Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Stiri / Noutati
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am un 955 si un 940. Ambele merg la fel de bine. La 940 nu poti inchide complet banda X.
Acum ti-as recomanda un 940A pentru ca are benzi selectabile si poti lasa doar K activ.
Skip ads

  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Decebalus a scris:Apropo de detector.. whistler 330 are o hiba... imi detcteaza si detectoarele celorlalti.. si e al naibii de enervant... sa mergi in spatele cuiva cu detector 5-6 km ... asadar deja imi pare rau de cobra ... ca detectie nu mi se pare superior... cel putin pana acum... are ceva lag observat in bucuresti in zonele in care testasem si cobra care tipa mult mai devreme ...

Eu ti-am spus. Sad
Am o experienta lunga cu Cobra si Beltronics si mai nou cu Escort. In ciuda a tot ce se spune pe net Bel Bel Escort Escort detectoarele Cobra mi s-au parut excelente. Incearca sa gasesti un 9445 sau un 9745(de la Cobra mi s-au parut excelente). Nu sunt foarte scumpe second.
Acum am Bel Vector 995, Rx 65 si Escort Redline. Si cu ultimul am luat un avertisment de la un MCV(trebuiau sa imi ia permisul pentru o perioda de 3 luni plus amenda insa am scapat datorita meseriei). Asa ca zic sa nu te complici cu un detector scump ca e inutil daca esti primul in coloana.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ma uitam azi pe realitatea (si-mi beam cafeaua, caci asta e singurul canal de stiri ce merge cum trebuie pe net) si spre mirarea mea, ce sa vezi, politia romana si-a luat radare LASER. nu stiu exact ce model e sau cine le produce, caci fiind IREALITATEA i-a interesat mai mult cancanul, nu sa informeze populatia.
aveti stirea aici poate reusim sa ne dam seama ce e. partea buna e ca se gasesc laserjammere pe toate drumurile in USA si foarte ieftin, si ar cam sa si-o .... politia...

L.E. aparent desteptii de la Irealitatea, s-au gandit doar sa povesteasca in articol si n-au mai pus si video-ul...
Anyhow, tot ce pot spune despre ele este a sunt Handhold gen cele care le vedem in filme la americani, insa au si display (caci la noi nu e ca la ei si au nevoie de poza) si erau montate pe un stativ... Shocked mai exact un trepied, si ei se laudau ca poate fi printata imaginea pe loc si ca bate 1200m si ca sunt nedetectabile caci nu folosesc "raze dopler" (asa a zis nea garcea)...
De detectat stim cu toti ca le detectam si va fi ca si cele cu instant-on, adica daca bate pe tine si tipa detectorul ai belit-o, daca bate pe cel din fata, pui frana...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Politia va fi dotata cu asa ceva, ceva asemanator au bulgarii dar aia dau flash. Stirea este de doi bani...ca nu pot fi detectate si bla bla. Detectoarele bune au alerta laser, te ajuta doar daca ai un iepuras in fata, in rest bip inseamna ca tragi pe dreapta si dai cu subsemnatul.
Care nu are sisteme de protectie sa se tina de un TIR, este cea mai buna metoda sa scoti un timp bun, consum mic si fara bani in dotari. O mai incaseaza si ei dar mai rar.
Skip ads

  • c6t9

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se va pune tot mai mult accentul pe stații probabil.

Antiradarul laser nu este legal și poți avea alte probleme.

Detectorul nu te ajutã în cazul laser, pentru cã este prea târzie alerta.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Poliția prinde vitezomanii cu Laserul


Un nou aparat detecteazã vitezomanii pe autostaradã chiar ºi de la o distanþã de un kilometru. Este vorba despre un pistol Laser, care a fost testat deja de Poliția Românã, cu mult succes, pe autostrada București – Cernavodã.


Mai mult: Poliția prinde vitezomanii cu Laserul - ªtiri interne | Libertatea.ro


http://www.realitatea.net/p...video_849288.html
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da lucio, exact ce ziceam mai sus.. numai ca la noi radarul tinut in mana de politie nu prea e legal.... cel putin stiu ca acum multi ani (90 si ceva) a fost scandal cu radarele de mana si au fost interzise...
politia romana avea radarul laser pe un trepied...

acum intrebare: daca imi iau antilaser... ce imi pot face?
caci antilaserele sunt destul de ieftine....
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@scorpio18
cobra mea are detectie laser pe 360 grade, cred ca e vrajala ca nu e detectat,
antilaser nu prea cred doar ce l-au inventat?
http://www.realitatea.net/o...-lume_805278.html
poate ceva de bruiaza undele laser
citat de pe un alt forum

,,Hai sa explicam cum functioneaza. Nu este imposibil

Radarele cu laser (sau LIDAR) functioneaza prin emiterea de fascicule de
lumina infrarosie (invisibila). Emite multe fascicole pe minut care se reflecta
de masina si sunt capturate de aparat inapoi. Apoi el masoara timpul dintre
emiterea fascicolului si receptia sa inapoi. Stiind ca viteza luminii este fixa
se determina foarte usor viteza vehiculului.
LIDAR on HowStuffWorks: http://auto.howstuffworks.com/question396.htm

Ca avantaj fata de radarele obisnuite ce functioneaza pe baza efectului Doppler,
LIDAR are fasciculul mult mai ingust. Astfel, la un radar normal pistolul emite unde
spre masini dar rezultatul este influentat atat de dimensiunea masinii cat si de
distanta pana la antena. LIDAR emite un con mai ingust care la 300 metrii distanta
poate avea doar 1 metru diametru. Deci politistul stie clar pe ce masina o
testeaza de viteza.

Cum bruiezi radarele normale? Simplu. Detectorul de radar are si un transmitator
care copiaza semnalul detectat de la radar si il transmite inapoi amestecat cu
zgomot radio si alte porcarii. Astfel, radarul nu intelege care este de fapt viteza
masinii.
Exact la fel functioneaza si aparatele care bruiaza laserele. Pe langa detectoarele
de laser au si niste diode emitatoare (LED-uri) care transmit unde laser pe aceeasi
frecventa catre LIDAR (pistolul cu laser). In acest moment pistolul nu mai poate
calcula viteza pentru ca este suprasaturat cu unde laser.

Jamming on HowStuffWorks http://auto.howstuffworks.c...dar-detector4.htm

Concluzii:
1. Nici o metoda nu este garantata sa detecteze radarul sau sa blocheze.
Nu este garantat ca blochezi laserul asa. Dar sunt sanse foarte mari, altfel nu s-ar
produce.
2. Din cate stiu eu dupa 4 secunde un LIDAR se prinde ca il blochezi => amenda
si mai mare. Deci aceasta blocare este utila doar ca sa iti ofere niste secunde in plus
sa reactionezi. Spre deosebire de radarele Doppler, cele laser te prind in momentul in
care au pus pistolul pe tine. => 3-4 secunde sunt mana cereasca
3. Detectorul pe care mi l-am cumparat merita toti banii...
De ce? Nu neaparat pentru blocarea undelor laser ci pentru sensibilitatea detectorului
Doppler. Simte radarele dupa colt, dupa curbe, de la 4-5km distanta
Am mai trecut luni si marti pe la Sacel pe langa acel radar dar detectorul nu a simtit
nimic. Era oprit. Mare ghinion am avut si eu sa il prind in singura zi cand mergea ,,
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
stiu cum fuctioneaza si e vrajeala ca nu merg detectate. politistii de la circulatie nu sunt uneori cei mai geniali din lume.
sunt 3 motive din care a zis asta:
-nu merge detectat cu detectorul Doppler, caci nu e aceasi tehnologie
-nu il poti detectat in timp util, cand ti-a piuit aparatul te-a prins (daca esti gasca si mergi primul in coloana)
-ca sa nu-si mai cumpere lumea detector de radar (sunt multi care nu au inca, si in felul asta, daca lumea renunta/nu-si mai ia, vor pute fi prinsi foarte usor de toate, caci daca ai un detector, tot ai sanse sa scapi daca nu esti primul)

oricum, antilaserele sunt foarte ieftine si legale in state. In state radarele sunt reglementate de FCC (agentia de comunicatii) iar banda x, k, ka sunt benzi ce necesita autorizatie de folosire... cand ai antiradar (anti doppler) el este un antiradar activ, si emite in benzile respective (fara autorizatie) si din asta se face puscarie.
Cele laser insa nu sunt reglementate de FCC caci e spectru de lumina...
multi il lauda ca o perdea laser, in felul asta cica aparatul nu-mi mai poate masura viteza...
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@scorpio18
vrei sa spui ca detectia laser 360 grade de pe cobra nu merge la ,,minunea minunilor,,?
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
nu am zis asta.
am zis ca tu cand auzi anuntul s-ar putea sa-i crezi si sa-ti lasi tura viitoare detectorul acasa. asta e principiul pe care au mers la tine

tie iti va detecta lidarul fara probleme, dar in aceleasi conditii ca si radarele doppler cu instant on.
Daca e indreptat spre tine, cand a tipat detectorul esti deja prins.
daca nu e indreptat spre tine, tot te anunta si ai timp sa franezi.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@scorpio18

eu pot sa iti spun ca de cand au introdus ei noile radare de fiecare data cand am trecut pe langa ei ori il aveau oprit, ori in functiune atunci cand erau bagati in boscheti, cu el pornit de fiecare data cobra mi l-a detecat singura diferenta fata de alea vechi e ca asta din ce am vazut eu in practica nu poate focaliza mai mult de 300m iar cand il detecteaza e deja prea tarziu daca esti primul in coloana si ei stau dupa o curba sau intr-un sant, din cate am auzit functia aia cu instant on, o poti contesta in instanta nu au omologare pe ea are doar rol orientativ, si inca o chestie pe care am auzit-o este ca s-au invatat baietii cu ele si acum daca vor te pot ierta
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
lucio, citeste topicul si ai sa intelegi ce zic eu.

Radarele noi au o functie instant on: in modul asta emitatorul Doppler e in standby, deci tu cu detectorul de radar nu ai cum "sa-l vezi" caci el nu functioneaza. daca nea garcea crede ca tu ai viteza, apasa pe un buton, se activeaza emitatorul doppler si iti masoara viteza. Detectorul de radar va tipa cand va detecta undele doppler, dar deja ei te-au masurat.
Daca nu e indreptat spre tine radarul (poate e pe masina din fata) iti va tipa si tie detectorul de radar si ai timp sa opresti.

deci tind sa cred ca atunci cand ai trecut pe langa ele, emitatorul era in standby, iar cand te-a anuntat ori a inregistrat pe cineva din fata ori pe cineva de pe sensul opus.

Altfel, nu exista detector care sa reuseasca sa-i detecteze in timp util (cat tu sa franezi) si esti prins. acelasi lucru e valabil si pentru radarele lidar, care masoara doar cand e apasat tragaciul de catre politist, mult prea tarziu sa mai reactionezi.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Achizitia unui nou tip de aparat radar este generata de esecul modelului precedent. Anul trecut s-a creat o isterie cu privire la cat de greu vor putea fi detectate iar soferii au schimbat tactica, trecand la statii cb. In mod cert nu au incasat atat de multi bani pe amenzi fata de cat se asteptau daca au si cautat un nou model. Chiar daca radarele astea laser vor fi mai greu detectabile (pentru ca nu stie detectorul, e pus in asa fel incat nu vede unda - cazul meu - etc) soferii care trec pe langa ele si au statii, le vor anunta.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@lucio, imi pare rau sa te dezamagesc, dac cobra sunt detectoare de supermarket. Arunca un ochi pe radardetector.net si o sa vezi ce spune toata lumea despre cobra. Am avut cobra, stiu ce-i poate pielea.

Legat de laser, da, toate detectoarele detecteaza laser, dar putine il detecteaza de fiecare data, iar V1 e rege la capitolul asta pentru ca este singurul cu 3 diode receptoare.
Oricum detectia laser e frectie, pentru ca pe buton apasa cand esti in vizor, deci te anunta ca ai fost masurat. Slabe sanse sa prinzi o reflexie.

Legat de jammere, exista de mult timp si sunt modele perfrmante, dar trebuie instalate fix cum spune producatorul, cu senzorii paraleli, indreptati in fata, la o anumita distanta intre ei.
Uita-te pe site-urile producatorilor seriosi si pe teste, Blinder, si Shifter ZR4 sunt cele mai populare, Blinder merge si cu Bel/escort si cu V1, Zr4 doar cu Bel/Escort. Mai e si Escort 9500ci care are incorporat si un jammer laser, dar e 1600$.

La noi e ilegal orice aparat care bruiaza dispozitivele de masurare a vitezei.
Lidar-ul asta e legal pentru ca are card de memorie pe care stocheaza poze, deci produce dovezi.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,415
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La orice inventie, exista o... contraventie

Da, pentru ultima generatie de aparate radar prezentate mai sus, exista si sisteme de aparare. Insa in Romania nu sunt legale si orice utilizator risca amenda de aproximativ 600 de lei si 60 de zile fara permisul de conducere. Asta daca se poate dovedi ca masina este dotata cu asa ceva si ca aparatul radar nu masoara corespunzator viteza din pricina unui dispozitiv montat in masina.
Se pare ca singurul sistem care te scapa de vigilenta unui TruCAM LTI 20-20 este numit AL G9 Guardian. Este vorba de un sistem ce bruiaza unda laser pe care o emite radarul, aratand pe ecranul acestuia viteza de 0 km/h, indiferent de viteza reala a masinii.
Totul despre noile radare nedetectabile ale politiei si cum pot fi... detectate
Politia din Romania tocmai ce si-a dotat arsenalul cu noi aparate de radar performante. De fapt, chiar cele mai performante aparate mobile existente la ora actuala. Este vorba de modelul LTI 20-20 TruCAM, dotat cu camera video HD si sitem de masurare a vitezei cu laser. Insa odata cu el, au sosit si detectoarele speciale care vor arata pe aceste aparate viteza de 0 km/h, indiferent daca mergi cu 10 sau 300 km/h.
Totul despre noile radare nedetectabile ale politiei si cum pot fi... detectate
Pe 23.03.2011 Biroul Roman de Metrologie Legala din Romania a aprobat aparatele de tip Cinemometru (aparat de masurare a vitezei de circulatie a vehiculelor rutiere) pentru folosirea in Romania. Aprobarea este valabila pana pe 23.03.2016.
Aparatul de radar mobil din dotarea politiei rutiere din Romania are un laser integrat si o camera video digitala de inalta fidelitate, ceea ce face din LTI 20-20 TruCAM cel mai performant aparat de masurare a vitezei disponibil azi.
Aparatul aduna pe cardul de memorie inregistrari video, fotografii HD detaliate, ce pot cuprinde marca masinii, placuta de inmatriculare si chiar trasaturile faciale ale conducatorului auto.
Modelul TruCAM LTI 20-20 masoara viteza masinii cu ajutorul unei unde laser, care nu necesita mai mult de 0.33 secunde pentru a stabili viteza, timp mult prea scurt pentru ca soferul sa reactioneze la orice semnal sonor scos de aparatele de detectie radar. Radarul se poate conecta la un sistem GIS (Geographic Information System), generand astfel informatii mult mai ample legate de locatia exacta in care a fost folosit aparatul. In tari normale si civilizate, conectarea la o astfel de retea plina de informatii ajuta la stabilirea unui patern in ceea ce priveste comportamentul soferilor, cum, de ce si cand au fost incalcate vitezele legale.
LTI mai are si un sistem inedit ce masoara timpul si viteza dintre vehicule. TruCAM poate inregistra simultan mai multe viteze ale mai multor masini si chiar ale motocicletelor, greu de inregistrat cu aparatele conventionale de radar.
Producatorul spune ca poate masura viteza si la masinile dotate cu un dispozitiv ce bruiaza radarele. Insa au aparut deja sisteme usor de montat pe masini, care au demonstrat ca pana si LTI 20-20 poate fi invins.

Specificatii tehnice TruCAM LTI 20-20

Corp aparat: policarbonat compozit cu sasiu intern din aluminiu

Greutate: 1.5 kg

Dimensiuni: 21.0 x 9.8 x 31.7 cm

Rezistent la praf si apa: DA

Temperatura de functionare: -10 C + 60 C

Marja de eroare la viteza: +- 2 km/h

Viteza de actiune: 0 - 320 km/h

Marja de eroare la distanta: +-15 cm

Distanta minima de masurare: 15,25 m (modul de viteza) si 61 m (modul de vreme)

Distanta maxima de masurare: 1.200 metri

Timpul de masurare a vitezei: 0.33 secunde

Lungime de banda laser: 905 nanometri nominal

Divergenta banda: 2.5 miliradians nominal

Baterie: acumulator Lithiu-Ion polimer

Autonomie: 15 ore in modul fara fir

Incarcator priza si auto: DA

Hardware: card SD pana la 8 GB

Display: 6.9 cm, 240x320 pixeli color

Display cu touch-screen: DA

Lentila camera: 3.1 megapixel 75 mm (2048x1536)

Receptor GPS cu 20 de canale

Input/Output: RS232, serial port RS485, USB 2.0

Sistem operare: Linux

Sistem anti-bruiaj: DA

Format video: 240x180 sau 480x360

Format imagine: 1920x1440 sau 1440x1080


PRET: aproximativ 9000 Euro

Sistemul de bruiaj radar costa de la 420 de Euro si ajunge si la 1020 de Euro. Sistemul ieftin contine un singur senzor, iar cel de 1000 de Euro are 4 senzori ce pot fi montati in fata masini sau in spate, pentru o mai buna protectie.
Poti cumpara sistemul de bruiaj al semnalului laser emis de noile aparate de pe siteul oficial al producatorului: www.alg9.com
ATENTIE! Orice distribuitor de detectoare radar care spune ca aparatele sale sunt bune pentru a scapa de noile radare minte si face afirmatii false. Noile aparate de radar pot fi pacalita doar cu ajutorul sistemelor ilegale de bruiaj, nu cu detectoare simple de orice fel.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Au pus astia pe 4tuning despre rahat al G9 ala de n-a auzit nici dracu de el, si brusc a devenit "singurul sistem...."

google it: http://www.google.ro/search...1l203l717l2.3.1l6
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi un sistem care bruiaza si transmite receptorului ca ai 50Km/h.
Ca sa nu-si dea seama caschetarul ca ai sistem de bruiaj, ca daca vede acolo 0 km/h se autosesizeaza cat de fraier ar fi.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Poti opri jammerul dupa ce incetinesti.
Oricum, am inteles ca doar pe autostrazi le folosesc deocamdata.
  • c6t9

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2010

  • Mesaj Privat
În condițiile în care la aceste acțiuni vor paticipa și inspectori de la ARR, RAR, CNADR, reprezentanți de la Garda Financiarã și ofițeri antidrog, s-ar putea ca un jammer din ãla sã nu fie chiar cea mai bunã idee. Toți ãștia vor avea suficiente drepturi sã verifice mașina.

Trist este cã va crește aberant de mult timpul alocat oricãrei deplasãri, pentru cã nu avem autostrãzi. Am poate zeci de mii de km pe drumuri cu autostrãzi și chiar nu am simțit nevoia sã merg mai mult de 140-150. Culmea e cã nici în țãrile mai drastice cu sancțiunile (gen Elveția sau Franța), n-am avut probleme. La noi la 150 este ViTEZOMAN!

Dar hai sã fim serioși, cine avea pretenția sã funcționeze ceva cum trebuie în România.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Stiri / Noutati

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR