Ai uitat parola?


  • ghitanu2009

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2012

george_slz da-mi un pm cu telefonul sa pot lua legatura cu tine
  • cristiavr

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Pitesti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2006

Mi-am reparat si eu clapeta. Am inversat-o , largind usor interiorul capatului bun cat sa incapa piesa de plastic dintre angrenaj si ax, si am crestat pe generatoare sentuletul in care sa incapa excentricul piesei . Capatul rupt al axului l-am indepartat si l-am inlocuit cu un diblu de plastic cu margine evazata (folosite la asamblarea pervazelor) si diametrul in zona evazata aproape cat interiorul lagarului clapetei si taiat la dimensiune cat sa nu lase un joc longitudinal mai mare de 1 mm . Am dat gaura in lungul axului clapetei cu un burghiu de 4 mm si am fixat diblul cu un holsurub de 4,5 X 65 , cu cap ingropat.
Am inseriat 125 ohmi pe firul colorat al motorasul, altfel iti rupe garantat axul !
Miscarea este lina si inchiderea ferma a clapetei in ambele pozitii.
Desi degajarea de angrenare de pe generatoarea axului pare ca trebuie facuta intr-o anumita pozitie, nu e asa, pt ca angrenajul se invarte cel putin 1,5 ture (pt 125 Ohmi) .
La prinderea motorasului vor trebui 2 saibe distantoare de 3 mm grosime (taiate din ramasita diblului) pt a nu forta patrunderea angernajului in axul largit.
Am facut multe probe pana sa ajung la rezultat si a contat foarte mult ce au scris ceilalti colegi .
Ca o paranteza, am descoperit clapeta rupta cautand sa inlocuiesc siguranta termica arsa din ansamblul rezistentelor aerotermei (care nu mai mergea decat pe treapta 4). Cred ca la majoritea masinilor este defecta , dar de obice ramane intr-o pozitie intermediara, asa ca nu prea sesizezi.
  • CezForce

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra w0l0 din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jan 2014

Referitor la acel zgmot,ca il am si eu este posibil daca nu am pornit masina de vreo 4 zile ca acel motorasi sa se invarta in gol sa raman fara baterie?Pot decuple intron fel acel motorasi?
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,709
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2010

Da, scoti torpedoul si deconectezi mufa de la motoras. (vezi sa nu ramana clapeta pe inchis ca ti se aburesc geamurile)
  • CezForce

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra w0l0 din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Jan 2014

zis si facut am desfacut torpedoul am desfacut toata turbina am lasat clapeta la jumate,cu speranta ca pot sa desfac sa scot afara axul Acela de pe motorasi nu sa putut,am desfacut surubul de pe motorasi dar sunt doua cel de al doilea se desface doar pe sus,poate cei care au putut sa il desfaca au facut cu vre-o cheie sucita sau ..... dar cu cheie fixa de 5,5 nu merge ! acum am observat ca se incinge borna pe minus e bine ca nu mai zdragane ala acolo la vara o sa o fac !
  • valix5

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Z19DTJ din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Nov 2009

Am comandat si eu clapeta de recirculare, dar piesa care face legatura intre clapeta si motoras nu se potriveste, este diferita fata de ce am avut eu pe masina. Am sa atasez cateva poze ca sa vedeti despre ce vorbesc. Poate imi dati voi o idee, dc v-ati confruntat cu aceeasi problema ca si mine.

  • z16xep

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra z17dth din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2012

Va salut domnilor.
Am avut si eu probleme cu clapeta de recirculare , pe care am rezolvat-o rapid cu solutia de pe situl rusesc , doar ca patratul unde intra chestia aceea alba a fost pe jumatate distrus , adica lipsa, am carpit-o cum am putut clapeta si merge .
Acu intrebarea mea este , ca am uitat sa masor, in graba fiind, cat este diametrul la patrat?.Am atastat o poza sa va faceti o idee ce anume m-ar interesa sa aflu.
Intreb acest lucru deoarece am posibilitatea de a incerca confectionarea unei clapete care sa nu cedeze, din teflon cu o bucsa de aluminiu .Daca iese ceva din aceasta combinatie o sa postez poze cu clapeta noua.
  • Isac DGP

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Z19DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Feb 2010

deci, se poate sa explice cineva, babeste, cum se face modificarea motorasului astfel incat sa nu rupa clapeta (cea noua)?
oare merge sistemul de pe astra G ( 2 butoane de mouse care sa intrerupa motorasul in capat de cursa)?
mersi
  • mihai MAS

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2014

alexx1402 a scris:Tare as fi curios cum demontati voi clapeta de recirculare fara a da jos grila si stergatoarele.
Cum demontati surubul din poza de mai jos, care la randul lui se afla sub un alt "gratar"
prins in suruburi?

Aceasta poza a fost micsorata

Salutare.Ma intereseaza si pe mine daca cineva a demontat clapeta de recirculare fara a da jos grila si stergatoarele.Si cum a facut acest lucru.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,154
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Pentru a de monta clapeta de recirculare sunt 2 metode:
1. prin exteriorul masinii: stergatoare-ornament plastic + restul cu riscul de a rupe clipsurile plasticului si atunci "te-ai scos"
2. prin interiorul masinii: demontare torpedou, demontare aeroterma, demontare motor electric si scos clapeta cu chiu si cu vai cu maini mici ca de ai maini de hulk mai bine o lasi balta.
Eu am ales varianta 2 si am reparat clapeta dar sincer sa fiu nu o folosesc.
  • cenas

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2011

Am si eu o problema cu motorasul de recirculare .Merge doar intr-un sens .Invers nu .Ce as putea sa verific ?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,154
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Cum adica doar intr-un sens? Nu merge doar intr-un sens, eu cred ca tie iti scapa la clapeta si de aceea ti se pare ca merge intr-un singur sens. Demonteaza torpedoul si cu lampa de la telefon te uiti la clapeta de recirculare cand o actionezi sa vezi daca se misca, daca se misca si nu face cursa completa inseamna ca ai clapeta defecta, schimb sau remediere tu alegi.
  • cenas

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2011

@horaa , deci am demontat motorasul de la locul lui si cu contactul pus am actionat butonul de recirculare , cand apas butonul nu se intampla nimic , cand apas butonul din nou si ledul se stinge motorasul incepe sa se invarta intr-un sens .Si tot asa , deci motorasul meu stie doar un sens , invers nu mai merge. Motorasul l-am verificat pe o baterie de 12 V si se invarte la fel in ambele sensuri.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,154
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Poate e defect bumbul, se invarte intr-un sens la infinit?
  • cenas

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2011

Nu.Se invarte intr un sens 10 sec dupa care se opreste.Ce e bumbul?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,154
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Bumb=buton, si cand se invarte clapeta se inchide sau ramane relativ pe mijloc? dupa cum ziceam, motorasul cand nu simte forta (adica clapeta rupta) merge incontinuu si se opreste dupa x timp.
  • cenas

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2011

Cand se invarte imi inchide clapeta perfect .
  • horaa

  • Mesaje scrise: 2,154
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra z19dtj din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Oct 2012

Inchide clapeta inspre torpedou sau inspre motor?
  • cenas

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2011

Inspre torpedou.Adica o lasa pe aer exterior.
  • szily75

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra A-H/SW din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Jan 2009

Mi-am reparat si eu clapeta crapata iar la motoras am legat o rezistenta de 100 ohmi pe firul rosu cu galben si merge perfect.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide