- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
str3ngaru a scris:sincer chiar nu stiu ce sa-i fac. in service nu se uita nimeni la tine pt ca nu se complica cu prostii din astea. ei schimba piese acolo, mai putin ii intereseaza ce face masina. asa e la noi. iar daca te duci cu ea la tester stiu sa-ti citeasca doar erorile, daca-i pui sa-ti interpreteze niste valori i-ai omorat.
dodo_13 a scris:Daca te gandesti la rolul electrovalvei turbo, e o posibilitate, nu?
Pai tre sa te hotarasti: ori te bagi tu, ori vii in Iasi sambata la ora 3 la Palat unde sa te ajute cineva. Daca te plangi, nu ti se repara masina singura.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
@dodo, nu ti-e dor dupa Z18XE? atunci cand ai aceste discutii?
On topic: "suturile" pot proveni din foarte multe cauze, si pentru a evita schimbarea tuturor pieselor trebuie facuta o diagnoza profesionala.
O zi buna.
L.E. Sa inteleg ca nu esti tu cel care a rescris softul EDS si caruia ii fluiera turbina si.... etc? De cate ori crezi ca folosesti cei 200CP? eu as fi al dracu de frustrat in circulatia din TM (locul meu de joaca) sa am 200 CP si sa merg 5 km in 30 minute.
In schimb pentru "afara" as da orice pentru un motor de 200 CP.
Ultima modificare facuta de calin1945 la Mar 29 Jun, 2010 3:39 pm
On topic: "suturile" pot proveni din foarte multe cauze, si pentru a evita schimbarea tuturor pieselor trebuie facuta o diagnoza profesionala.
O zi buna.
L.E. Sa inteleg ca nu esti tu cel care a rescris softul EDS si caruia ii fluiera turbina si.... etc? De cate ori crezi ca folosesti cei 200CP? eu as fi al dracu de frustrat in circulatia din TM (locul meu de joaca) sa am 200 CP si sa merg 5 km in 30 minute.
In schimb pentru "afara" as da orice pentru un motor de 200 CP.
Ultima modificare facuta de calin1945 la Mar 29 Jun, 2010 3:39 pm
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
adrian883
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Mda, cine va pune sa desfaceti turbina sa o curatati? Pana acolo mai ai o electrovalva....
daca te referi la acea pompita de vacuum prinsa de radiator in dreapta sus cele doua furtune aferente au fort verificate in service si e ok.chiar dupa ce am umblat la toate cele mai sus mentionate,nimic nu s-a schimbat(nici in bine nici in rau).sa nu mai spun ca e destul de zgomotoasa de cind nu mai este in toate mintile.oricum,jos palaria pentru cum s-a comportat masina pina sa-mi apara aceasta defectiune.pacat ca nu mai vrea si mai mare pacat ca nimeni nu-i poate da de cap.nu degeaba masinile opel au fost echipate doar 5 ani cu aceste motoare(cred ca se saturasera si ei).
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
adrian883
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Valorile la debitmetru ce zic? boost pressure sensor a fost curatat? Nu exista s-a stricat si nu mai se repara, orice se repara.
daca te referi la senzorul de presiune de pe galeria de admisie(in spate,linga EGR)acesta a fost schimbat cu unul nou si.....tot nimic.valorile de debitmetru....?cred ca sunt ok acele valori din moment ce nimeni nu s-a legat de ele.la mai multe tastati cu tech2 a reiesit ca presiunea facuta de turbina ramine in urma la accelerari progresive(nu cunosc valorile).si totusi,scoate fum negru,intrerupe pana in 2000 rpm,e mai zgomotoasa si nu mai are aceeasi viata ca inainte.daca tu crezi ca-i poti da de cap,sau stii pe cineva care sa mearga la sigur as fi in stare sa fac si un drum pina la timisoare.recunosc ca masina are 245.000km,dar e parca mult prea devreme pentru atat de multe probleme.cu toate astea nu ma dau batut,masina mi-a fot si-mi este un prieten de nadejde,nu m-a lasat niciodata in drum pina acum si nici nu am intilnit alta masina mai bine optimizata in clasa ei.practic nu exceleaza la nici un capitol dar e buna la toate,e perfecta ptr mine.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- crystinel_oo
- **
- 82 mesaje
- din 25 Dec 2009
- Vectra 2007 Z19DT
- Dolj
crystinel_oo
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2009
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Suprapresiune turbina (aproape de remap la 200CP): electrovalva belita sau geometrie blocata. Totusi, turbina pare sa raspunda OK, as paria pe electrovalva.
- EGR variaza de la 75 la 45. Ar trebui sa lucreze de la 90 la 0.
- Acceleratia maxima: 82%. Daca ai apasat la maxim, inseamna ca nici pedala nu e citita corect.
- Motorul nu e vazut niciodata ca fiind la relanti.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
adrian883
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2009
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Iti ramane turbina in urma zici.. Nu gasesti o electrovalva de proba?
Furtunele care duc la intercooler ti le-a verificat cineva? Intercoolerul? Incepe sa-mi sune a intercooler spart....
electrovalva a fost verificata la reprezentanta cu o ustensila cu vacuum,au spus ca e ok.au mers si ei pe ideea intercooler spart,au debransat furtunele de la intercooler,au astupat capetele cu niste dispozitive si au verificat intercoolerul,testul a iesit ok.furtunele de la electrovalva sunt noi.despre furtunele de la intercooler nu s-a spus nimic,dar deduc ca dupa ce au verificat intercoolerul au verificat si starea furtunelor.dar o sa mai verific din nou furtunele(personal).
Furtunele care duc la intercooler ti le-a verificat cineva? Intercoolerul? Incepe sa-mi sune a intercooler spart....
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
galka
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
eidic
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
buna tuturor.
am citit tot ce ati scris mai sus......si eu tot nu sunt lamurit...
am si eu un z13dth.....imi trage in suturi pana la 2000 rpm. adica atunci cand tin acceleratiua constant intre 1500 si 2000 si accelerez usor parca "se ineaca" (o asociere potrivita ar fi: un prieten de'al meu a bagat din greseala intr'un vito vreo 40 litri benzina, apoi a scos'o si a bagat'o in dacie. dacia merge in suturi,...bine...la orice turatie...la fel ca un cielo 1.5 pe gaz). am curatat turbina...ambele palete(admisie si evacuare+geometria variabila("degetelele" alea nu sunt blocate)+curatat intercooler...schimb ulei+filtru si de ulei si de motorina)+tot circuitul de aer de la debitmetru pana dupa Egr. Vacum in parametri normali, debitmetru la fel, toate in regula... Totusi exista acel dat in nas, parca acea intrerupere de curent....
nu mai stiu ce sa curat sau sa schimb
pe tester NICIO eroare
am citit tot ce ati scris mai sus......si eu tot nu sunt lamurit...
am si eu un z13dth.....imi trage in suturi pana la 2000 rpm. adica atunci cand tin acceleratiua constant intre 1500 si 2000 si accelerez usor parca "se ineaca" (o asociere potrivita ar fi: un prieten de'al meu a bagat din greseala intr'un vito vreo 40 litri benzina, apoi a scos'o si a bagat'o in dacie. dacia merge in suturi,...bine...la orice turatie...la fel ca un cielo 1.5 pe gaz). am curatat turbina...ambele palete(admisie si evacuare+geometria variabila("degetelele" alea nu sunt blocate)+curatat intercooler...schimb ulei+filtru si de ulei si de motorina)+tot circuitul de aer de la debitmetru pana dupa Egr. Vacum in parametri normali, debitmetru la fel, toate in regula... Totusi exista acel dat in nas, parca acea intrerupere de curent....
nu mai stiu ce sa curat sau sa schimb
pe tester NICIO eroare
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
eidic
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
catalinemil a scris:pt eidic! cum ai rezolvat problema? si eu cand plec dupa loc cu motorul rece, cade acul la turometru,masina nu mai are putere si da sa se opreasca.trebuie sa accelerez mai mult ca sa pot pleca. ce sa fie oare?
nu am rezolvat inca problema. chiar am fost cu o astra de 1.3 sa vad cum merge un motor bun...dar cand colo...ce sa vezi....aia trebuia accelerata pana la 3000 de ture ca sa porneasca de pe loc. pur si simplu nu pornea...murea motorul oricat de incet lasai ambreiajul. masina era dintr'un parc auto din baia mare. tipul a dat'o in barci...imi spunea ca nu e pornita de mult...apoi ca are probleme cu un injector....()eu ma dadeam un potential cumparator la masina).atat stiu.
oricum...succes la rezolvare.
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat