Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
eu stiam ceva cu fumul alb si turatul e din turbina. am sperat sa nu fie. pe un tester se poate verifica?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
turbina are defect mecanic,asa ca nu ai ce vedea pe tester.a scos nor de fum cand a facut autoaprinderea?nu o mai porni pana nu verifici turbina,pentru ca o sa ajungi sa schimbi motorul.oricum,este deja afectat!
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
da, a scos nor de fum. de ce e afectat motorul? ce sa se fi intamplat? se poate repara?
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
alin3ll a scris:am si eu o problema cu opelul meu 2.0.dti, y 20 dth.am avut alternatorul stricat si a stat nepornita o luna aproape.dupa ce am reparat alternatorul a aparut pb despre care vreau sa va spun. nu mai trage, iar dupa ce se incalzeste se aprinde ,masina cu cheie in bord care dispare dupa 2000rpm.am fost la service si pe diagnoza a dat eroare la valva egr. am luat valva egr dar pb tot nu a disparut, are aceleasi simptome.ce sa fie oare de vina..ms frumos


Sal. Si eu am avut aceeasi problema Dupa 2000 rpm se stingea martorul de la bord, dar cand schimbam treapta si acul scadea sub 2000 rpm, se aprindea din nou. Diagnoza : senzorul de la arborele cotit dus. Schimba senzorul.
  • ro.auto

  • Mesaje scrise: 142
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut! Am revenit cu problema. Am rezolvat cu masina. Nu mai tragea si am gasit urmatorul defect. Un T de plastic rupt, cel care ramifica aerul din servo spre cele doua electrovalve, una dintre ele actioneaza turbo. Detalii in pozele atasate.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR