Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • alexinyo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat multumesc...am lasat masina pornita 5-10 min imi consuma cam 4/100 am accelerar o data in 4000 si a disparut tot...dar o sa o scot afara:)
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mai ales, cand vezi astfel de comportament NU MAI OPRI MOTORUL.
lasa masina sa-si faca damblaua si sa regenereze filtrul...

stiu pe cineva care oprea motorul caad vedea acest comportament
dupa vroe 5 luni a fost nevoit sa schimbe filtrul de particule (nu stia ca se poate anula).
intre timp a facut anulare si e foarte fericit cu masina lui.
  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut tuturor!
Cred ca am si eu o problema asemanatoare:
Sunt posesor unui Opel Signum din 2007, motor 1,9 de 88 kw, cod motor Z19DT sau Z19DTH (NU SUNT FOARTE SIGUR).
Acum 2-3 zile mi-a aparut in bord martorul cu masina + cheia si am presupus ca este vorba de o semnalare in sensul ca este necesara revizia periodica (desi nu au trecut 10000 km de la ultima).
Ieri, in mers mi-a aparut martorul de la bujii (rezistenta cu doua spire) care lumineaza intermitent. Am oprit si pornit motorul de cateva ori (inclusiv cu o pauza de vreo 2-3 ore) dar martorul clipeste in continuare. Am incercat si un tester si apare eroare cu codul P042A - ceva legat de temperatura de evacuare mare. Rolling Eyes
Din cate citesc aici problema poate fi de la bujiile incandescente, de la releul acestora sau din cauza filtrului de particule. Acum vreo doua saptamani am observat ca racordul flexibil este un pic cam "afumat"...este oare posibil sa fie din cauza asta?

Problema este ca in weekend trebuie sa fac un drum de vreo 400 km si nu stiu daca pot merge cu ea in conditiile astea, sa nu fac vreo alta ...belea! Asa ca, mai bine ma conformez principiului meu: daca sunt prost, intreb! Laughing

Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi pentru ce ar trebui sa fac in continuare si cum as putea afla exact care este problema, fara sa o iau pe bajbaite! Daca schimb bujiile incandescente, releul acestora, racordul flexibil, si mai umblu si la EGR si filtru de particule...deja costa reparatiile mai mult decat masina. Laughing
In cazul in care este nevoie de pus pe tester, mi-ati putea recomanda unul in Bucuresti (in afara de reprezentante)?
Multumesc frumos!
  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
NImeni...?
Asta este...pana la urma o sa plec maine cu ea la drum, poate isi face regenerare la DPF si scap de belele!
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
fa si tu o tura pe centura bucurestiului cand nu e trafic, putin mai energic sa se regenereze dpf-ul...
de obicei cum mergi cu dansa?
la ce turatie schimbi in treapta superioara?
  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut si multumesc pentru raspuns!

De obicei schimb treapta la 2700-3000, dar nu sunt singurul care conduce masina, mai merge si nevasta cu ea deci nu pot sa garantez asta: este posibil sa schimbe ea mai devreme si sa mearga subturat!

Am vorbit sa merg astazi sa schimb racordul flexibil iar la Opel imi cer vreo 250 euro sa imi anuleze DPF-ul (si asta baia pe 15 octombrie!). Nici macar o regenerare din soft nu pot sa imi faca azi sau maine. Sunt fooooaaaaarte ocupati!

Intrebarea mea este daca fac alte prostii si mai stric altceva (gen turbina, EGR) daca merg asa cu ea in weekend. Apoi o trag pe dreapta pana le rezolv pe toate.

Oricum, dupa ce ii schimb racordul ala, o sa plec cu ea si in cei 400 km de drum....vede ea turatii! Sub 3000 nu scade nici daca plange!

Poti sa imi spui daca risc foarte multe plecand asa?
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Eu am mers cu racordul flexibil fisurat mai bine de jumatate de an, din acest punct de vedere cred ca poti sa stai linistit, nu e o problema chiar acuta.
Apoi, martorul cu masina poate sa iti apara si daca masina incearca sa faca o regenerare si nu reuseste. Cand mai palpaie martorul de bujii nu mai opri masina (desi exista si situatii cand o apuca fix cand tre sa opresti). La drum intins o sa isi faca regenerarea mai repede, deci nu iti fa probleme.

Asa am patit si eu, mi-a aparut martorul cu cheia...am oprit-repornit...a inceput sa palpaie...a trebuit sa opresc (pt ca eu nu am 2 chei la masina si nu pot sa las masina descuiata)....am pornit dupa ce mi-am rezolvat treaba....a inceput sa palpaie din nou dar de data asta a mers ciclul de reciclare pana la capat...consumul instant a scazut de la 0,5-0,6 la 0,3-0,4...cam asta e cu povestea ultimei regenerari. Very Happy

Motorul de 88KW are cod Z19DT.
Bafta si drum bun!
  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut!
Ieri am schimbat racordul dar martorul de la Bujii este intermitent permanent. Face asa de trei zile.
Oricum, astazi plec la un drum mai lung in afara localitãții si poate isi face regenerarea. Sper numai sa nu stric altceva.
Multumesc pt rãspuns!
Skip ads

  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Pai cam cat mergi dupa ce pornesti masina si pana o opresti? Prin oras oricum porneste mai greu regenerarea pt ca e mai greu sa o mentii mereu peste 2000rpm (asa recomanda producãtorul cand începe sa palpaie martorul).
  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Asta nu pot sa spun exact. Dar tocmai am facut vreo 30-40 km pe A2 la 140 km/h si 2800_3000 turatii. Tot nu a pornit regenerarea automatã. Martorii sunt la fel: masinuta cu cheia si cel de Bujii intermitent.
Cred ca singura solutie este anularea DPF, soft si hard.
Problema e ca si asta costã multișor.
  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am facut o programare la EDS dar abia pe 15.10 s-a putut.
O sa risc si o sa merg cu ea in weekend cei 400 km si apoi o trag pe dreapta.
Oricum, solutia este eliminarea DPF soft si hard. Am inteles ca este undeva la 1100 roni la EDS si cum toata lumea vorbeste numai de bine de ei, acolo o sa merg.
Pe 15.10 o las fara filtru si sper sa scap de probleme.
Multumesc pt sfaturi!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca mai accepti o recomandare: daca faci dpf off, pune in loc un catalizator universal.
Si inca ceva: daca mergi cu dpf infundat, ai toate sansele sa bubui turbina. In cel mai fericit caz, se opreste motorul, deoarece ramane fara evacuare.
Skip ads

  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Ufd, am revenit dupa drumul din weekend! Partea buna e ca nu s-a intamplat nimik rau cu masina. Cea rea...nici regenerarea automatã nu a pornit, indiferent de cat am turat-o sau nu.
Oricum, sãptãmâna viitoare o asteapta DPF off! Ma gandesc si la EGR off si o remapare, da a tot ma apuc de ea!
Macar sa stiu ca elimin din viitoarele surprize!
Revin dupa...operatie!
  • Cosmin Kess

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutãri!
Asa cum am promis, revin cu noutãti despre problema Signum-ului meu.
Pana la urmã am ales varianta DPF off, soft si hard. Martorii din bord au dispãrut iar masina merge impecabil. Pe langa eliminarea dpf masiaa însuferit si o remapare la 160 CP, iarãsi un plus consider eu.
Singurele "probleme" dupa operatie ar fi:
- putin mai mult fum negru la accelerari mai bruste
- un zgomot metalic aparut in carcasa dpf-ului. Acest lucru a fost explicat printr-o curatare incompletã a filtrului. O sa scot toba sa o curat bine si sper sa elimin si acest zgomot deranjant.

Oricum, vreau sa multumesc lui Angi pt tot ajutorul si sfaturile date. Intr-adevãr se pricepe si as recomanda serviciile lui oricui.

Singura mea îndoialã acum este referitoare la durata de viata a turbinei despre care am inteles ca va ceda mai repede din cauza remaparii masinii... Este adevãrat?

In plus, recomand oricui are problema cu dpf eliminarea soft si hard a acestuia. Masina va fi cu totul alta.
  • Dr.Zoli

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2007 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2017

  • Mesaj Privat
TREBUIE FACUTA TEGENERARE SI ADAPTARE DPF
  • GTrandafir

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2020

  • Mesaj Privat
Salut, am un vectra c 1.9 z19dth din 2008 cutie automatã, am martorul mașina cu cheie și spirala care palpaie, dupã ce merg vreo 20 de km se stinge spirala și nu sare de 3000 de ture, ce poate fi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR