- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
dean
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17Dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2005
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
zic si eu, nu stiu daca o fi bine sau nu, dar tinand cont de faptul ca bujiile se folosesc f. putin nu inteleg de ce (sandubogdan de ex.) sa pui bujii de 1,2 mil. bucata cand bujiile bosch costa 550 mii bucata? tocmai le-am schimbat de curand si atat am platit pe bucata. le-am schimbat pt. ca imi consumau mai mult curent decat ar fi fost normal.
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
dean: la tine poate fi un contact imperfect undeva daca ti s-a aprins cand ai dat in groapa. ai sesizat ceva diferenta la functionare cu becul aprins...?
ktapet : sandubogdan are masina cu motor de 1.7 - un tip de bujie
tu ai motor de 2.0 - alt tip de bujie care intradevar costa 550 mii ( alea bosch)
ktapet : sandubogdan are masina cu motor de 1.7 - un tip de bujie
tu ai motor de 2.0 - alt tip de bujie care intradevar costa 550 mii ( alea bosch)
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
- silverastra
- *
- 20 mesaje
- din 27 Dec 2005
silverastra
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2005
- Mesaj Privat
Vad ca voi vorbiti numai de diesel!E cineva care are si benzina?Pt ca eu am pe benzina 1.6 si am aceeasi problema cu indicatorul acela.Am pus-o si pe tester si apare"quaed drive modul"si nu merge resetat.Am inteles ca are impuls slab la demaror sau cam asa ceva.Chestia e ca masina porneste ok si pe frigul asta,iar in mers se comporta normal.Are cineva vreo explicatie?
Am uitat sa spun k indicatorul nu se stinge deloc,iar sfatul "meseriasilor"de la dibas a fost ca"frate dc merge bine las-o asa"!!!
Am uitat sa spun k indicatorul nu se stinge deloc,iar sfatul "meseriasilor"de la dibas a fost ca"frate dc merge bine las-o asa"!!!
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Mi s-a aprins si mie INSP dar doa asta si vad ca sta aprins vreo 3 secunde dupa care scrie nr de kilometrii parcursi. o fi de rau sau mi s-or fi ars bujiile tinind cont ca afara erau -3 grade aseara.
Am mai observat ceva si nu stiu ce e:
Dak tin degetul vreo 8 secunde pe butonul de reset km pacursi (aducere la 0) imi apare un nr la km parcursi (pe afisajul de sus) care este 9.3 si un nr (pe afsajul de jos) la km parcursi care este de 15379 - masina mea are 72.252 km.- ce o fi cu nr astea 2?
Am mai observat ceva si nu stiu ce e:
Dak tin degetul vreo 8 secunde pe butonul de reset km pacursi (aducere la 0) imi apare un nr la km parcursi (pe afisajul de sus) care este 9.3 si un nr (pe afsajul de jos) la km parcursi care este de 15379 - masina mea are 72.252 km.- ce o fi cu nr astea 2?
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
mihai0811 a scris:AI AVUT DREPTATE.ERAU 3 BUJII ARSE.O SA LA SCHIMB PE TOATE 4.MERSI PENTRU AJUTOR.
Nu prea inteleg
mai sus ai scris ca ai verificat bujiile si au fost bune, acum zici ca era 3 arse- cum le-ai verficat?
Deci dak schimb toate 4 bujiile la motr 1.7DTI ma costa 4.8 milioane + 1.1 mil resetarea ?
cam mult
Later edit - merge treaba cu resetul fara motor pornit
- Cristi_C
- ***
- 741 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Astra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 741
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
@dean: problema cu masinuta cu cheie am avut-o si eu. Am stat 4 nopti pe internet studiind eventuale cauze. Mie mi se aprindea cand urcam o panta sau ceva si nu se stingea decat dupa vreo 400 km.
S-a tot repetat chestia.
Printre altele am gasi pe un site pe undeva "probleme la demaraj". Si atunci mi-a picat fisa - benzina!
Dupa ce am cumparat Astra am bagat benzina numa de la LukOil. Totul a fost ok pana am ajuns pe undeva prin nord si nu era decat Mol. Am bagat de la Mol (plinul) si dupa 100 km s-a aprins beculetul galben.
Si a tot stat aprins pana s-a golit rezervorul si acuma am bagat benzina de la LukOil si totul este Ok din nou! Nici un bec galben!
Si masina merge extraordinar, deja m-a scapat de o amenda ca am fugit de politai cu ea! Asa mai finut...
S-a tot repetat chestia.
Printre altele am gasi pe un site pe undeva "probleme la demaraj". Si atunci mi-a picat fisa - benzina!
Dupa ce am cumparat Astra am bagat benzina numa de la LukOil. Totul a fost ok pana am ajuns pe undeva prin nord si nu era decat Mol. Am bagat de la Mol (plinul) si dupa 100 km s-a aprins beculetul galben.
Si a tot stat aprins pana s-a golit rezervorul si acuma am bagat benzina de la LukOil si totul este Ok din nou! Nici un bec galben!
Si masina merge extraordinar, deja m-a scapat de o amenda ca am fugit de politai cu ea! Asa mai finut...
gaby63
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Sibiu
- Masina: Omega 2001 Y2.2DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2005
- Mesaj Privat
Martorul se numeste: "Electronica motorului, electronica transmisiei, imobilizator". Se aprinde in mod normal pentru cateva secunde la pornire.
Daca se aprinde atunci cand motorul merge, indica un defect in electronica motorului sau a transmisiei. Sistemul electronic comuta pe modul "schiopateaza spre casa" (exprimarea in engleza - manualul de utilizare) si manevrabilitatea masinii poate fi afectata iar consumul de carburant poate creste. In unele cazuri defectul poate fi eliminat prin oprirea si repornirea motorului. Daca dupa repornire martorul se aprinde si ramane aprins, in manual se recomanda apelarea la service Opel. Daca martorul se aprinde pentru scurt timp dupa care se stinge, nu are importanta.
Daca martorul clipeste la punerea contactului, este defect sistemul de imobilizare. Motorul nu porneste. Se scoate cheia din contact dupa care se incearca din nou, in caz negativ se incearca pornirea cu cheia de rezerva. Daca nici atunci, go la service Opel!
Daca se aprinde atunci cand motorul merge, indica un defect in electronica motorului sau a transmisiei. Sistemul electronic comuta pe modul "schiopateaza spre casa" (exprimarea in engleza - manualul de utilizare) si manevrabilitatea masinii poate fi afectata iar consumul de carburant poate creste. In unele cazuri defectul poate fi eliminat prin oprirea si repornirea motorului. Daca dupa repornire martorul se aprinde si ramane aprins, in manual se recomanda apelarea la service Opel. Daca martorul se aprinde pentru scurt timp dupa care se stinge, nu are importanta.
Daca martorul clipeste la punerea contactului, este defect sistemul de imobilizare. Motorul nu porneste. Se scoate cheia din contact dupa care se incearca din nou, in caz negativ se incearca pornirea cu cheia de rezerva. Daca nici atunci, go la service Opel!
radulein
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Sunt nou p-aici..nou posesor (de 1 luna) al unui Corsa benzinar 1.0, din 2001
Bineinteles ca dupa nici o sapt. a si aparut prima problema...se putea?! Si anume se aprindea simbolul cu Motorelektronik (ala galben cu masinuta si cheie) in timpul mersului. Simptome: acul de la temperatura nu se mai ridica si ventilatorul de la radiator functiona incontinuu. Dat fuga la service Opel, pus pe tester (Tech 1) si gasit senzorul de temperatura a lichidului de racire defect Schimbat senzor+cabluri si toata distractia m-a costat 109,73 €
Banuiesc ca si la Astra e cam la fel..
Ultima modificare facuta de radulein la Mie 11 Apr, 2007 1:56 am
Sunt nou p-aici..nou posesor (de 1 luna) al unui Corsa benzinar 1.0, din 2001
Bineinteles ca dupa nici o sapt. a si aparut prima problema...se putea?! Si anume se aprindea simbolul cu Motorelektronik (ala galben cu masinuta si cheie) in timpul mersului. Simptome: acul de la temperatura nu se mai ridica si ventilatorul de la radiator functiona incontinuu. Dat fuga la service Opel, pus pe tester (Tech 1) si gasit senzorul de temperatura a lichidului de racire defect Schimbat senzor+cabluri si toata distractia m-a costat 109,73 €
Banuiesc ca si la Astra e cam la fel..
Ultima modificare facuta de radulein la Mie 11 Apr, 2007 1:56 am
- ovilio`f
- **
- 134 mesaje
- din 07 Mar 2007
- Astra 2001 z16se
- Bihor
ovilio`f
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2007
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
din cate stiu eu INSP apare dupa 30.000km de ultima resetare sau la un an. ala iti arata ca trebuie sa faci revizia. si se reseteaza asa cum au mai spus unii: se tine apasat butonul de resetat kilometrajul zilnic fara contact pus, se pune contactul tinand apasat si inca 2-3 sec dupa ce pui contactul. o sa clipeasca de 2 ori si gata, s-a resetat si mai apare peste un an sau 30.000km.
gulco66
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
gulco66
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
gulco66
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: suceava
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2007
- Mesaj Privat