Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
pratmin a scris:Eu te pot ajuta cu un nr. de tel, o firma din BV, care - pana acum - are preturile cele mai mici din experienta proprie


Cum se cheama firma aia? Nr de tel poate?

Mersi
Skip ads

  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
[quote="BV-31STE" Cum se cheama firma aia? Nr de tel poate?

Mersi[/quote]

Salut.
Nu mai stiu cum se cheama firma; nr. de tel. 0788868645; 0744282059
e-mail: ggreieru@yahoo.com
  • iongabriel

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am citit ce s-a discutat despre problemele de franare spate si cred ca si eu am oproblema: daca franez destul de apasat, fara sa blochez rotile,imi apare o vibratie mai mult ca o duduiala oarecum,care dispare daca franez la viteze mai mici pana in 40 km/h! ce poate sa fie ? disc stramb fata? sau tamburi strambi? mentionez ca am verificat placutele si ferodourile sunt aproape noi!!! va multumesc! aaa ,in legatura cu arcul care tine ferodourile departate si eu am gasit arcul de la roata dr spate rupt si l-am sudat! rulmentii din spate nu-i pot comanda dupa seria lor AU 0501??? a demontat cineva bordul?? am un zgomot in bord care apare la viraje ca o bila care se plimba stanga dreapta si e destul de enervant!!!! inca o data multumesc!!!

.....arc care tine ferodourile apropiate......scuze!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Arcul respectiv se comanda si se pune orignal, sudura nu cred ca va tine.
Daca pedala pulseaza este foarte posibil de la ceva ovalizat pe fata sau spate. Poate fi si o prindere slaba sau uzura mare disc/tambur si pistonasele ies prea mult.
Discutia de frina fata am sa o deschid ca sa avem si acolo mai bine strucurat.
Am schimbat si titlul ca am uitat de rulmenti. Rulmentii cred ca se pot comanda daca nu sunt ciudati sau contin ABS si la firme care se ocupa cu asa ceva. In Iasi avem Ghezaco si inca una (nu mai retin numele) care au tot felul de rulmenti.
Despre bord si zgomote fac eu discutia si mut acolo ce cred de cuviinta ca am vazut ca si altii au diverse zgomote.
Voi sa scrieti ca de organizare ma ocup eu. Daca desfaci ceva pune poze ca ele spun multe !


Skip ads

  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
120ron buc
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut, de ceva vreme am auzit o chestie ciudata la apasarea pedalei de frana, se aude doar cand apas putin de tot frana. Dc apas mai tare nu se aude...este vorba de pompa de la servofrana(banuiesc ca asta e) care se activeaza la apasarea pedalei. Cand apas f putin se aude un usor scartzait. Treaba e ca nu stiu de unde exact as putea sa-l scot...ce as putea unge acolo sa dispara scartzaitul...Ma gandesc si la un posibil defect care ar putea aparea ulterior. Aveti vreo idee?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca stai pe loc si apesi frina este posibil sa fie de la servo ceva zgomote. Daca esti in mers e sigur de la o mizerie sau placute/saboti pe terminate.
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Zgomotul e in interior si se aude de la pedala/pompa...este zgomotul unui metal uscat, neuns...si nu stiu unde sa-i dau unsoare asta-i mai grav. Ca imediat dupa pedala e pompa. in interior n-am acces... Crying or Very sad
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hai ca ma uit si iti spun
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dan, ai mai gasit ceva? Unde anume e macanismul care trebuie uns? Am vazut si pe Corsa au avut aceeasi problema insa nu am primit raspuns...
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Help! Ceva la frana spate, un pocnet puternic la spate, blocare pedala,ramas fara posibilitate de franare cca. 1km, speriat tare.E posibil asa ceva tocmai cand credeam ca probleme apar mai rar, ca de, e firma!Dar fiind frig nu am de gand sa desfac acum ,asa ca urmaresc sa vad daca se repeta fenomenul.Dupa asta si-a revenit complet ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Fenomenul s-a produs dupa o noapte de frana de mana trasa.Ceva pareri?Sa fie in discutie ceva repartitor sau pur si simplu sabotii.Nu am inteles de ce a ramas blocat total sistemul de franare!Nimic in bord.Ciudat tare.
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
E posibil sa se fi blocat sabotul pe tambur, din cauza frigului, a condensului si a conditiilor de umezeala. Daca zici ca si-a revenit si prinde frana pe rotile din spate normal, nu ar trebui sa iti faci prea mari griji, oricum trebuie facuta o investigatie cat de curand. Am auzit de masini care nu au putut pleca de pe loc din cauza ca s-au blocat sabotii pe spate. Numai bine
Skip ads

  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Probabil e o problema la etrier. Sunt acolo niste mecanisme care trebuie unse. verifica, curata bine ca probabil e mult noroi si apoi unge cu vaselina cu grija sa nu dai pe saboti.
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Pe spate nu sunt etrieri din cate stiu eu....numai daca si-a montat omul frana pe disc, ceea ce nu cred ca e cazul la agila....deci e vorba de tambur. Cum am zis si eu si colegul...verifica si curata mizeria care este acolo si cred ca va fi ok
  • raducu ion

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Arges
  • Masina: Meriva 2004 Z16 xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am patit si eu la fel ,am desfacut si am curatat tamburii se acumulase mizrerie gen nisip apoi nu mi-a mai facut probleme ,ironia sortii am cumparat si saboti degeaba ,prima data verifica apoi cumpara
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Se poate intampla ca sabotii de frana sa ramana lipiti de maieurile de la tamburii spate in conditiile in care masina
a fost parcata iarna cu frana de mana trasa. Eu parchez numai cu frana de mana trasa si fenomenul mi se intampla
destul de frecvent, la pornirea de pe loc se produce un trosnet puternic.
Ce nu pot deloc sa inteleg este de ce ti-a ramas pedala de frana blocata. Poate nu era blocata ci numai cursa era ceva mai mica - lucru firesc.

Este posibil ca lichidul de frana sa fie foarte vechi sau impurificat cu apa si sa se fi produs vreun dop de
gheata - fapt totusi ciudat deoarece compozitia acestuia ar impiedica apa sa inghete.

Alta cauza ar mai putea implica proasta functionare a ABS-ului (ar explica blocarea pedalei de frana)
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc baieti pentru raspunsurile voastre! Din fericire am ajuns acasa dar cu frica.Maine sau poimaine am treaba. Se desface si se verifica TOT.Am saboti noi placute noi.De cand am luat masina n-au fost probleme dar nimic nu-i vesnic.Voi face un post ca lumea cu poze pentru voi si cu noutatile de rigoare.Sa vad am un prieten care sper sa ma ajute.Nu o pot lasa asa.Tot ce ati aratat e valabil, la spate se intampla lucruri ciudate.Sper sa nu am rupt vreun arc ceva de care sa ma impiedic ca tiganu la mal. Voi reveni cu ce trebuie multumesc inca odata!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da, m-am cam lamurit.Problema nu e de doi lei sa umbli la frane. Cat inca mai merg (si-au dat drumu sabotii), achizitionez ce trebuie ca materiale si scule. In acest timp (cateva zile pana iau concediu) incerc sa pun la punct o documentatie in ordinea ei fireasca. Nu m-am apucat inca din doua considerente: starea sanatatii nu-mi prea permite (o raceala rebela) si nu am tot ce-mi trebuie ca sa pot incepe fara probleme ca ceva m-ar tine pe loc.Inca mai caut vaseline speciale(cea pe baza de cupru) pentru surubul de autoreglare. Si acum in doua vorbe sa lamurim ce se intampla la mine: cu frana de mana trasa mai mult timp, sabotii raman blocati pe deschis (lipiti de tambur). Aici cauzele pot fi multiple cea mai probabila apa cu mizerie si lipsa gresarii. Pocnitura este daca roata forteaza peste o forta de frecare considerabila,impingand violent. Un coleg a aratat mai sus. Cat timp sabotii sunt deschisi, lichidul din instalatie va ocupa spatiul detensionat aparut peste noapte. Sistemul va recunoaste acest lucru ca si cum a fost executata operatiune de franare din pedala si ca atare pedala va fi tare chiar foarte tare,pompa nemaiputand sa bage mai mult lichid ca nu mai poate. Pana sabotii nu revin la normal pedala nu se va detensiona si franarea este aproape imposibila.Era sa o patesc la iesirea de pe poarta unitatii cand a trebuit sa dau prioritate. Pedala lemn, masina s-a oprit din inertie, ala a vazut si a oprit facandu-mi semn sa plec.Naspa. Aveti grija cu sabotii spate deci ca nu-i de gluma. Masina nu are ABS.Cert este ca la mine asa se manifesta, la o masina cu abs nu stiu.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
petrecila a scris:.....Inca mai caut vaseline speciale(cea pe baza de cupru) pentru surubul de autoreglare. .........

Eu am avut deja o interventie la rotile spate (din cauza cablului de frana de mana de pe dreapta care s-a intepenit
si cu care am circulat asa vreo 200 km cred ) am schimbat sabotii spate - cred ca vreo 80 lei 4 buc.
Unul din suruburile de autoreglare era complet intepenit (probabil din cauza caldurii) - l-am destepenit si curatat
bine de tot astfel incat piulita aia zimtata sa mearga f. usor si le-am uns cu un strat f. subtire de vaselina cu
bisulfura de molibden (din aia am avut care sa tina la temperaturi inalte).

O alta cauza care favorizeaza blocarea sabotilor pe maieuri o reprezinta santul de uzura normala provocat
de sabot in masa tamburului - lucru care ingreuneaza si demontarea butucului (trebuie intervenit prin fereastra
de vizitare cu un sdv dedicat - eu am folosit o tabla indoita - cu care am antrenat piulita zimtata slabind astfel sabotii.
In cazul ideal camasile cu astfel de santuri ar trebui inlocuite sau rectificate- eu nu mi-am permis lucrul acesta ci
doar am polizat cu o piatra de biax pusa pe o bormasina de mana marginea dinspre gura tamburului -
NU SUPRAFATA PE CARE ACTIONEAZA SABOTUL- prin aceasta metoda in viitor pot scoate usor tamburul
si impiedic faramitarea ferodo-ului din cauza jocului axial normal.
Inlocuirea am facut-o vara trecuta - imi pare rau ca nu am facut poze Sad
  • chele ion

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Posesor agila 2001......O chestie asemãnãtoare mi se întâmplã ºi mie;la acþionarea pedalei de frânã,în partea din spate se aude un zgomot ca si cum ar freca fier pe fier ,eu am considerat cã ar fi de vinã saboþii,fapt pentru care am dat comandã pentru unii noi,sper sã nu mã fi înºelat ºi sã fie doar mizerie dupã cum spunea un coleg mai sus;probema cu lipirea saboþilor de tamburi o pãþesc ºi eu dupã ce spãl maºina ºi stã vreo 3,4 zile sau mai mult în staþionare cu frâna de mânã trasã,oricum voi desface sa vãd despre ce-i vorba.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR