Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi!Azi am mai intampinat o problema la vectra mea.Azi dim pe la ora 4,am iesit sa fumez o tigare,cum nu aveam somn,zic sa fumez tigarea dand o tura cu masina.Si am plecat am dat vreo doua curse sa se incalzeasca si motorul un pic,am aprins si a 2 tigare si zic sa-i dau putina forja ca face bn.Eram in treapta a4 pe la vreo 80,si am vrut sa schimb in treapta a 3,deodata s-a auzit un carait puternic la cutie,si nu a vrut sa mai intre in nici o viteza,apoi mi-am dat seama ca pedala de ambreiaj este moarta.Am facut vreo 10 pedale cu gandul ca-si revine,dar nimic.Am bagat fara ambreiaj a 2 si m-am dus acasa schimband fara ambreiaj.Cand am ajuns in poarta(am dat-o din mers pe liber)am oprito.Am incercat vitezele la rece,intra ca innainte.Mai fac vreo 2 pedale,ma uit la lichidul de frana,acolo toate bune si frumoase,dar pedala tot moale.Am pornit-o iar si a inceput sa vibreze toata masina parca dar foarte tare,si parca avea si o tendinta sa plece usor in fata doar la ponire fiind pe liber.Acum dupa ce am citit pe forum si nedormit deloc,am fost iar la masina,si surpriza,se mai intarise putin pedala de ambreiaj,avea si o vibratie mica ce-i drept parca ar fi atins discul de ambreiaj de ceva,si dau sa o bag in viteze cu motorul pornit,intra binisor.Apoi am plecat iar in probe.Imi agata la schimbatul treptelor superioare iar cand dau inferioare nu mai intra deloc daca nu are motorul aceeasi turatie cu cutia.Apoi a inceput sa caraie cand bagam in treapta 1 si parca intra ca la saviem cu o smucitura in fata.Tin sa precizez ca nu imi tremurau rotile la plcarile de pe loc,sau sa imi patineze ambreiajul.Din cate am citit,toti zica e pompa de ambreiaj.Acum astept sfaturi si pareri de la cei care au mai patit asa ceva.Stima!
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Raspuns clasic :

pompa de ambreiaj
sau
Rulment de presiune
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Oare sa fie rulmentul?Eu zic ca toata treaba e din actionarea ambreiajului,adica nu mai ajunge pana la maxim,si de aceea nu pot debraia bine.Tind sa cred tot mai mult ca este pompa.Oricum o sa ma duc la un service.Si daca ar fi,ce ma sfatuit sa fac sa o cumpar noua sau sh?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Geo89 a scris:Oare sa fie rulmentul?Eu zic ca toata treaba e din actionarea ambreiajului,adica nu mai ajunge pana la maxim,si de aceea nu pot debraia bine.Tind sa cred tot mai mult ca este pompa.Oricum o sa ma duc la un service.Si daca ar fi,ce ma sfatuit sa fac sa o cumpar noua sau sh?


sh pana la 100 de lei verificata , noua e 350 de ron pe producator Sachs, in caz ca nu e ea sa nu fii ofticat ca ai schimbat-o degeaba si nu mai ai bani de rulment, disc si placa Twisted Evil
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
M-am sfatuit cu un amic sa o demontam noi sa vedem ce ar putea fi.Maine ne apucam de treaba.Multumesc ptr raspun mestere.Am sa te tin la curent sa iti zic despre ce este vb.App,se ajunge usor la pompa de ambreiaj?Numai bine!
  • kallyo

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2010

  • Mesaj Privat
schimbi tot ambreajul Smile asa mi so intamplat si mie da nu la opel la o alfa romeo... caraia cand bagam in viteza...cea mai simpla solutie...am schimbat tot ambreiajul(mentionez k am schimbat si cutia...nu de alta da aveam una in boxa ce sa fac cu ea Smile)) )
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Eu la un Astra H pierdeam lichid pe la aerisitorul de pe cutie si fix aceleasi simptome le aveam.Bineinteles ca am demontat pompa( 3 ore mi-a luat) asta inainte sa verific daca lichidul de frana este la MAX..ghici ce era putin sub nivel si avand in vedere pierderile de lichid(mici) nu a mai avut de unde sa traga.
Am completat cu lichid am aerisit si am avut iar ambreiaj.
Cutia era aceeasi F23.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
geo89 aceleasi simptome mi le-a dat si mie si pina la urma sa adeverit ca a fost rulmentul de presiune.Am ramas fara pedala de ambreiaj ,crezand ca este pompa de ambreiaj defecta ,am schimbat-o ,am plecat bucuros de la mecanic crezand ca am scapat relativ ieftin.Specific ca nu pierdeam gram de lichid de frana.,,apoi dupa aprox 150km mersi cu masina ma lasat din nou pedala de ambreiaj --am adus-o la mecanic fara sa fortez cutia de viteze cu schimbari dese ,mi-a mai facut din nou aerisirea la pompa si a verificat din nou circuitul ca nu cumva sa pierd pe undeva lichid de frana ,dar dupa aprox 100 km a obs ca in vasul de lichid de frana incepuse sa imi dispara putin cate putin lichid.Am facut semne pe vasul de lichid de frana si vazand ca pied nici nu sa mai pus in discutie altceva decat rulmentul de presiune.
Aici multumesc pt sfaturi userului drogas care mi-a dat nr de tel al lui Horatiu si am cumparat Kitul de ambreiaj nou marca LUK-original GM(rulment+placa+disc )la 180 euro +transport pina la bz 70 lei fata de ceea ce gasisem in bz la magazinele auto preturi de la 1300-1700 lei kitul complet.Mi le-a montat pe motor ,urmand sa-mi monteze motorul pe masina ..Parerea mea este ca ai defect rulmentul de presiune si pe acolo pierzi lichid de frana dar mai intai fa si o vf la pompa de ambreiaj-dar dupa ceea ce spui tu este exact ca la mine.Sper ca nu te-am speriat.O sa atasez si o poza cu rulmentul de presiune vechi montat pe cutie si acolo se vede cum sa prelins lichid de frana

Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu am pierderi de lichid deloc.Adica la nivelul la care era lichidul innainte este si acum.O sa incerc sa fac un semn pe bidonasul de lichid sa vad daca am pierderi si asa o sa fiu mai sigur.App lichidul are o culoare galbuie spre maro si este cam tulbure asa,eu zic ca este murdar.Eu nu l-am schimbat de un an de cand am masina plus la vechiul propietar.O fi si de aici ceva?Stima
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Geo89 a scris:Eu nu am pierderi de lichid deloc.Adica la nivelul la care era lichidul innainte este si acum.O sa incerc sa fac un semn pe bidonasul de lichid sa vad daca am pierderi si asa o sa fiu mai sigur.App lichidul are o culoare galbuie spre maro si este cam tulbure asa,eu zic ca este murdar.Eu nu l-am schimbat de un an de cand am masina plus la vechiul propietar.O fi si de aici ceva?Stima


Ca nu ai pierderi de lichid asta poate fi in prima faza pina isi va da drumul si va curge.Nici eu nu pierdusem la inceput abia dupa ce facusem vreo 300 de km in total , am observat.
Lichidul de frana din cate spui tu ar trebui schimbat , daca prezinta acea culoare.
  • pecistef

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut, de cateva zile am o problema cu ambreiajul, intra mai greu cateodata in viteze, nu conteaza in care. parca "agata". am fost la un service, au verificat nivelul uleiului in cutie, e ok, calitatea lui e ok, cica nu are nimic. dar problema persista. ce ar putea fi?. mentionez ca este vb de bectra b '96 2l benzina x20xev. Nu as vrea sa schimb si chestii care nu trebuie.
  • pecistef

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
[quote="pecistef"]salut, de cateva zile am o problema cu ambreiajul, intra mai greu cateodata in viteze, nu conteaza in care. parca "agata". am fost la un service, au verificat nivelul uleiului in cutie, e ok, calitatea lui e ok, cica nu are nimic. dar problema persista. ce ar putea fi?. mentionez ca este vb de bectra b '96 2l benzina x20xev. Nu as vrea sa schimb si chestii care nu trebuie.[/quot

Nu e nimeni p'aci ?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pecistef a scris:salut, de cateva zile am o problema cu ambreiajul, intra mai greu cateodata in viteze, nu conteaza in care. parca "agata". am fost la un service, au verificat nivelul uleiului in cutie, e ok, calitatea lui e ok, cica nu are nimic. dar problema persista. ce ar putea fi?. mentionez ca este vb de bectra b '96 2l benzina x20xev. Nu as vrea sa schimb si chestii care nu trebuie.

Daca ai ambreiaj pe cablu, incearca sa-l mai strangi. Posibil sa ai discul uzat.
  • pecistef

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ambreiajul e hidraulic
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca poti,fa-i o aerisire la ambreiaj.Nu stiu tipul de cutie al tau,la mn este un nipru de aerisire exact pe cutie,langa pompa de ambreiaj.Urmareste mai exact sufele care vin de la maneta de viteze si gasesti si niprul.Ii faci pedale ca la frana cand o aerisesti.Daca tot agata,tre sa te gandesti la un rulment sau disc,placa pica mult mai greu.Sa ma anunti si pe mn ce ai mai rezolvat,k?Succes!
  • pecistef

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut, am aerisit , are nivelul ok, presiune ok, calitate ulei foarte buna. o sa ma duc la service cu ea, e singura modalitate de a vedea despre ce e vb. sa dea cutia jos si sa vada unde e buba. va anunt .
  • finantzist

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema: imi curgea lichid sub aerisitor de la ambreiaj. am schimbat garnitra pentru ca e rupta, am montat la loc tot si cand sa o aerisesc nu am mai reusit. pedala a ramas moarta si nu mai face deloc presiune. de la ce sa fie oare? multumesc
  • cristi 2000

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Verifica pompa daca iti baga presiune.
  • Bogdan David

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema imi curge ulei de sub cutie si cred ca este de la ambreaj ca de ce va timp a incepur sa patineze ambreaju si nu prea mai trage...e posibil sa se fi uazt semeringu de la vibrochen si sa curga pe acolo?
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Est sigur,nu numai posibil.din cauza uleiul,iti patineaza si ambreiajul!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR