Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca poti schimba pozitia.Eu am doua egr-uri.De fapt n-am studiat daca se poate pune si in pozitia opusa.Bujiile la diesel sunt functionale la prima pornire si maxim 15° C afara.La peste 15°C bujiile nu mai intra in functiune.
Skip ads

  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Din cate imi amintesc nu incurca cu nimic, dar daca mai ai un EGR de rezerva verifica te rog prin desfacerea partii electrice si intoarcerea ei la 180 grade. Poate merge si atunci treaba ar fi simpla. Cat despre bujii eu le-am schimbat pentru ca erau arse doua, dupa asta a inceput nebunia cu intreruperi la accelerare, pentru asta zic, cred ca am miscat mufa care era deja subreda.
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ok,maine verific egr-ul.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
1.1. bujiile incandescente nu influenteaza cu nimic functionarea la cald a motorului, nici macar la rece nu au influenta in mers.
1.2. bujiile incandescente au influenta doar la pornirea la rece sub o anumita temperatura exterioara dar si a motorului (nu conteaza temperatura, asta e decisa de ECU).
1.3. bujiile incandescente influenteaza la cald doar daca sunt montate prost si se pierde presiune pe la ele in camera de ardere.
2. degeaba rotiti partea electronica a EGR, el va functiona la fel (practic partea electronica e un actuator care apasa sau elibereaza partea mecanica a EGR, indiferent de cum il aranjezi, el are aceeasi cursa). efectul asta e doar un placebo.
Skip ads

  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatii jgyprime. Ai dreptate in totalitate cu cea ce ai scris, se vede ca ai habar despre ce vorbesti, dar eu faceam in postarile mele referire la altceva.
Eu am spus ca atunci cand am schimbat bujiile am miscat mufa de alimentare de la EGR, care era oricum subrezita deci asta este legatura intre bujii si EGR in cazul meu. Iar schimbarea bobinei la 180 de grade este pentru a sta mufa bagata de sus in jos, pt ca acum este de jos in sus, cam asta ar fi.......nu are treaba cu cursa solenoidului din interiorul electromagnetului, noi nu am zis asta 😉
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Eram dator cu un raspuns colegului GabiBU.Bobina nu se poate roti la 180°.Referitor la saiba minune care vine interpusa in ansamblul egr-ului,cine doreste asa ceva,ma poate contacta fara nici o problema.Nu costa nimic dar n-am timp sa le pun la curier sau posta. Mentionez ca cele din grupul celor cinci sunt facute din inox gros 0.6mm cu gaurile centrale de 6mm,iar celelalte doua din inox de 2mm cu gaurile centrale de 6,9 mm.Ambele grupuri de gauri sunt distibuite pe un diametru de 10mm la 120°.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns. Cat despre aceasta saiba am facut si eu un releveu dupa ea, am dat comanda la o firma sa imi faca la o masina de debitat, numai ca eu am optat pentru otel de 0.5 mm. Tu ai asa ceva montat la tine ? Are efect ?
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Deocamdatã nu pun.Aveam de gand pana sa rezolv problema cu egr-ul ,dar daca masina merge foarte bine acum,nu am mai pus-o.
Skip ads

  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2008 1.8 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Subscriu Liviu, la asta ma gandeam si eu cat merge nu imi bag mainile in ea, dar oricum sa nu uitam ca aceasta solutie a fost gandita de o echipa de cercetare de la Fiat. Citeam undeva ca trebuie facuta si o modificare soft, asa sa fie oare ?!?!?...?
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Modificarea softului cred ca numai in cazul anulãrii egr.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Please help! https://www.clubopel.com/vie...44&highlight=
Am masina lasata pe la Cj si vreau sa stiu ce sa fac cu ea Very Happy
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Povesteau bãieții ca se face si un update al softului,nu neapãrat pt egr.Pt cei care aveau probleme cu pierderea de putere in anumite momente a avut efect pozitiv updte ul.Eu am o vectra z19dt 2007cumpãratã in 2010 cu 80mii de km..pe bord,poate 150mii reali si cu 205mii km acum.Egr ul,admisia,clapeta accelerație nu le am curãțat niciodatã.Am vazut un strat de 1cm de depuneri pe furtunul metalic de la egr anul trecut,cand am schbat bujiile.Vad ca imi da pe capacu'motorului funigine,e suflatã pe la îmbinarea egrului.doar de 3 ori am avut pierderi de putere pe la 1500rp..in 7ani.Clapeta de accelerație are ulei in ea ca vad ca imi curge puțin pe la îmbinare.Drumuri bune sa aveți si probleme O
Skip ads

  • DMadalin379

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Scuzați-ma ca ma bag si eu , vreau sa întreb si eu o chestie . Am un Vectra c 2007 1.9 120 cp z19dt motor . Acum ceva timp am avut probleme la clapeta , tot cu uleiul care intra in ea . Am schimbat-o si a mers cam 1 an . Acum problema a revenit , am pus egr nou pierburg , galeria de admisie mi-a spus mecanicul ca este curatã si nu are rost sa curețe la ea . Aveam martorul de la motor aprins asta fiind de la egr . Mi-a schimbat egr si a dispãrut martorul pana astãzi , dupa 1 sapt cred dupa ce am schimbat , când mașina se accelera foarte greu pana undeva la 3000-3200 de ture nu mai mult si mi-a reapãrut martorul . Știe cineva mai exact de la ce poate fi ? Ma disperat problema asta . Menționez ca tot încerc sa schimb un injector dar mecanicul nu îl poate da afara momentan pentru ca este blocat in chiuloasa si a încercam de câteva ori si mi-a spus sa ii dau degripant sa îl dam afara fara sa dam chiuloasa jos . Va rog mult cu un sfat bun . Mulțumesc si scuze dacã am deranjat pe cineva postând aici !
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pentru injector trebuie facuta o reductie pe strung, reductie pe care pui un inertial (tije cu greutate culisanta).
Dai partea electronica(bobina) a injectorului jos, atentie ca este si o bila mica in interior.
La urmatorul pas iti trebuie facut pe strung si un imbus securizat cu gaura.
Te cuplezi cu reductia si inertialul, apoi usor usor bati/tragi cu inertialul.
Toate piesele sunt in trusa asta:
http://www.sculeauto.com/de...oduse.php?id=3582
Eu nu am avut bani si nici incredere in tratamentul pieselor si mi-am facut la un strungar :
-reductia pentru injectoare bosch,
-inertialul
Imbus securiat cu gaura gasesti separat.
Ai cotele in link.
  • DMadalin379

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Am sa vorbesc cu cineva sa vãd dac ma poate ajuta cu ceea ce ai spus . Mulțumesc pentru sfat !
  • DMadalin379

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Problema cu accelerația si uleiul in clapeta ai cumva idee ? Unii spus ca din turbina bagã ulei , alții ca epuratorul de gaze e de vina ? Si de ce sa mai apãra martorul de motor in bord , fiind de la egr ma gândesc dacã am pus unul nou oar galeria era curatã din câte a spus mecanicul ?
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2007 1,9DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pentru a nu mai avea ulei în clapeta este un tutorial pe forum.
  • Baicu00

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Buna, am si eu problema asta cu trasul in suturi la Vectra Z19DT + o pornire la rece foarte greoaie. Am observat ca daca scot mufa de la senzorul de temperatura masina porneste la "sfert de cheie" si a disparut si trasul in suturi. Am zis gata...schimb senzorul de temperatura si blana. Am schimbat senorul dar nu este nicio blana, tot asa merge. Intrebarea mea este: Ce influenta are acest senzor de temperatura? In afara de pornire si a arata temperatura apei in bord.?
  • D9108

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Salutare! am si eu o problema cu astra h1.9 120cp. daca las masina mai mult de 6-7 ore nepornita, porneste foarte greu. daca las contactul cel putin 10 secunde pus, porneste bine. (probabil se umple filtrul cu motorina). unii zic sa schimb bujiile incandescente.sa fie asta problema. face asa si la 20 grade si la 30 grade. ce sa fie sau cum sa verific pe unde se dezamorseaza? si in jurul turatiei de 2000 in accelerare, face suturi pana pe la 2300. sa fie din aceeasi problema? multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR