Ai uitat parola?


  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu daca poti schimba pozitia.Eu am doua egr-uri.De fapt n-am studiat daca se poate pune si in pozitia opusa.Bujiile la diesel sunt functionale la prima pornire si maxim 15° C afara.La peste 15°C bujiile nu mai intra in functiune.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Din cate imi amintesc nu incurca cu nimic, dar daca mai ai un EGR de rezerva verifica te rog prin desfacerea partii electrice si intoarcerea ei la 180 grade. Poate merge si atunci treaba ar fi simpla. Cat despre bujii eu le-am schimbat pentru ca erau arse doua, dupa asta a inceput nebunia cu intreruperi la accelerare, pentru asta zic, cred ca am miscat mufa care era deja subreda.
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ok,maine verific egr-ul.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
1.1. bujiile incandescente nu influenteaza cu nimic functionarea la cald a motorului, nici macar la rece nu au influenta in mers.
1.2. bujiile incandescente au influenta doar la pornirea la rece sub o anumita temperatura exterioara dar si a motorului (nu conteaza temperatura, asta e decisa de ECU).
1.3. bujiile incandescente influenteaza la cald doar daca sunt montate prost si se pierde presiune pe la ele in camera de ardere.
2. degeaba rotiti partea electronica a EGR, el va functiona la fel (practic partea electronica e un actuator care apasa sau elibereaza partea mecanica a EGR, indiferent de cum il aranjezi, el are aceeasi cursa). efectul asta e doar un placebo.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de informatii jgyprime. Ai dreptate in totalitate cu cea ce ai scris, se vede ca ai habar despre ce vorbesti, dar eu faceam in postarile mele referire la altceva.
Eu am spus ca atunci cand am schimbat bujiile am miscat mufa de alimentare de la EGR, care era oricum subrezita deci asta este legatura intre bujii si EGR in cazul meu. Iar schimbarea bobinei la 180 de grade este pentru a sta mufa bagata de sus in jos, pt ca acum este de jos in sus, cam asta ar fi.......nu are treaba cu cursa solenoidului din interiorul electromagnetului, noi nu am zis asta 😉
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Eram dator cu un raspuns colegului GabiBU.Bobina nu se poate roti la 180°.Referitor la saiba minune care vine interpusa in ansamblul egr-ului,cine doreste asa ceva,ma poate contacta fara nici o problema.Nu costa nimic dar n-am timp sa le pun la curier sau posta. Mentionez ca cele din grupul celor cinci sunt facute din inox gros 0.6mm cu gaurile centrale de 6mm,iar celelalte doua din inox de 2mm cu gaurile centrale de 6,9 mm.Ambele grupuri de gauri sunt distibuite pe un diametru de 10mm la 120°.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns. Cat despre aceasta saiba am facut si eu un releveu dupa ea, am dat comanda la o firma sa imi faca la o masina de debitat, numai ca eu am optat pentru otel de 0.5 mm. Tu ai asa ceva montat la tine ? Are efect ?
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Deocamdată nu pun.Aveam de gand pana sa rezolv problema cu egr-ul ,dar daca masina merge foarte bine acum,nu am mai pus-o.
  • GabiBU

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Subscriu Liviu, la asta ma gandeam si eu cat merge nu imi bag mainile in ea, dar oricum sa nu uitam ca aceasta solutie a fost gandita de o echipa de cercetare de la Fiat. Citeam undeva ca trebuie facuta si o modificare soft, asa sa fie oare ?!?!?...?
  • LIVIU RS

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jul 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Modificarea softului cred ca numai in cazul anulării egr.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Please help! https://www.clubopel.com/vie...44&highlight=
Am masina lasata pe la Cj si vreau sa stiu ce sa fac cu ea Very Happy
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Povesteau băieții ca se face si un update al softului,nu neapărat pt egr.Pt cei care aveau probleme cu pierderea de putere in anumite momente a avut efect pozitiv updte ul.Eu am o vectra z19dt 2007cumpărată in 2010 cu 80mii de km..pe bord,poate 150mii reali si cu 205mii km acum.Egr ul,admisia,clapeta accelerație nu le am curățat niciodată.Am vazut un strat de 1cm de depuneri pe furtunul metalic de la egr anul trecut,cand am schbat bujiile.Vad ca imi da pe capacu'motorului funigine,e suflată pe la îmbinarea egrului.doar de 3 ori am avut pierderi de putere pe la 1500rp..in 7ani.Clapeta de accelerație are ulei in ea ca vad ca imi curge puțin pe la îmbinare.Drumuri bune sa aveți si probleme O
  • DMadalin379

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Scuzați-ma ca ma bag si eu , vreau sa întreb si eu o chestie . Am un Vectra c 2007 1.9 120 cp z19dt motor . Acum ceva timp am avut probleme la clapeta , tot cu uleiul care intra in ea . Am schimbat-o si a mers cam 1 an . Acum problema a revenit , am pus egr nou pierburg , galeria de admisie mi-a spus mecanicul ca este curată si nu are rost sa curețe la ea . Aveam martorul de la motor aprins asta fiind de la egr . Mi-a schimbat egr si a dispărut martorul pana astăzi , dupa 1 sapt cred dupa ce am schimbat , când mașina se accelera foarte greu pana undeva la 3000-3200 de ture nu mai mult si mi-a reapărut martorul . Știe cineva mai exact de la ce poate fi ? Ma disperat problema asta . Menționez ca tot încerc sa schimb un injector dar mecanicul nu îl poate da afara momentan pentru ca este blocat in chiuloasa si a încercam de câteva ori si mi-a spus sa ii dau degripant sa îl dam afara fara sa dam chiuloasa jos . Va rog mult cu un sfat bun . Mulțumesc si scuze dacă am deranjat pe cineva postând aici !
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1,9DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru injector trebuie facuta o reductie pe strung, reductie pe care pui un inertial (tije cu greutate culisanta).
Dai partea electronica(bobina) a injectorului jos, atentie ca este si o bila mica in interior.
La urmatorul pas iti trebuie facut pe strung si un imbus securizat cu gaura.
Te cuplezi cu reductia si inertialul, apoi usor usor bati/tragi cu inertialul.
Toate piesele sunt in trusa asta:
http://www.sculeauto.com/de...oduse.php?id=3582
Eu nu am avut bani si nici incredere in tratamentul pieselor si mi-am facut la un strungar :
-reductia pentru injectoare bosch,
-inertialul
Imbus securiat cu gaura gasesti separat.
Ai cotele in link.
  • DMadalin379

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am sa vorbesc cu cineva sa văd dac ma poate ajuta cu ceea ce ai spus . Mulțumesc pentru sfat !
  • DMadalin379

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z19DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Problema cu accelerația si uleiul in clapeta ai cumva idee ? Unii spus ca din turbina bagă ulei , alții ca epuratorul de gaze e de vina ? Si de ce sa mai apăra martorul de motor in bord , fiind de la egr ma gândesc dacă am pus unul nou oar galeria era curată din câte a spus mecanicul ?
  • valyvis100

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1,9DT din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Oct 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru a nu mai avea ulei în clapeta este un tutorial pe forum.
  • Baicu00

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, am si eu problema asta cu trasul in suturi la Vectra Z19DT + o pornire la rece foarte greoaie. Am observat ca daca scot mufa de la senzorul de temperatura masina porneste la "sfert de cheie" si a disparut si trasul in suturi. Am zis gata...schimb senzorul de temperatura si blana. Am schimbat senorul dar nu este nicio blana, tot asa merge. Intrebarea mea este: Ce influenta are acest senzor de temperatura? In afara de pornire si a arata temperatura apei in bord.?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata