Ai uitat parola?


  • HouSeMuZik

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Editat de invest20042001 pentru duplicat.


Ultima modificare facuta de HouSeMuZik la Mie 10 Feb, 2010 4:19 pm
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Editat de invest20042001 pentru duplicat.


Ultima modificare facuta de Bunicu la Mie 10 Feb, 2010 5:01 pm
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 4,518
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra x20xev din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mai degraba o lasai pe aia.sau lipeai cu una despre alternator dus.parerea mea.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,486
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y20DTH din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sa nu ziceti ca sunt absurd, facem si asa.
Pentru asta, initiatorul ramane dator cu........citirea Regulamentului si RESPECTAREA LUI.
OK?
  • Manuel23

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1600cm din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut baieti! am si eu o prolema martorul de la ABS imi sta aprins km nu imi merge si la o decelerare eventual mai brusc mi se aprinde martorul chek engie si motorul merge anormal tinde sa se opreasca. opresc pornesc martorul se stimge si motorul merge normal dar cu martorul de la ABS aprins si bineinteles fara abs
  • bacu andrei

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Jan 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salut! am un opel astra g 2003... am si eu o problema q ea...in mers dupa 120 km/h incepe sa-mi dea niste suturi parca ar ramane fara motorina iar dupa cativa km de parcurs dupa ce imi da suturile aceastea, in bord mi se aprinde martorul cu cheita, dupa ce reduc sub 100 de km/h martorul se stinge dupa 8-10 minute. In drum spre constanta in localitate mergand q 50 km/h s-a oprit motorul nu a mai vrut sa mai porneasca, dupa aceasta intamplace am fost la un specialist a bagat testerul si a depistat ca e problema la calculatorul de pe pompa de injectie , la desfacut a gasit niste cablaje arse si condensatorul din el , la reparat l-am montat pe masina , a pornit dar in schimb cheita apare la 105 km/h si are aceleasi sintome,am fost dinou la acel specialist si mi-a spus k nu e de vina calculatorul si cica are un scurt pe undeva si din aceasta cauza se arde calculatorul. ma poate ajuta cineva? k imi e frica sa mai merg q masina pe distante lungi. Multumesc Smile
  • urs_parcat

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salut baieti..si mie imi apare masinuta aprinsa dupa pornire si codul la eroare e 0380..insa daca opresc motorul si il repornesc dispare..care sa fie problema?..am scris si la subiectul referitor la eroarea 0380...insa am spus ca poate aici gasesc o explicatie nu referitoare la ce inseamna codul

multam
  • mzahan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Am o Astra G DTI, 2002, si am avut si eu problema cu martorul cu cheita aprins, de doua ori.
Prima data, cand s-a aprins, si statea aprins tot timpul, am pus pe tester si aveam becurile pe frana arse, ambele.

A doua oara, am sesizat acu' doua zile, se aprindea la rece, statea cam 10-15 minute aprins, dupa care se stingea.
Pusa pe tester, tocmai m-au sunat de la service sa-mi spuna ca-mi trebuie bujii noi.

Deci cauzele sunt multiple si diversificate. De asta cred ca trebuie pusa pe tester, chiar daca asta inseamna bani cheltuiti.
  • urs_parcat

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Y17DTI din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
salut si multam..la mine a aparut dupa ce am schimbat un bec de la frana spate...si am facut testul si imi da codul 0380..cu vineri merg sa vad daca e bujia sau releu..dupa cum porneste dimineata e cam greu problabil sa fie releul..pornind relativ usor...

oricum o sa anunt vineri dupa ce aflu totul..
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Puteti sa imi spuneti careva daca la ASTRA G 1,7dti an 2000 cand puneti contactul vi se aprinde martorul cu masinuta si cheia?sau numai "conducta"?Smile)
  • alx78

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
e normal sa se aprinda martorul cu cheita si sa se stinga daca nu ai erori stocate
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu la asta m-am referit:P....mie nu mi se aprinde deloc.Sa fie ars becul,aranjat de cel de la care am luat masina sau nu e echipata cu martorul asta?
  • alx78

  • Mesaje scrise: 1,375
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra y17dt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
pt masinile pana in 2000, nu se aprinde martorul cu cheita ci acea"conducta". dupa 2000, pt erori, se aprinde martorul cu cheita.
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles acum.......mersi de informatie!
  • mario.mario.2011

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
eu am o problema la astra al meu 1.7 cdti, mi s-a aprins martorul masinuta taiata cu o cheie in timp ce mergeam pe autostrada, am dus-o la service am facut o diagnoza si mi-au spus ca e senzorul de arbore cotit sau asa cred ca se spune, si l-am schimbat, nu s-a stins, am uitat sa mentionez, dupa ce am scos masina din diagnoza, s-a stins martorul dar dupa 5 minute s-a aprins din nou, bun, a 2-a zi nu imi mai pornea masina, si m-am dus la service opel si mi-au spus ca din cauza senzorului nu pornea masina. am facut comanda la senzor, si pana ce mi-au adus senzorul , pai i-am tot dat la automat ca sa porneasca si mi s-a ars carbunii de la electromotor. I-am schimbat si invartea motorul dar nu pornea, si pana la urma a inceput sa caraie electromotorul , s-a stricat rotorul sau cv d genu. am cumparat unul nou 110 euro a costat, si acum porneste din prima, dar masinuta cu cheia inca imi mai apare acolo, am un video --> http://youtu.be/FyHowhdgFjY , si nu stiu ce sa fac sa dispara masinuta. AJUTOR!
  • mario.mario.2011

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
SALUT. eu am o problema la astra al meu 1.7 cdti, mi s-a aprins martorul masinuta taiata cu o cheie in timp ce mergeam pe autostrada, am dus-o la service am facut o diagnoza si mi-au spus ca e senzorul de arbore cotit sau asa cred ca se spune, si l-am schimbat, nu s-a stins, am uitat sa mentionez, dupa ce am scos masina din diagnoza, s-a stins martorul dar dupa 5 minute s-a aprins din nou, bun, a 2-a zi nu imi mai pornea masina, si m-am dus la service opel si mi-au spus ca din cauza senzorului nu pornea masina. am facut comanda la senzor, si pana ce mi-au adus senzorul , pai i-am tot dat la automat ca sa porneasca si mi s-a ars carbunii de la electromotor. I-am schimbat si invartea motorul dar nu pornea, si pana la urma a inceput sa caraie electromotorul , s-a stricat rotorul sau cv d genu. am cumparat unul nou 110 euro a costat, si acum porneste din prima, dar masinuta cu cheia inca imi mai apare acolo, am un video --> http://youtu.be/FyHowhdgFjY , si nu stiu ce sa fac sa dispara masinuta. AJUTOR!
  • danLaza

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 17ydt din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salut problema mea e ca decind am luat masina nu se aprinde deloc martorul la ulei.Masina e o Astra G y17dt 2001.Unde sa "sap"dupa defect?Unde e situata sonda de ulei la motoarele Isuzu?Multumesc.
  • amaritei.vasile

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare cu martorul masina cu cheie. Acum aproximativ doua zile dupa ce am pus contactul si in timp ce am pornit motor indicatorul nivelului de combustibil a cazut la 0. De atunci nu s-a mai intamplat asta, dar martorul masina cu cheie a ramas aprins. Acum, la pornire martorul masina cu cheie se stinge, dar dupa 7-8 secunde, se aprinde iar si ramane asa pana la oprire. Care credeti ca ar fi cauzele? Exista vre-o resetare in acest caz? Multumesc.
  • JOHN_13

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut!am si eu o problema mi-a aparut "masinita cu cheie"prima data acum 1an dupa ce am oprit motorul sa stins si stins a fost pana anul acesta cand a mai aparut odata in mers,la 2 zile dupa ce a aparut am pornit-o dimineata fara probleme am mers cu ea cam 15min am oprit-o si nu a mai pornit decat la a treia cheie(ramanand masinuta cu cheie aprinsa ).dupa asta am mers cu ea 2 zile si nu s-a mai aprins si merge foarte bine(deci de cand mi-a aparut prima data masinuta cu cheie a mers ok exceptie facand pornirea din acea zi si cateodata imi ramanea putin turata cand o scoteam pe liber ), am fost cu ea pe tester si mi-a gasit 2 erori si mi-a zis ca
1 semnal slab la senzorul de turatie
2 eroare la calculatorul de injectie
cel care mi-a pus testerul a zis ca ar fi calculatorul de injectie pe duca si k mar costa 500ron la el sa-l repare.
ce parere aveti?eu nu cred k ar fi calculatorul k altfel ramanea mereu aprins martorul si nu mai pornea(parere de necunoscator)
voi ce credeti ca ar putea fi?astept raspunsuri de la cunoscatori
am uitat sa mentionez k atunci cand am luat masina cel de la care am luat-o mi-a spus ca e dus senzorul de motorina .
multumesc pt eventualele raspunsuri!
  • cont-sters-14856

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare,

Mi-a aparut si mie martorul masina cu cheita. Sta aprins numai cand pun contact, dupa ce pornesc masina nu mai apare. Masina trage deci nu pare a fi vreo defectiune la motor. Ce-i drept, in mers, mi s-a aprins pe acelasi displai micut martorul de nivel de ulei. Am completat cu ulei si semnul a disparut. La urmatoarea pronire a masinii am constatat ca apare masina cu cheita. Sa insemne doar o stocare a erorii referitoare la nivelul uleiului sau sa fie altceva? In general, erorile semnalizate pe acest display (nivel ulei, nivel lichid racire, probleme la servo etc.) si care apoi se rezolva, se transforma in masina cu cheita daca nu le resetezi? As putea sa scap de eroare daca scot borna bateriei?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata