Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu am incercat sa masor o bujie direc pe motor. am pus ohmetrul pe ea si imi indica 400 ohmi. banuiesc ca e dusa, nu...? am inteles ca trebuie sa aiba cam 1ohm...?
Skip ads

  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@Daniel
Kiar ma batea gandul sa pun si eu ohmetrul pe ele. Banuiesc ca nu sunt toate bujiile duse si masurandu-le pe toate iti dai seama usor ce valoare ar trebui sa aiba una buna. Am sa masor si eu si voi posta.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca bujiile astea nu se folosesc vara (deloc) ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
bujiile se incalzesc la pornire daca temperatura motorului e sub un anume prag( din cate stiu eu, cam de la 8 grade in jos).
Skip ads

  • dean

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17Dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare.la mine s-a aprins acelasi bec galben (masina cu cheita) in mers cu motorul cald,dupa ce am dat intr-o groapa.dupa ceva denivelari,iar s-a stins,putin dupa aia iar s-a aprins..o fi vreo atingere de la gropi?sau tre' sa ma pregatesc de cei mai rau?
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
zic si eu, nu stiu daca o fi bine sau nu, dar tinand cont de faptul ca bujiile se folosesc f. putin nu inteleg de ce (sandubogdan de ex.) sa pui bujii de 1,2 mil. bucata cand bujiile bosch costa 550 mii bucata? tocmai le-am schimbat de curand si atat am platit pe bucata. le-am schimbat pt. ca imi consumau mai mult curent decat ar fi fost normal.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
dean: la tine poate fi un contact imperfect undeva daca ti s-a aprins cand ai dat in groapa. ai sesizat ceva diferenta la functionare cu becul aprins...?

ktapet : sandubogdan are masina cu motor de 1.7 - un tip de bujie
tu ai motor de 2.0 - alt tip de bujie care intradevar costa 550 mii ( alea bosch)
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
multumesc daniel acum, am inteles.
Skip ads

  • silverastra

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Vad ca voi vorbiti numai de diesel!E cineva care are si benzina?Pt ca eu am pe benzina 1.6 si am aceeasi problema cu indicatorul acela.Am pus-o si pe tester si apare"quaed drive modul"si nu merge resetat.Am inteles ca are impuls slab la demaror sau cam asa ceva.Chestia e ca masina porneste ok si pe frigul asta,iar in mers se comporta normal.Are cineva vreo explicatie?
Am uitat sa spun k indicatorul nu se stinge deloc,iar sfatul "meseriasilor"de la dibas a fost ca"frate dc merge bine las-o asa"!!!
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mi s-a aprins si mie INSP dar doa asta si vad ca sta aprins vreo 3 secunde dupa care scrie nr de kilometrii parcursi. o fi de rau sau mi s-or fi ars bujiile tinind cont ca afara erau -3 grade aseara.
Am mai observat ceva si nu stiu ce e:
Dak tin degetul vreo 8 secunde pe butonul de reset km pacursi (aducere la 0) imi apare un nr la km parcursi (pe afisajul de sus) care este 9.3 si un nr (pe afsajul de jos) la km parcursi care este de 15379 - masina mea are 72.252 km.- ce o fi cu nr astea 2?
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
mihai0811 a scris:AI AVUT DREPTATE.ERAU 3 BUJII ARSE.O SA LA SCHIMB PE TOATE 4.MERSI PENTRU AJUTOR.

Nu prea inteleg Question
mai sus ai scris ca ai verificat bujiile si au fost bune, acum zici ca era 3 arse- cum le-ai verficat?
Deci dak schimb toate 4 bujiile la motr 1.7DTI ma costa 4.8 milioane + 1.1 mil resetarea ?
cam mult
Later edit - merge treaba cu resetul fara motor pornit Very Happy
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@dean: problema cu masinuta cu cheie am avut-o si eu. Am stat 4 nopti pe internet studiind eventuale cauze. Mie mi se aprindea cand urcam o panta sau ceva si nu se stingea decat dupa vreo 400 km.

S-a tot repetat chestia.

Printre altele am gasi pe un site pe undeva "probleme la demaraj". Si atunci mi-a picat fisa - benzina!

Dupa ce am cumparat Astra am bagat benzina numa de la LukOil. Totul a fost ok pana am ajuns pe undeva prin nord si nu era decat Mol. Am bagat de la Mol (plinul) si dupa 100 km s-a aprins beculetul galben.

Si a tot stat aprins pana s-a golit rezervorul si acuma am bagat benzina de la LukOil si totul este Ok din nou! Nici un bec galben!

Si masina merge extraordinar, deja m-a scapat de o amenda ca am fugit de politai cu ea! Very Happy Asa mai finut...
Skip ads

  • gaby63

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 2001 Y2.2DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Martorul se numeste: "Electronica motorului, electronica transmisiei, imobilizator". Se aprinde in mod normal pentru cateva secunde la pornire.

Daca se aprinde atunci cand motorul merge, indica un defect in electronica motorului sau a transmisiei. Sistemul electronic comuta pe modul "schiopateaza spre casa" (exprimarea in engleza - manualul de utilizare) si manevrabilitatea masinii poate fi afectata iar consumul de carburant poate creste. In unele cazuri defectul poate fi eliminat prin oprirea si repornirea motorului. Daca dupa repornire martorul se aprinde si ramane aprins, in manual se recomanda apelarea la service Opel. Daca martorul se aprinde pentru scurt timp dupa care se stinge, nu are importanta.

Daca martorul clipeste la punerea contactului, este defect sistemul de imobilizare. Motorul nu porneste. Se scoate cheia din contact dupa care se incearca din nou, in caz negativ se incearca pornirea cu cheia de rezerva. Daca nici atunci, go la service Opel!
  • radulein

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor!

Sunt nou p-aici..nou posesor (de 1 luna) al unui Corsa benzinar 1.0, din 2001
Bineinteles ca dupa nici o sapt. a si aparut prima problema...se putea?! Si anume se aprindea simbolul cu Motorelektronik (ala galben cu masinuta si cheie) in timpul mersului. Simptome: acul de la temperatura nu se mai ridica si ventilatorul de la radiator functiona incontinuu. Dat fuga la service Opel, pus pe tester (Tech 1) si gasit senzorul de temperatura a lichidului de racire defect Evil or Very Mad Schimbat senzor+cabluri si toata distractia m-a costat 109,73 €
Banuiesc ca si la Astra e cam la fel..


Ultima modificare facuta de radulein la Mie 11 Apr, 2007 1:56 am
  • ovilio`f

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@gabi63. iti dai seama ca eu am schiopatata cam 7 luni si a rezistat. Tot respectul Opel.
  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
din cate stiu eu INSP apare dupa 30.000km de ultima resetare sau la un an. ala iti arata ca trebuie sa faci revizia. si se reseteaza asa cum au mai spus unii: se tine apasat butonul de resetat kilometrajul zilnic fara contact pus, se pune contactul tinand apasat si inca 2-3 sec dupa ce pui contactul. o sa clipeasca de 2 ori si gata, s-a resetat si mai apare peste un an sau 30.000km.
  • gulco66

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: suceava
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Exclamation


Ultima modificare facuta de gulco66 la Vin 15 Jun, 2007 3:19 pm
  • gulco66

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: suceava
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2007

  • Mesaj Privat
buna! lamuriti-ma si pe mine! am un astra g 2002 motorina y17 dt.
de citeva zile martorul cu cheta ramine aprins la punerea contactului. se stinge la pornirea motorului! pareri?
  • raducrisstian

  • Mesaje scrise: 500
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2006

  • Mesaj Privat
daca se stinge dupa ce pornesti motorul e numai normal. asa ttrebuie. e de rau cand nu se stinge...
  • gulco66

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: suceava
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2007

  • Mesaj Privat
raducrisstian a scris:daca se stinge dupa ce pornesti motorul e numai normal. asa ttrebuie. e de rau cand nu se stinge...

asa o fi? in carte scrie altceva!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR