Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa ma bag ca musca in lapte dar sa facem un istoric mic : Pompa reparata de un mecanic (carpaci) .... Avansul realizat este diferit fata de cel cerut cu aproape 1 grad. Intrebarea ar fii cat ai avut avansul dupa reparatie daca stii ? Am presimitirea ca pompa nu a fost pusa la punct ori una din patinele de la distributie e gata. A si P1220 cred ca ti-a aparut ca tot ai dat jos calculatorul si firele de la electrovalva de avans iti fac scurt.
Skip ads

  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Sal rolland cred ca avans este acelasi de la reparatie ptr ca pana akum nu am umblat la ea , am mers pe consumul mare ptr ca am fost la el inapoi cand am observat consummul mare si mia spus ca odata umblata pompa in ea numai e ca noua iar eu am ramas cu ideea asta pana akum cand mam informat . Iar akum cu eroarea p1220 a aparut acum dupa ce am schimbat pozitia senzorului ,pana atunci nu mia dat aceasta eroare si masina mergea si tragea bine si aveam consum 1,8l /h la relantiu cu apa la 90 grade . Acum este consum 0,6 l/h cu apa la 90 grade exact cum trebuie , dar cu motorul rece imi apare eroarea , cand se incalzeate apa la 90 grade dispare eroare si se tureaza undeva pana la 2000 de rotatii dupa care se aprinde becul martor iar pe testar da eroarea p1220. .. vreau sa mai spun ce am mai observat diferit dupa repararea pompei de acel mecanic , in moment ce o acelerez undeva pana in 2500 de rotatii se tureaza in trrpte adica in suturi .asta pe loc , dar in mers se observa f putin Nush ce sa mai fac cu pompa aata . Ma disperat.
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
In schimb baietii de la bosch adika domnu mihailescu care am inteles ca se pricepe cel mai bine a zis ca trebuie reglata , si ca pompa daca nu era pusa la punc nu pornea masina dar toata treaba la ei ma costa 250 de euro . Ce ma sfatuiesti sa fac . Ceva ieftin Wink.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
mia spus ca odata umblata pompa in ea numai e ca noua - (nu vreau sa fiu arogant ) dar depinde cine a umblat . Tot asa personal sunt patit ca era patina de la lant rupt si s-a modifcat avansul . De aceea iti recomand sa dai jos gura de vizitare de la pompa si faci o verificare la distributie . Daca este la semn inseamna ca ori fulia de la pompa nu s-a montat corect la reparatie , ori firele de la electrovalva fac scurt ,ori ti se blocheaza pistonasul de avans. Dupa modificarea pozitiei senzorului cum sta avansul cerut si cel realizat (la relantiu ) ?
Skip ads

  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
....... uite valorile acum .
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Rolland un nr de tel te rog se poate in privat?
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Dragi colegi acest video e facut astazi . Temperatura apei 90 grade . Si se manifesta masina astfel : http://youtube.com/watch?v=ra0rv9hXGDM . Iar cand motorul este rece cum ajunge la 1200 rotatii intra aceasi eroare , p1220 alaturi de p0400 . http://youtube.com/watch?v=3c-pXtjAvIU iar asta la liber. Ce sa mai fac sfatuitima . Simptomele astea le face dupa schimbarea pozitie senzorului din pompa la recomandarea lui mariusnaop. , acum intradevar a scazut consumul dar nu vrea sa mergea si face ca in cele doua video.
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am demontat pompa si am observat ca aiki la fire sunt umpik dezizolate aici ... si tot odata aiki . . Asta poate da fie cauza erorei p1220 ,??
Skip ads

  • tilita_andrei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara! Aceeasi problema o am si eu dupa ce am desfacut pompa. Avansul este mai mic fata de cel cerut de ECU. Rolland imi poti lasa te rog un nr. de telefon. Multumesc!
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut andrei . Poti pune valori . Si imi spui si mie te rog ce valori trebuie? Nu de alta dar am schimbat corpul pompei masina merge ok doar ca , consumul acum este 10% nush ce sa ii mai fac Smile)
  • costy1979

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Va salut . Am un vectra b motor 2.0dth si am probleme cu pornirea se dezamorseaza daca sta nepornita mai mult de 5-6 ore, o trageam la remorca pornea. Am fost cu ea la mecanic mia pus o supapa unisens, aceeasi treaba se intampla. Am schimbat toate furtunasele la retur si acum nu mai porneste nici la remorca. Mecanicul mia zis ca este pompa de injectie exact de ce imi era frica. Ajutatima cu un sfat daca se poate repara pompa de injectie sau rectifica ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Fa test de presiune. Nu umbla nicaieri pana nu faci testul. Daca nu te descurci scrie.mi in privat.
Skip ads

  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! De curand am svhimbat corpul pompei de injectie , dar consumul este de 10% . Uite aici valori la relantiu Valori reale:
Senzor masã aer,399.3 mg/cursã
Senzor barometric,1.22 bar
Comandã -Presiune turbo,1.85 bar
Presiune turbo,1.22 bar
Temperatura aer admisie,38 °C
Temperaturã lichid rãcire,90 °C
Temperatura ulei motor,84 °C
Temperatura combustibil,40 °C
ÃŽnceput de injecþie,20.25 grade
Inceput de injecþie calculat,3.51 grade
Inceput de injecþie real,3.54 grade
Cantitate injectatã calculatã,10.79 mg/cursã
Cantitate injectatã,7.86 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),336 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Turaþie prescrisã de ralanti,890 RPM
Turaþie motor,890 RPM
Turaþie pompã,445 RPM......... iar aici la 3000 rot/min ...
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Iar aici la 3000 rot/min ... Senzor masã aer,884.4 mg/cursã
Senzor barometric,1.17 bar
Comandã -Presiune turbo,1.87 bar
Presiune turbo,1.17 bar
Temperatura aer admisie,27 °C
Temperaturã lichid rãcire,76 °C
Temperatura ulei motor,70 °C
Temperatura combustibil,38 °C
ÃŽnceput de injecþie,37.07 grade
Inceput de injecþie calculat,9.09 grade
Inceput de injecþie real,11.88 grade
Cantitate injectatã calculatã,36.70 mg/cursã
Cantitate injectatã,41.69 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.302 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Turaþie prescrisã de ralanti,950 RPM
Turaþie motor,3.215 RPM
Turaþie pompã,1.601 RPM
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ajutati-ma cu un sfat ceva , sa fie ceva legat de avans? Ce poate sa aiba ? Vreau sa zik ca masina porneste bine trage bine , fuge , si nu da niki o eroare .
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Avansul nu este in regula . Va trebui sa verifici avansul la pompa. pune vibrochenul la semn si vezi daca intra tija de 6 in gaura de blocare a pompei.Consumul de 10% ai verificat si fizic sau te-ai luat dupa BC ?
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut rolland , da se aproaprie de adevar consumul, pompa este pusa de mine , vibrochenul lam pus la semn si tija de 6 mm intra acolo fara problema . care este acel avans? din cele de sus a le mele? ca nu imi dau seama care e .
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Inceput de injecþie calculat,9.09 grade
Inceput de injecþie real,11.88 grade
  • robertard

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ok rolland si cat ar trebui sa fie ? Ce ma sfatuiesti sa fac ? Eu ias mai lua din avans umpik
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Incearca sa-i mai dai . La relantiu sa ai 4-4.2 grade .Asta inseamna ca dupa blocarea pompei cu tija de 6 vibrochenul o rotesti in sens antiorar cam 2 mm fata de semnul de pe bloc. Dupa ce ai la relantiu avansul care am scris vezi si la 3000 de ture cit e diferenta intre cele doua
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR