Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ia vezi nu cumva trebuie invatate geamurile sa urce pe automat?
cu ele inchise apasa pe fiecare buton pana auzi un click si mai tine 3 secunde.
Skip ads

  • iveco

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2011

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:ia vezi nu cumva trebuie invatate geamurile sa urce pe automat?
cu ele inchise apasa pe fiecare buton pana auzi un click si mai tine 3 secunde.

o sa-i explic cand ma suna ca e la munca lucreaza la pompieri probabil are alarma la unitate nu a raspuns la mobil ,o sa las un rezultat cu cele incercate maine sau poimaine desfacem modulu ne uitam la fire si ce mai e acolo.

Am vb cu el i-am explicat dar ramane de verificat cand se intoarce de la munca, am gasit si o poza cu alarma care o are pe masina .


  • viorelxxx

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in aperanta ca am postat unde trebuie am si eu o intrebare la cunoscatori !
am o vectra b2 cu alarma originala care la actionare nu face acel bipait pe care il fac alte alarme .
as dori ca prin inchiderea masinii sa se auda acel bipait , mentionez ca am o "goarna " pe care as monta-o dar nu stiu de ce fire trebuie sa ma leg !asa cum prin inchiderea masinii din telecomanda se pot inchide si geamurile ,ma gandesc ca in acelas mod s-ar putea trimite impuls spre un dispozitiv audio in cazul meu o goarna sau claxon pentru a bipai !

stie careva , a facut cineva asa ceva !?!

daca am postat unde nu trebuie rog respectuos un moderator sa mute postul !

ms
  • cristilaur

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara 1998 1,4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am un opel astra g caravan motor x14xe an 98 armez alarma , dupa 2-3 secunde incepe sa pilpaie ledul rosu(care se afla in fata la schimbatorul de viteze) si daca zgiltai masina nu se intimpla nimic. cumva nu are senzor de soc? am armat alarma si am ridicat masina cu cricul, la fel : nimic. doar cand o mai lovesc copii cu mingia mai tiuie alarma in rest pauza. stie cineva ce are? p.s. nu are omulet care alearga si nici butoane la lampa de lectura in fata, doar la pasagerii din spate.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Alarma ta are senzor de soc sensibil la frecvente mari:lovituri,geam spart (da-i un pumn in parbriz si vezi daca suna).Pentru miscari lente,cum vrei tu,exista alti senzori (mai greu de gasit).
  • cristilaur

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara 1998 1,4 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pot lua un senzor mai fin si daca se poate adapta la alarma existenta si daca da cum anume. va multumesc anticipat.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:Nimeni..nimic? azi a functionat la -4 Grade. multumesc!


O freaca aia la garantie!...Are ceva comanda alarmei daca din cheia masinii functioneaza.Vre-un releu,ori vre-un contact rece.Nu are treaba "butucul" cum spui tu.Centralizarea executa comanda,de la alarma ori din cheie,ori atata timp cat cheia functioneaza,categoric nu primeste comanda de la alarma,este logic.Mergi la garantie si fa scandal.Nu am avut probleme nici la minus 30(am trecut si prin experienta asta,brrrrrr...)
  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
m.nyck a scris:Uite ce zice colegul nostru in topicul la care am facut referire:

Mar 11 Jul, 2006 1:35 pm

"pai am scris, se leaga pe pinii 10, 24 si la un plus si o masa din mufa X61 a inchiderii centralizate. e un modul care la mine se gaseste pe stalpul din dreapta, la picioarele pasagerului. am evitat sa intru in detalii despre cum functioneaza, dar ideea e simpla: pe intrare primeste un impuls pozitiv scurt (cateva zeci de milisecunde) si pune masa la iesire timp de 20 si ceva de secunde (cu valorile date mai sus). masa e necesara pentru actionarea geamurilor. dupa acest timp releul taie de tot alimentarea.

daca nu aveti o schema puteti sa va uitati la modulul de inchidere sa vedeti daca recunoasteti mufa cu 28 de pini (mai are una cu vreo 12 parca, dar care nu intereseaza aici). daca puneti pinul 24 la masa se ridica geamurile, iar la actionarea a doua oara a butonului de inchidere de pe telecomanda apare impulsul pozitiv pe pinul 10, dracia ar trebui sa-si faca treaba.

schema de mai sus e o solutie, nu inseamna ca e singura. exista chiar relee temporizate gata (de curenti ceva mai mari decat e nevoie aici), dar nu stiu sa va dau detalii, m-am jucat mai demult cu asa ceva. releul folosit aici nu e deloc pretentios, consumurile sunt de maxim 30 mA pentru comanda geamurilor si maxim 20 mA montajul (doar in momentul actionarii, in rest e zero). "

Deci firul nr 24 de culore Rosu-Galben (la astra g 2001) daca il pui la masa se ridica gemurile. Timpul minim necesar este de 6 secunde pentru ca geamurile sa sa se inchida complet in cazul in care sunt deschise la maxim.

Alarma ta trebuie sa aiba un minus pe firul de ridicare geamuri timp de cel putin 6 secunde. Daca este asa firul tau din alarma il legi direct la pinul 24 de care spuneam mai sus.
Daca ai plus pe firul tau sau timpul este mai mic de 6 secunde iti trebuie un modul realizat special pentru alarma ta.

esti mare omule am rezolvat cu ridicarea geamurilor Very Happy .mutumesc mult Exclamation as vrea sa te mai intreb ceva k vad k esti cunoscator ;am un fir care iese din alarma si spune ca se leaga la frana,ce inseamna Question
Skip ads

  • devismihai

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut,
am un corsa c din 2002 si de curand am instalat un kit de inchidere centralizata si alarma(thunder), la-m instalat in service autorizat dar a aparut o problema pe care nimeni nu o poate rezolva din acel service Smile
treaba sta in felu urmator :
- cand armez masina suna alarma automat continu
- am decuplat toti senzorii de la 'creier' si tot suna
- am schimbat 'creieru' si tot suna
- sa verificat toata instalatia si e montat corespunzator Smile ( asa au zis ei)

stie cineva ce ar putea fi ?


asta e modelu de inchidere
http://www.google.ro/imgres...ed=1t:429,r:0,s:0
  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema ,nu vrea sa se incuie si sa se armeze alarma ca sunt legate ambele (alarma si inchiderea) mereu.am incercat si cu a doua tel si la fel(credeam sa nu fie de la baterie),daca incui cu chei si apoi o armez merge.alarma e carub.
si inca ceva cu sa dezactivez sa nu se mai armeze singura k e foarte enervant daca am portbagajul deschis tot se armeaza
multumesc anticipat!
  • ktavi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am un opel cu alarma MOP3 . De la service nu mi-au dat si mie un manual sau o lista de instructiuni si am o mare dilema! Langa ledul care arata ca alarma este activa este un butonas.. ce face acel buton? reseteaza alarma? o opreste cand porneste si esti in interior? nu am avut ocazia sa probez. A mai pornit alarma si eram in ext masinii si am dezactivat-o inchizand si deschizand masina din telecomanda. A fost mai lejer. Dar ma macina acel buton!
Deci stie careva?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu cunosc acet model de alarma,dar ca om care am montat sute de alarme de diverse tipuri pe masini,pot sa-ti spun ca in niciun caz acel buton nu "reseteaza" alarma (ar fi foarte simplu pentru hot s-o opreasca).La alarmele ce au un astfel de buton,acesta poate face diverse functii:setari,trecerea in modul "valet",memorarea (reprogramarea) telecomenzilor.Din pacate,nu poti face nimic fara instructiunile alarmei,aceste functii fiind accesate destul de complicat,prin succesiuni de comenzi:un anumit nr de apasari pe buton,combinat cu punerea si luarea contactului,urmarit cum licare LED-ul,etc.
Deci:fa rost de instructiunile alarmei!...sau foloseste-o asa cum e.Atentie,ca la unele alarme,trebuie "invatate" din nou telecomenzile dupa deconectarea bateriei masinii.
P.S. La alarma mea,acel buton mai face ceva:daca hotul ma someaza la stop sa las motorul pornit si sa cobor din masina: cand cobor,apas acel buton...nu se intampla nimic decat dupa 1 minut,cand se opreste motorul si suna alarma.
Skip ads

  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
acel buton,de reset sau override,foloseste la trecerea in modul programare a unitatii centrale alarmei.in acest mod puteti seta diferit functii la alarma dvs,antihackjing,baby-protect,mod valet,puteti adauga telecomenzi sau sa le stergeti pe cele pierdute.
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua am montata pe masina o alarma model mai vechi MATT 679 la care cele 2 fire ce duc la sirena s-au atins accidental, in urma acestui fapt sirena suna intruna dar foarte , foarte incet, neputand sa o opresc, iar luminile de avarie la punerea contactului se aprind aiurea fara sa se aprinda si martorul din bord sau butonul de avarii, auzindu-se undeva in bord un releu cum functioneaza, masina este cea din semnatura.Va multumesc.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Verifica mai intai sigurantele alarmei.Trebuie sa fie una sau doua,pe manunchiul de cabluri ce duc la centrala alarmei.Centrala se afla acolo unde auzi acel releu.Daca sigurantele sunt bune,inseamna ca s-a ars ceva in centrala (poate doar un tranzistor).
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
releul care il auziti este in unitatea centrala a alarmei.verificati sigurantele cum a spus colegul,legatura la masa a alarmei si a goarnei.alarma mai raspunde la comenzi?daca nu ,este ars amplificatorul septuplu ULN2003 din unitatea centrala.cel mai sigur este sa inlocuiti unitatea ,pentru ca nu puteti sti pana unde s-a propagat scurtul.
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns o sa verific sigurantele.
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat sigurantele nu sunt arse, dar in schimb sau ars o dioda si banuiesc ca un tranzistor din pacate pe ele nu se mai vad valorile, ma puteti sprijini va rog cu valorile lor sau echivalente, atasez poza cu montajul, pe montaj am punctat cu rosu piesele arse la prima vedere.Alarma inca mai raspunde la comenzi. Cu stima Mircea V..
P.S.Pentru a vedea piesele punctate cu rosu trebuie marita imaginea.
Cu respect.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa o vada un electronist.Eu,din poza nu pot sa vad detalii de cablaj (circuite).
In mod normal,acel tranzistor ar trebui sa comande sirena,caz in care e un tranzistor tip PNP din gama BDxxx.Ar trebui sa mearga BD442.Despre dioda,depinde unde e conectata (ce rol are in circuit).Trebuie sa fie o dioda redresoare cu Si (siliciu),probabil de 3A (amperi),posibil sa mearga si de 1A (1N4007).

PS:si pentru inlocuirea pieselor e nevoie de experienta (indemanare) de electronist si de pompa de cositor,fiind cablaj dublu-placat si tehnologie SMT.
  • mircea v

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1998 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, candva ma ocupam un pic cu electronica mai precis radio constructii asa ca o sa incerc sa o rezolv eu daca o dau in ,,bara'' alta noua.Atasez cateva poze si cu circuitul.Cu respect Mircea V

Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR