Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu mai am garnitura care iese de la egr si intra inm egr. de unde pot face rost de niste tablite din alea? sau pot pune pasta pentru etansare? e posibil sa-mi fi stocat eroarea deoarece am pus doar partea electronica si am pus contactu sa vad daca declanseaza ceva
ca era imbacsit tare tare. oricum azi ii mai trag o forjareala si vad daca pana diseara mai da vreo eroare daca tot am opcomul. oricum dupa curatare nu mai mergea asa tare tot in suturi. imi mai da cate unu dar la intervale mai mari.

tonytm a scris:MAF-ul ti-e bun. Daca nu mai ai garnitura la EGR ai rezolvat fix pix. Normal ca-ti da si eroare acum.

Skip ads

  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cand am dat test la egr mi l-a dus in 100% si imi opreste motorul. mi se inneaca



tonytm a scris:MAF-ul ti-e bun. Daca nu mai ai garnitura la EGR ai rezolvat fix pix. Normal ca-ti da si eroare acum.

Cand dai test la EGR valoarea MAF-ului trebuie sa scada la jumatate.

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Not OK. Tija mica care iesea din solenoid lucra bine?daca o apasai culisa usor sau agata?
  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am curatat mecanismul ala cu arc. mai era o parte capsulata care nu putea fi desfacuta. aia avea si ea o tija foarte mica. am bagat spray de curatare pe acolo. cam atat. aia nu am reusit sa o curat bine. si nu am vazut nici o miscare la ea. tija cu arc am curatat-o, am degresat-o.



tonytm a scris:Not OK. Tija mica care iesea din solenoid lucra bine?daca o apasai culisa usor sau agata?

Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Tija aia trebuie sa se miste usor! Da-mi add pe mess si-ti dau tutorial cum sa desfaci solenoidul.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Presiunile ce au spus?
  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alea nus stiu cum sa le masor

dodo_13 a scris:Presiunile ce au spus?

  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tony_87_tm ti-am dat add pe mess

tonytm a scris:Tija aia trebuie sa se miste usor! Da-mi add pe mess si-ti dau tutorial cum sa desfaci solenoidul.

Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Fa un full run si inregistreaza in CSV. Apoi trimite CSV-ul lui Tony si vedem despre ce e vorba.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
a fost de la pedala?
  • crystinel_oo

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2009

  • Mesaj Privat
str3ngaru ai rezolvat ceva ?
  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu n-a fost de la pedala. o sa incerc sa ajung cu turbina la rectificat dar mi-e ca schimb jumate de masina si face tot la fel

Radovan_eu a scris:a fost de la pedala?

Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pe baza a ce te apuci de demontat turbina? Daca ti-era blocata geometria tot in limp mode statea.
Fa inregistrarea de care zicea dodo si mai vedem....
  • adrian883

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2009

  • Mesaj Privat
str3ngaru a scris:nu n-a fost de la pedala. o sa incerc sa ajung cu turbina la rectificat dar mi-e ca schimb jumate de masina si face tot la fel

Radovan_eu a scris:a fost de la pedala?
ai dreptate!o sa schimbi jumatate de masina si tot la fel face.eu sunt in aceeasi situatie:schimbat 3 EGR(noi),2 injectoare(noi),furtunase vacuum noi,curatat turbina(parte variabila),verificat cablaje injectoare.acum am cumparat clapeta acceleratie noua dar sunt sigur ca la fel o sa faca.nimeni nu-i poate da de cap,toata lumea merge pe presupuneri si ajungi sa cumperi jumatate de motor.......si tot degeaba.dar eu am trac concluzia:singurul lucru defect este....z19dt!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mda, cine va pune sa desfaceti turbina sa o curatati? Pana acolo mai ai o electrovalva....
  • crystinel_oo

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Mda, cine va pune sa desfaceti turbina sa o curatati? Pana acolo mai ai o electrovalva....

e posibil sa traga in suturi la turatii mici din cauza electrovalvei turbo (cea care e prinsa pe radiator in dr)?
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca te gandesti la rolul electrovalvei turbo, e o posibilitate, nu?
  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
acum mai nou imi da suturi si peste 2000 de ture. si imi da cand o calc tare. deci chiar nu mai stiu ce poate avea. am sa cumpar niste benzina si am sa-i dau foc. poate asa o sa mearga.




dodo_13 a scris:Daca te gandesti la rolul electrovalvei turbo, e o posibilitate, nu?

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Electrovalva se verifica destul de simplu. Scoti furtunul de vacuum din electrovalva si-l prelungesti cu un furtun lung de vreun metru. Pui pe cineva sa tureze pana la 2000 si incepi sa faci vacuum (adica sugi din furtun cu gura si nu dai drumul). Ar trebui sa se vada pe op-com cum creste presiunea data de turbina, pana o egaleaza pe cea comandata. Daca se comporta corect, insemna ca ti-ai gasit vinovatul: electrovalva. Daca tot are suturi, problema e mai de departe.
  • str3ngaru

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sincer chiar nu stiu ce sa-i fac. in service nu se uita nimeni la tine pt ca nu se complica cu prostii din astea. ei schimba piese acolo, mai putin ii intereseaza ce face masina. asa e la noi. iar daca te duci cu ea la tester stiu sa-ti citeasca doar erorile, daca-i pui sa-ti interpreteze niste valori i-ai omorat.



dodo_13 a scris:Daca te gandesti la rolul electrovalvei turbo, e o posibilitate, nu?
[/quote]
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR