Ai uitat parola?


Atentie!

Discutiile despre uleiuri sunt mereu tinta vanzatorilor si distribuitorilor de uleiuri sub acoperire.
Luati recomandarile userilor ca atare.
Si fiti suspiciosi in special fata de userii care va abordeaza prin mesageria privata.

Facem tot posibilul pentru a le bloca accesul acestor indivizi.
Ne puteti ajuta raportandu-ne orice user care va trezeste suspiciuni.

— Echipa ClubOpel.com
  • alex8511

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut. Pentru astra h z16xep, ce recomandati intre motul 8100 x-clean 5w40 si ravenol lsg 5w30.
Momentan in motor am gm 5w30, si in 10000 a papat aprox 1,8 l.
Cu multumiri.
  • stolniceanulucian

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z14XEP din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
motul 5w40, motorul tau pare sa aiba ceva uzura
  • alex8511

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra Z16XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Ms. Pe esapament este destul de multa negreala. Ar fi doar din cauza arderii uleiului sau si a unui amestec prea bogat?
  • iuliu m.

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Insignia OPC din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Amsoil Signature Series.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Motul 10w40 sau yacco
  • BUBULOL

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra A14NET din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Minerva TSH Premium 5w 30 pe motor a14net
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
iuliu m. a scris:Amsoil Signature Series.

Si eu vreau sa cumpar...ai pus in motor amsoil?
  • mihai05

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Vreau sa incerc un ulei Valvoline pentru motorul Z14xep, dar nu sunt hotarat pe care dintre cele doua:
Valvoline SynPower xtreme MST 5w30 sau Valvoline SynPover 5W30.
Fac zilnic drumuri scurte prin oras (5-10 min) si saptamanal cativa Km extraurban.
O sa il schimb la 10.000 km. Preturile sunt la fel.
Xtreme are aprobare Dexos 2 si vascozitate 12 la 100 grade C dar are TBN 7.
Synpower are aprobare VW, MB si BMV LL01 si doar specificat ca respecta norma GM LL-A-025, LL-B-025 . Vascozitatea la 100 gr C este 11,7, dar are TBN 10.
Amandoua au specificatii Full Synthetic.
Nu stiu daca in cazul meu este mai indicat sa aleg pe cel cu TBN 10 sau pe cel cu vascozitate mai mare la 100 grade, tinand cant ca sunt uleiuri 5W30.
NU vreau sa bag w40.
Ce ma sfatuiti sa aleg ?
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut:
http://valvoline-eu.lubrica...9d2780cf594e9c639

http://valvoline-eu.lubrica...4bdad7864ac6614d2

O zi buna
  • mihai05

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra Z14XEP din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns.
  • mecanicosu89

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am un opel astra h 1.7 DTL 59kw 80 cai ,2005 fara filtru de particole,,si as vrea sa schimb uleiul daca ma poate ajuta cineva cu o parere,am gasit acest ulei CASTROL EDGE TITANIUM TURBO DIESEL 5X40,este bun pentru motorul meu? la folosit cineva?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu.
  • mecanicosu89

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Din ce cauză nu merge?
  • omefro

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru că tu nu ai filtru de particule. Cumpără un ulei full ash.
  • mecanicosu89

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut uleiul lam pus pe data de 27,pot merge cu el ,ce pagube ar putea provoca?
Pe bidon nu scrie nimic de filtru de articole
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Da, e destinat pt motoare prevazute cu filttru particule.
Despre pagube, greu de estimat. Oricum, partea "frumoasa" la uleiurile proaste, neconforme sau uzate tinute aiurea prin unele motoare este ca "rezultatele" nu se vad instant ci mai tarziu.

Prea ai nimerit 2 iepuri dintr-un foc ! Smile Si Castrol si pt filtru particule ! Pt ca DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, Castrol nu e ulei. Nu mai e. A mai ramas doar reclama si amintirea.
Ce sa faci ? Nu stiu, sint banii si masina ta.
Nu vreau sa ma tin destept dar eu unul l-as da jos in secunda 2. La fel am procedat la un moment dat cand total neinspirat am folosit un C3 in dti. Bine, m-a ajutat sa iau hotararea sa-l scot din motor dupa 3 zile si faptul ca acesta era extrem de galagios si nu trebuia sa fi expert sa-ti dai seama ca saracu' suferea de "neungere".
Desigur, vor spune multi ca ei merg "de ani de zile" pe combinatia asta si e totul ok, asa ca faci ce crezi tu ca e mai bine.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Îl ții acum 10k km că nu crapă motorul și la schimbul viitor ești mai atent.
Bafta.
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
10 mii ? Un C3 intr-un cdti fara DPF in conditiile in care chiar un ulei ales cu grija (oricare de pe raft) crapa in maxim 8000 ?

Pai anterior i-ai spus omului ca NU e bun uleiul pt motorul lui si i-ai recomandat bine altceva si acum il indemni sa-l tina 10 mii ? Intelegeam un hai 5000.

Orice ulei ar fi si orice marca (vorbesc de cele de raft din Ro) dupa 5000 km incepe sa se duca dracu'. La 10 mii e praf. La 15 mii e otrava curata !
Dar ce conteaza ? Asa "se face in Ro" - se schimba la 10 mii, nu ?
Ce conteaza ca eu forjalesc masina la viteze de 140-160 sau traversez muntii saptamanal si un altul cu fix acelasi motor merge pana la piata cuminte in trafic de 2 ori pe saptamana !
Pe langa specificatii si cerinte hotarator in alegerea unui ulei si a intervalului schimb este si modul de exploatare a masinii.
La stilul meu de forjalit masina (80% drumuri ext) cateva mici exemple:
- Aral - cel mai prost avut mai ales dupa schimbarea formulei - la 5000 era praf
- Motul - 7000 praf
- Ravenol - 6000 praf
- Liqui Molly - da, ala recunoscut chiar de catre producator ca e hidrocracat, deci un semi " cum ar veni" - sint cu el la al 2-lea schimb si pare mai ok.
L-am dat jos la 7500 si la cum se prezenta mai puteam trage de el 1000 km. Maxim

Prin "praf" inteleg:
- motor zgomotos in special pe plaja ture 2500-4000 ture
- culoare de negru taciune (exista negru si exista negru-taciune ...daca ma fac inteles)
- zgomote de neungere la prima cheie
- la golirea din baie primul val vine cu conglomerate sau zemuri disociate
- la golirea din baie ultimele ramasite nu se preling ci picura precum apa
- in lumina si la o privire mai atenta se observa microșpanul in lighean + alte reziduri
Daca mai vorbim de depuneri, consum sau volatilitate deja ne complicam.

Eu vorbesc din prisma experientei mele cu un y17dt la care am respectat cerintele producatorului pt marcile amintite.

@ mecanicosu - oricum, primii cativa km va parea totul ok. De pe la vreo 3000 km incolo poate vei remarca diferente de sound. Demarajul si economia combustibil oricum poti sa le uiti - le-ai pus in pioneze. Stiu ca nu ma crezi pt ca nu ai cu ce sa compari. Pana faci schimbul si pui un ulei adevarat, se uita, se dilueaza senzatia de acum de cum merge masina. E firesc, sintem oameni.
La 5000 TBN-ul s-a dus dracu' pt ca oricum e mic la un C3 si uite asa pana la 10 mii fortezi motorul sa inoate intr-o zama ciudata.
....aaaa, sa nu uitam - nu doar ca in timp uleiul se descompune dar se mai si umple de tot felul de reziduri.
  • omefro

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
În fine, fiecare face cum crede. Am zis că nu e bun, dar asta nu înseamnă că o să se întâmple ceva în 10k km.
Nicu, nu mai fi așa categoric. Wink
  • Vaux

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Sigur ca nu va crapa motorul dar nici bine nu se va simti. In fond in cate din masinile de pe strazi se afla un ulei corect ? N-am curaj sa fac o estimare ! Smile
Si uite ca merg.
Ca dupa x km se trece la 10W (prostie in forma continuata) ce conteaza ? Smile Cat sa tina si o masina.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata