Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cand incepe sa tacane ca un diesel, cam 150,000km
Skip ads

  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut baieti!sunt si eu nou si nu prea le am
Cu mecanica!am un Opel Astra din 2008 si am o problema cu el!de curand am
Schimbat radiatorul pompa de apa si toata filtrele inclusiv uleiul!ieri am mers cu ea iar dupa 30 de minute furtunul din radiator cel Mai gros sa fisurat am lpierdut tot lichidul!mentionez ca apa este Maro oarecum dar uleiul este curat!crede-ti ca este garnitura de chiuloasa?help me please!va multumesc!
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Apa,e normal sa fie roz spre rosu.Asta e culoarea antigelului.Daca n-a fost schimbat de mult antigelul,poate sa fie maro,sau daca n-a avut deloc antigel si a fost doar apa,atunci se face maro,de la rugina.
Trebuie sa schimbi furtunul care s-a fisurat si sa bagi din nou apa cu antigel (neaparat).G12 rosu...iar daca nu a apucat sa se supraincalzeasca motorul (de la mers fara racire),ai scapat doar cu atat.Succes!
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Ideea e ca am verificat tot cand am plecat de acasa!totul era in regula am completat in vas si brusc la 30 de minute in trafic abur motorul nu sa oprit nimic am tras pe dreapta si am chemat pe cineva sa ia ridice!masina e acum in service,mi-au zis ca ii schimba furtunul si o sa vedem cum se manifesta dupaia,dar stiti cum e mecanicul parca ar schimba si garnitura pentru niste bani!
Skip ads

  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai oprit masina si nu s a supraincalzit motorul, atunci nu ti fa grii cu privire la garnitura de chiuloasa.
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Exact pentru instantaneu cum sa fisurat a inceput sa curga tot si am oprit!dar cum am spus acea culoarea maro asa!si m-am panicat pe garnitura!ideea e ca am avut problema asemanatoare cu ea numai baga caldura si vasul de apa era gol!am fost in service Mia zis ca radiatorul e spart si se pierde apa pe la pompa de apa!ok le-am schimbat,iar acum al 2 saptamani asta!va multumesc mult!
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Tocmai am vorbit cu mecanicul mi-a zis ca a schimbat furtunul dar inca e ulei in vas!eu nu am vazut ca nivelul din vas sa creasca sau ceva niciodata de cand o am!e foarte convins ca ar trebuii garnitura de chiuloasa schimbata!voi ce parere aveti?pt ca am impresia ca vrea sa ma cam lucreze!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O pornești si vezi daca începe sa fiarbã.
Daca nu fierbe, garnitura e intreaga.
Skip ads

  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Mecanicul nu mi-a dar prea multe detalii!a zis doar ca e ulei in apa si trebuie schimbata garnitura!mia zis ca pot conduce dar o sa se faca ulei in vas mereu!o sa ma duc Maine sa o iau si o sa vad!
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cea mai frecventa cauza de ulei in vasul de expansiune inseamna termoflot defect. Mult prea rar este garnitura de chiuloasa.
Fii atent daca in zilele urmatoare apare o pojghita maronie in vas... daca da, atunci sigur e termoflotul (un fel de radiator micut, dreptunghiular, care incalzeste uleiul de motor).
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Cand zici pojghita te referi asa ca la o crusta nu?pt ca apa da este maronie dar am inteles ca e normal sa fie asa de la rugina!apa da era maronie cand a curs!
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Apa, sau corect zis, amestecul de apa si antigel , trebuie sa aiba o culoare rosiatica. Din cauza vechimii devine maroniu, ceea ce inseamna ca trebuie schimbat.
Eu ma refer la pojghita maronie ce se strange in vas deasupra lichidului. Acea pojgita este de fapt ulei de motor. Daca iei putin pe deget simti ca e uleioasa.
Skip ads

  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Ok o sa tin cont de sfatul tau si o sa verific!o sa fac Maine si o poza sa Iti arat cum arata si poate ca Iti poti da cu parerea mai usor!multumesc frumos pt ajutor si pentru timpul acordat
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
La service ti a schimbat antigelul sau l a lasat tot pe ala vechi? Daca ti l a schimbat, o sa fie curat, degeaba te uiti. Trebuie sa mai mergi cu masina vreo zi doua, apoi verifica vasul.
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Pai asta zic eu ca El Mia zis ca baga ulei dupa ce Mia schimbat furtunul si antigelul!cum putea vedea asta asa repede nu stiu!l-am intrebat pot pleca cu ea de acolo da dar va baga mereu ulei!asa raspuns?nu stiu
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Pai asta zic eu ca El Mia zis ca baga ulei dupa ce Mia schimbat furtunul si antigelul!cum putea vedea asta asa repede nu stiu!l-am intrebat pot pleca cu ea de acolo da dar va baga mereu ulei!asa raspuns?nu stiu
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Probabil a vazut ceva ulei in vas inainte de a schimba lichidul antigel
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Nu stiu o sa o iau Maine si o sa vad carei treaba!idee este ca eu nu lam vazut curat deloc!dar nu am avut probleme cu ea iar acum treaba cu furtunul de la radiator!acum sper sa nu fie chiuloasa!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Distrugerea garniturii de chiulasa,nu este o cauza directa de cedare a furtunului... Cit timp supapa de siguranta din busonul vasului de expansiune,e OK,presiunea in sistem nu poate depasi 1 bar,presiune la care furtunele,de regula, rezista... Eu cred ca mecanicul va trebui sa-ti verifice pragul de lucru al supapei din busonul vasului de expansiune,care va asigura protectia sistemului si apoi sa analizeze,in timp,starea garniturii de chiulasa... Procedind altfel e posibil sa inlocuiesti garnitura si furtunele sa-ti cedeze in continuare...,fiind pacat de munca si de bani...!
  • ciprian123456789

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2017

  • Mesaj Privat
De asta imi este si frica!mecanicul vietii a observat cu siguranta ca nu ma pricep si acum chiar incearca orice!cineva Mia zis ca faptul ca apa e maro nu e problema e normal,iar cauza sa fie racitorul de ulei si da poate putin ulei in vas!iar altceva mi-I s-a spus ca furtunul a cedat din cauza ca nu l-au pus bine cand am schimbat radiatorul!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR