- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Kamob, ca idee...nu ma roade curiozitatea deloc. Sunt proprietar de Insignia din 2012...si sunt pasionat de masini in general. M.am documentat si mi.a placut ideea de a.mi imbogati aspectele acestea. Mai mult, am prieteni care lucreaza pe mapare la RTR(cred ca multi dintre noi stim ce inseamna asta). Insa, cu toate astea nu inteleg cu unii din voi plecati urechea la o chestiece tine doar de marketing!
Din cate imi aduc aminte...parca ne.am mai contrat si cred ca in acest moment stii foarte bine ce face butonul SPORT la Insignia si asemenea, cum se testeaza chiar si pe standard aceasta optiune. In reat numai bine! Ce sa zic..bucura.te de cei 180 cp pe standard si 205 cp pe sport.
P.S.: repet...tu ai fie 180 cp indiferent de on/off fie 205cp
Din cate imi aduc aminte...parca ne.am mai contrat si cred ca in acest moment stii foarte bine ce face butonul SPORT la Insignia si asemenea, cum se testeaza chiar si pe standard aceasta optiune. In reat numai bine! Ce sa zic..bucura.te de cei 180 cp pe standard si 205 cp pe sport.
P.S.: repet...tu ai fie 180 cp indiferent de on/off fie 205cp
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
@alladin_allibaba: ai dreptate si nu prea. Hai sa lamurim misterul, iti redau textul unui baietan din Scotia, care zise urmatoarele:
"Nope, all the sports button does is alter the acceleration points, i.e. rather then giving say 50% throttle with the accelerator pressed down 50%, it will give 50% throttle at around 30% of the accelerator being depressed. It doesn't alter the power output of the engine; your are thinking of the EDS maps and MK5 888, where the sport button is used to swap between maps!"
Deci sunt doua smecherii: "maparea butonului sport" pe o singura harta, cu modificarea raspunsul acceleratiei si "maparea ecu", cu doua harti, cand ai 2 puteri disponibile. Opel are 2 harti de peste 10 ani in ecu (vezi Vectra C, Astra H, Insignia stock boost mode pe Sport, samd).
"Nope, all the sports button does is alter the acceleration points, i.e. rather then giving say 50% throttle with the accelerator pressed down 50%, it will give 50% throttle at around 30% of the accelerator being depressed. It doesn't alter the power output of the engine; your are thinking of the EDS maps and MK5 888, where the sport button is used to swap between maps!"
Deci sunt doua smecherii: "maparea butonului sport" pe o singura harta, cu modificarea raspunsul acceleratiei si "maparea ecu", cu doua harti, cand ai 2 puteri disponibile. Opel are 2 harti de peste 10 ani in ecu (vezi Vectra C, Astra H, Insignia stock boost mode pe Sport, samd).
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
).....2 harti pe un singur ECU(ma gandesc ca deja se cunoaste faptul ca ECU este monotasking)? Pana si cei de la BMW ar fi foarte invidiosi cand ei au pus 2 harti doar pe masini cu 2 ECU...aici vorbesc si de M-uri. A nu se confunda portita/limitele de inceput si terminare cuplu....care reprezinta un "pansament" pentru motor
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
P.S.: de 10 ani...hai sa fim seriosi...sprenorocul meu, inainte de Insignia, am avut Astra H z19dth-150cp...tot cu buton SPORT. Aceeasi poveste. Doar samsarii de masini mai sustin: "fratepe meu, e unicata...are 150cp pe normal si 170 pe sport" in afara de tunnerii care pun softul...si cei din urma doar de dragul pietei avand in vedere ca oamenii devenisera reticenti in ale chip.ulul tunning
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
P.S.: de 10 ani...hai sa fim seriosi...sprenorocul meu, inainte de Insignia, am avut Astra H z19dth-150cp...tot cu buton SPORT. Aceeasi poveste. Doar samsarii de masini mai sustin: "fratele meu, e unicata...are 150cp pe normal si 170 pe sport" in afara de tunnerii care pun softul...si cei din urma doar de dragul pietei avand in vedere ca oamenii devenisera reticenti in ale chip.ulul tunning. Repet...cati din voi ati gacut dyno pe sport on/off?
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Ma gandesc la un test simplu...pe care il putem proba toti cei care avem butonul sport..si cu prima ocazie o sa incerc....de exemplu mers constant treapta a 3-a - 2000 rpm si accelerat cu pedala in podea si cronometrat timpul in care ajunge la 4000 rpm, odata pe modul sport si odata pe modul normal. Daca nu e diferenta de putere si doar pedala de acceleratie mai fina pe modul sport, atunci timpii ar trebui sa fie aceasi nu ?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Pe modul sport, pedala de acceleratie devine mai "sensibila". Insa poti sa faci un alt test...mergi in tr3 spre exemplu constant cu 2000 rpm pe normal....apoi la aceeasi turatie activeaza sport. O sa vezi ca fara sa apesi pedala de acceleratie, turatia ca urca la 2500rpm(aprox). Acelasi test repeta.l si la 2500 rpm constant pe normal...dupa sport on, Din cate imi aduc aminte turatia parca a trecut usor de 3000rpm.
P.S.: valorile sunt unele generice. Am scos in evidenta faptul ca nu este o valoare proportionala intre on/off pe sport(gen..simpla apasare a butonului imi ofera 500 rpm)
P.S.: valorile sunt unele generice. Am scos in evidenta faptul ca nu este o valoare proportionala intre on/off pe sport(gen..simpla apasare a butonului imi ofera 500 rpm)
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Da..sa faca cei care au 2 harti/mape pe acelasi ecu. Eu am buton sport, insa sunt unul din ghinionistii care au 160cp atat pe on cat si pe off.
P.S: aviz celor cu 130 cp stock si buton sport...mergeti la reprezentante(chiar si in afara ca poate astea din ro sunt la pamant cu tehnica) sa va puna softul de 160cp doar pe butonul sport. Asa aveti si 130 si 160 la distanta de un push on sport!
P.S: aviz celor cu 130 cp stock si buton sport...mergeti la reprezentante(chiar si in afara ca poate astea din ro sunt la pamant cu tehnica) sa va puna softul de 160cp doar pe butonul sport. Asa aveti si 130 si 160 la distanta de un push on sport!
- code01011
- **
- 102 mesaje
- din 10 Aug 2016
- Insignia 2013 A20DTH
- Tulcea
code01011
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Tulcea
- Masina: Insignia 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2016
- Mesaj Privat
Insignia Hatchback 2013 A20DTH (160cp)
Consum extra - 7%
Consum urban - habar nu am, circul extrem de putin urban si nu m-am uitat la consum
Consum de 7% in conditiile in care nu incerc sa merg economic. Merg normal, am depasiri dese si tind sa merg cu turatii mai mare de 2600.
Mergand la consum (am facut un experiment o data), poti sa obtin un consum de 5.7-6.0% dar e stresant si nu cred ca e prea bine pentru masina (mers la turatii mai mici).
Consum extra - 7%
Consum urban - habar nu am, circul extrem de putin urban si nu m-am uitat la consum
Consum de 7% in conditiile in care nu incerc sa merg economic. Merg normal, am depasiri dese si tind sa merg cu turatii mai mare de 2600.
Mergand la consum (am facut un experiment o data), poti sa obtin un consum de 5.7-6.0% dar e stresant si nu cred ca e prea bine pentru masina (mers la turatii mai mici).
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Da..sa faca cei care au 2 harti/mape pe acelasi ecu. Eu am buton sport, insa sunt unul din ghinionistii care au 160cp atat pe on cat si pe off.
P.S: aviz celor cu 130 cp stock si buton sport...mergeti la reprezentante(chiar si in afara ca poate astea din ro sunt la pamant cu tehnica) sa va puna softul de 160cp doar pe butonul sport. Asa aveti si 130 si 160 la distanta de un push on sport!
P.S: aviz celor cu 130 cp stock si buton sport...mergeti la reprezentante(chiar si in afara ca poate astea din ro sunt la pamant cu tehnica) sa va puna softul de 160cp doar pe butonul sport. Asa aveti si 130 si 160 la distanta de un push on sport!
Alladin... eu cred ca sunt cu capsoru'. Adica se poate cu doua harti pe Insignia?
Dar nu cred?!
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Recunosc...greseala mea ca am "mancat" ghilimelele!
P.S.: sper sa nu iei in nume de rau aceste contre...insa iti zic prieteneste si colegial sa fii mai atent la aspectele de marketing (iti dai seama la ce fac referire). Mai mult...daca doeesti putem sa continuam discutia si in privat..iti mai dau o idee la ce sa verifici ptr inceputul elucidarii.
Numai bine! Te salut
P.S.: sper sa nu iei in nume de rau aceste contre...insa iti zic prieteneste si colegial sa fii mai atent la aspectele de marketing (iti dai seama la ce fac referire). Mai mult...daca doeesti putem sa continuam discutia si in privat..iti mai dau o idee la ce sa verifici ptr inceputul elucidarii.
Numai bine! Te salut
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Nu este vorba de SPORT, insa din ce vad eu acolo, la pct. 8 se face referire la crestere de la 160cp la 190cp iar la pct. 9 de la 180cp la 200cp.
Din ce cunosc, nu stiu sa existe Insignia cu 180cp stock...Asemenea, mai stiu ca ptr fiecare varianta de motorizare, sunt mai multe versiuni de soft gen. 160->190cp sau 160->200/205 cp
Din ce cunosc, nu stiu sa existe Insignia cu 180cp stock...Asemenea, mai stiu ca ptr fiecare varianta de motorizare, sunt mai multe versiuni de soft gen. 160->190cp sau 160->200/205 cp
opelinsignia11- Suspendat
- 117 mesaje
- din 01 Apr 2016
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
opelinsignia11- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2016
- Mesaj Privat