Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema .. Firul de pleaca din spatele releului pentru proiectoare incotro duce ?Cel negru-verde ... am vazut ca intra in manunchiul verde si de acolo pleaca in spate .... mai departe nu am mai desfacut sa il urmaresc .

Alta intrebare ar fii pe unde a-ti scos firele pentru proiectoare cei care aveti vectra b 2 ?

Eu nu gasesc nici un locsor Neutral poate imi dati si mie niste idei ...


Stima ...
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
simplueu11 ,conform Diagramei 5, in releul de proiectoare(50) intra fir rosu prin siguranta F12(20A-galbena) si ies 3 fire negre, din care doua merg la multitimer(J10-J11) si unul merge la proiectoare ca si"plus". Masa o iei din zona lor. Ai un tutorial explicit aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=93246
  • MAS19

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut!am si eu o vectra b combi 1.8 benzina din 97,imi puteti spune si mie ce becuri imi trebuie pt numarul din spate,cand am luat-o nu avea si am incercat sa iau altele de la piese auto :de 5W,35mm sunt mici,am luat de 10w,40mm si tot mici in lungime ma refer?,sau poate cine va sa imi arate o poza cu suporturile de becuri ca sa pot sa imi dau seama daca nu lipseste ceva de acolo?
  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
ksper a scris:simplueu11 ,conform Diagramei 5, in releul de proiectoare(50) intra fir rosu prin siguranta F12(20A-galbena) si ies 3 fire negre, din care doua merg la multitimer(J10-J11) si unul merge la proiectoare ca si"plus". Masa o iei din zona lor. Ai un tutorial explicit aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=93246







Mufa aceea verde din spatele bateriei , la un vectra b y20dth ce rol are ?
Este exact cea incercuita in imagini .
Intreb fiindca la mine este ulei sau ceva de genu .. negru lichid ...

Merci fain .
Skip ads

  • simplueu11

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni ?
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut.
La mine(x20xev) acea mufa face legatura dintre "randul de sigurante de putere" din acea zona si cablajul din interior. Nu trebuie sa ai pe/in ea nici un fel de lichid. Trebuie sa fie perfect uscata.
  • whitepowerneo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut! M-am lovit si eu de o problema! Am avut un jvc pe masina cand am luat-o dar nu citea mp3-uri, asa ca am luat aparatul de pe Dacioara! Acum, dau drumul la radio-cd (un sony xplod), merge ce merge, apoi se aude un mic "poc" in boxe si se opreste, daca-l misc, porneste din nou pana la un moment dat (daca-l dau mai tare- cand statioanez sau la vreun hop - in mers)! Am schimbat mufele adaptoare si tot asa face! Mentionez ca, dupa ce l-am luat de pe Dacie, i-am schimbat finalul ca, aparatului ii intra curent, se aprindea display-ul dar, cand actionam butonul "source" se oprea definitiv! Acum, merge ce merge si prezinta cele constatate mai sus! Sa fie din mufele masinii sau aparatul o fi de vina? Multumesc!
  • roby1ro

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2012

  • Mesaj Privat
salutare! detin o Vectra b2 x20dth cu faruri xenon autoreglabile din fabrica!opresc motorul scot cheile din contact si se aude cum motorasele de reglare nivel faruri nu se opresc!asa mi-au terminat bateria aseara! azi am scos sigurantele nr 6 si 24 care apartin de autoreglare(cartea masinii) si degeaba ....motorasele de reglaj nu se opresc mi-au ,,mancat ,, bateria in alte 5 ore! poaste fii vreun releu defect care nu inchide circuitul? caut pe net de 5 ore ,,identificare relee opel Vectra b si nu gasesc nici o schema in nici o limba! ajutor pls!
Skip ads

  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai scoate pe rand fiecare releu din tabloul de sigurante atunci cand functioneaza motorasele respective, asa, sigur le vei identifica. Cam greu sa se strice ambele in acelasi timp.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am sesizat o problema mai ciudata. De cateva zile, dupa ce pornesc motorul la Vectra B, motor Y 2,0 DTH - consola de la schimbator, cea care are butoanele de actionare a geamurilor electrice se stinge, nu mai poti actina nici un geam, butoanele nu mai au iluminare. Dupa vreo 5 -7 min isi revine in ambele cazuri, si daca opresc motorul si daca il las sa mearga.
N-ar fi o problema, dar pe caldurile astea primul gest reflex este sa iti cobori geamul sa te mai aerisesti...
Eu banuiesc cupla cu contacte din spatele contactului, dar nu vad legatura, deoarece geamurile mele se puteau cobori sau urca si fara cheie in contact ( luminile butoanelor raman aprinse mereu, oricat si dupa ce scot cheia din contact)
Ati mai patit o astfel de problema?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut, hai sa va povestesc si eu despre problema mea, cu Vectra B '97. Anul asta, im primavara, am schimbat compresorul a.c., deoarece ala vechi scapa freon. Nu stiu sa va spun cat de bine mergea inainte, dar cand, nestiind ca scapa freon am incarcat instalatia, aerul pornea oricum, auzeam compresorul pornind, dar nu mai facea rece. Oricum, problema este urmatoarea : cand am schimbat compresorul, mi-a pornit fara probleme de cateva ori, sa zicem vreo 2 saptamani maxim. Apoi, a inceput sa nu mai porneasca atunci cand apasam butonul, efectiv nu pornea compresorul. Am facut mai multe probe, si de fiecare data pornea doar daca era apasat butonul inainte de pornirea motorului. Deranjant, dar nu neaparat o crima. Mai apoi, dupa vreo 2-3 saptamani a inceput sa faca figuri si metoda asta - nu mai porneaa/porneste chiar cu butonul apasat inainte de pornirea motorului. Atunci cand porneste, dupa ce am pornit motorul, in "sesiunea" respectiva pot opri si porni aerul, nu face figuri. Cand porneste, baga rece, nu are probleme. Am verificat instalatia, are si freon si presiune, practic asta imi indica , ca din punct de vedere mecanic cel putin, totul este in regula. Eu cred ca totul este electric, deoarece am facut ceva probe cu testerul pe masina. Atunci cand era butonul apasat, am pornit motorul si a pornit si aerul, indicatorul din tester imi indica , ca butonul este apasat si isi schimba starea cu fiecare apasare de buton. Dupa asta, am incercat sa pun testerul si sa pornesc motorul, apoi sa apas butonul - bineinteles ca nu a pornit, dar desi becul in buton era aprins, campul indicator din OpCom nu imi arata ca si cum butonul ar fi fost apasat. O alta observatie pe care am facut-o este ca atunci cand functioneaza, butonul ac (care a fost si schimbat la un moment dat, fara a produce vreo schimbare) se incalzea normal, la acelasi nivel cu celelalte butoane din jurul lui. Dar, cand este apasat si aerul nu porneste, butonul se cam incinge ...
Nu sunt electrician/electronist, dar parerea mea este ca are o problema cu masa traseul electric al instalatiei ac. Intrebarea este - cum pot verifica eu treaba asta ? Stiti vreun electrician/electronist auto bun in Ploiesti sau imprejurimi ? Eu am incercat sa ajung la tipul care activeaza la cei din Albert, dar in momentul in care el a verificat masina, totul a functionat perfect ... A ramas ca el sa vina o data la mine, intr-o- dimineata, sa prinda masina rece, ca sa poata baga mana pe la compresor, dar cand l-am sunat odata si nu a venit, apoi l-am mai sunat si nu a raspuns.
  • rodanny

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutari la un vectra b caravan, stopul din luneta, cum pun contactul sta slab aprins...cand apas pe frana se aprind puternic....
De ce stau saprinse slab?
unde ar putea fi un scurt?
danny
Skip ads

  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna. NU am faza scurta , lunga la vectra b oare de ce? Am verificat sigurantele is ok. Imi merge pozitia doar , stop pe frina dar pozitiile nu si NU AM lumini la bord si la consola. Ce so fi intimplat? Unele merg unele nu. e ciudat rau. Becurile is bune.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
buna. de ce nu mi se stinge luminile din bord dupa ce sting farurile si tot imi piue pe 0? e defect blocul de lumini
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sau poate este defect contactul nu mai revine cand scoti cheia din el.
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Isi revine cind scot contactul.am pus alt bloc de lumini de proba si merge. Ce s a intimplat oare?
  • maseax

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
va salut! am si eu o mica problema si nu prea ii dau de capat! nu mi se aprind lampile la stop frana. al 3lea stop cel de pe luneta functioneaza! am luat cablajul la puricat pana la stalpul soferului la mufe. nu am gasit fire cojite sau rascoapte. in lipsa unui aparat de masura am abandonat!
a,mai patit cinva? sunt 2 trasee diferite? 1pt lampi si al2lea pt al 3lea stop? sunt 50 de fire pe prag nam reusit sai tin urma sa vad ce si cum exact, iar din schemele gasite pe net numi dau seama.

va multumesc!
vecta b berlina x16xel 1997
  • whitepowerneo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
N-ai specificat daca ai verificat si siguranta!
  • maseax

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
am verificato! de acolo am pornit! ar fi fost chiar tare sa desac un sfert de masina si sa fie siguranta arsa Smile))
oricum ms!
  • whitepowerneo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Smile) npc! mie mi s-a intamplat! Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR