Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
salut,

Am o vectra C 2006 Z19DTH cu urmatorul cod de eroare ce persista:
C1532-05 Steering Angle Sensor Signal Circuit Open or High Voltage

Istorie - am schimbat pompa servodirectie deoarece cea veche a luat apa si s-a ars.
Acum servodirectia imi functioneaza, numai ca-mi ramane martorul (volanul cu !) aprins in bord la aprox 20sec dupa ce pornesc motorul.
Daca pun doar contactul martorul se stinge.

Am cautat pe forum si pe net dar nu am gasit prea multe detalii. Ma puteti ajuta cu ceva idei despre ce as putea verifica?
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie recalibrat unghiul din CIM. Cineva cu Tech2 stie ce trebuie facut.
CristianTM.
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
daca nu e calibrat nu ar trebui sa apara eroarea urmatoare?
B1012 Steering Angle Sensor not Calibrated
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
roadrunner79 a scris:daca nu e calibrat nu ar trebui sa apara eroarea urmatoare?
B1012 Steering Angle Sensor not Calibrated

Nu neaparat, ii da acea eroare pentru ca umbland la servo, senzorul nu mai este in "Range" si e ca si cum n-ar fi.

CristianTM.
Skip ads

  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Incearca cu recalibrarea senzorului, dar din pacate sunt mici sansele sa se rezolve problema deoarece C1532-05 este o eroare electrica si nu una de "plausibility", totusi merita sa incerci recalibrarea iar daca nu se rezolva scrie din nou aici si incercam sa te ajutam mai departe.
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
se poate face calibrarea cu OBD II?
in ce consta procedura asta?
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
33. Calibrate steering angle sensor

Turn on ignition
Note: Turn the steering wheel once from the right stop to left stop.

asa apare in discutia: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=22037
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Nu merge fara sa demonteze CIM-ul, senzorul o sa ii dea "out of Range" si trebuie pus pe pozitie manual. Este banuiala si sfatul meu.

CristianTM.
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ma gandesc ca ar putea fi vreun contact imprefect, o mufa sarita de la locul ei. Am cam luat niste gropi undeva mai sus de Sovata spre Reghin si atunci mi-a intrat si apa in pompa servo, deh m-a prins viitura... Sad

Ca sa ajung la CIM, trebuie sa demontez plasticele ce inconjoara volanul?
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Din cate am mai citit pe forum daca scoti borna de la baterie, senzorul de unghi trebuie calibrat?
Am scos de vreo 2 ori borna pt vreo 30min dupa ce am schimbat pompa in speranta ca se vor sterge erorile stocate.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa gasesti pe forum detalii cum se ajunge la CIM, asta dupa ce verifici TOT ce inseamna conectori, mufe, cabluri, diagnoza detaliata CIM + modul ABS.

CristianTM.
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez ca eroarea vine de la EHPS - Electro-hydraulic Power Steering.
E posibil sa fie ceva de la pompa servo pe care am schimbat-o? Cumva vreun contact imperfect intr-una din mufe?
Am adaugat si o poza cu pompa servo si conectorii acesteia. Stie cineva ce ar tb sa fie pe firele din mufa cu 5 pini? Vine ceva de la CIM?

Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu stie nimeni de unde vin firele in mufa cu 5 pini din pompa servo?
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cand ai schimbat pompa servo ai reprogramat EHPS?
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nu. Ce trebuie reprogramat la ea?
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ca orice modul trebuie resetat+reprogramat pe noua masina cu VIN-ul si codul de securitate al masinii noi.
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
se poate reseta & reprograma cu interfata OBDII ?
  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
1 - Am facut recalibrarea SAS - eroarea-i tot activa

2 - Din ce-mi dau seama de la diagnoza, la EHPS nu ajunge semnal de la SAS. Am atasat cateva capturi de ecran pentru mai multe detalii. Nu se schimba nimic nici la Vehicle Speed.


3 - Acelasi SAS da semnal catre ABS, deci cred ca excludem eventuale probleme la CIM.

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
toate parerile sunt binevenite Smile
  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Semnalul pe care il masori la EHPS nu este SAS-ul ci este gradientul acestuia (uita-te la unitatea de masura). Incearca sa il inregistrezi in timp ce misti de volan in .csv, s-ar putea ca pe ecran sa nu observi variatiile.
SAS-ul (steering angle sensor sau pozitia volanului mai pe romaneste) este trimis de la unitatea de ESP/ABS prin CAN la EHPS, nu exista conexiune directa la senzor, deci daca nu ai o eroare de comunicatie la ECU-ul de EHPS atunci aceste date ar trebuii sa fie receptionate corect.
@MSV_64, nu toate modulele trebuie reprogramate cu noul VIN, in schimb colegul ar putea sa incerce o resincronizare a CAN-ului EHPS-ului, care se face tot din meniul de programming de la OP-Com
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR