Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • KytMann

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare !
Am facut si eu lucrarea a iesit perfect nu se mai aude trancaneala s-a schimbat mersul motorului.
Din pacate am lucrat singur si nu am putut face poze mai multe.
Multumesc tuturor pentru acest post mai ales la @CORBU
Skip ads

  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cu placere si daca mai ai probleme nu ezita sa ne anunti. numai bine
  • Mihai_T

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare !
Am facut si eu "operatiunea" . Am desfacut admisia am curatat si smirgheluit tabla .
Dar am vazut ca tabla respectiva are doar doua suruburi care o tin, si daca le strang alea, tabla cam joaca.
E drept , inca nu am pus silicon pe nervuri, doar am dat-o jos sa o studiez.

CORBU, am vazut ca tu mai ai doua suruburi care tin tabla Smile
Ai dat tu gaurile cu bormasina, asa-i ? Cred ca trebuie sa pun si eu inca doua suruburi in plus , nu doar silicon.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
la mine a fost o situatie ciudata. dupa vreo jumatate de an incepuse sa se auda din nou problema si cand am desfacut am gasit piesa aia care zangane crapata in doua. nu stiu motivul si tind sa cred ca a fost un caz particular! am facut gauri suplimentare cu masina de gaurit si am bagat suruburi! am incercat sa o sudez dar este facuta din anemoniu ...se topeste ca plasticul la sudura. sper sa nu se mai intample asa ceva la nimeni. aveti grija la cum se strang suruburile!
Skip ads

  • Mihai_T

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
KytMann, tu ai pus doar silicon ? La tine nu avea joc tabla daca o prindeai doar cu cele doua suruburi ?

CORBU... m-am uitat la locurile unde ai pus tu suruburile...interesant cum e modelata tabla acolo...te pomenesti ca initial or fi fost suruburi acolo proiectate, dar apoi s-au zgarcit si au mai economisit 4 gauri si doua suruburi Very Happy ... si or "rezolvat-" si ei cu silicon .
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cine stie cum era proiectata admisia . dar oricum o bila neagra de la mine. mie mi a vandut o neamtul cu problema asta cred ca se speriase ca crapa motorul.

poti sa faci si tu operatiunea e mult mai sigura pe viitor!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Folositi surub-piulita si contrapiulita ca daca se desfileteaza ajunge surubul in piston.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu dupa ce am infiletat am pus pe surub si interiorul la piulita bison pentru metal..ca pasta blocatoare.!
Skip ads

  • KytMann

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare
Pe cele doua suruburi eu am pus silicon ca si pe nervurile de la tabla
Mihai eu nu am pus tabla fara silicon sa vad daca joaca
La mine se vedea clar unde atingea doar o nervura intr-o parte, am pilit cam 1 mm toate nervurile, am curatat foarte bine am pus silicon, am strans-o cu cele 2 suruburi pe care am pus silicon si totul a iesit perfect nu se mai aude nimic
  • Mihai_T

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am terminat si eu de pus totul la loc (doar cu silicon)
Maine dimineata pornesc sa vad rezultatul . Smile
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Astazi am citit si eu acest topic si in consecinta dupa ce am terminat de citit am coborat in parcare la masina si m-am apucat de treaba - aveam cele necesare.
Pana acum am mai desfacut clapeta de acceleratie si am curatat-o de vreo doua ori. Usor timid la inceput - cu mufele de la ECU - am mers mai departe si am desfacut clapeta (asta deja era rutina) si apoi multitudinea de suruburi de la carter. Mai frate dar multe ma sunt - am tras usor si s-a desprins capacul cu pricina de acolo.
Innauntru lui cam jeg asa, dar nu de speriat. Am curatat cu decarburol TOT pana a iesit curat ca ceaunele tiganilor din piata, apoi am curatat si ramasitele de silicon si de pe tabla si de pe capac cu o surubelnita, am lasat sa se usuce pret de o tigara si am luat la pila cam 1,5 mm in partea unde se vedea ca era "tocita tabla si apoi dai cu silicon Victor Reinz (dar nu ca mioriticul - vorba unui coleg) am curatat bine si pe la carter cu decarburol, apoi am recuratat si clapeta de acceleratie si am montat totul la loc in ordinea inversa demontarii.
A ramas asa zis-a garnitura (care nu stiu daca e garnitura sau silicon) dintre carter si capac, vroiam sa o dau jos sa pun silicon dar nu am dat-o de frica sa nu fie cumva garnitura si sa o stric la demontare.
Nu am avut rabdare si am dat o cheie scurta si intr-adevar e altceva.
Mentionez ca daca nu citeam acest topic nu imi dadeam seama dar parca nici nu vibra rau tabla adica nu avea motorul un sunet deranjant. Maine cand o pornesc abia astept sa o ascult din toate unghiurile! Razz
Numai de bine si multumiri lui @corbu si lui @dan.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cred ca toti care au un xep ajung in situatia asta. este un defect foarte frecvent intalnit. bine ca se poate rezolva fara bani. mie un mecanic din italia mia cerut 1000 euro sa ma scape masina de sunetul asta ..el credea ca sunt axele cu came . cred ca i bagam axele cu came in f..nd ..

numai bine
Skip ads

  • Mihai_T

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Gata ! Problema rezolvata ! Very Happy

Am pornit azi , am iesit in "teste" , cu motorul rece, cald, turata, la ralanti, etc.
Intr-adevar NU SE MAI AUDE !

Recunosc ca pana azi cand am pornit masina si tot nu am fost convins 100% ca asta era problema.
Incredibil ca tabla aia si mai ales nervurile alea sa faca asa zgomot mare.
Asta e de trimis la Opel cu dedicatie: "RUSINE" pt inginerii de acolo ! (sau pentru scartzarii care or fi facut ceva "reduceri de costuri")

Pentru cine mai face treaba asta , scriu si eu mai jos cateva detalii ca sa va mai ajute.

In primul rand la scule aveti nevoie neaparat de un set de chei TORX : biti si tubulare, de preferinta cu cricket si niste prelungitoare. Eu am folosit o trusa MEROX pe care am gasit-o in BauMax acum vreun an (60 de lei...=moca). Daca vreodata gasiti asa ceva de cumparat , si planuiti sa lucrati la masina , cumparati neaparat:

e NEPRETUITA !

Apoi, pentru clemele de la furtune, am folosit un cleste pt instalatii :


M-am cam chinuit un pic cu clemele respective. Nu stiu daca exista vreo scula speciala pt asa ceva sau altceva mai bun... eu asta am avut , asta am folosit.

am mai avut si o surubelnita "sanatoasa" cu care am mai razalit silicon uscat ,am tras de galeria de admisie ca era lipita cu silicon, etc. , o pensula, decarbusolv ,smirghel .

Silicon Victor Reinz , rezistent la 300 grade, 70 ml , 25 de lei :



Aveti grija cu furtunele de antigel de pe clapeta de acceleratie, ca mie mi-a curs intr-o veselie antigel din ele si nu am avut cu ce le astupa . Le tot puneam sa stea in sus si cum mai lucram pe acolo, cadeau si mai curgea antigel. Ori puneti un dop ceva, o banda scotch, power tape, nu stiu... ideea e sa astupati cumva mai ales furtunul ala care pleaca spre motor .

Apoi m-am chinuit cu mufa de la furtunul de vacuum de pe admisie. Nu stiam cum sa il scot. Trebuie apasat pe clema laterala de plastic si tras de mufa in sus. Ca idee... nu fortati nicio mufa/connector, toate au un sistem de siguranta, o clema, etc.

Apoi, daca tot v-ati apucat de treaba asta, curatati si Throttle Body (vedeti tutorialele lui dancuciureanu) .

La mine s-a mai "intervenit" in zona , si nu mai aveam garnitura dintre cele doua parti ale admisiei, aveam etansat cu silicon. Era foarte bine lipit si a trebuit sa trag un pic de partea de sus ca sa se desprinda. (Atentie mare aici, verificati intai ca ati desfacut toate suruburile care prind "scoica") . Daca aveti garnitura si e in stare buna folositi-o , daca nu, folositi in locul garniturii siliconul de etansare. Eu am curatat siliconul vechi si am pus silicon nou in "santul" care a ramas.

O singura problema am avut la sfarsit, nu am reusit sa imping de tot furtunul de antigel care vine de la motor in clapeta de acceleratie. M-am tot chinuit cu clema/colierul respectiv dar nu am reusit sa imping de tot furtunul inapoi. A mai ramas cam un 1cm de teava neacoperit de furtun. Trebuie ori sa folosesc alta scula sa desfac mai bine clema, sau sa o schimb cu un colier ,sau sa ma mai ajute un coleg, unul sa stranga de clema si unul sa impinga furtunul mai bine. Deh...mecanici amatori... Embarassed

Sa speram ca "lucrarea" va tine. Daca duce tot 100-120k km cat a tinut din fabrica sunt multumit ! Smile

Multumiri mai ales pentru CORBU si toti colegii care au scris (dancuciureanu, KytMann...)

""Drumuri bune !""
  • cabera

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
A intalnit cineva problema asta si la Z16xer?
Merci!
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Domnilor e o schimbare uimitoare, astazi am observat-o! Am mers mai mult cu masina astazi si s-a incalzit, apoi cand am ajuns adineauri in parcare am ascultat-o din toate unghiurile. e altceva nici nu zici ca e pornita, se aude doar ssssitul de la caseta de directie. Sunt foarte multumit de treaba facuta! Recomand cu incredere tuturor care au acest tip de motor. Sanatate
  • KytMann

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutare
Ma bucur ca esti foarte multumit de treaba facuta, eu cred ca lucrarea asta nu ti-o fac intr-un service (Opel) te pun clar sa schimbi toata galeria de admisie daca depisteaza ca zgomotul vine de acolo.
Numai bine !
  • claudiu1979

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu un Astra G motor Z14xe si am vazut ca are un zgomot care vine tot de la galeria de admisie. Intrebarea este daca admisia este ca la motoarele xep sa stiu daca dasfac, adica si modelul meu are acea tabla?
  • mihai.mari

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat-o si eu, 30 de euro de pe ebay+10 euro transportul + 100 ron manopera. Alta viata.
Apropo mecanicul la care am schimbat-o are una si o da cu 50 de euro inclusiv montaj(tot pt Z16XEP). Oferta este doar pentru cei din Timisoara.
Daca vrea cineva PM
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
claudiu pune niste poze cu admisia asa cum e ea montata pe masina. eu unu nu prea cunosc acest motor in schimb stiu ca la 1.6 xe parca e la fel cu 1.6 xep ...numai bine
  • georgex2

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2005 1.6twinport
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce am lucrat la nervurile alea , am pus silicon si am prins-o in suruburi mi se parea teapana rau.dupa ce am montat-o pe motor , am pornit sunetu este acelasi ,de diesel.cand plec de pe loc s-a ameliorat putin zgomotu metalic dar la relanti in interior se aude sunetu specific diesel.probabil ca este o rola , am distributia neschimbata , o fi vreo fulie , sau pompa de apa . voi ce pareri aveti?
sunetu de diesel este doar la relanti si cand e motoru rece si cand e cald Ps:Avem cel ma ieftin diesel cu cel mai mare consum Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR