- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut baieti!sunt si eu nou si nu prea le am
Cu mecanica!am un Opel Astra din 2008 si am o problema cu el!de curand am
Schimbat radiatorul pompa de apa si toata filtrele inclusiv uleiul!ieri am mers cu ea iar dupa 30 de minute furtunul din radiator cel Mai gros sa fisurat am lpierdut tot lichidul!mentionez ca apa este Maro oarecum dar uleiul este curat!crede-ti ca este garnitura de chiuloasa?help me please!va multumesc!
Cu mecanica!am un Opel Astra din 2008 si am o problema cu el!de curand am
Schimbat radiatorul pompa de apa si toata filtrele inclusiv uleiul!ieri am mers cu ea iar dupa 30 de minute furtunul din radiator cel Mai gros sa fisurat am lpierdut tot lichidul!mentionez ca apa este Maro oarecum dar uleiul este curat!crede-ti ca este garnitura de chiuloasa?help me please!va multumesc!
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Apa,e normal sa fie roz spre rosu.Asta e culoarea antigelului.Daca n-a fost schimbat de mult antigelul,poate sa fie maro,sau daca n-a avut deloc antigel si a fost doar apa,atunci se face maro,de la rugina.
Trebuie sa schimbi furtunul care s-a fisurat si sa bagi din nou apa cu antigel (neaparat).G12 rosu...iar daca nu a apucat sa se supraincalzeasca motorul (de la mers fara racire),ai scapat doar cu atat.Succes!
Trebuie sa schimbi furtunul care s-a fisurat si sa bagi din nou apa cu antigel (neaparat).G12 rosu...iar daca nu a apucat sa se supraincalzeasca motorul (de la mers fara racire),ai scapat doar cu atat.Succes!
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
Ideea e ca am verificat tot cand am plecat de acasa!totul era in regula am completat in vas si brusc la 30 de minute in trafic abur motorul nu sa oprit nimic am tras pe dreapta si am chemat pe cineva sa ia ridice!masina e acum in service,mi-au zis ca ii schimba furtunul si o sa vedem cum se manifesta dupaia,dar stiti cum e mecanicul parca ar schimba si garnitura pentru niste bani!
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
Exact pentru instantaneu cum sa fisurat a inceput sa curga tot si am oprit!dar cum am spus acea culoarea maro asa!si m-am panicat pe garnitura!ideea e ca am avut problema asemanatoare cu ea numai baga caldura si vasul de apa era gol!am fost in service Mia zis ca radiatorul e spart si se pierde apa pe la pompa de apa!ok le-am schimbat,iar acum al 2 saptamani asta!va multumesc mult!
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Cea mai frecventa cauza de ulei in vasul de expansiune inseamna termoflot defect. Mult prea rar este garnitura de chiuloasa.
Fii atent daca in zilele urmatoare apare o pojghita maronie in vas... daca da, atunci sigur e termoflotul (un fel de radiator micut, dreptunghiular, care incalzeste uleiul de motor).
Fii atent daca in zilele urmatoare apare o pojghita maronie in vas... daca da, atunci sigur e termoflotul (un fel de radiator micut, dreptunghiular, care incalzeste uleiul de motor).
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Apa, sau corect zis, amestecul de apa si antigel , trebuie sa aiba o culoare rosiatica. Din cauza vechimii devine maroniu, ceea ce inseamna ca trebuie schimbat.
Eu ma refer la pojghita maronie ce se strange in vas deasupra lichidului. Acea pojgita este de fapt ulei de motor. Daca iei putin pe deget simti ca e uleioasa.
Eu ma refer la pojghita maronie ce se strange in vas deasupra lichidului. Acea pojgita este de fapt ulei de motor. Daca iei putin pe deget simti ca e uleioasa.
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Distrugerea garniturii de chiulasa,nu este o cauza directa de cedare a furtunului... Cit timp supapa de siguranta din busonul vasului de expansiune,e OK,presiunea in sistem nu poate depasi 1 bar,presiune la care furtunele,de regula, rezista... Eu cred ca mecanicul va trebui sa-ti verifice pragul de lucru al supapei din busonul vasului de expansiune,care va asigura protectia sistemului si apoi sa analizeze,in timp,starea garniturii de chiulasa... Procedind altfel e posibil sa inlocuiesti garnitura si furtunele sa-ti cedeze in continuare...,fiind pacat de munca si de bani...!
- ciprian123456789
- *
- 13 mesaje
- din 06 Apr 2017
- Astra 2008
- Arges
ciprian123456789
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2017
- Mesaj Privat
De asta imi este si frica!mecanicul vietii a observat cu siguranta ca nu ma pricep si acum chiar incearca orice!cineva Mia zis ca faptul ca apa e maro nu e problema e normal,iar cauza sa fie racitorul de ulei si da poate putin ulei in vas!iar altceva mi-I s-a spus ca furtunul a cedat din cauza ca nu l-au pus bine cand am schimbat radiatorul!