Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am avut ghinionul sa mi se rupa axul cu came.Eram cu a 2-a,apoi am scos masina pe liber(sa zicem ca aveam max 20kh).in momentul cand am scos masina pe liber s-a oprit motorul pur si simplu fara sa se auda vre-un zgomot ciudat.Chestia e ca pana sa-mi dau seama ca e arborele rupt am mai dat la automat de cate zeci de ori Embarassed si am incercat sa o pornesc chiar si inpisa(contact si bagat intr-a2-a).
Vreau sa stiu dc din cauza asta se putea rupe si pistoanele,indoit supape..chestii de genul asta.
Care a mai patzito sau are ceva informatii poate ma ajutati Sad mi-e frica su nu fie varza pe dinauntru.nu am apucat inca sa scot arborele cu came rupt .
Am un kadett 1,3benzina,motor 13NB
Skip ads

  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
zed_kadet de pe acest forum a patit aceasi chestie tot la 1.3 benzina. dar a schimbat motoru cu totu.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
eu zic ca pistoanele n-au nimic...doar sa se fi tensionat vreun arc mai mult decat e normal, si supapa/supapele sa lovit in capul pistonului, ceea de e putin probabil...ar fi facut un zgomot infernal...dar tu zici sa s-a oprit pur si simplu...axa cu came are 5 paliere, de unde s-a rupt?...ai desfacut capacul?...cum se prezinta situatia?
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
cel mai nasol va fi cu gasitul unei axe cu came pt motorul asta.
asa ca mai bine ii pui unu de 2000 Twisted Evil
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
nu cred ca se gaseste greu...la dezmembrari gasesti motoare la greu...este totusi interesant de stiut cum a reusit sa se rupa asa dintr-o data ??? Shocked ...probabil ca s-a gripat din cauza lipsei de ulei in rampa Question
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
hahah Smile) bv ma...felicitari si eu am rupt o axa...la un motor de 1.3. ...eram in a 2 cu 90 ......cam naspa situatia dak te pot ajuta o fac cu mare placere
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
la mine sa rupt din cauza la FORJA ...motor de 1.3 sa atinga viteza de 185 ...cred ca e grav..
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ZeD a scris:hahah Smile) bv ma...felicitari si eu am rupt o axa...la un motor de 1.3. ...eram in a 2 cu 90 ......cam naspa situatia dak te pot ajuta o fac cu mare placere


Laughing Laughing Laughing ..tu aveai 90 el avea... 20...probabil a intrat in fibrilatie Laughing
Skip ads

  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris: ..tu aveai 90 el avea... 20...probabil a intrat in fibrilatie Laughing


Laughing
  • ZeD

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2005

  • Mesaj Privat
lasa ca acum am 2000 8 v Smile) dar mai am electrika de facut:(
  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
LOL, si eu am ppatit acelasi lucru acum o sapt.
Am ajuns la concluzia ca nu ajungea ulei in rampa, la mine sa rupt intre primului piston si al doilea(?? de langa curea) dar inainte de asta am schimat 2 curele de distrubutie intr-o luna (era oarecum evident ca ceva nu e in regula si pe deasupra se misca si foarete greu axul, da ma rog mecanici de Romania). Un ax pte motorul meu e 5 mil, dar am mai auzit ca cica ar fi mai bine daca as gasi la second unul original?!?!Rolling Eyes
Acuma astept sa-si faca timp nea mecanicu sa o desfaca, trebuie sa vad ce e si cu pompa de ulei sau daca o fi vre-un canal infundat. Cu ocazia asta cred ca am sa fac si o segmentare.

P.S. Stie cineva vre-un nume de firma pt niste segmenti mai calumea??
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
azi desfac motorul sa vad ce e mai exact.
axa cu came am gasit prin comanda:2,9 mil nou nout.
Axul este rupt chiar din partea curelei de distributie de la primul piston.De ulei nu cred ca a dus lipsa.a avut pus numai ulei de calitate si la timp.CASTROL 10w40.Acum 2 luni am schimbat cureaua de distributie,alternator si totodata si uleiul cu filtu de ulei.Ma gandesc ca,cei care mi-au montat cureaua de distributie au strans-o prea tare.
Am sa revin cu amanunte dupa ce desfac motorul.
Skip ads

  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca am avut noroc.totul e la locul lui Laughing .nimic rupt in afara de axul cu came.Cauza ar fi :acum 2 luni cand am montat cureaua cei de la servis au bagat_o fartat..nu a reglat-o si se pare era prea stransa.
Asa ca aveti grija cine va umbla prin motor..in special la distributie.

Wink
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
dodo_f2k a scris:Se pare ca am avut noroc.totul e la locul lui Laughing .nimic rupt in afara de axul cu came.Cauza ar fi :acum 2 luni cand am montat cureaua cei de la servis au bagat_o fartat..nu a reglat-o si se pare era prea stransa.
Asa ca aveti grija cine va umbla prin motor..in special la distributie.

Wink


nu are nici o legatura cureaua de distrib cu ruperea axei...s-ar fi rupt pinionul de la distributie care e pus pe axa,dar e putin probabil... mai degraba acel cui de fixare/orientare de pe pinion...nicidecum axa cu came...eu cred ca ai ungere proasta in rampa si s-a gripat axa pe paliere...verifica bine

eu tocmai am facut cateva schimburi la masina...te pot ajuta in caz ca ai nevoie...uite aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6607
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR