Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Garnitura de la EGR ai gasit-o?
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
str3ngaru a scris:sincer chiar nu stiu ce sa-i fac. in service nu se uita nimeni la tine pt ca nu se complica cu prostii din astea. ei schimba piese acolo, mai putin ii intereseaza ce face masina. asa e la noi. iar daca te duci cu ea la tester stiu sa-ti citeasca doar erorile, daca-i pui sa-ti interpreteze niste valori i-ai omorat.



dodo_13 a scris:Daca te gandesti la rolul electrovalvei turbo, e o posibilitate, nu?


Pai tre sa te hotarasti: ori te bagi tu, ori vii in Iasi sambata la ora 3 la Palat unde sa te ajute cineva. Daca te plangi, nu ti se repara masina singura.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca o ameninta cu benzina poate poate reuseste ceva Laughing
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
@dodo, nu ti-e dor dupa Z18XE? atunci cand ai aceste discutii? Wink

On topic: "suturile" pot proveni din foarte multe cauze, si pentru a evita schimbarea tuturor pieselor trebuie facuta o diagnoza profesionala.

O zi buna.

L.E. Sa inteleg ca nu esti tu cel care a rescris softul EDS si caruia ii fluiera turbina si.... etc? De cate ori crezi ca folosesti cei 200CP? eu as fi al dracu de frustrat in circulatia din TM (locul meu de joaca) sa am 200 CP si sa merg 5 km in 30 minute.
In schimb pentru "afara" as da orice pentru un motor de 200 CP.



Ultima modificare facuta de calin1945 la Mar 29 Jun, 2010 3:39 pm
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Pai de ce sa-mi fie dor, de 122CP? Am 65mii km si abia am schimbat o electrovalva din banii mei Very Happy

L.E. E topicul omului si-l poluam. Comentariile la masina mea sunt pe topicul "Astra lui Dodo". Aia 200CP se simt ori de cate ori apas pedala in mod SPORT ON, indiferent ca sunt in oras sau pe europeana.
  • adrian883

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Mda, cine va pune sa desfaceti turbina sa o curatati? Pana acolo mai ai o electrovalva....
daca te referi la acea pompita de vacuum prinsa de radiator in dreapta sus cele doua furtune aferente au fort verificate in service si e ok.chiar dupa ce am umblat la toate cele mai sus mentionate,nimic nu s-a schimbat(nici in bine nici in rau).sa nu mai spun ca e destul de zgomotoasa de cind nu mai este in toate mintile.oricum,jos palaria pentru cum s-a comportat masina pina sa-mi apara aceasta defectiune.pacat ca nu mai vrea si mai mare pacat ca nimeni nu-i poate da de cap.nu degeaba masinile opel au fost echipate doar 5 ani cu aceste motoare(cred ca se saturasera si ei).
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Valorile la debitmetru ce zic? boost pressure sensor a fost curatat? Nu exista s-a stricat si nu mai se repara, orice se repara.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cam 5 ani este tinut orice motor, fie el 2.0DTH, 2.2DTH, Y17DT. Asta nu inseamna nimic. Cat despre furtune, degeaba le verifici daca nu probezi macar o alta electrovalva. Mai multe idei nu am, asa ca succes!
Skip ads

  • adrian883

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Valorile la debitmetru ce zic? boost pressure sensor a fost curatat? Nu exista s-a stricat si nu mai se repara, orice se repara.
daca te referi la senzorul de presiune de pe galeria de admisie(in spate,linga EGR)acesta a fost schimbat cu unul nou si.....tot nimic.valorile de debitmetru....?cred ca sunt ok acele valori din moment ce nimeni nu s-a legat de ele.la mai multe tastati cu tech2 a reiesit ca presiunea facuta de turbina ramine in urma la accelerari progresive(nu cunosc valorile).si totusi,scoate fum negru,intrerupe pana in 2000 rpm,e mai zgomotoasa si nu mai are aceeasi viata ca inainte.daca tu crezi ca-i poti da de cap,sau stii pe cineva care sa mearga la sigur as fi in stare sa fac si un drum pina la timisoare.recunosc ca masina are 245.000km,dar e parca mult prea devreme pentru atat de multe probleme.cu toate astea nu ma dau batut,masina mi-a fot si-mi este un prieten de nadejde,nu m-a lasat niciodata in drum pina acum si nici nu am intilnit alta masina mai bine optimizata in clasa ei.practic nu exceleaza la nici un capitol dar e buna la toate,e perfecta ptr mine.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Iti ramane turbina in urma zici.. Nu gasesti o electrovalva de proba?
Furtunele care duc la intercooler ti le-a verificat cineva? Intercoolerul? Incepe sa-mi sune a intercooler spart....
  • crystinel_oo

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am citit cateva posturi legate de z19dt cu aceleasi simptome si concluzia trasa de mine ar fi ca de vina este EGR-ul, trebuie incercat cu mufa scoas si vazut dc mai face..... eu unul o sa incerc cu toate ca la mine face rar...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat


- Suprapresiune turbina (aproape de remap la 200CP): electrovalva belita sau geometrie blocata. Totusi, turbina pare sa raspunda OK, as paria pe electrovalva.

- EGR variaza de la 75 la 45. Ar trebui sa lucreze de la 90 la 0.

- Acceleratia maxima: 82%. Daca ai apasat la maxim, inseamna ca nici pedala nu e citita corect.

- Motorul nu e vazut niciodata ca fiind la relanti.
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asta-i pentru strengaru ca deja nu se mai intelege nimic aici. Laughing
  • adrian883

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2009

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Iti ramane turbina in urma zici.. Nu gasesti o electrovalva de proba?
Furtunele care duc la intercooler ti le-a verificat cineva? Intercoolerul? Incepe sa-mi sune a intercooler spart....
electrovalva a fost verificata la reprezentanta cu o ustensila cu vacuum,au spus ca e ok.au mers si ei pe ideea intercooler spart,au debransat furtunele de la intercooler,au astupat capetele cu niste dispozitive si au verificat intercoolerul,testul a iesit ok.furtunele de la electrovalva sunt noi.despre furtunele de la intercooler nu s-a spus nimic,dar deduc ca dupa ce au verificat intercoolerul au verificat si starea furtunelor.dar o sa mai verific din nou furtunele(personal).
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Daca ar fi de la furtunul de vacuum, ai avea presiune mai mica, nu mai mare. O eventuala scapare de aer s-ar traduce printr-o forta de suctiune mai mica, deci o deschidere mai mica a geometriei. Dar daca zici ca a fost verificata, nu mai ramane decat ipoteza geometriei blocate pe deschis.
  • galka

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut

-sa ne anunti si pe noi ce ai rezolvat, si eu am aceleasi simptome pana in 2000 rpm intrerupe,asta cand sta mai mult la relanti(blocaj in trafic).Dupa un sprint sanatos nu mai face -dar nu stiu pana cand.
  • eidic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
buna tuturor.

am citit tot ce ati scris mai sus......si eu tot nu sunt lamurit...

am si eu un z13dth.....imi trage in suturi pana la 2000 rpm. adica atunci cand tin acceleratiua constant intre 1500 si 2000 si accelerez usor parca "se ineaca" (o asociere potrivita ar fi: un prieten de'al meu a bagat din greseala intr'un vito vreo 40 litri benzina, apoi a scos'o si a bagat'o in dacie. dacia merge in suturi,...bine...la orice turatie...la fel ca un cielo 1.5 pe gaz). am curatat turbina...ambele palete(admisie si evacuare+geometria variabila("degetelele" alea nu sunt blocate)+curatat intercooler...schimb ulei+filtru si de ulei si de motorina)+tot circuitul de aer de la debitmetru pana dupa Egr. Vacum in parametri normali, debitmetru la fel, toate in regula... Totusi exista acel dat in nas, parca acea intrerupere de curent....

nu mai stiu ce sa curat sau sa schimb
pe tester NICIO eroare
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pt eidic! cum ai rezolvat problema? si eu cand plec dupa loc cu motorul rece, cade acul la turometru,masina nu mai are putere si da sa se opreasca.trebuie sa accelerez mai mult ca sa pot pleca. ce sa fie oare?
  • eidic

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2005 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
catalinemil a scris:pt eidic! cum ai rezolvat problema? si eu cand plec dupa loc cu motorul rece, cade acul la turometru,masina nu mai are putere si da sa se opreasca.trebuie sa accelerez mai mult ca sa pot pleca. ce sa fie oare?





nu am rezolvat inca problema. chiar am fost cu o astra de 1.3 sa vad cum merge un motor bun...dar cand colo...ce sa vezi....aia trebuia accelerata pana la 3000 de ture ca sa porneasca de pe loc. pur si simplu nu pornea...murea motorul oricat de incet lasai ambreiajul. masina era dintr'un parc auto din baia mare. tipul a dat'o in barci...imi spunea ca nu e pornita de mult...apoi ca are probleme cu un injector....()eu ma dadeam un potential cumparator la masina).atat stiu.
oricum...succes la rezolvare. Smile
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
mersi mult! la mine nu e atat de grav,am observat ca daca accelerez putin inainte de plecare, nu mai face asa.e ca si cum isi ia aer si il tine mai aproape de ardere...in fine, dupa ce vin din concediu ma ocup de ea daca raman bani... bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR