de tel. Se face dar o zi mergi cu alte mijloace de transport.
  • giony

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2010

  • Mesaj Privat
S-a intamplat din nou: in timpul mersului masina se opreste. Dupa ce se raceste, iar merge o perioada. Fara beculete aprinse in bord.

Batranul a fost cu ea in service, eroare P230. A trimis deja ECU la reparat pe la Bacau (10 milioane), garantie 2 ani (cunoaste patronul unui service din Barlad, nu am dubii in privinta garantiei)

Va intreb pe voi, ce se intampla cu aceste motoare?la 2-3 ani trebuie schimbat ECU ? Am avut ghinion sa nimeresc tot un ECU defect, sau e ceva in instalatia masinii care "arde" in timp anumite module din ECU?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0230 este defect clasic la ele din ECU, 2-3 ani....dar era nou ? Era second deci 10 ani ca popa.
Cu 10mil depanai 3buc si neconventional 10buc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR