Ai uitat parola?


  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ba da....si daca e infundat scoate fulmul ala alb cand incerci sa-i dai talpa..si sincer nu e filtru la mine. Maine curat tot ce pot poate am noroc.
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra Z19DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am curatat tot...egr, clapeta, si partea de care se leaga clapeta(nu stiu exact cum se cheama ai sa nu o comit) care era mega imbacsita cu mazga din fum si ulei si ce se mai adauga pe acolo...la prima cheie a produa niste zgomote ciudate ai a luat-o la a 6-a cheie dar dupa porneste la sfert. Dar tot nu am scapat de caderile de putere sau carburant din mera care dureaza aproape 1 sec. Sad
Sincer nu mai stiu ce sa mai curat si sa verific:( pe diagnoza nu am nici o eroare.
Ma gandesc poate o fi din pedala de acceleratie. Dar la cat sa-a desfacut la masina in ultima luna cine stie ce o fi...schimbat alternator, turbina..
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,360
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cam tarziu intervin dar ai curatat si senzorul MAF? Este prins in spatele galeriei de admisie si este de culoare albastru si prins cu un surub ce il desfaci cu un Torx 40. Vezi ca nu este loc de EGR si trebuie demontat sau daca ai un Torx in L, gen imbus. intra dar mai greu Eu l-am curatat acum 2 saptamani. Acum 2 ani l-am curatat 1-a data si nu vrei sa stii ce era acolo. Nici nu se ma vedea senzorul acela fin din mijlocul acelui con. Sa cureti cu ceva solutie si cu o pensula moale. Nu atinge senzorul ala cu ceva tare ca-l strici. Ca sa scoti mufa tragi acea siguranta galbena usor( nu iese de tot) si apoi tragi de mufa cablajului. Asta este senzorul.

  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru senzor nu trebuie dat jos EGR .....se desface si fara ca este loc destul...eu stiu ca este senzor presiune galerie admisie.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,360
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic ca nu e loc destul ca doar l-am dat jos. In ambele variante. Atat cu dat jos EGR ca sa intre direct torx de 40 sau cu un torx de 30 in L ca se desface daca nu e foarte tare strans Apoi desfacut cu mana. Pe net l-am gasit la denumire de sensor Maf. Dar nu neg ce-ai spus tu tase. Ca poate au gresit aia si la randul meu si eu.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Este vorba despre Senzor MAP (manifold absolute pressure( sau senzor presiune aer in galerie de admisie. Nu e nevoie sa demontezi EGR ul . Se demonteaza foarte repede cu un torx 40 inbus in L sau cu un bit torx40 si un patent Wink
Senzorul MAF (mass air flow) sau debitmetrul de aer se gaseste pe capacul filtrului de aer...
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
MAF-ul nu este pe capacul filtrului de aer ci in continuarea lui ...este un cilindru cu o mufa in el...
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da, este un cilindru cu o mufa in el, cilindru care se afla exact pe capacul carcasei filtrului de aer . Se vede clar aici
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,360
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Apr 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu ii spuneam debitmetru dar daca ii zice MAF, atunci MAF sa fie Very Happy
  • sandu Sibiu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jul 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. Întreruperi cad ajunge intre 2000-2500 ture. Am mers aproximativ 1500 km cu ESP si inca un bec aprins (ceva legat de modul sport) iar in tara la tester a dat egr defect. Pana in acest moment masina mergea super, am schimbat egr-ul la tester nici o eroare plec in Spania si acolo începe distractia intreruperi dar doar in treapta 2 si 3, in Franta nu mai vrea deloc tremura într-una , cei de la service au facut o diagnoza a iesit injectorul4 . I-au dat un aditiv si au zis sa merg sportiv. Pana in vama toate bune apoi iar tremurat . Ieri am scos-o de la reprezentanta si la ei dădea injectorul dar dupa ce au schimbat mufa nu a mai dat nici o eroare. In relanti masina merge super dar întreruperile inca le are . Ma intorc la ei si se uita ca la avioane nu au idee de ce întrerupe. Au pus testerul pe ea si totul e in parametri normali.
Ce asi putea sa fac? Sa merg cu ea subturata stiu ca nu e bine.
Vectra 1,9 CDTI 110kW
  • Lord lex

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mar 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara, eu detin o Vectra C, Z22SE, recent am intampinat o problema asemanatoare...

In drum spre casa, mai exact, dupa ce am trecut niste linii de tren (deci am incetinit, aproape am oprit de fapt)... si cand sa plec, a inceput din senin sa traga in suturi, spre casa am vazut ca se simte mai rau daca ii dau pedala, daca accelerez foarte, foarte fin, de zici ca-i facuta din oua masina si nu vreau sa le sparg, abea se simte.... totul pana ajungeam in 1.800-2.000 ture.

In urma unei vizite la service, mi s-a spus ca ar fi bobina de inductie... acuma, ramane de vazut, daca asta e problema in cazul meu sau nu.
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra z19dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
sandu Sibiu a scris:Aceeasi problema o am si eu. Întreruperi cad ajunge intre 2000-2500 ture. Am mers aproximativ 1500 km cu ESP si inca un bec aprins (ceva legat de modul sport) iar in tara la tester a dat egr defect. Pana in acest moment masina mergea super, am schimbat egr-ul la tester nici o eroare plec in Spania si acolo începe distractia intreruperi dar doar in treapta 2 si 3, in Franta nu mai vrea deloc tremura într-una , cei de la service au facut o diagnoza a iesit injectorul4 . I-au dat un aditiv si au zis sa merg sportiv. Pana in vama toate bune apoi iar tremurat . Ieri am scos-o de la reprezentanta si la ei dădea injectorul dar dupa ce au schimbat mufa nu a mai dat nici o eroare. In relanti masina merge super dar întreruperile inca le are . Ma intorc la ei si se uita ca la avioane nu au idee de ce întrerupe. Au pus testerul pe ea si totul e in parametri normali.
Ce asi putea sa fac? Sa merg cu ea subturata stiu ca nu e bine.
Vectra 1,9 CDTI 110kW

Scoate mufa de la EGR , porneste motorul si vezi daca mai balbaie... O sa ti apara eroare in bord , dar nu te speria, nu i nicio problema. EGR ul ar trebui sa stea blocat pe inchis si sa nu ti mai tremure motorul.
Daca tot iti tremura ar putea fi >
- injectorul ala care cere sa fie reconditionat ori inlocuit
- tija Swirl cazuta , iar clapetele galeriei de admisie blocate...
  • dan_tmx

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2015

  • Garaj Mesaj Privat
salutare...in urma unei erori p0400-02 trebuit sa inlocuiesc egr-ul...solenoidul a cedat.Dar dupa inlocuirea acestuia,din cand in cand,am o mica smucitura,ezitare de putere,nu stiu cum sa-i zic,intre 2000-2500 rpm.Se intampla doar cand merg linistit,indiferent de treapta de viteza,niciodata cand accelerez,si nu neaparat cand am motorul rece.Fara erori in bord.Acuma nu cred ca-i din vina egr-ului(SH) poate ii doar o coincidenta.Egr-ul de pe masina era datat 04.04 iar asta de acuma 10.07,si au coduri diferite.Presupun ca nu sunt diferente intre ele,dar nah,va intreb acuma:poate sa fie vreo diferenta intre ele?(cel putin al lungimii tijei solenoidului) Embarassed .
S-a mai lovit cineva de aceasta problema?Senzorul MAP l-am curatat cu WD 40,tija swirl este la locul ei,cu putin ulei pe langa clapeta a 2-a(de la stanga la drepta,cum te uiti la motor).
Am incercat sa fac un live data cu op-com-ul,dar masina a mers normal.
Motor Z19DTH,150 CP Saab Vector
Multumesc.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare, la mine la astra h 1.9 dt 120 cp, a inceput problema dupa ce am pus la un plin de motorina (rompetrol de 55) aditiv pt curatare injectoare. Masina pornea normal, nu scutura, nu tremura, mergea bine pana pe la 2000 de ture dupa care parca patina ambreiajul asta am si crezut ca este eu si inca doi mecanici Smile)). Datorita acestui topic am ajuns sa curat valva EGR care nu era murdara rau (adica era neagra...afumata) normal pentru o valva care recircula gaze, mentionez ca nu aveam eroare in bord si EGR-ul era functional. Am curatat-o cu un spray de discuri de frana de la Loctite si cu o periuta de dinti asta dupa ce am demontat partea electrica, am gresat tija mecanica(cea cu arc) cu putin ulei de motor, nu am avut altceva si am montat la loc totul, masina merge acum perfect, nu mai am acel lag (pierdere de putere, sacadare.....) care era intre 2000 si 2300 de ture, merge bine urca in turatie liniar. Cea ce este ciudat ca nu era murdara valva EGR asa cum am vazut la altele (dopuri de calami cu funingine), dar totusi influenta. Apropo masina mea are 289.000 km, si are dpf. Circul cam 80% in oras( Timisoara ).
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Partea amuzanta este ca mecanicul ma asteapta sa imi schimbe kit-ul ambreiaj(1000 ron cu tot cu montaj), cica are el unul banditul 😉, asa ca aveti grija mare la sarlatani.....
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
1000 de lei?Nu am auzit in viata mea de asa pret!
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Tase...era vorba de disc si placa....dar banditul de mecanic stia care este problema....baga bani in buzunar curata EGR cu benzina si pt 1 ora delucru lua 1000 ron
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,219
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Aaaaa ma si miram ca eu am dat 2800 pe ambreiaj,dupa parerea mea trebuia schimbat tot kitul daca o facea,e bine ca ai rezolvat ......Citi jecmanitori si prin service-uri! Sad Sad
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.Posesor vectra c z19dt,am mers o saptamana cu intreruperi in plaja de turatii cuprinsă între 1500 -2500.Am avut inspiratia sa verific mufa egr constatând ca nu era bine fixată. Clema galbena care practic blochează mufa nu-si mai face treaba.Momentan am fixat-o provizoriu cu un soricel si am rezolvat cu intreruperile.In concluzie ,verificați întâi mufa,in special cei cărora le intra de jos in sus.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Liviu RS, mare dreptate ai, pentru ca eu am schimbat bujiile si am tot miscat pe acolo una alta si la fel ca tine am probleme cu mufa, tot cu o brida am prins-o si eu, dar acum ca am vazut postarea ta ma gandesc ca tot asta a fost si la mine. Cu proxima ocazie cand dau EGR jos voi schimba pozitia la electromagnet sa vina cu mufa in sus.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata