Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
vesti noi
azi am cumparat alcool izopropilic si am spalat bine debitmetrul(am reusit si sa-l decapsulez ) si l-am curatat apoi l-am uscat bine si l-am pus sus
reactii;-s-a mai imbunatatit mult functionarea motorului in sensul ca nu mai raman in intersectii fara acceleratie si trage mai bine masina dar la ralanti parca cand ii dau cheie tot simt putin niste gatuiri mici mici,aproape insesizabile! ideea e ca s-a imbunatatit treaba doar ca la cateva minute de functionare imi apare eroarea 0130 si stiu ca e lambda dar nu o stiu interpreta si adica:
intrebarea 1
- e circuitul sondei intrerupt ( sa mai verifiic mufe etc)
-sonda detecteaza amestec incorect- probabil din cauza debitmetrului care simt ca s-a inbunatatit dar nu 100%
intrebarea 2
-pot pacali cumva debitmetru pana iau unul nou sa de-a mai putin aer si in acest fel sa fie amestecul mai bogat ca sa mearga motorul mai bine (am vazutca se dau gauri etc)
intrebarea 3
cat costa un debitmetru cel mai ieftin pt corsa mea pret ACTUALIZAT pls ca am vazut 100 de preturi pe forum
intrebare 4
imi vinde cineva un debitmetru stricat dar nedesfacut sa incerc eu sa-l fac?
va rog mult sa imi raspundeti la cele 4 intrebari daca se poate nu pt ca as avea pretentii ci pt ca sunt vitale pt mine
multumesc mult si scuze daca sunt asa insistent........la intalnire aduc o lada de bere:)
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0130 in cazul tau poate fi de la debitmetru care vede alt debit aer. Lasa-l si tu mai mult in alcool...poate
  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nu mai am ce sa-i fac,l-am tinut o ora in alcool si l-am si agitat de cateva ori!
totusi va rog imi raspundeti la cele 4 intrebari?.......va rog mult,orice cunostiinta e bine venita!
Multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
-cauta probleme de contact, poate gasesti, mufa e exact sub fitru ulei si de obicei are jeg
-da, posibil amestec incorect
-da, daca tu ai amestec sarac (debit aer mai mic dat de debitmetru decit cel real) pui in fata debitmetrului in inel https://www.clubopel.com/vie...hlight=debitmetru
-650lei
Skip ads

  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dancuciureanu-am vazut la tine intr-un topic frumos despre pacalirea debitmetrului pana ajunge la valoarea normala printr-o gaura!
Am inteles principiul-si anume de a se modifica debitul aer dar imi poti spune te rog unde anume se face acea gaura?
Faza cu cartonul in fatza o stiu dar vreau sa o studiez si asta cu gaura!............si nu stiu unde se da gaura pls?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sfatul meu e sa nu dai gaura in senzor (si asa ai facut o tampenie odata), mai bine un carton in fata pe care il tai pina ajungi la valori normale.
Alta treaba, vad destui corsari cu M1.5.5 in Cluj. Daca are cineva un laptop cu serial poate cumpara un kkl-serial la 70lei cu tot cu transport (va spun eu de unde) si va faceti diagnoza singurei, ieftin si comparati datele. Daca nu aveti laptop cu serial macar sa aiba pcmcia si atunci exista CF-950, este aici https://www.clubopel.com/vie...sc&start=420.
Daca cineva are bani atunci 650lei pe op-com...
  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
multumesc mult, esti un mare domn!
din pacate datele alea pentru mine sunt in chideza dar o s aincerc eu cumva cu carton sa il fac sa mearga mai bine
de masuratori nu stiu..poate gasesc pe cineva in cj sa fac ceva masauratori
pana una alta incerc improvizatia cu cartonul...
Apropo...m-am tot gandit azi si am o dilema mare mare
Banui cumva din ce cauza (ma refer ce s-a intamplat la nivel fizic) de am distrus debitmetrul?
Deci sunt 100% sigur ca debitmetrul mergea perfect si m-a mancat ala cu coarne sa-l spreiez cu sprai KONTACT si de atunci nu mai merge si sunt tare curios ce s-a intamplat la nivel fizic,ce a facut spreiul ala sa nu mai mearga debitmetru?
precizez ca nu a suferit socuri la demontare/montare/ doar ca l-am spreyat si la-m distrus cu tooate ca era bun!
lamela e curata brici dar as vrea sa stiu ce s-a intamplat acolo cu amanuntul......
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca pe undeva, Dan scria ca trebuie sa testezi sprayul pe o oglinda curata, sa nu lase pete care aduna praful. CRC am inteles ca este curat - curata si degreseaza (nu lasa urme), pe cand altele (pt contacte), contin lubrifianti in proportie f. mica si lasa pete slabe care aduna praful. Sper ca am retinut bine, sa nu ma certi daca gresesc.
Skip ads

  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am citit faza cu spraiul care lasa urme si cu testarea lui dar totusi nu inteleg cum a putut distruge debitmetru(ce anume a facut spreyul) mai ales ca nu a apucat sa se adune praf deloc deoarece am observat proasta functionare a debitmetrului imediat ce l-al spreyat/uscat si l-am pus sus
deci inca o data sunt curios ce efect s-a intamplat fizic in debitmetrul care era BUN si care l-am spreyat cu KONTACT si cand l-am remontat nu mai mergea ca inainte!
plus ca ulterior l-am spalat cu alcool izopropilic si tot degeaba ca a ramas cu sechele

deci care e defectl produs in explikatii fizice? asta ma intereseaza:)
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P0130 in cazul tau poate fi de la debitmetru care vede alt debit aer. Lasa-l si tu mai mult in alcool...poate

Poate sa-l lase cat vrea in alcool,singurul efect care il mai are alcoolul e ca te poate imbata,in rest nimik. Exact asa am patit sie eu cu al meu debitmetru , din exces de zel am dat cu spray contact pe el (vezi doamne ca sa fie curat) si nu am facut nimic altceva decat sa-mi fac praf debitmetrul. Dupa cateva incercari de "resuscitare" cu alcool izopropilic si cu spray(CRC,am gasit dupa aceea) am constatat ca imi dispar erorile de la motor , dar cu alt debitmetru , unul nou care m-a costat 580 lei. Asa ca ,parerea mea, du-te si ia-ti unul nou pentru ca pe asta nu cred ca te mai poti baza si ... in concluzie cred ca ai facut o Tampenie (sorry).
  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
categoric am facut o tampenie si recunosc ca am facut o tampenie dar vreau NEAPARAT sa stiu cum am distrus debitmetrul cu acel spray.......o explicatie fizica daca stie cinneva!
mor de curios ce s-a intamplat acolo la nivel de fizica
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa il dai cu ce vrei e gata... Mie imi dadea semne de moarte si l'am dat cu CarbCleaner -> l'am facut praf. L'am putut curata apoi cu alcool si benzina si tot felu ca tot mai rau mergea masina. Ma gandesc daca nu cumva lamela aceea e tratata cu ceva substanta care se spala cu sprayuri de curatat. Question Confused
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este scris de mine:
Ca principiu se incalzeste un film la 120-180 celsius care este racit de aerul aspirat functie de debit mai mult sau mai putin.

Spray-urile de contact contin ulei inclusiv cele CarbCleaner si la prima cheie deja ai crusta pe el.
La introducerea cheii in contact ECU interogheaza MAF daca este prezent si bun, vede si temperatura exterioara, si cind senzorul este la temperatura de lucru se va stinge in bord martorul dupa care se poate porni motorul.

Depunerile de pe senzor vor lucra ca o rezistenta de izolatie astfel incit el va sesiza o cantitate mai mica de aer pentru ca nu va fi racit suficient iar ECU va da si el implicit mai putina benzina, de aici si o putere scazuta si inertie la accelerare
.
Datorita diferentelor de coeficienti dilatare diferiti senzor si depuneri :
va cauza microfisuri in senzor. Ele in timp, mai ales iarna datorita condensului, vor deveni mai mari si senzorul este bun de aruncat.

  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Dancuciureanu-----surpriza mare!
debitmetrul meu si-a revenit,masina functioneaza perfect,nu mai moare la relanti,are putere in trafic..merge erfect ca inainte
asta dupa ce l-am lasat in alcool izopropilic
o singura buba mai are-ramane eroarea 0130 si chiar daca o sterg de tot si nu mi-o arata dupa cativa km iar apare
si cu lambda nu am avut probleme doar de cand am lucrat la debitmetru imi apare!
ceva solutie sau idee?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0130 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0130 O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1)
P0130 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
P0130 O2 sensor circuit malfunction (Bank 1 Sensor 1)
Deci debitmetrul tau mai mult ca sigur da valori eronate. Masoara citi volti ai la iesire si spune turatia.
  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
nu am posibilitate si nici stiinte sa masor asta!
daca ma duc la un service pt o diagnoza in banii diagnozei intra si masuratorile aferente?
dancuciureanu chiar multumesc mult dar cum facem sa bem si o bere?
rog pe cineva din cj sa imi trimita in privat un nr de telefon ca vreau si eu sa vin la intalniri si nu am vazut date exacte la topicul intalniri
pls
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pentru intalniri ai aici toate detaliile: https://www.clubopel.com/vie...46&start=1020
Joi de la ora 20:00, cel mai probabil sus in parcare la Sigma, sau poate in piata Cipariu de data asta, inca nu se stie. Citeste ultimele pagini pe acolo si ai sa vezi chiar si cateva poze, dupa care ne poti recunoaste.
  • nicotto

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2008

  • Mesaj Privat
intrebare de baraj:
daca debitmetrul citeste aer mai mult ulterior baga ecu benzina mai multa
daca debitmetrul citeste aer mai putin ulterior ecu baga benzina mai putina....logic?
ok acum daca se defecteaza debitmetru si inregistreaza alt debit de aer fata de cel normal de ce apare la sonda lambda p1030 adica amestec incorect?......nu ar trebui sa se regleze benzina dupa aerul citit de debitmetru?....indiferent cat ar fi debitul de aer?
deci asta nu inteleg....de ce amestec incorect? pt ca a scazut debitul de aer?.....pai nu scade si benzina ulterior?
daca se regleaza benzina dupa aer de ce nu iese amestecul OK?
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Degeaba incerci sa mai salvezi ceva din el, eu cred ca e mort din pacate.Poti sa pui carton si alte improvizatii dar cel mai bine ar fi sa schimbi debitmetru. Daca vrei sa fi 100% convins punem debitmetru de la mine si faci o plimbare joi seara.Daca nu se mai aprinde nicio eroare e ala, daca se aprinde mai ai si alte probleme.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La tine ECU vede x turatie care nu se pupa neam' cu y debit aer si z benzina plus ca pe sonda vede timpenii, calculatorul este out of range, pe map nu gaseste asa valori si intra pe map avarie cu bec aprins si P0130. Acum intelegi?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR